Γεια σου!
Ήμουν έτοιμος να σας ρωτήσω για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτήν την ειδοποίηση απάτης, ωστόσο εντοπίζω την καταγγελία, οπότε ίσως θα ωφελούσε άλλους αν αναφέρω την κατάσταση που περιγράφεται εκεί:
"Κατάθεσε 30 ευρώ ως νέος παίκτης και κέρδισε 700 ευρώ, αλλά το καζίνο απενεργοποίησε τον λογαριασμό του, αναφέροντας έναν διπλότυπο λογαριασμό ως λόγο, κάτι που αρνείται. Πιστεύει ότι τον εξαπατούν."
Ως εκ τούτου, είμαι πεπεισμένος ότι δεν γνωρίζετε άλλους λογαριασμούς που να είναι συγκρίσιμοι με τους δικούς σας. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η παρουσίαση και η αξιολόγηση αποδεικτικών στοιχείων της σχέσης μεταξύ ενός άλλου λογαριασμού ή λογαριασμών είναι το πιο σημαντικό βήμα πριν προσδιορίσετε εάν η ενέργεια έχει δώσει στον παίκτη κάποιο πλεονέκτημα. Παρόλο που μπορεί να φαίνεται λίγο περίεργο σε κάποιον που δεν έχει ανοίξει ποτέ περισσότερους από έναν λογαριασμούς σε ένα καζίνο, το λέω απλώς για να σας δώσω μια ιδέα για το τι πιθανότατα πρόκειται να συμβεί. Ωστόσο, υπάρχει επίσης μια πιθανότητα πρόσθετοι λογαριασμοί που αρχικά φαίνεται να μην έχουν τίποτα κοινό. Ωστόσο, το καζίνο πρέπει να παρέχει πειστικές αποδείξεις και στις δύο περιπτώσεις.
Προς το παρόν, όμως, πρέπει να συγκεντρώσουμε όσα περισσότερα μπορούμε από εσάς, γι' αυτό, ελέγξτε το παράπονό σας και απαντήστε 👈 στην Dominika.
Ωστόσο, θα ήθελα επίσης να μάθω περισσότερα για το πρόβλημά σας, επομένως μοιραστείτε την εξήγηση που σας έδωσε το καζίνο όταν έκλεισε ο λογαριασμός σας και ακυρώθηκαν τα κέρδη σας. Πρέπει να ήταν μια απαίσια εμπειρία.
Hey!
I was about to ask you for more details regarding this scam allert, yet I spot the complaint, so perhaps it would benefit others if I mention the situation described there:
"deposited 30 euros as a new player and won 700 euros, but the casino deactivated his account, citing a duplicate account as the reason, which he denies. He believes he is being scammed."
Consequently, I am convinced that you are not aware of any other accounts that are comparable to yours. In these situations, presenting and assessing evidence of the relationship between another account or accounts is the most important step before determining whether the action has given the player any sort of edge. Even though it might seem a little odd to someone who has never opened more than one account at a casino, I am just saying that to give you an idea of what is probably going to happen. However, there is also a chance that additional accounts that initially appear to have nothing in common will match. Nonetheless, the casino must provide convincing proof in both cases.
For this moment though, we need to gather as much as we can from you, so please inspect your complaint and respond 👈 to Dominika.
However, I would also like to know more about your issue, so please share the explanation that the casino gave you when your account was closed and your winnings were canceled. It must have been an awful experience.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση: