ΦόρουμΚαζίνοvulkan vegas - ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ

vulkan vegas - ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ

πριν από 2 έτη από fegas95
|
2621 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Καληνυχτα! Έκανα τον λογαριασμό στο vulkan vegas και πήρα ένα συγκεκριμένο ποσό για ανάληψη. Λοιπόν, κατά την υποβολή των εγγράφων μου για επαλήθευση KYC, μετά από λίγες ημέρες έλαβα ένα email αφού επικοινώνησα μαζί τους μέσω συνομιλίας, ενημερώνοντάς τους ότι ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε. Πήγα εκεί, προσπαθώντας να ζητήσω την απόσυρση των πιστώσεων μου, αλλά ήταν ακόμα με "ημιτελές". Αποφάσισα να επικοινωνήσω ξανά με τους συνοδούς, οπότε ο συνοδός με ενημέρωσε ότι ο λογαριασμός μου δεν είχε επαληθευτεί ακόμη, αλλά απάντησα ότι είχα ένα σφάλμα, καθώς είχα ήδη λάβει το email επιβεβαίωσης του λογαριασμού. Της έστειλα τη φωτογραφία του email, πήγε να ψάξει στο σύστημα και επαλήθευσε ότι ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε και ότι το αίτημα ανάληψης θα επιβεβαιωνόταν σε λίγες ώρες ή μέρες, οκ. Άλλη μια μέρα πέρασε και καμία αλλαγή στην κατάσταση του αιτήματος ανάληψης. Επικοινώνησα ξανά με τη συνοδό, με ενημέρωσε ξανά ότι ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί ακόμα. αλλά πάλι ενημέρωσα ότι είχαν περάσει 2 μέρες από τότε που έλαβα το email επαλήθευσης. είπε ότι η κατάσταση του λογαριασμού μου δεν είχε επαληθευτεί ακόμη και ότι επρόκειτο να προωθήσει την υπόθεσή μου στον αρμόδιο τομέα και ότι θα περίμενα να επιλυθεί η υπόθεση. Το βράδυ επικοινώνησα ξανά με το chat και, προς έκπληξή μου, ο συνοδός με ενημέρωσε ότι ο λογαριασμός μου δεν είχε επαληθευτεί ακόμη και ότι το email που έλαβα ήταν 1 σφάλμα. Ήθελα να μάθω αν θα μπορέσω κάποια μέρα να επαληθεύσω τον λογαριασμό και αν θα μπορέσω να πραγματοποιήσω την ανάληψη μου.

Αυτόματη μετάφραση:
fegas95
πριν από 2 έτη

Hello there,

This is certainly a very amusing story. 🙁

To me it seems that something went wrong recenty, because you are not the first who reported a similar issue I beleive.

If you are interested, feel free click the link and scroll down to the list of the related forum posts

https://casino.guru/Vulkan-Vegas-Casino-review#tab=js-tab-discussion

file

Please keep us updated about your progress. If the casino is not able to complete the verification soon (a couple of days), we should help through a complaint if necessary.

You can also check complaints submitted against Vulkan Vegas:

https://casino.guru/complaints




πριν από 2 έτη

Προσπάθησα να συνδεθώ στο λογαριασμό τώρα και εμφανίστηκε το ακόλουθο μήνυμα: "ωχ, αυτός ο χρήστης είναι αποκλεισμένος!". δεν μου έστειλαν email για αυτό, δεν είπαν τίποτα και δεν υπάρχει λόγος να αποκλειστεί ο λογαριασμός μου! Περιμένω και αν μπορείτε να με βοηθήσετε θα το εκτιμούσα!

Αυτόματη μετάφραση:
fegas95
πριν από 2 έτη

Well, your account could be block because of the verification, but keeping all the previous obstackles you faced while dealing with the chat in mind, I'ts just a guess.

I've noticed an increased amount of complaints against Vulkan Vegas and its verification proces recently, most of those cases are solved now. Our Complaint Team should be able to help.


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα