Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSupaBet Casino - γενική συζήτηση

SupaBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

9.288 προβολές 81 απαντήσεις |
πριν από 9 μήνες
|
12 3 45
Προσθήκη ανάρτησης
echobravo33
πριν από 7 μήνες

May I recommend writing an honest review on trustpilot? Hopefully, others will read it and be warned.

πριν από 7 μήνες

Exactly, Jaro. No one has been answering my questions, and I've been waiting since May 9th to withdraw this doesn't make any sense. I know plenty of online casinos where you can withdraw large amounts the same day, and they respond to any queries promptly. I've never had a bad experience like this. Thanks anyways Jaro.

πριν από 7 μήνες

I thought you'd wait for the complaint to reach its conclusion and our team would try to help. The main point is that if the casino didn't do that and we're on your side and they don't resolve the situation, then they'd get black points which is an alert for other players to watch out for. 

But once a player loses money there is nothing more to do and sometimes casinos come out unscathed.

πριν από 7 μήνες

Άνοιξα έναν λογαριασμό στοιχημάτων στην Supabet πριν από 10 ημέρες. Κατάφερα να ανανεώσω τον λογαριασμό μου αρκετές φορές χρησιμοποιώντας την κάρτα Visa μου, συνολικά 1.050€, και ευτυχώς, τελικά κατάφερα να κάνω μια γρήγορη αναλήψεις. Έγιναν δύο αναλήψεις των 500€ στον τραπεζικό μου λογαριασμό και έκτοτε όλα έχουν αντικατασταθεί. Έχω κάνει τρεις αναλήψεις των 500€ εδώ και μια εβδομάδα και ένα υπόλοιπο 7.000€ στον λογαριασμό στοιχημάτων μου. Μου λένε συνέχεια ότι υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
fc4711
πριν από 7 μήνες

Hello, already replied to you here in this thread.

Can we try to keep conversation just in one please? 🙂

Jajjjdjdjwkwkeje διέγραψε τη δημοσίευση
Jajjjdjdjwkwkeje
πριν από 6 μήνες

Hmm, that doesn't seem like the smartest move by the casino. But if you tell them that you want to have a closed account, then it's normal that you can reopen it in any casino. 

If you ask for self-exclusion, then it might be about something else and they shouldn't reopen your account. 

Anyway, if you can't close it for good, you can try using our services and our team will try to help you to make it impossible. 

Would you be interested?

πριν από 5 μήνες

Ξεκίνησα να παίζω στο καζίνο στις αρχές Μαΐου, έβαλα 3.000 ρεάλ και έφτασα τις 24.000. Από τότε αντιμετωπίζω πρόβλημα με τις αναλήψεις, καθώς επιτρέπουν μόνο αναλήψεις 1850 ρεάλ κάθε φορά και χρειάζονται 15 ημέρες για να διεκπεραιωθούν, παρόλο που οι κανόνες λένε 3 ημέρες.


Μερικές φορές πρέπει να περιμένετε 15 ημέρες για να διεκπεραιωθεί η ανάληψη, μόνο και μόνο για να απορριφθεί και να απαντήσουν λέγοντας ότι οφειλόταν σε «τεχνικό σφάλμα» και στη συνέχεια πρέπει να περιμένετε άλλες 15 ημέρες.


Το μεγαλύτερο πρόβλημα προέκυψε τώρα όταν ζήτησαν επαλήθευση του λογαριασμού, αρνούνται την απόδειξη συναλλαγής και το ιστορικό.


Ζητούν αποδεικτικά στοιχεία από τις 10 Απριλίου έως τις 10 Μαΐου. Με την πρώτη προσπάθεια, έστειλα ένα PDF με το πλήρες ιστορικό του λογαριασμού μου για τον Απρίλιο και τον Μάιο, στο οποίο φαίνονται όλες οι καταθέσεις που έγιναν στο καζίνο.


Στη συνέχεια, έστειλα το ιστορικό συναλλαγών για τους τελευταίους 4 μήνες του λογαριασμού, το οποίο απορρίφθηκε ξανά.


Τώρα έστειλα την ατομική απόδειξη για τις 4 καταθέσεις που έκανα στο καζίνο, μαζί με το PDF για τον μήνα Μάιο, το οποίο δείχνει επίσης τις 4 καταθέσεις, οι οποίες έγιναν στις 2 και 3 Μαΐου. Απορρίφθηκα ξανά.


Υπάρχουν κυριολεκτικά όλα τα πιθανά δεδομένα στις αποδείξεις και εξακολουθούν να αρνούνται και δεν λένε καν γιατί. Επικοινωνώ με την υποστήριξη μέσω συνομιλίας και μου λένε ότι δεν έχουν πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες. Επικοινωνώ μαζί τους μέσω email και δεν απαντούν ποτέ.


Έστειλα ένα email με 8 αρχεία, 4 μεμονωμένες αποδείξεις για τα 4


καταθέσεις που έκανα και το πλήρες ιστορικό του λογαριασμού μου των τελευταίων 4 μηνών και τίποτα, καμία απάντηση.


Τα χρήματά μου είναι δεσμευμένα και δεν μπορώ να πάρω καμία απάντηση.


Δεν μπορώ να ανοίξω καταγγελία εδώ στο guru, μου βγάζει συνεχώς σφάλμα captcha, παρόλο που δεν εμφανίζεται κανένα.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
rooke00
πριν από 5 μήνες

This seems really nerve-wracking, for sure, especially if they don't provide any reason for doing so and just reject all the documents you provide.

So, please, try to clear the cache and the cookies on your computer and even try to use another browser or the incognito window to file a complaint.

I'm sorry for this inconvenience, but we've experienced some issues lately, and many players write to us that they are unable to file complaints.

You can then use this link to submit your complaint easily, and let us know if all this worked, please. Otherwise, we'll find some other way for you to file your complaint.

πριν από 5 μήνες

Αυτά τα καζίνο NOVAFORGE είναι όλα κλέφτες και απατεώνες, το ένα καζίνο χειρότερο από το άλλο.

Αυτόματη μετάφραση:
Jociel
πριν από 5 μήνες

So what happened to you in this particular please? Could you explain?

dannyboy1025
πριν από 4 μήνες

Πώς πάνε τα πράγματα για σένα τώρα; Έχω κι εγώ 10.000 στον λογαριασμό μου και περιμένω τα 1500 ευρώ εδώ και μια εβδομάδα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Και το δικό μου εκκρεμεί από τις 18 και δεν έχω λάβει τίποτα ακόμα ..11 μέρες .

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
nyquemarques
πριν από 4 μήνες

Oh, I'm sorry. Casino didn't even tell you anything about why it's taking so long? You've been verified or not? 

From what I've seen, you've already filed a complaint and Kristina should write you back soon and investigate further. We are getting close to the time when we will contact the casino so I believe you will get your money. 

If you have an update, feel free to let me know.

Έγινε επεξεργασία
πριν από 4 μήνες

Το ίδιο κείμενο κάθε μέρα. Φαίνεται να αντιγράφουν και να επικολλούν.

Αυτόματη μετάφραση:
nyquemarques
πριν από 4 μήνες

Then I guess you'll just have to wait, although I know it's hard. Our team needs to investigate the situation and when they know everything they need to know they will contact the casino.

πριν από 4 μήνες

Κατάφερα να λάβω την πρώτη μου ανάληψη μετά από 14 ημέρες παραπόνων.

Αυτόματη μετάφραση:
nyquemarques
πριν από 4 μήνες

Hello, I am glad to hear that, but I know the second part is still missing. Good call mentioning that in the complaint too! It would be nice to hear something at least more creative from the casino's side because, the way I see it, you have not been told much.


Radka
πριν από 4 μήνες

Αυτό είναι όλο. Το δεύτερο μέρος της ανάληψής μου λείπει ακόμα. Έλαβα την πρώτη ανάληψη μόνο σε 14 ημέρες. Και ο αγώνας συνεχίζεται για να λάβω το δεύτερο μέρος.

Αυτόματη μετάφραση:
nyquemarques
πριν από 4 μήνες

Perhaps the new week will bring you an end to this unpleasant experience... I wish it wouldn't take any longer!

πριν από 4 μήνες

Το δεύτερο μέρος πληρώθηκε σήμερα. Στις 5, ήταν πιο γρήγορο από το πρώτο. Έκλεισα την καταγγελία. Ευχαριστώ τον γκουρού του καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 45

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.