Χμ, άρα πλησιάζει η αναφερόμενη προθεσμία. Αλλά θα ήθελα να μάθω ποιο είναι το πρόβλημα του καζίνο με τη διεύθυνσή σας ή ποιος είναι ο λόγος που δεν αποδέχεται αυτό το έγγραφο; Είναι λυπηρό όταν ένας παίκτης μπαίνει σε μια τέτοια κατάσταση, όπου λες ότι δεν έχεις κερδίσει τίποτα. Εάν η υπόθεση διαρκέσει περισσότερες από 14 ημέρες και δεν κινηθεί τίποτα πριν από τότε, θα σας συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ: https://casino.guru/complaints
Όσο για το να μην παίζω πλέον στο καζίνο, δεν σε κατηγορώ αν είμαι ειλικρινής και μάλλον θα επέλεγα ένα καζίνο όπου δεν έχουν παρουσιαστεί παρόμοια προβλήματα.
Ωστόσο, σίγουρα πιστεύω ότι είναι πάντα καλό να εξετάζετε κριτικές ή παράπονα χρηστών, επειδή αυτές είναι πραγματικές εμπειρίες των παικτών και θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν στη λήψη αποφάσεων όταν επιλέγετε ένα νέο καζίνο. Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα για αυτό το καζίνο, αλλά μπορώ να δω ότι όσον αφορά τα παράπονα, ο παίκτης αντιμετωπίζει ένα παρόμοιο πρόβλημα με εσάς. https://casino.guru/kwiff-casino-player-s-winnings-are-being-held-due
Τέλος πάντων, αν μάθετε νέες πληροφορίες, ενημερώστε μας.
Ελπίζω να λυθεί η κατάστασή σου και να μείνεις ικανοποιημένος στο τέλος.
Hm, so it's getting close to the mentioned deadline. But I would like to know what is the casino's problem with your address, or what reason it has for not accepting this document ? It's sad when a player gets into a situation like this, where you say that you haven't won anything. If the case lasts more than 14 days and nothing moves before then, I would recommend you to file a complaint here: https://casino.guru/complaints
As for not playing at the casino anymore, I don't blame you if I'm honest and I'd probably choose a casino where similar problems haven't occurred.
However, I definitely think it's always good to look at user reviews or complaints, because these are real experiences of players and could help you in your decision making when choosing a new casino. So far, there is almost nothing about this casino, but I can see that as far as complaints are concerned, the player is dealing with a similar problem as you. https://casino.guru/kwiff-casino-player-s-winnings-are-being-held-due
Anyway, If you find out any new information, let us know.
I hope your situation will be resolved and you will be satisfied in the end.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: