Καλή μέρα
Έχω ένα πρόβλημα με το Rollbit house, στις 17 Ιουλίου επέλεξαν αυθαίρετα να κλείσουν τον λογαριασμό παιχνιδιού μου με υπόλοιπο περίπου 10.000 δολάρια, το έκαναν αφού μου ζήτησαν πολλές πληροφορίες, τις οποίες τους έδωσα σωστά και έγκαιρα. Μεταξύ των στοιχείων που μου ζήτησαν, μου ζήτησαν επαλήθευση KYC, η οποία έγινε ικανοποιητικά, μου ζήτησαν επίσης την προέλευση των κεφαλαίων που κατέθεσα στον λογαριασμό και είναι περίπου 14.000 δολάρια. Η απάντησή τους είναι ότι ο λογαριασμός μου αποκλείστηκε οριστικά και ότι έχασα τα χρήματά μου. Σας παρακαλώ, χρειάζομαι βοήθεια αυτά τα κεφάλαια είναι η εξοικονόμηση ζωής μου και δεν λαμβάνω καμία απάντηση από αυτά.
ευχαριστώ
Good day
I have a problem with the Rollbit house, on July 17 they arbitrarily chose to close my game account with a balance of approximately 10,000 dollars, they did this after requesting a lot of information from me, which I gave them in a correct and timely manner. Among the information that they requested, they asked me for KYC verification, which was carried out satisfactorily, they also asked me for the origin of the funds that I deposited in the account, which are approximately 14,000 dollars. Their response is that my account was permanently blocked and that I lost my funds. Please I need help those funds are my life savings and I don't get any response from them.
thank you
Buen día
tengo un problema con la casa Rollbit, el dia 17 de julio optaron arbitrariamente por cerrar mi cuenta de juego con un saldo aproximado a 10.000 dolares, esto lo hicieron despues de solicitarme mucha informacion la cual les brinde de manera correcta y oportuna. Entre la informacion que me solicitaron me pedian verificacion KYC la cual se realizo satisfactoriamente tambien me solicitaron el origen de los fondos que deposite en la cuenta los cuales son aproximadamente 14.000 dolares esta informacion tambien se las envie e inclusive me solicitaron compartir pantalla de mi cuenta de juego y de mi exchange del cual debia demostrar que los fondos salieron de mi cuenta. La respuesta de ellos es que mi cuenta quedaba permanentemente bloqueada y que perdia mis fondos. Por favor necesito ayuda esos fondos son los ahorros de toda mi vida y no obtengo respuesta alguna de ellos.
gracias