ΦόρουμΚαζίνοYbet Casino - γενική συζήτηση

Ybet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από canaberto
|
14820 προβολές 56 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
canaberto
πριν από 3 έτη

You can complaint here and you can send a complaint to the licensing authority as well. They're licensed in Curacao.

πριν από 2 έτη

Γεια σου daniel διάβασα πολλά εδώ και λίγο νευριασμένος, αν είμαι ειλικρινής, έλαβα ένα mail σήμερα ότι τα 5000 € μου μεταφέρθηκαν ή μόνο τα 4923 € πιθανώς έχουν εξοφληθεί μέσω τραπεζικού εμβάσματος και μετά έχω ακόμα 2000 € σε πληρωμή σύμφωνα με το chat που θα Εκτελεστεί στις 18 Δεκεμβρίου, εννοείτε ότι έρχεται γιατί όταν διαβάζω τα πάντα εδώ αλλά δεν είναι καθόλου κακή, οπότε ήθελα να μάθω αν έχει βελτιωθεί, έχουν και αθλητικά στοιχήματα κλπ. Είναι 7000 € και όχι 70 € 🙈

Αυτόματη μετάφραση:
daniellange844
πριν από 2 έτη

Hi Daniel 🙂

It's really hard to claim anything about Ybet. It's still a new casino. We don't track any unresolved complaint submitted against them so there's no reason to believe that they wouldn't send you your winnings.

πριν από 2 έτη

εντάξει τότε ελπίζω να έρθει γιατί το mail έλεγε 2-3 μέρες και στο chat απλά σε πετάνε έξω και σε μπλοκάρουν και πρόκειται για πολλά λεφτά τι νομίζεις πόσο να περιμένω μέχρι σήμερα δεν έχει έρθει τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
daniellange844
πριν από 2 έτη

It's not right to communicate with you this way. Unfortunately this is a very common approach for many customer support agents. They feel like you bother them with your questions, but they don't realize they should be there for you and for your questions. They should always keep you informed and share any information they're allowed to share with you.

πριν από 2 έτη

Καλή σας μέρα, οπότε οι πληρωμές από τότε ήταν πάντα πρόβλημα, αλλά τώρα έχω πραγματικό πρόβλημα μια πληρωμή 31.12.21 των 3050 € και μία από 4.1.22 των 4950 € δεν έχουν φτάσει μέχρι σήμερα, αν και στις 31.12.21 στο 14:00 η ώρα ήρθε ένα mail ότι τα 3050 € πληρώνονται με τραπεζικό αλλά τίποτα μέχρι σήμερα γιατί το ίδιο στις 4.1.22 ήρθε το πρωί στις 9:00 ένα mail που δεν πληρώνονται 4950 € μεχρι σημερα και ηταν παντα κανονικα δυο μερες μετα εκει αλλα η κουβεντα λεει μονο υπομονη πληρωνεται θα ερθει μην μας ενοχλεις και με διωχνεις πραγματικα δεν ξερω τι αλλο μπορω να κανω ειναι 8000 €

Αυτόματη μετάφραση:
daniellange844
πριν από 2 έτη

I can see you have an open complaint here so let's see if we manage to help somehow in this case.

πριν από 2 έτη

I just been credit around 1.000 € , money send to Nigeria and Kenya .Money that wasn't any deposit , but fees I have to pay . Fees and deposits send to Kenya and nigeria for a casino with licence in Curacao !!!chat regarding this issue and they immidiatly closed the chat .

SCAM SCAM

GURU IS ALLOWING THIS SCAM , SINCE THEY EVEN CHECK CASINO'S , ONLY COMPLAINTS . EVEN AFTER COMPLAINS GURU DON'T TAKE ANY ACTIONS



PUPPY13
πριν από 2 έτη

Hello, I'm sorry you have trouble with fees. It's important to know that it does not matter where the casino is licensed geographically when it comes to any banking or payment fees. It's between the casino and the payment provider affected by the transaction's price list.

We are not allowing any scam, you can submit a complaint here and we will try to help you and find out what has happened. If any casino treats players in an unfair manner its reputation score may decrease in accordance with the severity of its actions.

PUPPY13
πριν από 2 έτη

We're not related to the casino or any other casino. We just try to have the largest online casino database in the world and we collect information about all kinds of casinos. The great ones and even the bad ones.

πριν από 2 έτη

Γεια σας καλησπέρα, είχα για άλλη μια φορά μια πληρωμή 3000 € στην Ybet στις 8 Φεβρουαρίου 2022, μετά σήμερα έλαβα ένα email και η συνομιλία ακυρώθηκε 30 λεπτά ακυρώθηκε ξανά και τώρα ξαφνικά ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε για λόγους ασφαλείας Δεν μπορώ καν να συνδεθώ άλλο τους γράφω το chat λένε ναι θα ενεργοποιηθεί ξανά και τώρα δεν γράφουν πια και με έχουν πετάξει έξω από το chat μπορώ δεν μπορώ να φτάσω στο chat και δεν μπορώ εγγραφείτε πια και δεν μπορώ να πάρω τα 3000€ μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Τι μπορώ να κάνω τώρα η υποστήριξη μέσω email δεν απαντά ποτέ ούτως ή άλλως τι μπορείτε να κάνετε τώρα

Αυτόματη μετάφραση:
daniellange844
πριν από 2 έτη

Hello, you have already been through 2 complaints processes both with Ybet Casino and both were successful in the end. I'm sure you know the drill. As well as you should not be surprised that the payment is delayed again, simply because it's the third experience now. If you do not like it this way, please consider finding yourself a different casino.

I ask you kindly to wait for the Complaint Team.

Radka
πριν από 2 έτη

Ναι, δεν πρόκειται μόνο για την πληρωμή, ακύρωσαν την πληρωμή μου και μετά με έδιωξαν και τώρα δεν μπορώ να συνδεθώ πια, ο λογαριασμός σου μπλοκαρίστηκε για λόγους ασφαλείας και δεν μπορώ να γράψω πια στο chat, αυτό είναι το μεγάλο πράγμα Πρόβλημα με τις άλλες 2 φορές καθυστέρησε η πληρωμή αλλά τώρα μόλις με μπλόκαραν και έχω ακόμα περίπου 3300€ και δεν παραβίασα τίποτα, πάντα να προσέχετε τα πάντα και τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σας καλησπέρα, είχα για άλλη μια φορά μια πληρωμή 3000 € στην Ybet στις 8 Φεβρουαρίου 2022, μετά σήμερα έλαβα ένα email και η συνομιλία ακυρώθηκε 30 λεπτά ακυρώθηκε ξανά και τώρα ξαφνικά ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε για λόγους ασφαλείας Δεν μπορώ καν να συνδεθώ άλλο τους γράφω το chat λένε ναι θα ενεργοποιηθεί ξανά και τώρα δεν γράφουν πια και με έχουν πετάξει έξω από το chat μπορώ δεν μπορώ να φτάσω στο chat και δεν μπορώ εγγραφείτε πια και δεν μπορώ να πάρω τα 3000€ μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Just don't even try to create another account. You would breach their terms and conditions this way and the winnings could be voided due to that reason.

If they don't react to your emails, you're unable to access the chat and you simply don't know what's going on with your account, then I advise you to submit a complaint again.

πριν από 2 έτη

Όχι, δεν έχω ανοίξει νέο λογαριασμό ή τίποτα. Το έκανα τώρα και ελπίζω να έχω τα κέρδη μου

Αυτόματη μετάφραση:
daniellange844
πριν από 2 έτη

Hello, this complaint need your attention, please: https://casino.guru/ybet-casino-player-s-account-has-been-blocked

πριν από 2 έτη

Πετρονέλα: Έχω ήδη λάβει τα 1.500 ευρώ. Χρειάζομαι ακόμα 1500 συν 300 που προφανώς τα έχουν επεξεργαστεί όλα με τη μία γιατί χθες μου έστειλαν email ότι μου είχαν μεταφέρει το 1875 (ίσως έχουν αφαιρέσει 25 ευρώ προμήθεια)

Όταν μαζέψω αυτά τα 1.875, θα σας πω.

Αυτόματη μετάφραση:
canaberto
πριν από 2 έτη

Hello,

that's a good sign. Thank you for sharing with us.

Hopefully, you'll get paid in full soon. 🤞

πριν από 2 έτη

Συγκεντρώθηκε 1875€

Χαιρετίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα