Γεια σας, είμαι νέος στο φόρουμ και δεν ξέρω αν υπάρχει παρόμοιο θέμα. Αν ναι, συγγνώμη.
Το θέμα είναι ότι σε "κουλοχέρη" γνωστού διαδικτυακού καζίνο μου έχει συμβεί το εξής:
Ο κουλοχέρης μου δίνει ένα έπαθλο 70€ και στον πίνακα αποτελεσμάτων μετράει ως έπαθλο 30€.
Πηγαίνω στο τμήμα εγγραφής παιχνιδιών του καζίνο και το παιχνίδι σταματά στο σημείο όπου πρέπει να "ξεκαλύψω το έπαθλο". Με το οποίο, κατά την άποψή μου, δεν υπάρχει συμπέρασμα για το περιστατικό ούτε η ίδια τεχνική υποστήριξη της αίθουσας μου δίνει κάποια οριστική πληροφορία.
Η ερώτησή μου είναι αν αυτό είναι νόμιμο και αν πρέπει να μου επιστρέψουν το έπαθλο που διεκδικώ.
ευχαριστώ
Hello, I'm new to the forum and I don't know if there is a similar topic. If so, apologies.
The issue is that in a "slot bar" of a well-known online casino, the following has happened to me:
The slot gives me a prize of €70, and on the scoreboard it counts as a prize of €30.
I go to the play register section of the casino and the play stops at the part where I have to "uncover the prize". With which, from my point of view, there is no conclusion to the incident nor does the same technical support of the room give me any conclusive information.
My question is if this is legal and if they should reimburse me for the prize that I claim.
thank you
Buenas, soy nuevo en el foro y no sé si hay un tema similar. De ser así, disculpas.
El tema es que en una "slot de bar" de un conocido casino online, me ha pasado lo siguiente:
La slot me da un premio de 70€, y en el marcador cuenta como un premio de 30€.
Me dirijo a la sección de registro de jugadas del casino y la jugada se para en la parte en la que tengo que "destapar el premio". Con lo cual, bajo mi punto de vista, no hay ninguna conclusión a la incidencia ni el mismo soporte técnico de la sala me da ninguna información concluyente.
Mi duda es si esto es legal y si deben de reembolsarme el premio que reclamo.
gracias