ΦόρουμΚαζίνοYonibet Casino - γενική συζήτηση

Yonibet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από alexdossantos2220
|
2368 προβολές 18 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Yonibet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Δεν είναι παράπονο, αλλά ακόμα θέλω να μάθω τη γνώμη σας για λίγο.


Η YoniBet αυτόκλητα και προληπτικά ενθαρρύνει τους παίκτες της να εγκαταστήσουν ένα VPN για να μπορούν να παίζουν όλα τα παιχνίδια. Επίσης, για να παρακάμψετε τους περιορισμούς παρόχων παιχνιδιών B2B που έλαβε το καζίνο από τους παρόχους παιχνιδιών B2B. Ο Όροι και Προϋποθέσεις της YoniBet δηλώνει ότι η χρήση VPN απαγορεύεται και τυχόν κέρδη που πραγματοποιούνται με χρήση του VPN θα κατάσχονται.


Είναι εντάξει το CasinoGuru εάν ένα καζίνο ενθαρρύνει ενεργά τους παίκτες του να εγκαταστήσουν ένα VPN και ενθαρρύνει τους παίκτες να συμμετάσχουν σε εγκληματική και παράνομη δραστηριότητα ως αποτέλεσμα και παραβιάζουν τους Όρους και Προϋποθέσεις;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Mister_Schweiz
πριν από 1 έτος

Hello,

I'd say that I quite understand why the casino recommends using the VPN. They want to keep players by allowing some of them to play games they would normally can't because of the local market restriction. But, and I think we have the same opinion on that, it feels like the casino is not taking its own terms into the consideration. By allowing players to play restricted games, the casino surely risks a good relationship with the game provider, on the other hand, players benefit from this situation.

The most crucial point is that in such case, the casino must not use this against the player (by voiding the winnings collected on the restricted game), that would be totally wrong.

I would recommend taking a screenshot showing the casino suggested using the VPN, just in case the player is accused of breaching the casino's terms by actively using the VPN.

I feel this is not a question about legality, it is a question about fairness.


What do you think?




Radka
πριν από 1 έτος

Είναι όντως θέμα δικαιοσύνης και όχι νομιμότητας; Ο Όροι και Προϋποθέσεις του καζίνο αναφέρει συγκεκριμένα ότι η χρήση VPN απαγορεύεται. Και το καζίνο αυτόκλητα και προληπτικά ενθαρρύνει τους παίκτες να μην υπακούουν στους Όρους και Προϋποθέσεις λέγοντας να χρησιμοποιούν VPN.


Ισχύουν σχολαστικά οι Όροι και Προϋποθέσεις μόνο για τον παίκτη (όροι μπόνους, όροι ανάληψης, όροι επαλήθευσης κ.λπ.), αλλά δεν ισχύουν οι Όροι και Προϋποθέσεις για το καζίνο;


Είναι πραγματικά εντάξει για ένα καζίνο να εκμεταλλεύεται μια θέση στην αγορά και να αφήνει τους παίκτες να παίζουν παιχνίδια που οι πάροχοι παιχνιδιών έχουν απαγορεύσει; Έτσι αποκτά ένα πλεονέκτημα έναντι όλων των άλλων καζίνο που τηρούν τους περιορισμούς και απαγορεύουν αυστηρά το VPN και κατά συνέπεια δημιουργεί περισσότερα έσοδα.


Με άλλα λόγια, όταν ένα καζίνο ζητά από έναν παίκτη να χρησιμοποιήσει ένα VPN για να κατέχει παιχνίδια και ο παίκτης χάνει χρήματα ως αποτέλεσμα του παιχνιδιού. Αυτό είναι απλώς κέρδος όσον αφορά τους παρόχους τυχερών παιχνιδιών και άλλα καζίνο που συμμορφώνονται με τους περιορισμούς ή είναι κέρδος ως αποτέλεσμα της μη συμμόρφωσης με τους περιορισμούς και τους Όρους και Προϋποθέσεις;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Mister_Schweiz
πριν από 1 έτος

We are an independent company, we are not lawyers, licensing authorities, or any other regulatory body.

What we deal with is fairness, to discuss legality, turn to the official authorities, please.

Personally, I'd say that casino's terms and conditions are not laws the question of legality lies elsewhere, at least to me.

Ask any official authority and share the response here.

πριν από 1 έτος

I hereby inform that yonibet and its partner and sister casinos (Altacore N.V.) reject any kind of complaint (regardless of the content). According to its statements, the casino also sees itself not responsible for taking and complying with any measures against gambling addiction. The casino always justifies this with the article from the T&C that the player agreed to when registering:


"By creating your account, you guarantee the following:

- You understand and accept the existing risks of losing your money by using the services of the Website"


So if you want a fair complaints procedure and some player protection, I advise against doing so at Altacore N.V. casinos. to play.

Mister_Schweiz
πριν από 1 έτος

Seems you created a template for that.

πριν από 1 έτος

good morning, while playing a game, I noticed that there was a bug in the game that "STOLE THE PLAYER", but I don't know how to report this, the game provider's website has no means of contact, and it is not related to the casino pos I tested it on others, how do I report it?

denilson781
πριν από 1 έτος

Hey there!

Just a few questions to help me understand:

Where did you play the game if not in a casino?

Did the bug explicitly say: "STOLE THE PLAYER"? That would be highly unusual...

If the game provider does not offer any kind of contact information, it probably doesn't care much about feedback. 🙂

Can you name the provider?

Radka
πριν από 11 μήνες

Hello, please provide your email to send more details, thank you, I tried to contact the game provider but never received a response

denilson781
πριν από 11 μήνες

Hi you can also share with us here on the forum. However, the game provider did not reply to you at all ? The casino has also not addressed the problem you described ? Nothing has changed in all this time ? 

Jaro
πριν από 11 μήνες

I sent the details to info@casino.guru and radka@casino.guru

denilson781
πριν από 11 μήνες

If you have any problem or evidence that something is not as it should be, it would be best to open a complaint on this link and provide evidence there. Radka and I are just admins on the forum, so I think with our experts you could learn more.

πριν από 10 μήνες

Δεν καταλαβαίνετε πώς μπορείτε να δώσετε στην Yonibet μια τόσο υψηλή βαθμολογία όταν πληρώνουν κέρδη μεταξύ 24-48 ωρών, παρόλο που μπορεί να διαρκέσει έως και μια εβδομάδα! Κέρδισα κάποια χρήματα χθες και μόλις τώρα ενημερώθηκα από τη Noemi στην υπηρεσία συνομιλίας ότι έχουν λίγα άτομα στο οικονομικό τμήμα και δεν θα έχουν χρόνο να πληρώσουν χρήματα μέχρι την επόμενη εβδομάδα!

Η ενθάρρυνση των ανθρώπων να μην παίξουν σε αυτό το καζίνο ως στόχος καθυστέρησης μίας εβδομάδας στη σημερινή εποχή 2023/2024 είναι εντελώς απαράδεκτη!



Αυτόματη μετάφραση:
BorisO
πριν από 10 μήνες

Hi, I'm sorry your withdrawal is delayed. I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve withdrawals and since it's a holiday and the casino told you it's understaffed, there's probably nothing that can be done about it. Also, how fast the withdrawal is is not determined by the casino's safety index.

I definitely know it's not pleasant and everyone would like to have the money as soon as possible, but the casino didn't ignore you and told you the situation. Unfortunately, sometimes things like this happen and you have to wait for your money. 😥

If you have a problem later, let us know and we will try to help.

Jaro
πριν από 10 μήνες

Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά μερικές φορές θέλετε να δοκιμάσετε να παίξετε σε ένα ξένο καζίνο και σε σύγκριση με τα σουηδικά, υπάρχει μια απίστευτη διαφορά! Μετά τη ρύθμιση το 2019, έχουμε περίπου. 40-50 καζίνο με άδεια και ΟΛΑ πληρώνουν κέρδος ΑΜΕΣΑ!

Διαρκεί το πολύ 5 λεπτά και τα χρήματα στο λογαριασμό είναι άδεια τα Σαββατοκύριακα!

Ένα καζίνο πρέπει να είναι σοβαρό εάν εισπράττει χρήματα τόσο γρήγορα, όλα τα άλλα είναι απλώς ένα μέτριο/οικονομικό καζίνο που λειτουργεί ακριβώς όπως οι τράπεζες της δεκαετίας του '90, αγοράζετε ένα μερίδιο, υποβάλλετε μια προσφορά και μετά από μία ή δύο εβδομάδες λαμβάνετε ένα γράμμα ότι οι μετοχές σας αγοράζονται!


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
BorisO
πριν από 10 μήνες

I understand that if you are used to having your money basically right away at other casinos, this is not pleasant for you. However, what I would recommend in this case is to stick to casinos where you have good experience. Because if you want to try some other casinos, you may also experience similar problems. 

Nevertheless, I would like you to get the money right away, but it is not the case yet and as I said you will have to be patient. If you have any new information be sure to share it. 

I wish you everything will be sorted out as soon as possible. 🙂

πριν από 9 μήνες

Τι να πω για αυτό το αρχικά καλό καζίνο, κέρδη άνω των 1000€ με 20€ κατάθεση! Μου έκανε πραγματικά εντύπωση το πρόβλημα φτάνει αργότερα!

Η συμπεριφορά των κουλοχέρηδων είναι εντελώς παραποιημένη, τα παιχνίδια αποσυνδέονται με έναν πραγματικά περίεργο τρόπο! Το RTP του καζίνο γίνεται πρακτικά 0% ή περίπου στη συντριπτική πλειοψηφία των παρόχων 🤣 Συμφωνώ ότι είναι ένα παιχνίδι τύχης, αλλά εδώ είναι κάτι περισσότερο!!!

Αυτόματη μετάφραση:
rsesinando2
πριν από 9 μήνες

Well, if only such situations were measurable! I recognize your feelings, but this is something I believe is not actually provable, hence, it is sad that we have to call it a matter of luck 🙂. If you catch my meaning,..

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα