ΦόρουμΚαζίνοΤο στοίχημα Τιτάνα έκλεισε;

Το στοίχημα Τιτάνα έκλεισε;

πριν από 3 έτη από Jeffboy83
|
2938 προβολές 14 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη

Θα ήθελα να μάθω γιατί λέτε ότι το καζίνο Titanbet είναι κλειστό, μετέφερα χρήματα χθες και δεν έπαιξα τίποτα, αλλά δεν κέρδισα τίποτα όπως οι άλλες δεκάδες φορές ..

Θερμούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Hello. 

Probably the casino was closed. Thanks for the information that the casino is reopened again, we will update the casino in the next few days.

Matej
πριν από 3 έτη

hi Matej,

the issue with rejecting bets is continued as i signed up at a casino listed here and played auto roulette and got up to 800 and i raised my bets my winning numbers got rejected multiple times ,as i noticed this happens always when in a winning streak and never when losing that was yesterday .As example to day i deposit 150 i got up to 480 € and i raised my bets the coming out number 8 was rejected upon contacting chat the section i play repeated 4x .after losing my balance .i deposited 900 € only losing and i did not see one rejected bet .obviously someone is tracking me and make sure i dont get a good win .this are poor practices .and complaining in the chat they block me .something is not oke here time for action .i will open a new topic lets see how many players are having this issue .i dont think opening a complain on the site here will help since there is no evidense and casino pull the terms card to make sure they dont refund.

sardapoor
πριν από 3 έτη

Hello Sardapoor.

Please create a new thread about this problem - ask other players if they have a similar problem. Try to gather more people with the same problem, and then we can contact the game provider.

This thread is about Titan bet casino. Please follow the topics and forum rules.

πριν από 3 έτη

oke sorry!a new topic is done!

Matej
πριν από 3 έτη

Δυστυχώς, δεν μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου και η ζωντανή συνομιλία δεν λειτουργεί. Σκατά καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Jeffboy83
πριν από 3 έτη

Then it might be "a zombie" casino that just reopen to accept money from players, but they won't pay them!

πριν από 2 έτη

Γεια σας, πάλι κάτι αρνητικό για το στοίχημα τιτανίου.

Άφησα τον εαυτό μου να κλειδωθεί από το καζίνο, δυστυχώς, δεν προσέχω το γεγονός ότι ο αποκλεισμός πραγματοποιείται και στα σχετικά καζίνο. Στη συνέχεια, ήρθα σε επαφή με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου για να διορθώσω το ζήτημα. Η εξυπηρέτηση δεν ήταν πολύ φιλική και δεν ένιωσα καλή μεταχείριση (τα συναισθήματα μπορεί να εξαπατούν) αλλά όχι σε αυτήν την περίπτωση. Ο υπάλληλος κατέγραψε όλα όσα ήθελα και το λεκτικό σκεπτικό γιατί εξαιρέθηκα, αν είχα πρόβλημα παιχνιδιού κ.λπ., τότε με διαβεβαίωσε ότι η επεξεργασία της αίτησής μου θα διαρκέσει το πολύ 7 ημέρες, αλλά συνήθως θα ήταν ταχύτερη. Μετά από 8 μέρες, δεν συνέβη τίποτα, έτσι τηλεφώνησα ξανά και ρώτησα τι συνέβαινε. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά της γυναίκας, ζήτησε συγνώμη αρκετές φορές και με διαβεβαίωσε ότι θα διαβιβάσει το εισιτήριό μου στο τμήμα που το επεξεργάστηκε. Μετά από 8 ημέρες δεν έχει συμβεί τίποτα. Τηλεφώνησα ξανά σήμερα και τη γυναίκα ξανά στο τηλέφωνο, ζητώντας συγγνώμη αρκετές φορές και όταν ρώτησα πόσο καιρό πρέπει να περιμένω το email που έχει υποβληθεί σε επεξεργασία η αίτησή μου, παρέμεινε σιωπηλή και δεν μπόρεσε να μου δώσει απάντηση. Το λέω ότι είναι ένα άσχημο καζίνο υψηλό 10. Αφήστε τα δάχτυλά σας από αυτό, θέλω να σας πω ότι είναι ένα ψεύτικο κατάστημα και τα μηχανήματα παραβιάζονται με τον υψηλότερο βαθμό ασφάλειας, επειδή κατάθεσα περίπου 6 φορές και δεν κέρδισα ποτέ τίποτα, το υπόλοιπό μου βυθίστηκε ξανά και ξανά και ποτέ δεν ανέβηκε.

Θερμούς χαιρετισμούς..

Αυτόματη μετάφραση:
Jeffboy83
πριν από 2 έτη

Hi, I'm not sure if I understand it correctly. Did you close your account in Titatn bet, which locked you out of many other casinos (from the same casino group) and when you asked them to reopen it, they weren't able to do that even after 8 days? Is that correct?

Daniel
πριν από 2 έτη

Γεια σας Ντάνιελ, ναι, εγώ ο ίδιος έχω κάνει έναν αποκλεισμό από το καζίνο επειδή δεν έχω κερδίσει τίποτα (σε άλλα καζίνο κερδίζετε τουλάχιστον μικρά ποσά στο μεταξύ αλλά τίποτα δεν ήρθε) και δυστυχώς δεν έλαβα υπόψη ότι ο αποκλεισμός για όλα τα καζίνο ισχύει στην ομάδα TitanBet είναι δικό μου λάθος.

Δυστυχώς, αυτό δεν ήταν πριν οκτώ ημέρες, αλλά 16 ημέρες από τότε που υπέβαλα το αίτημα μέσω τηλεφώνου για να αντιστρέψω την ενέργειά μου, αν και ο υπάλληλος είπε ότι θα χρειαστούν έως 7 ημέρες και συνήθως κάτι θα πήγαινε γρηγορότερα, με διαβεβαίωσε.

Με τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
Jeffboy83
πριν από 2 έτη

Alright then what's the current situation? The casino talks to you, but they say you still need to wait until they unlock the account?

πριν από 2 έτη

Δεν υπάρχει απάντηση αυτή τη στιγμή αλλά νομίζω ότι μπορώ να περιμένω για πάντα. Θα προσπαθήσω να σας καλέσω ξανά κατά τη διάρκεια της ημέρας και μετά θα γράψω εδώ ..

Αυτόματη μετάφραση:
Jeffboy83
πριν από 2 έτη

Yes please, the casino seems to be very difficult to reach. I'll let you know if they reply to my email.

πριν από 2 έτη

Γεια σας Έχω λάβει άλλο email με το ακόλουθο περιεχόμενο:

Αγαπητέ Jeffboy83



Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχετε ενεργό αυτοαποκλεισμό έως το 2021-05-19.


Ο λογαριασμός σας δεν μπορεί να ανοίξει ξανά πριν από αυτήν την ημερομηνία.


Θα πρέπει να μας καλέσετε στις 19 Μαΐου το νωρίτερο για να ζητήσετε να ανοίξει ξανά.


Φώναξα το όλο θέμα και τους είπα τη γνώμη μου μέσω email και τώρα το θέμα του TITAN BET έχει γίνει για μένα. Άρχισα να νιώθω σαν να έπρεπε να σέρνω τον κώλο, αλλά στην πραγματικότητα πρέπει να είναι το αντίστροφο. Έχω περάσει δεκάδες διαδικτυακά καζίνο, αλλά αυτό που έχω δει εκεί βάζει τα πάντα στη σκιά.

Σας ευχαριστώ Ντάνιελ για όλες τις προσπάθειές σας, μείνετε ασφαλείς και υγιείς 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Jeffboy83
πριν από 2 έτη

Their reply actually makes sense to me. All casinos apply their own rules for self-exclusion, but the general rule is that whenever someone decides to close their account, they can't reopen it immediately, because then the self-exclusion wouldn't make any sense. You want to give the player some time to decide whether they REALLY want to reopen the account. If the player doesn't change their opinion even after a week, then you simply reopen it.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα