Καλησπέρα, κατέθεσα χθες, χωρίς μπόνους, το ποσό των 150$, πήρα κέρδη στο καζίνο και είχα το τελικό υπόλοιπο 980, όταν προσπαθούσα να κάνω ανάληψη, η πλατφόρμα ενημερώνει τον "περιορισμένο πελάτη δράσης", το σκέφτηκα οφειλόταν σε έλλειψη διαδικασίας επαλήθευσης, έστειλα τα έγγραφα αλλά δεν επαληθεύτηκα, έστειλα email, έχουν περάσει 16 ώρες και δεν έχουν απαντήσει και δεν υποστηρίζουν ζωντανή συνομιλία και έχω δει άλλα παρόμοια παράπονα, πώς μπορώ να τα λύσω; Ίσως η επικοινωνία με τον δικαιοπάροχο να κάνει το κόλπο;
Good afternoon, I deposited yesterday, without bonus, the amount of 150$, I got winnings at the casino, and I had the final balance of 980, when trying to withdraw, the platform informs "restricted customer of action", I thought it was due to lack verification process, I sent the documents but I wasn't verified, I sent an email, it's been 16 hours and they haven't responded, and they don't support live chat, and I've seen other similar complaints, how do I resolve it? Maybe contacting the licensor will do the trick?
Boa tarde, depositei ontem, sem bônus, o valor de 150$, obtive ganhos no cassino, e fiquei com o saldo final de 980, ao tentar retirar, a plataforma informa "cliente restrito de ação", pensei que é por conta de falta de verificação, mandei os documentos porém não fui verificado, mandei e-mail, se passaram 16 horas e não responderam, e não suportam chat ao vivo, e vi outras reclamações parecidas, como resolvo? Talvez entrar em contato com a licenciadora resolva?
Αυτόματη μετάφραση: