Συγνώμη που διακόπτω.
Βρήκατε κατά τύχη αυτό το παράπονο;
https://casino.guru/betpanda-casino-player-s-refund-request-denied-by
Όπως το βλέπω εγώ, ήταν απλώς ένα υποθετικό θέμα για τον παίκτη.
"Λοιπόν, μου επέτρεψαν να κάνω κατάθεση και να παίξω. Και τεχνικά, αν είχα κερδίσει και ήθελα να κάνω ανάληψη. Θα είχαν αρνηθεί την απόσυρσή μου ".
Η απάντηση ήταν:
«Ζητώ συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση.
Λυπάμαι αλλά δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε με αυτήν την υποθετική κατάσταση.
Έχετε χάσει τα χρήματα που καταθέσατε στο καζίνο ή είναι ανέγγιχτα στον λογαριασμό σας στο καζίνο;
Θα περιμένω την απάντησή σας».
Απλά ήθελα να σε ενημερώσω.
Sorry to interrupt.
Have you, by any chance, found this complaint?
https://casino.guru/betpanda-casino-player-s-refund-request-denied-by
The way I see it, it was just a hypothetical matter for the player.
"Well they allowed me to deposit and play. And technically if I had won and wanted to have withdraw. They would have denied my withdrawal"
The reply was:
"I apologize for the late response.
I am sorry but we cannot assist you with this hypothetical situation.
Have you lost the funds that you deposited in the casino, or are they untouched in your casino account?
I'll await your response."
Just wanted to let you know.