Γεια!
Ίσως θα μπορούσατε να εξηγήσετε την ανησυχία σας με δικά σας λόγια. Είναι αλήθεια ότι το φόρουμ μας μπορεί να μεταφράσει αυτόματα γραπτό κείμενο στις περισσότερες γλώσσες, αλλά δεν μπορεί να μεταφράσει εικόνες. Επομένως, είμαι βέβαιος ότι το σχόλιό σας θα εκτιμηθεί. Επιπλέον, παρατήρησα ότι αυτό το email ή η επιστολή, όπως είναι στην πραγματικότητα γραμμένο, αναφέρεται σε κάτι περισσότερο από το JustCasino. μη διστάσετε να το αναφέρετε επίσης.
Για παράδειγμα, το "ημερομηνία στις 8 Σεπτεμβρίου 2023" είναι το πιο σημαντικό μέρος κατά τη γνώμη μου.
Τι έχει συμβεί μετά από αυτή την προειδοποίηση, αναρωτιέμαι; Έχετε ιδέα, παρακαλώ;
Hi!
Maybe you could explain your concern in your own words. It is true that our forum can automatically translate written text into most languages, but it cannot translate images. I am therefore certain that your comment would be valued. Additionally, I noticed that this email or letter, as it is actually written, refers to more than just JustCasino; feel free to bring that up as well.
For example, "dated this 8 September 2023" is the most significant part in my opinion.
What has transpired since this warning, I wonder? Do you have a clue, please?
Αγαπητή radka…
Απλώς μοιράζομαι μαζί σας τις πληροφορίες που συνέλεξα για το www.justcasino.com για να αποδείξω ότι αυτό το καζίνο δεν είναι αξιόπιστο.
Dear radka…
I am just sharing with you the information I collected about www.justcasino.com to prove that this casino is not trustworthy.
Αγαπητέ χρήστη.
Τι λέτε για την ερώτησή μου, παρακαλώ; Μήπως έχετε κάτι πιο πρόσφατο;
Εδώ που τα λέμε, έχετε παίξει ποτέ σε αυτό το καζίνο και έχετε γίνει μάρτυρες κάτι ασυνήθιστο, ή απλώς ανησυχείτε γενικά;
Φοβάμαι ότι δεν υπάρχουν πολλά να προσθέσουμε εάν δεν μπορούμε να συζητήσουμε συγκεκριμένες λεπτομέρειες.
Dear user.
How about my question, please? Do you perhaps have something more recent?
Speaking of which, have you ever played in this casino and witnessed something unusual, or are you simply generally concerned?
I fear there is little to add if we can't discuss specifics.
Φυσικά, έπαιξα σε αυτό το καζίνο και κέρδισα δύο φορές, ένα μεγάλο ποσό για μένα, 300.000 ευρώ, αλλά έχασα την πρώτη φορά επειδή ήμουν άπληστος, αλλά τη δεύτερη φορά που κέρδισα, άρχισαν διαφωνίες με το καζίνο με το πρόσχημα της παραβίασης. κανόνες που δεν ήταν ξεκάθαροι για τους παίκτες. Επίσης, ακύρωσαν το στοίχημά μου μία φορά σε ένα παιχνίδι. Μπλάκτζακ όταν ήμουν έτοιμος να κερδίσω straight flush και σχεδόν δύο φορές στη ρουλέτα, αλλά στοιχημάτιζα σε μεγάλα στοιχήματα και έκλεισαν επίσης εν μέρει τον λογαριασμό μου, καθώς μπορούσα να συνδεθώ και να ζητήσω ανάληψη, αλλά δεν μπορούσα να παίξω σε κανένα παιχνίδι στο ο ιστότοπος του καζίνο www.justcasino.com, χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση, έκλεισαν τον λογαριασμό μου και ζήτησαν αιτήματα KYC, και εκπλήρωσα όλα τα αιτήματά τους κατά τη διάρκεια περίπου μιας εβδομάδας. Στη συνέχεια, απέσυραν όλο το ποσό των κερδών μου και έκλεισαν λογαριασμός μόνιμα!! Δεν μπόρεσαν να συνοψίσουν αυτό το θέμα από την αρχή ή άλλαξαν γνώμη και αρνήθηκαν να με πληρώσουν;
Of course, I played in this casino and won twice, a large amount for me, 300,000 euros, but I lost the first time because I was greedy, but the second time when I won, disputes began with the casino under the pretext of violating rules that were not clear to the players. They also canceled my bet one time in a game. Blackjack when I was about to win straight flush and almost twice in roulette, but I was betting on large bets, and they also partially closed my account, as I could log in and request a withdrawal, but I could not play In any game on the casino website www.justcasino.com, without prior warning, they closed my account and asked for KYC requests, and I fulfilled all their requests over the course of about a week.. Then they withdrew all the amount of my profits and closed my account permanently!! Weren't they able to summarize this matter from the beginning, or did they change their mind and refuse to pay me?
---------- Προωθήθηκε μήνυμα ---------
Από: VIP από Σχέσεις Παικτών < >
Ημερομηνία: Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2024 στις 13:05
Θέμα: Απάντηση: Ζητώ ένα τηλεφώνημα στα αραβικά, αν είναι δυνατόν
από αυτούς: Γεια σου Fahad,
Τα κέρδη σας όπου ξεπεράσατε το μέγιστο στοίχημα προήλθαν από το μπόνους Weekly Milky Way.
Εφόσον πρόκειται για μπόνους, ισχύουν όροι και προϋποθέσεις μπόνους.
Και πάλι, τα κέρδη θα κατασχεθούν σε μια τέτοια περίπτωση, αλλά η διοίκηση συμφώνησε να κρατήσει 5.000 ευρώ για να κάνετε ανάληψη.
Οι περίοδοι παιχνιδιού έχουν ελεγχθεί και το μέγιστο στοίχημα έχει παραβιαστεί, η απόφαση της διοίκησης είναι οριστική.
Heba,
Διαχειριστής λογαριασμού VIP
από εμένα: Καλώς ήρθες, αγαπητέ.
Δεν είναι η πρώτη μου φορά ή η πρώτη τοποθεσία που παίζω, ακόμα κι αν υπάρχει ένα μπόνους που έχει προϋποθέσεις. Εάν παραβιάσω τους όρους, το ποσό που κέρδισε το μπόνους θα κατασχεθεί αυτόματα, όχι χειροκίνητα. Αυτό συνέβη σε μένα όταν έκλεισε ο λογαριασμός μου. Αφαιρέθηκε από το υπόλοιπό μου. Ήταν περίπου 137.000 ευρώ και έγινε περίπου 132.000. Είναι σαφές ότι η αφαίρεση είναι χειροκίνητη, όχι αυτόματη. Αν πρόκειται απλώς για χρηματικό ποσό, πραγματικό υπόλοιπο, μπορείτε να το εισαγάγετε και να το κατασχήσετε. Ξέρω τη μέθοδο. Θέλω να ελέγξω με την άδεια Curacao. Πρέπει να υπάρχει διαφάνεια και βλέπω με τα μάτια μου ότι υπάρχει μπόνους ή ισορροπία.
τους χαιρετισμούς μου
από αυτούς: γεια Fahad,
Τα κέρδη σας όπου ξεπεράσατε το μέγιστο στοίχημα προήλθαν από το μπόνους Weekly Milky Way.
Εφόσον πρόκειται για μπόνους, ισχύουν όροι και προϋποθέσεις μπόνους.
Και πάλι, τα κέρδη θα κατασχεθούν σε μια τέτοια περίπτωση, αλλά η διοίκηση συμφώνησε να κρατήσει 5.000 ευρώ για να κάνετε ανάληψη.
Οι περίοδοι παιχνιδιού έχουν ελεγχθεί και το μέγιστο στοίχημα έχει παραβιαστεί, η απόφαση της διοίκησης είναι οριστική.
Heba,
Διαχειριστής λογαριασμού VIP
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Γιατί δεν εφαρμόστηκαν οι όροι και οι προϋποθέσεις την πρώτη φορά που κέρδισε το ίδιο αμφισβητούμενο ποσό με τον ίδιο τρόπο, κατάθεση + μπόνους;
Αυτό συμβαίνει γιατί έχασα όλα τα κέρδη μου και μια εβδομάδα αργότερα αποφάσισαν να μου στερήσουν το τεράστιο κέρδος για δεύτερη φορά. Επίσης, η οργάνωση Κουρασάο δίνει έναν όρο για διευκρίνιση στους παίκτες, μαζί με πλήρη διαφάνεια μαζί τους, αλλά πού είναι αυτή η διαφάνεια όταν τους ζήτησα απόδειξη για τους ισχυρισμούς τους;
και σήμερα αυτή η συνομιλία γίνεται μαζί τους, ισχυρίζεται ότι είναι ένα αδύναμα μικτικό όνομα
Είναι η τοποθέτηση εικόνων στιγμιότυπου οθόνης σαφής και διαφανής στους παίκτες του καζίνο όπως αυτή;
Επίσης, όπως της έστειλα μέσω email, δες την απάντηση. Υπάρχει σαφήνεια και διαφάνεια όπως απαιτείται από τη λίστα των οργανισμών του Κουρασάο;
,
---------- Forwarded message ---------
From: VIP from Player Relations <vip@justcasino.com>
Date: Wed, 20 Nov 2024 at 13:05
Subject: Re: i request a phone call please in arabic if possible
To: <falenizi36@gmail.com>
from them: Hello Fahad,
Your winnings where you exceeded the maximum bet were from the Weekly Milky Way bonus.
Since it is a bonus, bonus terms and conditions apply.
Again, the profits will be confiscated in such a case, but the management has agreed to keep 5,000 euros for you to withdraw.
Game sessions have been checked and the maximum bet has been violated, the decision of the administration is final.
Heba,
VIP Account Manager
from me : Welcome, dear.
This is not my first time or the first site I play on, even if there is a bonus that has conditions. If I violate the conditions, the amount won by the bonus will be automatically confiscated, not manually. This is what happened to me when my account was closed. It was deducted from my balance. It was approximately 137,000 euros and became approximately 132,000. It is clear that the deduction is manual, not automatic. If it is just a cash amount, a real balance, you can enter and confiscate it. I know the method. I want to check with License Curacao. There must be transparency and I see with my own eyes that there is a bonus or balance.
my regards
from them: hello Fahad,
Your winnings where you exceeded the maximum bet were from the Weekly Milky Way bonus.
Since it is a bonus, bonus terms and conditions apply.
Again, the profits will be confiscated in such a case, but the management has agreed to keep 5,000 euros for you to withdraw.
Game sessions have been checked and the maximum bet has been violated, the decision of the administration is final.
Heba,
VIP Account Manager
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Why were the terms and conditions not applied the first time when he won the same disputed amount in the same way, deposit + bonus?
This is because I lost all my profits, and a week later they decided to deprive me of the huge profit the second time. Also, the Curacao organization gives a condition for clarification to the players, along with complete transparency with them, but where is that transparency when I asked them for proof of their claims?
and today this chat happens with them she claim its a weakly mikey way name
Is the placement ofscreenshot images clear and transparent to casino players like this?
Also, as I sent to her via email, look at the response. Is there clarity and transparency as required by the List of Curaçao organizations??
Γεια!
Βλέπεις; Τώρα μπορούμε όλοι να καταλάβουμε την ανησυχία σας αρκετά ξεκάθαρα. Επιτυχία!
Δεδομένου ότι πρόκειται για ένα αρκετά περίπλοκο σύνολο πληροφοριών, νομίζω ότι δεν θα ήταν κακή ιδέα να αναφέρετε και το παράπονό σας.
Αν μου επιτρέψετε λίγη απλοποίηση, το πρόβλημα είναι ότι βάλατε υψηλότερα στοιχήματα από τα επιτρεπόμενα λόγω ενεργού μπόνους. Παραδεχτήκατε επίσης ότι γνωρίζετε ότι τα μπόνους συνοδεύονται από περιορισμούς, αλλά περιμένατε ότι τα στοιχήματα υψηλότερα του επιτρεπόμενου θα ακυρώνονταν "αυτόματα". Μη διστάσετε να με διορθώσετε.
Το βασικό σημείο, κατά τη γνώμη μου, είναι πώς οι όροι περιγράφουν τις συνέπειες της τοποθέτησης τέτοιων στοιχημάτων καθώς και τις ενέργειες που έγιναν από το καζίνο στη συγκεκριμένη περίπτωσή σας.
Επιπλέον, αναφέρατε μια ενδιαφέρουσα ερώτηση:
" Γιατί δεν εφαρμόστηκαν οι όροι και οι προϋποθέσεις την πρώτη φορά όταν κέρδισε το ίδιο αμφισβητούμενο ποσό με τον ίδιο τρόπο, κατάθεση + μπόνους; Αυτό συμβαίνει επειδή έχασα όλα μου τα κέρδη και μια εβδομάδα αργότερα αποφάσισαν να μου στερήσουν το τεράστιο κέρδος τη δεύτερη φορά».
Εφόσον έχασες τα χρήματα, υποθέτω ότι το καζίνο δεν χρειάστηκε να ασχοληθεί με τα στοιχήματα και δεν χρειαζόταν να εξετάσει το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών σου για να εγκρίνει την ανάληψη. Όταν κερδίσατε για δεύτερη φορά, καταφέρατε να υποβάλετε μια ανάληψη — έτσι είναι, παρακαλώ;
Αυτό είναι δυστυχώς ένα εντελώς διαφορετικό σενάριο. μετά την πραγματοποίηση της ανάληψης, οι υπάλληλοι του καζίνο επαληθεύουν ότι τα κέρδη έχουν πραγματοποιηθεί σύμφωνα με όλους τους ισχύοντες όρους.
Ωστόσο, θα ήθελα να διευκρινίσω ότι ενώ μπορώ να καταλάβω γιατί πιστεύετε ότι έπρεπε να γνωρίζουν ότι είχατε τοποθετήσει τέτοια στοιχήματα, θα περίμενα ειλικρινά το ακριβές σενάριο που μόλις περιέγραψα.
Επιπλέον, ισχυρίζεστε ότι η ανακοίνωση είναι ασαφής, αλλά πώς αυτό έρχεται σε αντίθεση με τη δική σας παραδοχή ότι γνωρίζετε πλήρως ότι κάθε μπόνους έχει όρους; Εννοώ, πώς προσδιορίσατε δύο φορές ότι αυτό το μπόνους είναι επωφελές για εσάς εάν αυτές οι απαιτήσεις δεν αναφέρονται στα στιγμιότυπα οθόνης; Πώς περιμένατε την ακύρωση των υπερβολικά υψηλών στοιχημάτων, αναρωτιέμαι; Πιστεύω ότι είναι εξαιρετικά επικίνδυνο να αποδεχτείς ένα μπόνους χωρίς να κατανοείς πλήρως τους όρους. Επιπλέον, φαίνεται ότι γνωρίζατε τους περιορισμούς.
Αν και είναι πολύ συνηθισμένο οι όροι να επεξηγούνται στους όρους και τις προϋποθέσεις του μπόνους, θα έλεγα ότι σε έναν ιδανικό κόσμο, οι σχετικοί όροι και προϋποθέσεις θα αναφέρονται στην ίδια σελίδα με το μπόνους. Για παράδειγμα, πιστεύουμε ότι τέτοιες κρίσιμες πληροφορίες θα πρέπει να βρίσκονται μόνο δύο κλικ μακριά.
Επειδή ξέρω ότι πρέπει να είναι μια απογοητευτική κατάσταση για εσάς, ελπίζω οι ερωτήσεις μου να δείχνουν ότι εκτιμώ κάθε ανατροφοδότηση που μπορεί να έχετε.
Σε κάθε περίπτωση, ελπίζω ότι το παράπονό σας θα επιλυθεί δίκαια σύντομα, και αν θέλετε να μας ενημερώσετε για την κατάσταση, κάντε το.
Hi!
You see? Now we can all understand your concern pretty clearly. Good job!
Since it is a pretty complex set of information, I think it would not be a bad idea to mention your complaint as well.
If you allow me a bit of simplification, the problem is that you placed higher bets than allowed due to an active bonus. You also admitted you know bonuses come with restrictions, but you expected higher-than-allowable bets to be cancelled "automatically." Please feel free to correct me.
The key point, in my opinion, is how the terms outline the consequences of placing such bets as well as the actions taken by the casino in your specific case.
Additionally, you mentioned an interesting question:
"Why were the terms and conditions not applied the first time when he won the same disputed amount in the same way, deposit + bonus?This is because I lost all my profits, and a week later they decided to deprive me of the huge profit the second time."
Since you lost the money, I suppose the casino did not have to deal with the bets and did not need to look into your gaming history in order to authorize the withdrawal. When you won for the second time, you managed to submit a withdrawal—is that so, please?
This is regrettably an entirely different scenario; after the withdrawal is made, the casino employees verify that the winnings have been made in accordance with all applicable conditions.
However, I would like to clarify that while I can see why you believe they should have known you had placed such bets, I would honestly anticipate the exact scenario I just described.
Furthermore, you claim that the announcement is unclear, but how does that contradict your own admission that you are fully aware that every bonus has terms? I mean, how did you determine twice that this bonus is beneficial to you if these requirements are not stated in the screenshots? How did you anticipate the cancellation of the excessively high bets, I wonder? I believe it is extremely dangerous to accept a bonus without fully understanding the terms; additionally, it appears that you were aware of the restrictions.
Although it is very common for the terms to be explained in the bonus terms and conditions, I would say that in an ideal world, the related terms and conditions would be mentioned on the same page as the bonus. For instance, we think that such crucial information should only be two clicks away.
Since I know it must be a frustrating situation for you, I hope my questions show that I value any feedback you may have.
In any event, I hope your complaint is fairly resolved soon, and if you would like to update us on the situation, please do so.
Γεια σου Radka
Μιλάω για τους ισχυρισμούς τους, και ταυτόχρονα προσπαθώ να σας μεταφέρω το θέμα μου και έχω ήδη στείλει αποδείξεις που δείχνουν ότι η ανταμοιβή δεν είναι δωρεάν και ότι ο αδύναμος γαλαξίας έχει μέγιστο όριο τα 400 USD. Πώς ήταν λοιπόν η αμοιβή που ανερχόταν στα 2000 ευρώ; Καταλαβαίνετε τι εννοώ;
Τώρα δείτε τη συνομιλία μαζί τους μέσω email και θα ξέρετε πώς οι απαντήσεις ήταν ασαφείς και όχι διαφανείς μαζί μου γιατί κέρδισα με την προσπάθειά μου αλλά μου στέρησαν το κέρδος.
Στις συνομιλίες μου μαζί τους μέσω email, ισχυρίζονται ότι είναι 2000 ευρώ από τη νίκη σε ένα τουρνουά, και δεν είναι δωρεάν, αλλά μάλλον δωρεάν μετρητά, χωρίς περιορισμούς από όρους. με το οποίο μπορώ να αποσύρω ή να παίξω. Είναι πολύ φυσιολογικό ότι απλά δεν παραβίασα τίποτα, αλλά ψάχνουν οποιαδήποτε δικαιολογία μόνο και μόνο για να μην μου μεταφέρουν το κέρδος.
και το Milky Way δεν είναι ουσιαστικά ένα τουρνουά. Είναι μόνο μία από τις ειδικές προσφορές του ιστότοπού τους και δεσμεύεται από όρους και προϋποθέσεις
Δείτε το όριο για το μπόνους εδώ, που είναι μόνο 400 USD, οπότε πώς μπορούν να ισχυριστούν ότι ήταν 2000 ευρώ μέσω email;!
Εδώ γίνεται σαφές ότι δεν υπάρχει διαφάνεια και αξιοπιστία, και δεν είδα τίποτα που να δείχνει την αξιοπιστία των λόγων τους. Δεν είναι αυτός ένας από τους όρους για την αδειοδότηση του οργανισμού Κουρασάο;
και χρειάζομαι περισσότερες διευκρινίσεις από αυτό;
Hello Radka
I am talking about their claims, and at the same time I am trying to convey my topic to you, and I have already sent proofs showing that the reward is not free and that the weakly milky way has a maximum limit of 400 USD. So how was the reward amounting to 2000 euros? Do you understand what I mean?
Now look at the conversation with them via email and you will know how the responses were unclear and not transparent with me because I won through my effort but they deprived me of the profit.
In my conversations with them via email, they claim that it is 2000 euros from winning a tournament, and it is not free, but its rather free cash, not restricted by conditions,. which I can withdraw or play with. It is very normal that I simply did not violate anything, but they are looking for any excuse just to not transfer the profit to me.
and The Milky Way is not essentially a tournament. It is just one of their site’s special promotions and is bound by terms and conditions
Look at the limit for the bonus here, which is only 400 USD, so how can they claim that it was 2000 euros via email?!
Here it becomes clear that transparency and credibility do not exist, and I did not see anything indicating the credibility of their words. Isn’t this one of the conditions for licensing the Curaçao organization?
and Do I need more clarification than this?
Σας ευχαριστώ που εξηγήσατε τι κρύβεται πίσω από όλη αυτή την κατάσταση. Αν και είμαι λίγο μπερδεμένος τώρα. Αλλά θα κάνω ό,τι μπορώ για να καταλάβω τις απόψεις σας!
Θα μπορούσατε ευγενικά να με βοηθήσετε με αυτά;
Τι σημαίνει "η ανταμοιβή δεν είναι δωρεάν", παρακαλώ;
Εάν αυτό το μπόνους τουρνουά συνοδεύεται από συνθήκες που αναφέρονται εκτός των στιγμιότυπων οθόνης, νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο να τις αντιγράψετε και να τις επικολλήσετε εδώ.
Στοιχηματίζω ότι το καζίνο πρέπει να εξηγήσει ότι τα κέρδη ήταν υψηλότερα από όσα περιμένατε. Είχα μια χιουμοριστική σκέψη: μήπως ο εκπρόσωπος του καζίνο περιέγραφε ένα διαφορετικό μπόνους επειδή χρησιμοποίησε λάθος μπόνους ή όνομα τουρνουά;
Ειλικρινά δεν ξέρω τι να σκεφτώ για αυτό.
Thank you for explaining what is behind this whole situation. Though I'm a bit confused now. But I'll do my best to understand your points!
Could you kindly help me with these?
What does it mean "the reward is not free," please?
If this tournament bonus comes with conditions mentioned outside of the screenshots, I think it would be best to copy and paste them here.
I bet the casino needs to explain the winnings were higher than you expected. I had a humorous thought: could it be that the casino representative was describing a different bonus because they used the wrong bonus or tournament name?
I honestly do not know what to think about it.
Ορισμένοι πάροχοι οργανώνουν ένα τουρνουά σε ιστότοπους καζίνο και είναι δωρεάν μετρητά που δεν περιορίζονται από τους όρους μπόνους σε κανένα ιστότοπο καζίνο. Μετά το τέλος του τουρνουά, διανέμουν αυτές τις ανταμοιβές στους παίκτες με τις υψηλότερες θέσεις και αυτές οι ανταμοιβές είναι δωρεάν μετρητά που δεν περιορίζονται από συγκεκριμένους όρους και πολιτικές. Στο προηγούμενο email μου, εξήγησα ορισμένες από τις αντιφάσεις στις απαντήσεις που έλαβαν μέσω email
Πώς μπορείς να ισχυριστείς ότι είναι μπόνους πρωταθλήματος αξίας 2000 ευρώ
Σε άλλο email, λέει ότι είναι συνδεδεμένη με το Milky Way, σημειώνοντας ότι το Milky Way έχει μέγιστο 400 $;
Χρειάζεστε ακόμα περισσότερες διευκρινίσεις από το ότι απλά δεν θέλουν να πληρώσουν το μεγάλο μου κέρδος;
Some providers organize a tournament on casino sites and it is free cash that is not restricted by the bonus conditions at any casino site. After the tournament ends, they distribute these rewards to the players with the highest positions, and these rewards are free cash that is not restricted by certain conditions and policies.. In my previous email, I explained some of the contradictions in the responses they received via email
How can you claim that it is a championship bonus worth 2000 euros
In another email, she says that she is affiliated with Milky Way, noting that Milky Way has a maximum of $400??
Do you still need more clarification than that they just don't want to pay my big profit?
Γεια!
Με ενδιαφέρει πραγματικά να καταλάβω το θέμα. Δυστυχώς, δεν είμαι εξοικειωμένος με αυτό το καζίνο και αυτό το ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του τουρνουά. Έτσι, αυτό που σας φαίνεται αρκετά προφανές δεν είναι τόσο προφανές για μένα. Από το στιγμιότυπο οθόνης, δεν έχω ιδέα για να μάθω εάν ανταλλάσσατε email με υποστήριξη καζίνο ή κάποιο είδος συνεργάτη ή πάροχο παιχνιδιών, για παράδειγμα. Είναι απλώς "VIP από τις σχέσεις παικτών", το οποίο είναι αρκετά περίεργο.
«Πώς μπορείς να ισχυριστείς ότι είναι μπόνους πρωταθλήματος αξίας 2000 ευρώ»
Ως εκ τούτου, δεν ξέρω την απάντηση.
Αλλά, αν ήμουν στη θέση σας, θα χρησιμοποιούσα την ίδια προσέγγιση - ρωτήστε το καζίνο, τον πάροχο παιχνιδιών ή όποιον ανέφερε 2000 € αντί για 400 € και ζητήστε να σας εξηγήσει + τους κανόνες, για παράδειγμα.
Συμφωνώ ότι η επικοινωνία μεταξύ του άλλου και εσένα δεν είναι πολύ χρήσιμη. Ο στόχος, ωστόσο, είναι να λυθεί το θέμα, όχι με κάποιο τρόπο να μου αποδείξει ότι το καζίνο δεν θέλει να σας πληρώσει. Έτσι, όλα όσα μπορείτε να κάνετε για να αποκτήσετε κάτι χρήσιμο από το καζίνο ή τη θυγατρική είναι μια καλή κίνηση.
Αν πρέπει να μαντέψω, θα έλεγα ότι τόσο η θυγατρική όσο και ο εκπρόσωπος του καζίνο έχουν μπερδευτεί. Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε μαζί τους εμφανίζοντας όσα είχε πει το άλλο άτομο μέχρι στιγμής;
Hi!
I'm really interested in understanding the issue. Sadly, I'm not familiar with this casino and this intriguing tournament feature. So, what seems pretty obvious to you is not that obvious to me. From the screenshot, I have no clue to find out whether you were exchanging email with casino support or some sort of affiliate or game provider, for instance. It is just " VIP from Player Relations," which is quite odd.
"How can you claim that it is a championship bonus worth 2000 euros"
Hence, I do not know the answer.
But, If I were you, I would use the same approach - ask the casino, the game provider, or whoever mentioned €2000 instead of €400 and demand explaining that + the rules, for instance.
I agree that the communication between the other person and you is not very helpful. The goal, however, is to resolve the matter, not somehow prove to me that the casino does not want to pay you. So, everything you can do to get something useful from the casino or affiliate is a good move.
If I have to guess, I would say both the affiliate and the casino rep are confused. Did you attempt to contact them by displaying what the other person had said thus far?
γεια radka
Οι σχέσεις vip είναι το καζίνο που δεν μιλάω ποτέ με έναν πάροχο παιχνιδιών σε email.. Σας δείχνω την αντίφαση μέσα μου, την έλλειψη σαφήνειας στις ερωτήσεις μου και την αυθαιρεσία στην επικοινωνία μου
Αυτό δείχνει ότι αξίζω να κερδίσω, αλλά το ποσό είναι μεγάλο για αυτούς. και είναι κακό μου που επιλέγω εκεί online καζίνο για να παίξω αυτό είναι το κακό μου
hi radka
vip relations is the casino i never speak with a game provider on emails .. I show you the contradiction in me, the lack of clarity in my questions, and the arbitrariness in my communication
This shows that I deserve to win, but the amount is large for them. and its my bad that i choose there online casino to play this is my bad
Λοιπόν, αυτό είναι σίγουρα ένα θέμα αβεβαιότητας. Εγώ, για παράδειγμα, δεν καταλαβαίνω πλήρως την ανάρτησή σου και αρχίζω να χάνομαι σε αυτό το θέμα. Ας ελπίσουμε ότι ο διαμεσολαβητής σας θα είναι σε θέση να κατανοήσει πολύ καλύτερα.
Απλά, όταν δηλώσατε, "Σε άλλο email, λέει ότι είναι συνδεδεμένη με τον Milky Way"
σε αυτό απάντησα,
"Έτσι, ό,τι μπορείτε να κάνετε για να αποκτήσετε κάτι χρήσιμο από το καζίνο ή τη θυγατρική είναι μια καλή κίνηση"
και μόλις πρόσφατα προσθέσατε,
"Οι σχέσεις vip είναι το καζίνο που δεν μιλάω ποτέ με έναν πάροχο παιχνιδιών σε email"
Πραγματικά δεν ξέρω τι πρέπει να βγάλω από αυτό. Μόνο για επίδειξη.
Σε κάθε περίπτωση, θα προσπαθήσω να παρακολουθώ την καταγγελία. Μη διστάσετε να μας ενημερώσετε για την πρόοδο, παρακαλώ!
Well, this is certainly a matter of uncertainty. I, for instance, do not fully understand your post and begin to be lost in the matter. Hopefully your mediator will be capable of much better understanding.
Just a thing, when you stated, "In another email, she says that she is affiliated with Milky Way"
to that I responded,
"So, everything you can do to get something useful from the casino or affiliate is a good move"
and just recently you added,
"vip relations is the casino i never speak with a game provider on emails"
I truly do not know what I should get out of it. Just for a demonstration.
In any case, I'll try to keep an eye on the complaint; feel free to update us about the progress, please!
γεια radka
Κανένα πρόβλημα, θα προσπαθήσω να σας απλοποιήσω περισσότερο το θέμα
Εβδομαδιαία Milky Way
Η πίστη σας έχει σημασία
Κάντε μια βόλτα στο Milky Way αυτή την εβδομάδα για να διεκδικήσετε το μπόνους σας την επόμενη εβδομάδα!
Κερδίστε ή χάσετε, οι καταθέσεις και οι μισθοί σας θα εξοφλούνται κάθε εβδομάδα!
Επιλέξτε το Weekly Milky Way και θα σας ανταμείψουμε με ένα δωρεάν μπόνους έως και $400 όταν κάνετε μία ή περισσότερες καταθέσεις κατά τη διάρκεια της προηγούμενης εβδομάδας (Δευτέρα έως Κυριακή).
Δείτε πώς:
Καταθέστε συνολικά $50 ή περισσότερα μεταξύ Δευτέρας και Κυριακής
Παίξτε οποιοδήποτε από τα αγαπημένα σας παιχνίδια καζίνο
Λάβετε την εβδομαδιαία ανταμοιβή σας κάθε Δευτέρα! (Εγγυημένο ελάχιστο μπόνους 5$)
Πλούτωνας: Καταθέστε $50 - $99, για $5
Ποσειδώνας: Κατάθεση $100 - $299, για $10
Ουρανός: Κατάθεση $300 - $499, για $25
Κρόνος: Κατάθεση $500 - $799, για $35
Jupiter:Καταθέστε $800 - $999, για $50
Ceres: Κατάθεση $1.000 - $1.499, για $75
Άρης: Κατάθεση $1.500 - $1.999, για $100
Earth: Κατάθεση $2.000 - $2.999, για $150
Venus: Κατάθεση $3.000 - $3.999, για $200
Mercury: Κατάθεση $4.000 - $4.999, για $300
The Sun: Κατάθεση $5.000+, για $400
Στο πρώτο email, όπως έλαβα, ισχυρίζονται ότι ο λόγος για το κλείσιμο του λογαριασμού μου είναι ότι έλαβα μπόνους 2000 ευρώ (δεν το διεκδικώ εγώ, αλλά αυτοί, και μπορεί να είναι κάτι που δεν συνέβη το την πρώτη θέση, αλλά το διεκδικούν μόνο για να μην μου στείλουν τα μεγάλα κέρδη), και στο δεύτερο email ισχυρίζονται ότι παραβίασα τους όρους και τις προϋποθέσεις του Weekly Milky Way, που ανέφερε ότι το όριο ανταμοιβής είναι 400 USD (Το Weekly Milky Way δεν είναι τουρνουά)
Ελπίζω η απάντησή μου να είναι ξεκάθαρη
Χαιρετισμούς σε σας
hi radka
No problem, I will try to simplify the matter for you more
Weekly Milky Way
Your Loyalty Matters
Take a walk on the Milky Way this week to claim your bonus next week!
Win or lose, your deposits and wages are going to pay off every week!
Opt into the Weekly Milky Way, and we will reward you with an up to $400 Free Bonus when you make one or more deposits during the previous week (Monday through Sunday).
Here’s How:
Deposit a total of $50 or more between Monday and Sunday
Play any of your favorite casino games
Get your Weekly Reward every Monday! ($5 minimum bonus guaranteed)
Pluto:Deposit $50 - $99, for $5
Neptune:Deposit $100 - $299, for $10
Uranus:Deposit $300 - $499, for $25
Saturn:Deposit $500 - $799, for $35
Jupiter:Deposit $800 - $999, for $50
Ceres:Deposit $1,000 - $1,499, for $75
Mars:Deposit $1,500 - $1,999, for $100
Earth:Deposit $2,000 - $2,999, for $150
Venus:Deposit $3,000 - $3,999, for $200
Mercury:Deposit $4,000 - $4,999, for $300
The Sun:Deposit $5,000+, for $400
In the first email, as I received, they claim that the reason for closing my account is that I received a bonus of 2000 euros (it is not me who claims this, but rather they, and it may be something that did not happen in the first place, but they are only claiming this in order not to send me the large profits), and in the second email theyclaim I violated the terms and conditions of Weekly Milky Way, which stated that the reward limit is 400 USD (Weekly Milky Way is not a tournament)
I hope my answer is clear
Greetings to you
Γεια!
Τώρα, πιστεύω ότι μπορώ να το καταλάβω πολύ καλύτερα μέχρι τώρα. Σας ευχαριστώ που με βοηθήσατε.
Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας, παρακαλώ; Πιστεύω ότι δεν μπορείς πλέον.
Ωστόσο, όπως εξακολουθώ να το βλέπω, το ιστορικό μπόνους/παιχνιδιού σας θα ήταν μια πολύ χρήσιμη υπόδειξη. Επειδή εξακολουθώ να πιστεύω ότι πρέπει να εμπλέκεται κάποιο άλλο μπόνους, διαφορετικά ο υπάλληλος του καζίνο ενεργούσε με κάποιο τρόπο βάσει διαφορετικών κανόνων ή πληροφοριών. Εξαιτίας αυτού, η «εξήγηση» των καζίνο δεν βοήθησε σε τίποτα.
Κατά τη γνώμη μου, χωρίς να κατανοήσουμε το κίνητρο του καζίνο, δεν θα πάμε πολύ περισσότερο.
Hi!
Now, I believe I can comprehend this much better thus far. Thank you for helping me.
Can you access your account, please? I believe you no longer can.
The way I still see it, though, your bonus/gaming history would be a very helpful hint. Because I still think some other bonus must be involved, or the casino employee was somehow acting based on different rules or information. Because of that, the casinos "explanation" did not help with anything at all.
In my opinion, without understanding the casino's motivation, we won't get much further.
Γεια
όχι, δεν έχω πλέον πρόσβαση στον λογαριασμό μου και πιστεύουν ότι ίσως δεν χρησιμοποιώ μπόνους ή τίποτα, αλλά απλώς βλέπουν ότι τα κέρδη μου είναι μεγάλα για αυτούς και απλώς κάνουν μια τυχαία δικαιολογία για να μην με πληρώσουν
και στέλνω εκεί μια καταγγελία για άδεια αλλά και πάλι δεν υπάρχουν απαντήσεις δυστυχώς..
Hi
no i don't have access to my account any more , and believe that maybe i don’t use any bonus or anything ,but they just see my winning is large for them and they just make a random excuse's to avoid pay me
and i do send to there license a complaint but still no answers sadly ..
Γειά σου!
Πώς αντέχεις; Προτείνω να μην ασχοληθείτε πολύ με τις ερωτήσεις. πρέπει να είναι αρκετά κουραστικό! Μόλις το παράπονο φτάσει στο πιο σημαντικό μέρος όλων, ελπίζω ότι όλες οι ανησυχίες θα αντιμετωπιστούν από τον εκπρόσωπο του καζίνο. Απλώς χρειάζεται λίγο χρόνο. Γνωρίζατε ότι κάθε ιστότοπος, όπως εσείς ή ο Γκουρού του Καζίνο, για παράδειγμα, έχει πάντα μια εβδομάδα να απαντήσει; Προσπάθησε να κάνεις υπομονή, σε παρακαλώ. Εγώ πάντως θα είμαι εδώ για σένα.
Hello!
How are you holding up? I suggest not to bother with the questions too much; it must be quite exhausting! Once the complaint reaches the most important part of all, I hope all the concerns will be addressed by the casino representative. It just needs some time. Did you know each site, like you or Casino Guru, for instance, always has a week to repond? Try to be patient, please. I'll be here for you anyway.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.