Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοZodiacbet Casino - γενική συζήτηση

Zodiacbet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από noni0706
|
5.095 προβολές 26 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 1 έτος

Υπενθυμίζω ότι η καταγγελία είναι για το καζίνο zodiacbet

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Leeamaria διαγράφηκε
Leeamaria
πριν από 8 μήνες

Hi, I see you have a serious problem. However, I would say that I've encountered the same case before, so it's not completely common, but it's not something that the casino can't inquire about either. 

So if you want to close the account I would try to cooperate with the casino and if the issue persists you can contact us and we will try to help. 

Of course it is not normal to wait 10 days for a reply to one email, so I would try to provide everything the casino needs if you want it to be resolved as soon as possible. 

Do you think you will do that or just leave it and not play here ? 

Δημοσίευση από Leeamaria διαγράφηκε
Leeamaria
πριν από 7 μήνες

I don't think you would be the only one with such a view and we can all decide whether to give it a try or leave it as it is. I think you've clearly made your point. 

May you do well in everything you do. 😉

πριν από 4 μήνες

Προσπαθώ λοιπόν να κλείσω τον λογαριασμό μου στη Zodiacbet εδώ και 2 μήνες, απλά δεν λειτουργεί, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Έχω στείλει 25 email και δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα. Όταν επικοινωνώ με τη ζωντανή συνομιλία, απλώς μου δίνουν το email και πρέπει να στείλω ένα άλλο email, συνεχίζεται και συνεχίζεται. Εάν δώσω στη συνομιλία μια κακή κριτική, αποκλείομαι από τη συνομιλία και δεν μου επιτρέπεται να επικοινωνήσω πια μαζί τους γιατί πιστεύουν ότι αν δώσω μια κακή κριτική θα έχει άσχημη επίδραση σε αυτούς. Παρακαλώ βοηθήστε!

Αυτόματη μετάφραση:
Jayjay01
πριν από 4 μήνες

Hi, it's been a long time since you've tried to close an account. So when you send them an email, do they reply to you and give you a reasonable answer or did you not hear anything ? I know you wrote you haven't received a response but it is not logical for me form the to write you to email them and then not responding.

If you need help and don't know what to do next, you can try lodging a complaint with us and we'll see what we can do. 

You can find the link here. ⬅️

Do you think you'll go for it ? 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Γεια σου Jaro,


Ναι, ούτε για μένα έχει νόημα, αλλά είναι κάπως έτσι: μου δίνουν πάντα την ίδια διεύθυνση email και πρέπει να στείλω άλλο email, και έχω ήδη στείλει αρκετά email. Μπορώ να προσπαθήσω ξανά και ξανά αλλά τίποτα δεν αλλάζει, δεν έρχονται σε επαφή. Η ζωντανή συνομιλία δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Χθες έστειλα άλλο email. Σε όλα τα άλλα καζίνο χρειάζονται 2 ημέρες, αλλά εδώ σίγουρα δεν χρειάζονται 2 ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
Jayjay01
πριν από 4 μήνες

Well, if that's the way it is and they ignore your request, then I would go ahead and file a complaint as I mentioned in my previous reply. I've left the link there so if you're interested in helping, you can give it a try. What do you say ?🤔

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα