Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοΥπάρχουν εμπειρίες με το Click Casino;

Υπάρχουν εμπειρίες με το Click Casino;

 από Jossuu87
|
480 προβολές 11 απαντήσεις |
|

Έχει κανείς καμία εμπειρία;


Έγιναν δύο διαφορετικές καταθέσεις στο 3.3 (συνολικά €50 και €49). Ακόμα δεν έχω λάβει τα χρήματα πίσω.

Οι αναλήψεις έγιναν 4,4, 4 συνολικά, συνολικού ύψους 750€. Ούτε αυτά τα έχουν επεξεργαστεί.


Δεν υπάρχει απάντηση από τη συνομιλία και δεν μπορούν να σας πουν πόσο καιρό θα πάρει. Τα email δεν απαντώνται.


Υπάρχει ακόμα ελπίδα να λάβετε τα χρήματα/ κάποιες συμβουλές για το πώς να πάρετε τα χρήματα;

Και αν κάποιος έχει εμπειρία με το καζίνο και παρόμοιες δραστηριότητες, παρακαλώ να μου πει πώς τελείωσε και αν πήρατε τα χρήματα. Το ποσό είναι τόσο μεγάλο που δεν θα σταματήσει εκεί..😤

Αυτόματη μετάφραση:
Jossuu87

Hello, this is a rather new situation for me because it has been just a few months since my colleagues started reviewing sweepstakes casinos. This is not going to be pleasant reading, I guess.

So, let's start with the fact that sweepstakes casinos are not original online casinos. This particular one is among the bad projects in terms of fairnes. Its review has not been finished yet, but the expected value is 2,6 out of 10. Major issue: brutally unfair rules, among other things.

Simply put, if such a "casino," which is not regulated by any means, decides to ignore you, then you have a serious problem.

One question, though: why do you expect the casino to refund the deposit and also pay the winnings? It seems like you have been waiting for both. Perhaps I got it wrong.

In any case, you may try submitting a complaint here with us against the site if they fail to pay winnings within 14 full days. We are here to at least try to help players in need.



Radka

Ναι, τα περίμενα και τα δύο. Οι αποτυχημένες καταθέσεις επιστράφηκαν στον λογαριασμό του παιχνιδιού σήμερα, αλλά οι αναλήψεις εξακολουθούν να περιμένουν έγκριση.

Φυσικά περιμένω να πληρώσουν τις αναλήψεις, δεν είναι μικρό το ποσό και έχω το δικαίωμα να πάρω τα χρήματά μου γιατί αυτά δεν είναι χρήματα μπόνους, αλλά σωστά παιγμένα και αναληφθέντα χρήματα που απλώς περιμένουν έγκριση.

Αυτόματη μετάφραση:
Jossuu87

I'm sorry, I'm a bit lost now "failed deposits were returned to game account" to the casino account, prhaps? Or are we perhaps talking about failing withdrawals or is there another issue with returning deposits?

It could be once more an improper translation, so kindly help me with that.

Additionally, back to the complaint option - how long have you been struggling to get the winnings from the site, please?

Radka

Ναι, επιστράφηκε στον λογαριασμό του καζίνο.

Έχω κάνει επίσης τέσσερις αναλήψεις/αναλήψεις στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Αυτά δεν έχουν εγκριθεί, αλλά εξακολουθούν να υποβάλλονται σε επεξεργασία σύμφωνα με τη συνομιλία. Εδώ και μια εβδομάδα περιμένω να εγκριθούν οι αναλήψεις. Κανείς δεν μπορεί να μου πει πότε θα λάβω την ανάληψη στον τραπεζικό μου λογαριασμό ή γιατί διαρκεί τόσο πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
Jossuu87

Oh, thank you - so no additional deposit issue is involved. Well, at least that's good news.

So, the casino staff has been ensuring you that all withdrawals are going to be processed; however, there is no deadine. Are you perhaps aware of any other available payment options you could use to get the money sooner? It would be nice to know what's causing the delay, because without this information, it is tricky to suggest alternatives. 🙁

Right now, the worst part of the situation is a complete lack of explanation.

Out of curiosity, what did the chat worker specifically write to you? Usually they have quite limited access to advanced features. Did you capture a screenshot, perhaps?

Jossuu87

Γειά σου! Κάποια πρόοδος; Περίμενα 4 μέρες για τις αναλήψεις μου και σήμερα ακυρώθηκαν λόγω σφάλματος..αρκετά απελπισμένος να βγάλω τα χρήματα..ας προσπαθήσουμε ξανά, η ανάληψη έχει τεθεί σε αναμονή.

Αυτόματη μετάφραση:

Επίσης περίμενα 4 μέρες για τα χρήματα και δύο φορές τώρα έχουν επιστρέψει στον λογαριασμό του καζίνο. Επικοινώνησα με το chat σήμερα και μου είπαν ότι αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα με τις αναλήψεις. Λοιπόν, έβαλα άλλα 3000e σε απόσυρση, αλλά φοβάμαι το χειρότερο... 😪 Είμαι τόσο αγχωμένος για αυτό τώρα

Αυτόματη μετάφραση:
Figarol

Hello,

I suggest that for now we all wait to see whether the casino is going to resolve the technical problem. I understand you all feel stressed out and are worried about the balance. On the other hand, as you may see, the situation is the same for other players from the same country, which, in my opinion, looks more like a "local" technical issue.

Make sure to keep us posted, please.


Γειά σου! Κάποια πρόοδος; Περίμενα 4 μέρες για τις αναλήψεις μου και σήμερα ακυρώθηκαν λόγω σφάλματος..αρκετά απελπισμένος να βγάλω τα χρήματα..ας προσπαθήσουμε ξανά, η ανάληψη έχει τεθεί σε αναμονή.

Αυτόματη μετάφραση:

If I may, I'd like to say there is a good chance there is really some sort of problem. We should wait and see what comes next.

Do you perhaps have different payment options available? Would be great to know the source of the problem, of course. In any case, let's watch the progress together with the others.

Hopefully the next update comes soon.

Dear players,

I just checked your system to see whether the review of Casino Click is going to be published anytime soon. Instead of the anticipated date, I sadly found the rating has dropped down. I therefore assume that there is some risk associated with this social or sweepstake casino. Its Safety Index is currently 2.9, which is extremely poor, even though it is not final.

Έγινε επεξεργασία

Κλικ καζίνο.....Πήρα και 800ε που δεν πληρώνει το καζίνο. Το Kyc έχει εγκριθεί. Κάντε κλικ στην ανάληψη καταθέσεων, όταν έκανα αίτημα ανάληψης..... τα χρήματα παρακρατήθηκαν και η πρόσβαση στον λογαριασμό μπλοκαρίστηκε.

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα