Γεια σου γκουρού του καζίνο..
Ήθελα να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου και να κάνω ανάληψη ενός μικρού ποσού που κέρδισα μέσω της κατάθεσής μου.
Η ταυτότητά μου επαληθεύτηκε επίσης αμέσως πριν υποβάλω αίτημα πληρωμής και όλα ήταν καλά μέχρι τότε.
Στο επόμενο βήμα της επαλήθευσης διεύθυνσης, δυστυχώς έχω το πρόβλημα ότι ανεξάρτητα από τα έγγραφα που έχω υποβάλει μέχρι στιγμής, κανένα από αυτά δεν επαρκούσε για την επαλήθευση της διεύθυνσης, είτε ήταν τραπεζικό αντίγραφο, λογαριασμός ίντερνετ και τηλεφώνου ή ηλεκτρικού ρεύματος. θα ήθελα ένα PDF και επειδή για μερικά από αυτά, όπως ο λογαριασμός ρεύματος ή τηλεφώνου και ίντερνετ, μπορούσα να μετατρέψω μόνο το αντίστοιχο τιμολόγιο σε PDF, δεν γίνεται δεκτό παρόλο που όλα ταιριάζουν. Δεν ξέρω ποιες επιλογές πρέπει να υποβάλω για να μπορέσει τελικά να επαληθευτεί η διεύθυνση και να μπορέσω να πραγματοποιήσω την πληρωμή μου. Μπορείτε ίσως να με βοηθήσετε να λύσω το πρόβλημα με το καζίνο.
Θα ήθελα επίσης να αναφέρω ότι η εξυπηρέτηση πελατών εκεί είναι πολύ φιλική και προσπαθεί πάντα να βοηθήσει, αλλά δυστυχώς δεν έχουν άλλες επιλογές από το να προωθήσουν το θέμα ή να μου πουν ότι το αρχείο PDF είναι σαφώς ορατό ή απλώς δεν είναι κατάλληλο. Δεν γίνεται αποδεκτό στιγμιότυπο οθόνης του τιμολογίου.
Hello Casino Guru..
I wanted to verify my account and withdraw a small amount that I won through my deposit.
My ID card was also verified immediately before I submitted a request for payment and everything was fine up until then.
In the next step of address verification, I unfortunately have the problem that no matter what documents I have submitted so far, none of them were sufficient to verify the address, whether it was a bank statement, internet and telephone bill or electricity bill, they would like a PDF and since for some of them, like the electricity bill or telephone and internet, I could only convert the corresponding invoice into a PDF, it is not accepted even though everything matches. I don't know what options I should submit so that the address can finally be verified and I can get my payout through. Can you perhaps help me solve the problem with the casino.
I would also like to mention that the customer service there is really friendly and always tries to help, but unfortunately they don't have any other options other than forwarding the matter or telling me that the PDF file is clearly visible or just not suitable. A screenshot of the invoice is not accepted there.
Hallo Casino Guru..
Ich wollte mein Konto verifizieren und eine kleine Summe auszahlen lassen die ich durch meine Einzahlung gewonnen habe.
mein Personalausweis wurde auch direkt verifiziert noch bevor ich ein Antrag auf Auszahlung stellte und bis dahin alles okay gewesen..
bei dem nächsten Schritt der adressverifizierung Habe leider das Problem das egal welche Dokumente ich bisher dort eingereicht habe.. leider keines für Die Verifizierung der Adresse ausreichend waren.. ob kontoauszug Internet und Telefon Abrechnung oder stromabrechnung.. die möchten gerne eine PDF haben und da ich bei einigen so wie bei der stromabrechnung oder Telefon und Internet ..nur eiine dazugehörige Rechnung als PDF umwandeln konnte wird sie nicht angenommen obwohl alles übereinstimmt ist.. ich weiß nicht welche Möglichkeiten ich dann noch einreichen soll damit endlich die Adresse verifiziert werden kann und ich meine Auszahlung auch durchbekomme. Könnt ihr mir vielleicht dabei helfen das Problem mit dem Casino zu lösen.
Möchte auch erwähnen dass der kundendienst dort total freundlich ist und immer versucht zu helfen aber leider auch nicht mehr Möglichkeiten haben außer dass dann weiterzuleiten oder mir zu sagen dass die PDF Datei deutlich sichtbar oder eben nicht passend dafür ist. Ein Screenshot vom Abrechnungen wird dort nicht angenommen.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: