Συγγνώμη, σκέφτηκα από τον τρόπο που γράφτηκε ότι σας πλήρωσαν και μετά απενεργοποίησαν τον λογαριασμό σας, σκέφτηκα ότι το Wow ήταν θετικό, υποθέτω ότι δεν μπορούσατε να γράψετε αυτό που πραγματικά πιστεύατε.
Μόλις κέρδισα 558 € και το καζίνο έκλεισε με τα κέρδη μου να εκκρεμούν ακόμα 😩
Sorry I thought from the way it was written they paid you and then deactivated your account I thought the Wow was a positive I suppose you couldn’t write what you really thought.
I just won €558 and the casino has closed down with my winnings still pending 😩
Θέλετε να κερδίσετε χρήματα γρήγορα;
Σας αφήνω εδώ τα καλύτερα καζίνο με τις καλύτερες ανταμοιβές και ΔΩΡΕΑΝ ΜΠΟΝΟΥΣ!
εκμεταλλεύσου τα πριν τελειώσει... σε προειδοποίησα 🤑 🤑 🤑
Do you want to earn money quickly?
I leave you here the best casinos with the best rewards and FREE BONUSES!
take advantage of them before it's over... I warned you 🤑 🤑 🤑
Μπορούμε να το διαγράψουμε από κάτω σας
Can we please delete this under you
können wir das unter dir bitte löschen
Θέλετε να κερδίσετε χρήματα γρήγορα;
Σας αφήνω εδώ τα καλύτερα καζίνο με τις καλύτερες ανταμοιβές και ΔΩΡΕΑΝ ΜΠΟΝΟΥΣ!
εκμεταλλεύσου τα πριν τελειώσει... σε προειδοποίησα 🤑 🤑 🤑
Do you want to earn money quickly?
I leave you here the best casinos with the best rewards and FREE BONUSES!
take advantage of them before it's over... I warned you 🤑 🤑 🤑
Νομίζω ότι πρέπει πρώτα να εστιάσετε στην έρευνα, τα δωρεάν μπόνους δεν έχουν σχεδιαστεί για να κερδίσουν γρήγορα 😀😂.
Μάθετε περισσότερα για τα μπόνους εδώ:
https://casino.guru/casino-bonuses
I think you should focus on research first, free bonuses are not designed to make win quickly 😀😂.
Learn more about bonuses here:
https://casino.guru/casino-bonuses
Έχετε κάνει αναλήψεις για όλα τα χρήματα, ώστε ο λογαριασμός σας να μηδενιστεί; Ή σας έμειναν ακόμα 13.000 για ανάληψη;
Have you made whitdrawls for all the money so your account where down to zero? Or did you still have 13.000 left to withdrawl?
Η συνομιλία έδωσε απαντήσεις σχετικά με το γιατί ή απλώς σας απαγόρευσαν από τη συνομιλία;
Did the chat gave any answers on why or they just banned you from the chat?
Ρίχνουν μια γρήγορη ματιά και ξαφνικά λένε «δεν μπορούν να με βοηθήσουν» και μετά η συνομιλία κλείνει. Αν μπω ξανά, η συνομιλία κλείνει αμέσως χωρίς να μου απαντήσει.
They take a quick look and suddenly say "they can't help me" and then the chat is closed. If I go in again, the chat is immediately closed without responding to me.
Sie schauen kurz nach und sagen auf einmal "sie können mir nicht weiterhelfen" und dann wird der Chat geschlossen. Wenn ich nochmal reingehe wird der Chatt sofort geschlossen ohne auf mich einzugehen.
Το ίδιο ήταν και για μένα, απενεργοποιήθηκε και ο λογαριασμός μου πριν από 1-2 εβδομάδες. Σκεφτείτε ότι γίνεται τώρα με αυτόν τον τρόπο για όλους όσους έχουν ακόμη ανοιχτές πληρωμές.
διαγραφή χρημάτων. Ακόμη και ο δικηγόρος μου που εργάζεται διεθνώς δεν λαμβάνει καμία ανατροφοδότηση από αυτούς.
It was the same for me, my account was also deactivated 1-2 weeks ago. Think it is now done that way for everyone who still has open payments.
write off money. Even my lawyer who works internationally does not get any feedback from them.
Ist bei mir auch so gewesen mein Konto wurde auch vor 1-2 Wochen deaktiviert. Denke es wird bei allen jetzt so gemacht welche noch offene Auszahlungen haben.
Geld abschreiben. Selbst mein Anwalt welcher International tätig ist bekommt keine Rückmeldung von denen.
Οι σταγόνες απλώς ρουφούσαν. Επίσης, δεν έχει νόημα να γίνονται δεκτές νέες καταγγελίες κατά του Wp από τον Guru. Έχω δει ότι υπάρχουν ήδη 3-4 νέα παράπονα.
The drops just sucked. It also makes no sense that new complaints against Wp are accepted by Guru. I've seen there are already 3-4 new complaints.
Der Drops ist halt gelutscht. Ist auch völlig ohne Sinn dass neue Beschwerden gegen Wp seitens Guru angenommen werden. Habe ja gesehen es gibt schon wieder 3-4 neue Beschwerden.
Μπορείτε ακόμα να συνδεθείτε και έχουν απομείνει 13.000 για ανάληψη. Αλλά σταμάτησα τις αναλήψεις μου τώρα, όταν ούτως ή άλλως δεν θα πληρώνουν, οπότε μπορεί επίσης να περιμένουμε και να ελπίζουμε για ένα θαύμα στο μέλλον και να αρχίσουν να πληρώνουν ξανά.
Τα χρήματα που έχουν γίνει τώρα δεν θα τα δω ποτέ δυστυχώς.
Can still login and have 13.000 left to withdrawl. But have stopped my withdrawls now, when they wont payout anyway so might aswell wait and hope for a miracle in the future and they start paying out again.
The money that has been proccesed now i Will never see sadly.
Αν στοιχηματίζετε τα χρήματά σας, τότε τουλάχιστον έχετε λίγη διασκέδαση. Δεν θα πληρώνετε πλέον τα χρήματά σας
If you gamble away your money, then at least you still have a little fun. You will no longer get your money paid out
Verzockt dein Geld dann hast du wenigstens noch ein wenig Spielspaß. Dein Geld wirst du nicht mehr ausgezahlt bekommen
Αν τα στοιχηματίσω μακριά, δεν θα τα πάρω καθόλου. Αν τους αφήσω εκεί, τουλάχιστον η ελπίδα παραμένει.
Πιστεύω ότι δέχθηκαν ένα χτύπημα όταν το bitcoin κατέρρευσε, πριν από αυτό είχαν πληρώσει.
Αυτή τη στιγμή δεν θα πάρω κανένα, αλλά γιατί να μην τα αφήσω εκεί για ένα χρόνο και να ελπίζω για το καλύτερο; Δεν πιστεύω ότι θα δω άλλα χρήματα, αλλά δεν έχει νόημα να τα στοιχηματίσω.
If I gamble them away i Will not get them at all. If I leave them there atleast the hope remains.
I Believe they took a hit when bitcoin crashed, before that they paid out.
Right now i wont get any but why not leave them there for a year and hope for the best? I don't belive i Will ever see any more money but no point in gambling them away etiher..
Ναι, και για τι να συμπληρώσω μια φόρμα για την αρχή πόσο μεγάλη θα πρέπει να είναι η απώλειά μου κ.λπ. αν δεν μπορούν να το χειριστούν ούτως ή άλλως; Είναι εντελώς άσκοπο
Yes, and for what do I fill out a form for the authority how high my loss etc. should be if they can't handle it anyway? It's completely pointless
Ja und für was Fülle ich dann ein Formular für die Behörde aus wie hoch mein Verlust etc. sein soll wenn sie es sowieso nicht handhaben können? Ist doch komplett Sinnfrei
Το θέμα είναι ότι η βαθμολογία της φήμης του καζίνο μειώνεται με κάθε ανεπίλυτο παράπονο.
Και άλλοι παίκτες μπορούν να δουν ότι το πρόβλημα παραμένει επειδή τα πρόσφατα παράπονα εμφανίζονται στον κεντρικό πίνακα του καζίνο, καθώς και ο συνολικός αριθμός παραπόνων:
Καταλαβαίνω ότι είναι άσκοπο από την άποψή σου, αλλά σκοπεύουμε να δείξουμε πώς εξελίσσεται η κατάσταση.
The point is that the casino's reputation score drops down with each unresolved complaint.
And other players can see that the problem persists because the recent complaints are shown on the casino's main panel, the total amount of complaints as well:
I understand that it's pointless from your point of view, but we intend to show how the situation develops.
22-06-2022 07:20:43 απόσυρση | ******* Τράπεζα EUR ΟΚ
22-06-2022 07:21:00 απόσυρση | ******* Τράπεζα EUR ΟΚ
29-05-2022 12:40:33 απόσυρση | ******* Τράπεζα EUR ΟΚ
Αυτά τα 3 ποσά λείπουν μέχρι σήμερα μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; υπάρχει νομική ενέργεια ή κάτι άλλο;
Άλλο ένα ποσό που ήταν επίσης από τις 29 Μαΐου μεταφέρθηκε σε μένα.
2022-06-22 07:20:43 withdrawal | ******* EUR Bank OK
2022-06-22 07:21:00 withdrawal | ******* EUR Bank OK
2022-05-29 12:40:33 withdraw | ******* EUR Bank OK
These 3 amounts are missing to this day can someone help me? is there legal action or something else?
Another amount that was also from May 29th was transferred to me.
2022-06-22 07:20:43 withdraw | ******* EUR Bank OK
2022-06-22 07:21:00 withdraw | ******* EUR Bank OK
2022-05-29 12:40:33 withdraw | ******* EUR Bank OK
Diese 3 Beträge fehlen mir bis heute kann mir jemand helfen? kann man rechtlich vorgehen oder sonstiges ?
Ein anderer Betrag der auch vom 29.5 war der wurde mir überwiesen.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.