Ξεκίνησα να παίζω στο καζίνο στις αρχές Μαΐου, έβαλα 3.000 ρεάλ και έφτασα τις 24.000. Από τότε αντιμετωπίζω πρόβλημα με τις αναλήψεις, καθώς επιτρέπουν μόνο αναλήψεις 1850 ρεάλ κάθε φορά και χρειάζονται 15 ημέρες για να διεκπεραιωθούν, παρόλο που οι κανόνες λένε 3 ημέρες.
Μερικές φορές πρέπει να περιμένετε 15 ημέρες για να διεκπεραιωθεί η ανάληψη, μόνο και μόνο για να απορριφθεί και να απαντήσουν λέγοντας ότι οφειλόταν σε «τεχνικό σφάλμα» και στη συνέχεια πρέπει να περιμένετε άλλες 15 ημέρες.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα προέκυψε τώρα όταν ζήτησαν επαλήθευση του λογαριασμού, αρνούνται την απόδειξη συναλλαγής και το ιστορικό.
Ζητούν αποδεικτικά στοιχεία από τις 10 Απριλίου έως τις 10 Μαΐου. Με την πρώτη προσπάθεια, έστειλα ένα PDF με το πλήρες ιστορικό του λογαριασμού μου για τον Απρίλιο και τον Μάιο, στο οποίο φαίνονται όλες οι καταθέσεις που έγιναν στο καζίνο.
Στη συνέχεια, έστειλα το ιστορικό συναλλαγών για τους τελευταίους 4 μήνες του λογαριασμού, το οποίο απορρίφθηκε ξανά.
Τώρα έστειλα την ατομική απόδειξη για τις 4 καταθέσεις που έκανα στο καζίνο, μαζί με το PDF για τον μήνα Μάιο, το οποίο δείχνει επίσης τις 4 καταθέσεις, οι οποίες έγιναν στις 2 και 3 Μαΐου. Απορρίφθηκα ξανά.
Υπάρχουν κυριολεκτικά όλα τα πιθανά δεδομένα στις αποδείξεις και εξακολουθούν να αρνούνται και δεν λένε καν γιατί. Επικοινωνώ με την υποστήριξη μέσω συνομιλίας και μου λένε ότι δεν έχουν πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες. Επικοινωνώ μαζί τους μέσω email και δεν απαντούν ποτέ.
Έστειλα ένα email με 8 αρχεία, 4 μεμονωμένες αποδείξεις για τα 4
καταθέσεις που έκανα και το πλήρες ιστορικό του λογαριασμού μου των τελευταίων 4 μηνών και τίποτα, καμία απάντηση.
Τα χρήματά μου είναι δεσμευμένα και δεν μπορώ να πάρω καμία απάντηση.
Δεν μπορώ να ανοίξω καταγγελία εδώ στο guru, μου βγάζει συνεχώς σφάλμα captcha, παρόλο που δεν εμφανίζεται κανένα.
i started playing at the casino at the beginning of may, i put in 3 thousand reais and i reached 24 thousand, since then i've been having trouble withdrawing, since they only allow withdrawals of 1850 reais at a time and it takes 15 days to be processed, even though the rules say 3 days.
sometimes you have to wait 15 days for the withdrawal to be processed, only for it to be refused and for them to reply saying that it was due to a "technical error" and then you have to wait another 15 days.
the biggest problem came now when they asked for verification of the account, they are refusing proof of transaction and history.
They're asking for proof from April 10th to May 10th. On the first attempt, I sent a PDF of my complete account history for April and May, showing all the deposits made at the casino.
Then I sent the transaction history for the last 4 months of the account, which was rejected again.
now i've sent the individual receipt for the 4 deposits i made at the casino, along with the PDF for the month of may, which also shows the 4 deposits, which were made on may 2nd and 3rd. refused again.
there is literally all the data possible on the receipts and they still refuse and don't even say why, I contact support via chat and they say they don't have access to this information, I contact them by e-mail and they never reply.
I sent an e-mail with 8 files, 4 individual receipts for the 4
deposits I made and the complete history of the last 4 months of my account and nothing, no reply.
My money is tied up and I can't get any answers.
i can't open a complaint here on guru, it keeps giving me a captcha error, even though none appears
comecei a jogar no cassino no começo de maio, coloquei 3 mil reais e cheguei aos 24 mil, desde então estava com dificuldades para sacar, já que só permitem saques de 1850 reais por vez e que DEMORA 15 dias para ser processado, mesmo que nas regras diz ser 3 dias.
algumas vezes você precisa esperar 15 dias para o saque ser processado, só para ser recusado e eles responderem falando que foi por "erro técnico" ai tem que esperar mais 15 dias
o maior problema veio agora quando pediram verificação da conta, estão recusando o comprovante de transação e do histórico.
lá estão pedindo comprovante do dia 10 de abril até 10 de maio, na primeira tentativa mandei em PDF o histórico completo da minha conta de abril e maio, onde aparece todos os depósitos feitos no cassino. foi recusado.
depois mandei histórico de transação dos últimos 4 meses da conta, recusado novamente.
agora enviei o comprovante individual dos 4 depósitos que fiz no cassino, juntamente com o PDF do mês de maio, onde aparece os 4 depósitos também, que foram feitos dia 2 e 3 de maio. recusaram novamente.
estão literalmente todos os dados possíveis nos comprovantes e ainda sim recusam e nem sequer falam o motivo, entro em contato com o suporte pelo chat e eles dizem não ter acesso a esta informação, entro em contato por e-mail e nunca respondem.
mandei um e-mail com 8 arquivos, 4 comprovantes individuais dos 4
depósitos que fiz e o histórico completo dos últimos 4 meses da minha conta e nada, nenhuma resposta.
Estou com o dinheiro preso e não consigo respostas.
não estou conseguindo abrir reclamação aqui no guru, fica dando erro de captcha, mesmo não aparecendo nenhum
Αυτόματη μετάφραση: