ΦόρουμΜπόνους και ΠροσφορέςMegapari Casino - Bonuses and Promotions

Megapari Casino - Bonuses and Promotions (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Megapari Casino
|
66556 προβολές 165 απαντήσεις |
|
|Διαθέσιμο σε την Ελλάδα.
1 2 3...9
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Hello everyone!


The New Year promotion is over but not MegaPari giveaways!


Apply a promocode MEGASTAR to get extra 30% to your welcome bonus package.


πριν από 1 έτος

Bump!

πριν από 1 έτος

Three days till new bonus drop.

Hurry up to wager your welcome bonus and get another juicy promo from MegaPari!


Apply a promocode MEGASTAR to get extra 30% to your welcome bonus package.


πριν από 1 έτος

Hurray!


As we welcome the Year of the Rabbit, MegaPari wants to celebrate the Chinese New Year Bang with you.

 

This is your chance to win big and start off the new year on a lucky note.

 

From January 22 to 31, 2023, you will receive a 150% Casino Deposit Bonus offer by depositing at least €20.


Happy Chinese New Year,

The MegaPari Team ❤

πριν από 1 έτος

Τα χειρότερα μπόνους που έχω δει μέχρι τώρα. Δεν μπορείτε να παίξετε με τα χρήματα μπόνους. Αυτό πρέπει πρώτα να ξεκλειδωθεί με πραγματικά χρήματα. Δεν συνιστάται απολύτως.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hey. Tastes differ as well as gambling techniques. Usually players enjoy lower wager offered by MegaPari for deposit bonuses and FreeSpins. We make it 5-20x maximum.

πριν από 1 έτος

lol δεν το έχω ξαναδεί σε κανένα καζίνο. Γνωρίζω από ένα άλλο γερμανικό διαδικτυακό φόρουμ ότι αυτός είναι ο λόγος που πολλοί δεν θέλουν να παίξουν στον ιστότοπό σας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Και οι θετικές κριτικές στο Trustpilot πληρώνονται με μπόνους. Αυτό δεν δείχνει σοβαρότητα. Εδώ είναι ένα απόσπασμα από το email.


"Για να λάβετε τις δωρεάν περιστροφές, απλώς αφήστε ένα θετικό σχόλιο (μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τον αριθμό ταυτότητάς σας), στη συνέχεια τραβήξτε ένα στιγμιότυπο οθόνης και στείλτε το στην ομάδα υποστήριξης του MegaPari"



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hey. We have asked our players to share their experience - we have got positive, neutral and negative reviews. We wanted to thank our players for their time and effort expressed to Megapari with a small compliment - it is a normal practice in customer management. Since you are registered on MegaPari, is there sth that has disappointed you previosly? We have got a dedicated customer care dept that will help you out with any quiry or at least give answers to any questions that concern your player experience.

πριν από 1 έτος

Λοιπόν, το mail αναφέρει ρητά ότι μόνο θετικές κριτικές ανταμείβονται. Όλα πολύ περίεργα. Υπάρχουν πραγματικά πιο αξιόπιστα καζίνο εκεί έξω. Έχω ήδη γράψει για υποστήριξη και τους ζήτησα να διαγράψουν τον λογαριασμό μου. Το έχω ζητήσει 3 φορές. Μέχρι στιγμής αυτό δεν έχει συμβεί.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
denyo123
πριν από 1 έτος

We are sorry we haven't met your expectations. We would love to dive deep into details what exactly has pushed you to delete your account. Would you please share your account ID?

Megapari Casino
πριν από 1 έτος

Ω καλά. Εξήγησα καλά τους λόγους στις προηγούμενες αναρτήσεις.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Were the bonus requirements and the review activity the reason?

πριν από 1 έτος

Και οι θετικές κριτικές στο Trustpilot πληρώνονται με μπόνους. Αυτό δεν δείχνει σοβαρότητα. Εδώ είναι ένα απόσπασμα από το email.


"Για να λάβετε τις δωρεάν περιστροφές, απλώς αφήστε ένα θετικό σχόλιο (μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τον αριθμό ταυτότητάς σας), στη συνέχεια τραβήξτε ένα στιγμιότυπο οθόνης και στείλτε το στην ομάδα υποστήριξης του MegaPari"



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello denyo123,

I must say that we at Casino Guru are well concerned about such user reviews, well about user reviews in general. We're constantly putting great effort to detect all possible ungenuine ones, hence I'd like to ask you, whether you can forward me this original email from the casino to radka@casino.guru

That would help us a lot.

Thank you and have a good one.

πριν από 1 έτος

Oh, I love bonuses, thanks!

b0nus_hunter
πριν από 1 έτος

Hey. You may share your feedback here with us and tag us in any case you need some help.

Megapari Casino
πριν από 1 έτος

Σίγουρα, κανένα πρόβλημα. Σας προώθησα το mail της Megapari. Μισώ όταν τα καζίνο ανταμείβουν μπόνους ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΘΕΤΙΚΕΣ κριτικές. Ίσως μπορείτε να το συμπεριλάβετε στη βαθμολογία σας.


Χαιρετισμούς 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello Denyo and Radka,

the newsletter was dedicated to collecting reviews from our players. The promotion was used as a traditional CTA method, widely known among customer management strategies. We do encourage registered players to engage and involve to make their experience vivid for new players.

We do not state in the e-mail that only positive reviews count to take part in the promotion. We have got 2-5 stars reviews, players have shared their points of views regarding the withdrawal options, payment systems portfolio and possible improvements.

We have also created a dedicated customer care department to revise each negative review and put all the efforts to turn them into positive ones.

We do not support buying reviews, odering fake reviews or supporting any other kind of fraudulent actions towards collecting reviews. Nevertheless, we do believe that customers deserve a gratitude gesture for taking extra time and effort to help us increase our brand visibility.

Hope it brings more clarity to the case.


Team MegaPari

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Χαίρομαι που βλέπω ότι το Casino Guru κάνει κάτι ενάντια σε τέτοια καζίνο 🙂 Λατρεύω τη δουλειά σας και χαίρομαι που αυτή η σελίδα υπάρχει για να εξαλείψει τα κακά καζίνο ❤️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello Denyo and Radka,

the newsletter was dedicated to collecting reviews from our players. The promotion was used as a traditional CTA method, widely known among customer management strategies. We do encourage registered players to engage and involve to make their experience vivid for new players.

We do not state in the e-mail that only positive reviews count to take part in the promotion. We have got 2-5 stars reviews, players have shared their points of views regarding the withdrawal options, payment systems portfolio and possible improvements.

We have also created a dedicated customer care department to revise each negative review and put all the efforts to turn them into positive ones.

We do not support buying reviews, odering fake reviews or supporting any other kind of fraudulent actions towards collecting reviews. Nevertheless, we do believe that customers deserve a gratitude gesture for taking extra time and effort to help us increase our brand visibility.

Hope it brings more clarity to the case.


Team MegaPari

πριν από 1 έτος

Hello Team MegaPari,

I'm sorry to say that but you probably failed to notice that we do not see common standards as a dogma. We care about fairness and an honest approach.

I do not want to sound too harsh, but as I explained to the player, we are well concerned about user reviews in general. We're constantly putting great effort to detect all possible ungenuine ones.

The player provided us with the email that explicitly says:

Hallo zusammen!

Deine Wünsche stimmen mit unseren überein. Deshalb hast du "Hier" 50 Freispiele für dein gutes Feedback bekommen.

Um die Freispiele zu erhalten, hinterlasse einfach ein positives Feedback (vergiss nicht, deine ID-Nummer anzugeben), mach dann einen Screenshot und schicke ihn an das MegaPari Supportteam (support@megapari.com)

Du wirst einen Promo-Code für 50 Freispiele erhalten.

Auf MegaPari macht deine Stimme einen Unterschied.


Google Translation from the German language to English:

Hello, everyone!

Your wishes match ours. That's why you got 50 free spins "Here" for your good feedback.

To get the free spins, just leave positive feedback (don't forget to include your ID number), then take a screenshot and send it to MegaPari support team (support@megapari.com)

You will receive a promo code for 50 free spins.

At MegaPari, your vote makes a difference.


It is only fair to mention our term of use at this point saying:

"3.11. The purpose of reviews and ratings created by Users on the Website is for them to reflect truthful experience of players at individual casino websites. That is why we reserve the right to delete User reviews which were created by Users after being motivated to do so by the casino, for example by offering them a bonus in exchange for a positive review."


I'm sorry, but we do not share a common point of view when it comes to genuine user reviews.

Please, reconsider your approach.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
1 2 3...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα