Γεια, βλέπω ότι έχεις σοβαρό πρόβλημα. Ωστόσο, θα έλεγα ότι έχω συναντήσει την ίδια περίπτωση στο παρελθόν, επομένως δεν είναι εντελώς συνηθισμένη, αλλά δεν είναι κάτι για το οποίο ούτε το καζίνο μπορεί να ρωτήσει.
Επομένως, εάν θέλετε να κλείσετε τον λογαριασμό, θα προσπαθήσω να συνεργαστώ με το καζίνο και εάν το πρόβλημα επιμένει, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Φυσικά, δεν είναι φυσιολογικό να περιμένετε 10 ημέρες για μια απάντηση σε ένα email, επομένως θα προσπαθήσω να παρέχω όλα όσα χρειάζεται το καζίνο εάν θέλετε να επιλυθεί το συντομότερο δυνατό.
Πιστεύεις ότι θα το κάνεις αυτό ή απλά θα το αφήσεις και δεν θα παίξεις εδώ;
Hi, I see you have a serious problem. However, I would say that I've encountered the same case before, so it's not completely common, but it's not something that the casino can't inquire about either.
So if you want to close the account I would try to cooperate with the casino and if the issue persists you can contact us and we will try to help.
Of course it is not normal to wait 10 days for a reply to one email, so I would try to provide everything the casino needs if you want it to be resolved as soon as possible.
Do you think you will do that or just leave it and not play here ?
Δεν νομίζω ότι θα ήσουν ο μόνος με τέτοια άποψη και όλοι μπορούμε να αποφασίσουμε αν θα το δοκιμάσουμε ή θα το αφήσουμε ως έχει. Νομίζω ότι έχεις ξεκάθαρη θέση.
Να είσαι καλά σε ό,τι κάνεις. 😉
I don't think you would be the only one with such a view and we can all decide whether to give it a try or leave it as it is. I think you've clearly made your point.
May you do well in everything you do. 😉
Προσπαθώ λοιπόν να κλείσω τον λογαριασμό μου στη Zodiacbet εδώ και 2 μήνες, απλά δεν λειτουργεί, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Έχω στείλει 25 email και δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα. Όταν επικοινωνώ με τη ζωντανή συνομιλία, απλώς μου δίνουν το email και πρέπει να στείλω ένα άλλο email, συνεχίζεται και συνεχίζεται. Εάν δώσω στη συνομιλία μια κακή κριτική, αποκλείομαι από τη συνομιλία και δεν μου επιτρέπεται να επικοινωνήσω πια μαζί τους γιατί πιστεύουν ότι αν δώσω μια κακή κριτική θα έχει άσχημη επίδραση σε αυτούς. Παρακαλώ βοηθήστε!
So I've been trying to close my account at Zodiacbet for 2 months, it just doesn't work, can anyone help me? I've sent 25 emails and haven't received a response yet. When I contact the live chat they just give me the email and I have to send another email, it goes on and on. If I give the chat a bad review, I get banned from the chat and am not allowed to contact them anymore because they think that if I give a bad review it will have a bad effect on them. Please help!
Also ich versuche seit 2 Monaten mein Konto bei Zodiacbet zu schließen, funktioniert irgendwie nicht, kann mir da eventuelle jemand helfen? ich habe 25 Emails gesendet, und bis lang nicht eine Antwort erhalten. Wenn ich den Livechat kontaktiere geben sie mir einfach die Email und ich soll noch mal eine Email senden, das geht immer so weiter. Wenn ich dem Chat eine schlechte Bewertung gebe, werde ich vom Chat gebannt und darf sie nicht mehr kontaktieren weil sie meinen wenn ich eine schlechte bewertung abgebe hat es eine schlechte Wirkung auf sie. Bitte um hilfe!
Γεια σας, έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που προσπαθήσατε να κλείσετε έναν λογαριασμό. Έτσι, όταν τους στέλνετε ένα email, σας απαντούν και σας δίνουν μια λογική απάντηση ή δεν ακούσατε τίποτα; Ξέρω ότι έγραψες ότι δεν έχεις λάβει απάντηση, αλλά δεν είναι λογικό να σου γράψω να τους στείλεις email και μετά να μην απαντήσω.
Εάν χρειάζεστε βοήθεια και δεν ξέρετε τι να κάνετε στη συνέχεια, μπορείτε να δοκιμάσετε να υποβάλετε ένα παράπονο μαζί μας και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.
Μπορείτε να βρείτε τον σύνδεσμο εδώ . ⬅️
Πιστεύεις ότι θα το καταφέρεις;
Hi, it's been a long time since you've tried to close an account. So when you send them an email, do they reply to you and give you a reasonable answer or did you not hear anything ? I know you wrote you haven't received a response but it is not logical for me form the to write you to email them and then not responding.
If you need help and don't know what to do next, you can try lodging a complaint with us and we'll see what we can do.
You can find the link here. ⬅️
Do you think you'll go for it ?
Γεια σου Jaro,
Ναι, ούτε για μένα έχει νόημα, αλλά είναι κάπως έτσι: μου δίνουν πάντα την ίδια διεύθυνση email και πρέπει να στείλω άλλο email, και έχω ήδη στείλει αρκετά email. Μπορώ να προσπαθήσω ξανά και ξανά αλλά τίποτα δεν αλλάζει, δεν έρχονται σε επαφή. Η ζωντανή συνομιλία δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Χθες έστειλα άλλο email. Σε όλα τα άλλα καζίνο χρειάζονται 2 ημέρες, αλλά εδώ σίγουρα δεν χρειάζονται 2 ημέρες.
Hello Jaro,
Yes, it doesn't make sense to me either, but it's like this: they always give me the same email address and I have to send another email, and I've already sent several emails. I can try again and again but nothing changes, they don't get in touch. The live chat can't do anything. Yesterday I sent another email. At all other casinos it takes 2 days, but here it definitely doesn't take 2 days.
Hallo Jaro,
Ja ist für mich auch nicht Logisch, aber es ist so, dass die mir immer die Selbe Email Adresse geben und ich soll eine weitere Email senden, und ich habe schon mehrere Emails gesendet. ich kann es immer wieder veruschen aber nichts ändert sich, die melden sich ja nicht. der liveChat kann nichts machen. Gestern habe ich wieder eine Email gesendet. Bei allen anderen Casinos geht das innerhalb 2 Tage aber hier, geht es keineswegs 2 Tage.
Λοιπόν, εάν είναι έτσι και αγνοήσουν το αίτημά σας, τότε θα προχωρήσω και θα υποβάλλω μια καταγγελία όπως ανέφερα στην προηγούμενη απάντησή μου. Έχω αφήσει τον σύνδεσμο εκεί, οπότε αν ενδιαφέρεστε να βοηθήσετε, μπορείτε να το δοκιμάσετε. Τι λες;🤔
Well, if that's the way it is and they ignore your request, then I would go ahead and file a complaint as I mentioned in my previous reply. I've left the link there so if you're interested in helping, you can give it a try. What do you say ?🤔
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.