Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοΤο Rollbit έκλεισε τον λογαριασμό μου

Το Rollbit έκλεισε τον λογαριασμό μου

πριν από 1 έτος από dayanacareloca845
|
3.405 προβολές 6 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος

Καλή μέρα

Έχω ένα πρόβλημα με το Rollbit house, στις 17 Ιουλίου επέλεξαν αυθαίρετα να κλείσουν τον λογαριασμό παιχνιδιού μου με υπόλοιπο περίπου 10.000 δολάρια, το έκαναν αφού μου ζήτησαν πολλές πληροφορίες, τις οποίες τους έδωσα σωστά και έγκαιρα. Μεταξύ των στοιχείων που μου ζήτησαν, μου ζήτησαν επαλήθευση KYC, η οποία έγινε ικανοποιητικά, μου ζήτησαν επίσης την προέλευση των κεφαλαίων που κατέθεσα στον λογαριασμό και είναι περίπου 14.000 δολάρια. Η απάντησή τους είναι ότι ο λογαριασμός μου αποκλείστηκε οριστικά και ότι έχασα τα χρήματά μου. Σας παρακαλώ, χρειάζομαι βοήθεια αυτά τα κεφάλαια είναι η εξοικονόμηση ζωής μου και δεν λαμβάνω καμία απάντηση από αυτά.

ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
dayanacareloca845
πριν από 1 έτος

Hey. So, do I understand correctly that the casino gave you no reason why they closed your account ? I find this situation strange since you describe that the KYC went fine. Have you ever made a withdrawal at this casino ? 

Regarding your situation, I would advise you to file a complaint as the casino has not given you any reasonable explanation why they closed your account and took your winnings. However, I have seen that the casino has cooperated to resolve complaints in the past, so I hope that this will be the case here as well. As far as filing a complaint is concerned, all you have to do is click on the following link and you can open it here: https://es.casino.guru/quejas 

I have also attached a link to a guide for you that might contain useful information about complaints: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas


If there is anything unclear, you can write to us on the forum and we will try to help you. 

Hopefully your case will be solved and you will get your life savings back. 


If possible, please update us on your situation. I wish you good luck. ☘

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γειά Καλημέρα,

το καζίνο μου απαντά:

Ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί μόνιμα για παράκαμψη KYC και κατάχρηση αθλητικών στοιχημάτων.

θερμούς χαιρετισμούς

Η ομάδα Rollbit

πάτσο

Rollbit.

αλλά σε καμία στιγμή δεν αρνήθηκε να κάνει το KYC, πήγε και εντάξει και μετά μου ζήτησαν μια βιντεοκλήση όπου έπρεπε να μοιραστώ την οθόνη του λογαριασμού μου στο παιχνίδι και την προέλευση των κεφαλαίων, κάτι που έκανα σωστά. αλλά ακόμα κι έτσι απενεργοποίησαν τον λογαριασμό μου και δεν έκαναν ανάληψη των χρημάτων μου

Αυτόματη μετάφραση:
dayanacareloca845
πριν από 1 έτος

Hmm, that seems strange to me, since you say that you passed KYC without any problems, where you had to take a video call. Did you try asking the casino what exactly is a KYC circumvention or what exactly did you violate? 

I saw that you filed a complaint, which is the right thing to do in this case. Kristina will be expecting an update so we can move forward and try to help you. 

I hope this is just a misunderstanding, and that everything will be resolved fairly. 

πριν από 9 μήνες

filefilefilefilefile

πριν από 1 έτος

Καλή μέρα

Έχω ένα πρόβλημα με το Rollbit house, στις 17 Ιουλίου επέλεξαν αυθαίρετα να κλείσουν τον λογαριασμό παιχνιδιού μου με υπόλοιπο περίπου 10.000 δολάρια, το έκαναν αφού μου ζήτησαν πολλές πληροφορίες, τις οποίες τους έδωσα σωστά και έγκαιρα. Μεταξύ των στοιχείων που μου ζήτησαν, μου ζήτησαν επαλήθευση KYC, η οποία έγινε ικανοποιητικά, μου ζήτησαν επίσης την προέλευση των κεφαλαίων που κατέθεσα στον λογαριασμό και είναι περίπου 14.000 δολάρια. Η απάντησή τους είναι ότι ο λογαριασμός μου αποκλείστηκε οριστικά και ότι έχασα τα χρήματά μου. Σας παρακαλώ, χρειάζομαι βοήθεια αυτά τα κεφάλαια είναι η εξοικονόμηση ζωής μου και δεν λαμβάνω καμία απάντηση από αυτά.

ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Rollbit is very unfair to players. KYC passed it and also closed my account and deducted the credit of my account. It is very bad in nature and very dishonest. This kind of company is simply a robber.

fuyongyi12345
πριν από 8 μήνες

Sorry that you found yourself in this situation, and that we won't be able to help you sort it out. We don't have a branch dealing with sports betting yet, but I can suggest three websites that do:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Please try those out, to see if there could be something done.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα