πριν από 2 έτη
Γεια σε όλους!
Η πρωτοχρονιάτικη προσφορά τελείωσε αλλά όχι τα δώρα MegaPari!
Hello everyone!
The New Year promotion is over but not MegaPari giveaways!
Apply a promocode MEGASTAR to get extra 30% to your welcome bonus package.
0
Γεια σε όλους!
Η πρωτοχρονιάτικη προσφορά τελείωσε αλλά όχι τα δώρα MegaPari!
Hello everyone!
The New Year promotion is over but not MegaPari giveaways!
Apply a promocode MEGASTAR to get extra 30% to your welcome bonus package.
Τρεις ημέρες μέχρι τη νέα πτώση του μπόνους.
Βιαστείτε να στοιχηματίσετε το μπόνους καλωσορίσματος και κερδίστε άλλο ένα ζουμερό promo από το MegaPari!
Three days till new bonus drop.
Hurry up to wager your welcome bonus and get another juicy promo from MegaPari!
Apply a promocode MEGASTAR to get extra 30% to your welcome bonus package.
Ούρα!
Καθώς καλωσορίζουμε το Έτος του Κουνελιού, το MegaPari θέλει να γιορτάσει μαζί σας την Κινεζική Πρωτοχρονιά.
Αυτή είναι η ευκαιρία σας να κερδίσετε πολλά και να ξεκινήσετε τη νέα χρονιά με μια τυχερή νότα.
Ευτυχισμένο το κινέζικο νέο έτος,
Η ομάδα MegaPari ❤
Hurray!
As we welcome the Year of the Rabbit, MegaPari wants to celebrate the Chinese New Year Bang with you.
This is your chance to win big and start off the new year on a lucky note.
Happy Chinese New Year,
The MegaPari Team ❤
Τα χειρότερα μπόνους που έχω δει μέχρι τώρα. Δεν μπορείτε να παίξετε με τα χρήματα μπόνους. Αυτό πρέπει πρώτα να ξεκλειδωθεί με πραγματικά χρήματα. Δεν συνιστάται απολύτως.
The worst bonuses I've seen so far. You cannot play with the bonus money. This must first be unlocked with real money. Absolutely not recommended.
Die schlechtesten Bonus die ich bisher gesehen habe. Man kann mit dem Bonusgeld nicht spielen. Dies muss erst mit echtem Geld freigespielt werden. Absolut nicht zu empfehlen.
Γεια σου. Τα γούστα διαφέρουν όπως και οι τεχνικές τζόγου. Συνήθως οι παίκτες απολαμβάνουν χαμηλότερο στοίχημα που προσφέρει το MegaPari για μπόνους κατάθεσης και FreeSpins. Το κάνουμε 5-20x το μέγιστο.
Hey. Tastes differ as well as gambling techniques. Usually players enjoy lower wager offered by MegaPari for deposit bonuses and FreeSpins. We make it 5-20x maximum.
lol δεν το έχω ξαναδεί σε κανένα καζίνο. Γνωρίζω από ένα άλλο γερμανικό διαδικτυακό φόρουμ ότι αυτός είναι ο λόγος που πολλοί δεν θέλουν να παίξουν στον ιστότοπό σας.
lol I have never seen that in any casino before. I know from another German online forum that this is the reason why many don't want to play on your site.
Lol. Das habe ich bisher in noch keinem Casino gesehen. Ich weiß aus einem anderen deutschen online-Forum, dass das der Grund ist warum viele nicht auf eurer Seite spielen wollen.
Και οι θετικές κριτικές στο Trustpilot πληρώνονται με μπόνους. Αυτό δεν δείχνει σοβαρότητα. Εδώ είναι ένα απόσπασμα από το email.
"Για να λάβετε τις δωρεάν περιστροφές, απλώς αφήστε ένα θετικό σχόλιο (μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τον αριθμό ταυτότητάς σας), στη συνέχεια τραβήξτε ένα στιγμιότυπο οθόνης και στείλτε το στην ομάδα υποστήριξης του MegaPari"
And positive reviews on Trustpilot are paid with a bonus. That doesn't show seriousness. Here is an excerpt from the email.
"To get the free spins just leave a positive feedback (don't forget to include your ID number), then take a screenshot and send it to the MegaPari support team"
Und dazu werden positive reviews auf Trustpilot mit Bonus bezahlt. Das zeugt nicht von Seriösität. Hier ein Auszug aus der Mail.
"Um die Freispiele zu erhalten, hinterlasse einfach ein positives Feedback (vergiss nicht, deine ID-Nummer anzugeben), mach dann einen Screenshot und schicke ihn an das MegaPari Supportteam"
Γεια σου. Ζητήσαμε από τους παίκτες μας να μοιραστούν την εμπειρία τους - έχουμε θετικές, ουδέτερες και αρνητικές κριτικές. Θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους παίκτες μας για τον χρόνο και την προσπάθειά τους που εκφράστηκαν στη Megapari με ένα μικρό κομπλιμέντο - είναι μια φυσιολογική πρακτική στη διαχείριση πελατών. Εφόσον είστε εγγεγραμμένος στο MegaPari, υπάρχει κάτι που σας έχει απογοητεύσει στο παρελθόν; Έχουμε ένα εξειδικευμένο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που θα σας βοηθήσει με οποιαδήποτε απορία ή τουλάχιστον θα σας δώσει απαντήσεις σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις που αφορούν την εμπειρία του παίκτη σας.
Hey. We have asked our players to share their experience - we have got positive, neutral and negative reviews. We wanted to thank our players for their time and effort expressed to Megapari with a small compliment - it is a normal practice in customer management. Since you are registered on MegaPari, is there sth that has disappointed you previosly? We have got a dedicated customer care dept that will help you out with any quiry or at least give answers to any questions that concern your player experience.
Λοιπόν, το mail αναφέρει ρητά ότι μόνο θετικές κριτικές ανταμείβονται. Όλα πολύ περίεργα. Υπάρχουν πραγματικά πιο αξιόπιστα καζίνο εκεί έξω. Έχω ήδη γράψει για υποστήριξη και τους ζήτησα να διαγράψουν τον λογαριασμό μου. Το έχω ζητήσει 3 φορές. Μέχρι στιγμής αυτό δεν έχει συμβεί.
Well, the mail explicitly states that only positive reviews are rewarded. All very strange. There are really better reputable casinos out there. I have already written to support and asked them to delete my account. I have requested this 3 times. So far this has not happened.
Naja in der Mail wird ja explizit geschrieben, dass nur positive reviews belohnt werden. Alles sehr seltsam. Da gibt es wirklich bessere seriöse Casinos. Ich habe schon mit dem Support geschrieben und darum gebeten meinen Account zu löschen. 3 Mal habe ich das angefragt. Dies ist bisher nicht passiert.
Λυπούμαστε που δεν ανταποκριθήκαμε στις προσδοκίες σας. Θα θέλαμε να βουτήξουμε βαθιά σε λεπτομέρειες τι ακριβώς σας ώθησε να διαγράψετε τον λογαριασμό σας. Θα θέλατε να μοιραστείτε το αναγνωριστικό του λογαριασμού σας;
We are sorry we haven't met your expectations. We would love to dive deep into details what exactly has pushed you to delete your account. Would you please share your account ID?
Ω καλά. Εξήγησα καλά τους λόγους στις προηγούμενες αναρτήσεις.
Oh well. I explained the reasons well in the previous posts.
Naja. Die Gründe habe ich in den Posts vorher gut erläutert.
Και οι θετικές κριτικές στο Trustpilot πληρώνονται με μπόνους. Αυτό δεν δείχνει σοβαρότητα. Εδώ είναι ένα απόσπασμα από το email.
"Για να λάβετε τις δωρεάν περιστροφές, απλώς αφήστε ένα θετικό σχόλιο (μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τον αριθμό ταυτότητάς σας), στη συνέχεια τραβήξτε ένα στιγμιότυπο οθόνης και στείλτε το στην ομάδα υποστήριξης του MegaPari"
And positive reviews on Trustpilot are paid with a bonus. That doesn't show seriousness. Here is an excerpt from the email.
"To get the free spins just leave a positive feedback (don't forget to include your ID number), then take a screenshot and send it to the MegaPari support team"
Und dazu werden positive reviews auf Trustpilot mit Bonus bezahlt. Das zeugt nicht von Seriösität. Hier ein Auszug aus der Mail.
"Um die Freispiele zu erhalten, hinterlasse einfach ein positives Feedback (vergiss nicht, deine ID-Nummer anzugeben), mach dann einen Screenshot und schicke ihn an das MegaPari Supportteam"
Γεια σου denyo123,
Πρέπει να πω ότι εμείς στο Casino Guru ανησυχούμε πολύ για τέτοιες κριτικές χρηστών, γενικά για τις κριτικές χρηστών. Καταβάλλουμε συνεχώς μεγάλη προσπάθεια για να εντοπίσουμε όλα τα πιθανά μη γνήσια, γι' αυτό θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν μπορείτε να μου προωθήσετε αυτό το πρωτότυπο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το καζίνο στο radka@casino.guru
Αυτό θα μας βοηθούσε πολύ.
Σας ευχαριστώ και να είστε καλά.
Hello denyo123,
I must say that we at Casino Guru are well concerned about such user reviews, well about user reviews in general. We're constantly putting great effort to detect all possible ungenuine ones, hence I'd like to ask you, whether you can forward me this original email from the casino to radka@casino.guru
That would help us a lot.
Thank you and have a good one.
Γεια σου. Μπορείτε να μοιραστείτε τα σχόλιά σας εδώ μαζί μας και να μας προσθέσετε ετικέτα σε κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια.
Hey. You may share your feedback here with us and tag us in any case you need some help.
Σίγουρα, κανένα πρόβλημα. Σας προώθησα το mail της Megapari. Μισώ όταν τα καζίνο ανταμείβουν μπόνους ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΘΕΤΙΚΕΣ κριτικές. Ίσως μπορείτε να το συμπεριλάβετε στη βαθμολογία σας.
Χαιρετισμούς 🙂
Sure, no problem. I forwarded Megapari's mail to you. I hate it when casinos reward bonuses ONLY FOR POSITIVE reviews. Maybe you can include that in your rating.
Greetings 🙂
Ja klar, kein Problem. Ich habe die Mail von Megapari an dich weitergeleitet. Ich finde es schlimm wenn Casinos Bonus NUR FÜR POSITIVE reviews belohnen. Vielleicht könnt ihr das ja in die Bewertung mit einfließen lassen.
Schöne Grüße🙂
Γεια σας Denyo και Radka,
το ενημερωτικό δελτίο ήταν αφιερωμένο στη συλλογή κριτικών από τους παίκτες μας. Η προώθηση χρησιμοποιήθηκε ως παραδοσιακή μέθοδος CTA, ευρέως γνωστή μεταξύ των στρατηγικών διαχείρισης πελατών. Ενθαρρύνουμε τους εγγεγραμμένους παίκτες να συμμετάσχουν και να συμμετάσχουν για να κάνουν την εμπειρία τους ζωντανή για τους νέους παίκτες.
Δεν δηλώνουμε στο e-mail ότι μόνο οι θετικές κριτικές μετρούν για τη συμμετοχή στην προσφορά. Έχουμε κριτικές 2-5 αστέρων, οι παίκτες έχουν μοιραστεί τις απόψεις τους σχετικά με τις επιλογές ανάληψης, το χαρτοφυλάκιο συστημάτων πληρωμών και πιθανές βελτιώσεις.
Δημιουργήσαμε επίσης ένα ειδικό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να αναθεωρήσουμε κάθε αρνητική κριτική και να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να τις μετατρέψουμε σε θετικές.
Δεν υποστηρίζουμε την αγορά κριτικών, την υποβολή ψεύτικων κριτικών ή την υποστήριξη οποιουδήποτε άλλου είδους δόλιας ενέργειας για τη συλλογή κριτικών. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι οι πελάτες αξίζουν μια χειρονομία ευγνωμοσύνης που αφιέρωσαν επιπλέον χρόνο και προσπάθεια για να μας βοηθήσουν να αυξήσουμε την προβολή της επωνυμίας μας.
Ελπίζω να φέρει περισσότερη σαφήνεια στην υπόθεση.
Ομάδα MegaPari
Hello Denyo and Radka,
the newsletter was dedicated to collecting reviews from our players. The promotion was used as a traditional CTA method, widely known among customer management strategies. We do encourage registered players to engage and involve to make their experience vivid for new players.
We do not state in the e-mail that only positive reviews count to take part in the promotion. We have got 2-5 stars reviews, players have shared their points of views regarding the withdrawal options, payment systems portfolio and possible improvements.
We have also created a dedicated customer care department to revise each negative review and put all the efforts to turn them into positive ones.
We do not support buying reviews, odering fake reviews or supporting any other kind of fraudulent actions towards collecting reviews. Nevertheless, we do believe that customers deserve a gratitude gesture for taking extra time and effort to help us increase our brand visibility.
Hope it brings more clarity to the case.
Team MegaPari
Χαίρομαι που βλέπω ότι το Casino Guru κάνει κάτι ενάντια σε τέτοια καζίνο 🙂 Λατρεύω τη δουλειά σας και χαίρομαι που αυτή η σελίδα υπάρχει για να εξαλείψει τα κακά καζίνο ❤️
Nice to see that Casino Guru is doing something against such casinos 🙂 I love your work and I'm glad that this page exists to weed out the bad casinos ❤️
Schön zu sehen, dass Casino Guru etwas gegen solche Casinos macht 🙂 ich liebe eure Arbeit und bin froh, dass es diese Seite gibt um die schlechtes Casinos auszusortieren ❤️
Γεια σας Denyo και Radka,
το ενημερωτικό δελτίο ήταν αφιερωμένο στη συλλογή κριτικών από τους παίκτες μας. Η προώθηση χρησιμοποιήθηκε ως παραδοσιακή μέθοδος CTA, ευρέως γνωστή μεταξύ των στρατηγικών διαχείρισης πελατών. Ενθαρρύνουμε τους εγγεγραμμένους παίκτες να συμμετάσχουν και να συμμετάσχουν για να κάνουν την εμπειρία τους ζωντανή για τους νέους παίκτες.
Δεν δηλώνουμε στο e-mail ότι μόνο οι θετικές κριτικές μετρούν για τη συμμετοχή στην προσφορά. Έχουμε κριτικές 2-5 αστέρων, οι παίκτες έχουν μοιραστεί τις απόψεις τους σχετικά με τις επιλογές ανάληψης, το χαρτοφυλάκιο συστημάτων πληρωμών και πιθανές βελτιώσεις.
Δημιουργήσαμε επίσης ένα ειδικό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να αναθεωρήσουμε κάθε αρνητική κριτική και να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να τις μετατρέψουμε σε θετικές.
Δεν υποστηρίζουμε την αγορά κριτικών, την υποβολή ψεύτικων κριτικών ή την υποστήριξη οποιουδήποτε άλλου είδους δόλιας ενέργειας για τη συλλογή κριτικών. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι οι πελάτες αξίζουν μια χειρονομία ευγνωμοσύνης που αφιέρωσαν επιπλέον χρόνο και προσπάθεια για να μας βοηθήσουν να αυξήσουμε την προβολή της επωνυμίας μας.
Ελπίζω να φέρει περισσότερη σαφήνεια στην υπόθεση.
Ομάδα MegaPari
Hello Denyo and Radka,
the newsletter was dedicated to collecting reviews from our players. The promotion was used as a traditional CTA method, widely known among customer management strategies. We do encourage registered players to engage and involve to make their experience vivid for new players.
We do not state in the e-mail that only positive reviews count to take part in the promotion. We have got 2-5 stars reviews, players have shared their points of views regarding the withdrawal options, payment systems portfolio and possible improvements.
We have also created a dedicated customer care department to revise each negative review and put all the efforts to turn them into positive ones.
We do not support buying reviews, odering fake reviews or supporting any other kind of fraudulent actions towards collecting reviews. Nevertheless, we do believe that customers deserve a gratitude gesture for taking extra time and effort to help us increase our brand visibility.
Hope it brings more clarity to the case.
Team MegaPari
Γεια σου Ομάδα MegaPari,
Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά μάλλον δεν προσέξατε ότι δεν βλέπουμε τα κοινά πρότυπα ως δόγμα. Μας ενδιαφέρει η δικαιοσύνη και η ειλικρινής προσέγγιση.
Δεν θέλω να ακούγομαι πολύ σκληρός, αλλά όπως εξήγησα στον παίκτη, μας απασχολούν πολύ οι κριτικές χρηστών γενικά. Καταβάλλουμε συνεχώς μεγάλη προσπάθεια για να εντοπίσουμε όλα τα πιθανά αυθεντικά.
Ο παίκτης μας έδωσε το email που λέει ρητά:
Γεια σου zusammen!
Deine Wünsche stimmen mit unseren überein. Deshalb hast du "Hier" 50 Freispiele für dein gutes Feedback bekommen.
Um die Freispiele zu erhalten, hinterlasse einfach ein positives Feedback (vergiss nicht, deine ID-Nummer anzugeben), mach dann einen Screenshot και schicke ihn an das MegaPari Supportteam (support@megapari.com)
Du wirst einen Promo-Code für 50 Freispiele erhalten.
Auf MegaPari macht deine Stimme einen Unterschied.
Μετάφραση Google από τη γερμανική γλώσσα στα αγγλικά:
Γεια σε όλους!
Οι επιθυμίες σας ταιριάζουν με τις δικές μας. Γι' αυτό έχετε 50 δωρεάν περιστροφές "Εδώ" για τα καλά σας σχόλια .
Για να λάβετε τις δωρεάν περιστροφές, απλώς αφήστε θετικά σχόλια (μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τον αριθμό ταυτότητάς σας), στη συνέχεια τραβήξτε ένα στιγμιότυπο οθόνης και στείλτε το στην ομάδα υποστήριξης του MegaPari (support@megapari.com)
Θα λάβετε έναν κωδικό προσφοράς για 50 δωρεάν περιστροφές.
Στο MegaPari, η ψήφος σας κάνει τη διαφορά.
Είναι δίκαιο να αναφέρουμε τον όρο χρήσης μας σε αυτό το σημείο λέγοντας:
"3.11. Ο σκοπός των κριτικών και των αξιολογήσεων που δημιουργούνται από τους χρήστες στον Ιστότοπο είναι να αντικατοπτρίζουν την αληθινή εμπειρία των παικτών σε μεμονωμένους ιστότοπους καζίνο. Γι' αυτό διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε κριτικές χρηστών που δημιουργήθηκαν από χρήστες μετά από κίνητρο έτσι από το καζίνο, για παράδειγμα προσφέροντάς τους ένα μπόνους σε αντάλλαγμα για μια θετική κριτική. "
Λυπάμαι, αλλά δεν έχουμε κοινή άποψη όσον αφορά τις αυθεντικές κριτικές χρηστών.
Παρακαλώ, επανεξετάστε την προσέγγισή σας.
Hello Team MegaPari,
I'm sorry to say that but you probably failed to notice that we do not see common standards as a dogma. We care about fairness and an honest approach.
I do not want to sound too harsh, but as I explained to the player, we are well concerned about user reviews in general. We're constantly putting great effort to detect all possible ungenuine ones.
The player provided us with the email that explicitly says:
Hallo zusammen!
Deine Wünsche stimmen mit unseren überein. Deshalb hast du "Hier" 50 Freispiele für dein gutes Feedback bekommen.
Um die Freispiele zu erhalten, hinterlasse einfach ein positives Feedback (vergiss nicht, deine ID-Nummer anzugeben), mach dann einen Screenshot und schicke ihn an das MegaPari Supportteam (support@megapari.com)
Du wirst einen Promo-Code für 50 Freispiele erhalten.
Auf MegaPari macht deine Stimme einen Unterschied.
Google Translation from the German language to English:
Hello, everyone!
Your wishes match ours. That's why you got 50 free spins "Here" for your good feedback.
To get the free spins, just leave positive feedback (don't forget to include your ID number), then take a screenshot and send it to MegaPari support team (support@megapari.com)
You will receive a promo code for 50 free spins.
At MegaPari, your vote makes a difference.
It is only fair to mention our term of use at this point saying:
"3.11. The purpose of reviews and ratings created by Users on the Website is for them to reflect truthful experience of players at individual casino websites. That is why we reserve the right to delete User reviews which were created by Users after being motivated to do so by the casino, for example by offering them a bonus in exchange for a positive review."
I'm sorry, but we do not share a common point of view when it comes to genuine user reviews.
Please, reconsider your approach.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.