ΦόρουμΚαζίνοSpitfire Casino - γενική συζήτηση

Spitfire Casino - γενική συζήτηση

πριν από 10 μήνες από canaberto
|
1244 προβολές 12 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Spitfire Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 10 μήνες

Το χειρότερο καζίνο που έχω παίξει ποτέ στη ζωή μου. Είναι όλα προβλήματα στην ανάληψη και σίγουρα είναι ότι δεν έχουν κεφάλαια. Όταν θες να αποσυρθείς αποδεικνύεται ότι το σύστημα δεν σε αφήνει και ισχυρίζονται ότι είναι τεχνικά προβλήματα που λύνονται αλλά όλα είναι ψέματα γιατί είμαι έτσι εδώ και 25 μέρες.

Σας συμβουλεύω να μην παίξετε σε αυτό το καζίνο, σας υπόσχονται πολλά πράγματα που αργότερα δεν εκπληρώνουν.

Σου λένε 2 μέρες για να επεξεργαστείς τις αναλήψεις και μετά είναι 7 μέρες.

Σου λένε ότι η επιστροφή μετρητών είναι τα χρήματά σου γιατί υπήρξαν εβδομαδιαίες απώλειες και όταν θέλεις να κάνεις ανάληψη αποδεικνύεται ότι πρέπει να στοιχηματίσεις αυτά τα Μετρητά x 10 φορές. Μου είπαν ότι δεν έχουν απαιτήσεις..... όλα ψέματα

Οι πληρωμές με κάρτα έχουν προμήθεια 10%.

Οι αναλήψεις αν σε αφήσουν να κάνεις ανάληψη, που είναι απίθανο, πρέπει να είσαι μέσω Mifinity και να πληρώσεις άλλη προμήθεια.

Έκλεισα τον λογαριασμό μου γιατί μου είπαν ότι τα όρια ανάληψης θα ήταν 3.500 την εβδομάδα αλλά όταν ήθελα να κάνω ανάληψη 3.000 μου άφησαν μόνο 1.500 και χρειάστηκαν 8 ημέρες για να διεκπεραιωθεί η ανάληψη και άλλες 2 ημέρες για να φτάσει στον λογαριασμό μου .

Μόλις κλείσει ο λογαριασμός, μου στέλνουν email για να τον ανοίξω ξανά με καλύτερες προϋποθέσεις. Άνοιξε ξανά και ζήτησα το Cashback της απώλειας που σύμφωνα με τους ίδιους ήταν 700€ αλλά σύμφωνα με τους λογαριασμούς μου ήταν πολύ περισσότερα.

Δέχομαι τα 700 αλλά μου δίνουν μόνο 350 και λένε ότι τα άλλα 350 την άλλη βδομάδα, όπως βλέπεις, όλα είναι ψέματα.

Παίζω με αυτά τα 350 και φτάνω τα 711€ και θέλω να τα αποσύρω αλλά δεν με αφήνει το σύστημα, μιλάω με την υπεύθυνη του λογαριασμού μου και μου λέει ότι πρέπει να ποντάρω 350 x 10, δηλαδή ποντάρω 3500 σε μπορεί να αποσυρθεί.

Εν ολίγοις, θα συνεχίσω να σας λέω πολλά άλλα πράγματα για αυτό το πολύ κακό καζίνο, αλλά επιμένω να μην παίξει κανείς αν δεν θέλετε να περάσετε άσχημα και δεν θέλετε να χάσετε χρήματα.

Και να είστε προσεκτικοί με τον διευθυντή, με αυτό είναι καλύτερα να μην επικοινωνήσετε καν. Είναι αυτή που λέει στους διαχειριστές λογαριασμών να προσφέρουν πολύ καλές συνθήκες στους πελάτες και μετά να τους αφαιρούν και να μην συμμορφώνονται με τίποτα.

Έχω παίξει σε πολλά καζίνο, αλλά χειρότερα από αυτό δεν έχω δει κανένα και είναι άνθρωποι που προέρχονται από άλλα καζίνο και έχουν δημιουργήσει το Spitfire αναζητώντας πελάτες μέσω των τηλεφώνων που είχαν ήδη από αυτά τα καζίνο. Σημαίνει ότι έχουν προδώσει και εκείνα τα καζίνο όπου δούλευαν

Όλες οι υποσχέσεις που σας δίνουν θα αθετηθούν και, κυρίως, δεν έχουν τα χρήματα να πληρώσουν ή απλά δεν θέλουν να πληρώσουν.

Δεν μου χρωστάνε τίποτα πια γιατί έπαιξα τα τελευταία λεφτά και έχασα. Περίμεναν να λάβουν τα 350 μετρητά για τη Δευτέρα 5 Ιουνίου αλλά τους έχω απορρίψει και έκλεισα τον λογαριασμό για πάντα.




Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Το χειρότερο καζίνο που έχω παίξει ποτέ στη ζωή μου. Είναι όλα προβλήματα στην ανάληψη και σίγουρα είναι ότι δεν έχουν κεφάλαια. Όταν θες να αποσυρθείς αποδεικνύεται ότι το σύστημα δεν σε αφήνει και ισχυρίζονται ότι είναι τεχνικά προβλήματα που λύνονται αλλά όλα είναι ψέματα γιατί είμαι έτσι εδώ και 25 μέρες.

Σας συμβουλεύω να μην παίξετε σε αυτό το καζίνο, σας υπόσχονται πολλά πράγματα που αργότερα δεν εκπληρώνουν.

Σου λένε 2 μέρες για να επεξεργαστείς τις αναλήψεις και μετά είναι 7 μέρες.

Σου λένε ότι η επιστροφή μετρητών είναι τα χρήματά σου γιατί υπήρξαν εβδομαδιαίες απώλειες και όταν θέλεις να κάνεις ανάληψη αποδεικνύεται ότι πρέπει να στοιχηματίσεις αυτά τα Μετρητά x 10 φορές. Μου είπαν ότι δεν έχουν απαιτήσεις..... όλα ψέματα

Οι πληρωμές με κάρτα έχουν προμήθεια 10%.

Οι αναλήψεις αν σε αφήσουν να κάνεις ανάληψη, που είναι απίθανο, πρέπει να είσαι μέσω Mifinity και να πληρώσεις άλλη προμήθεια.

Έκλεισα τον λογαριασμό μου γιατί μου είπαν ότι τα όρια ανάληψης θα ήταν 3.500 την εβδομάδα αλλά όταν ήθελα να κάνω ανάληψη 3.000 μου άφησαν μόνο 1.500 και χρειάστηκαν 8 ημέρες για να διεκπεραιωθεί η ανάληψη και άλλες 2 ημέρες για να φτάσει στον λογαριασμό μου .

Μόλις κλείσει ο λογαριασμός, μου στέλνουν email για να τον ανοίξω ξανά με καλύτερες προϋποθέσεις. Άνοιξε ξανά και ζήτησα το Cashback της απώλειας που σύμφωνα με τους ίδιους ήταν 700€ αλλά σύμφωνα με τους λογαριασμούς μου ήταν πολύ περισσότερα.

Δέχομαι τα 700 αλλά μου δίνουν μόνο 350 και λένε ότι τα άλλα 350 την άλλη βδομάδα, όπως βλέπεις, όλα είναι ψέματα.

Παίζω με αυτά τα 350 και φτάνω τα 711€ και θέλω να τα αποσύρω αλλά δεν με αφήνει το σύστημα, μιλάω με την υπεύθυνη του λογαριασμού μου και μου λέει ότι πρέπει να ποντάρω 350 x 10, δηλαδή ποντάρω 3500 σε μπορεί να αποσυρθεί.

Εν ολίγοις, θα συνεχίσω να σας λέω πολλά άλλα πράγματα για αυτό το πολύ κακό καζίνο, αλλά επιμένω να μην παίξει κανείς αν δεν θέλετε να περάσετε άσχημα και δεν θέλετε να χάσετε χρήματα.

Και να είστε προσεκτικοί με τον διευθυντή, με αυτό είναι καλύτερα να μην επικοινωνήσετε καν. Είναι αυτή που λέει στους διαχειριστές λογαριασμών να προσφέρουν πολύ καλές συνθήκες στους πελάτες και μετά να τους αφαιρούν και να μην συμμορφώνονται με τίποτα.

Έχω παίξει σε πολλά καζίνο, αλλά χειρότερα από αυτό δεν έχω δει κανένα και είναι άνθρωποι που προέρχονται από άλλα καζίνο και έχουν δημιουργήσει το Spitfire αναζητώντας πελάτες μέσω των τηλεφώνων που είχαν ήδη από αυτά τα καζίνο. Σημαίνει ότι έχουν προδώσει και εκείνα τα καζίνο όπου δούλευαν

Όλες οι υποσχέσεις που σας δίνουν θα αθετηθούν και, κυρίως, δεν έχουν τα χρήματα να πληρώσουν ή απλά δεν θέλουν να πληρώσουν.

Δεν μου χρωστάνε τίποτα πια γιατί έπαιξα τα τελευταία λεφτά και έχασα. Περίμεναν να λάβουν τα 350 μετρητά για τη Δευτέρα 5 Ιουνίου αλλά τους έχω απορρίψει και έκλεισα τον λογαριασμό για πάντα.




Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Γεια σου φίλε, πώς κατάφερες να πληρωθείς, είμαι σε παρόμοια κατάσταση. Θα το εκτιμούσα αν με σχολίαζες. Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Ξεκίνησα να παίζω στο καζίνο Spitfire πριν από δύο μήνες, θέλω να πω ότι η πλατφόρμα είναι δυναμική, άνετη στη χρήση, υπάρχουν μπόνους κατάθεσης όλη την ώρα συν εξαιρετικές εβδομαδιαίες και καθημερινές προσφορές, έχω λάβει πολύ καλή μεταχείριση από τους πράκτορες και νιώθω πολύ καλά φροντισμένο.

Είναι ένα πολύ καλό καζίνο και εκτιμώ ιδιαίτερα τη μεγάλη ποικιλία παιχνιδιών.

Έλαβα εξατομικευμένη θεραπεία, με πολύ καλή παρακολούθηση, υψηλά μπόνους και μάλιστα λαμβάνω καθημερινά cashback!

Κατά την πρώτη μου ανάληψη υπήρξε μια μικρή καθυστέρηση λόγω των εγγράφων μου (μου πήρε πολύ χρόνο να τα προσκομίσω) αλλά μόλις έλαβα μια νέα πληρωμή πολύ γρήγορα και είμαι πολύ ικανοποιημένος!

Συνιστώ ανεπιφύλακτα αυτό το καζίνο, ειδικά τη μεγάλη προσοχή που λαμβάνετε!

Αυτόματη μετάφραση:
laura12
πριν από 10 μήνες

Now I'm a bit suspicious... this is exactly what you stated in your user review. 🙂

Is it a coincidence, perhaps?

πριν από 9 μήνες

Ακόμα δεν έχω πάρει τα λεφτά μου, μου χρωστάνε περίπου 1.300€. Το τελευταίο πράγμα που έχουν εφεύρει είναι ότι ο λογαριασμός μου βρίσκεται υπό έρευνα. Εάν κάποιος άλλος βρίσκεται στην κατάστασή μου, μπορούμε να συνεργαστούμε για να δώσουμε δύναμη.

Έχω γράψει στην άδεια και δεν έχω λάβει απάντηση.


Είμαι απελπισμένος, δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω. Αν κάποιος σκεφτεί κάτι, θα είναι ευπρόσδεκτο.


Χαιρετίσματα!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Turbolover
πριν από 9 μήνες

Just wait. It means your account is somehow suspicious, there is no way you can skip the investigation. I know it hurts but first, the casino needs to check out the account. You know what? The issue may just be a bunch of similarities with another account, nothing serious - hold on, until we do not know the verdict, don't trouble yourself further.

Waiting sucks - yeah, but there is not another option at this point.

And please play in casinos with a higher safety index - as you can see it makes sense.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
Radka
πριν από 9 μήνες

Ευχαριστώ για την απάντησή σου Radka, με αυτό πήρα το μάθημά μου και θα παίξω σε πιο ασφαλή καζίνο.

Ένα ερώτημα, από την εμπειρία σας, πόσο χρόνο χρειάζονται συνήθως αυτές οι έρευνες στο λογαριασμό;

Μου φαίνεται μια ακόμη δικαιολογία που δεν με πλήρωσα. Έχω ζητήσει εξηγήσεις και μέχρι στιγμής δεν μου έχουν δώσει καμία.

Χαιρετίσματα.

Αυτόματη μετάφραση:
Turbolover
πριν από 9 μήνες

To be straight and honest, the length of this process usually goes in hand with the initial suspicion. But in the case of such a casino, it can easily be just a avoiding tactic. I mean, the complaint was already closed due to a lack of cooperation from their side. What would make such a casino pay out afterward? 🙁

I honestly don't know, but I hope this is not over!

πριν από 9 μήνες

Γεια σε όλους, έχω δημιουργήσει έναν λογαριασμό email στον οποίο μπορούν να συσχετιστούν όλοι όσοι επηρεάζονται. Για να μπορέσει να ασκήσει μεγαλύτερη πίεση.

afectados_spitfire_es@gmx.es

Νομίζουν ότι θα γελάσουν με τους Ισπανούς.

Περιμένω να οργανωθείς.

Αυτόματη μετάφραση:
Turbolover
πριν από 9 μήνες

Maybe it won't hurt if you describe your plans in more detail.

I must say, I'm not entirely sure what you expect to achieve with this email address.

Could you explain, perhaps?

Radka
πριν από 8 μήνες

Γεια σου Radka, η ιδέα είναι να δημιουργήσουμε μια ομάδα ανθρώπων που βρίσκονται σε αυτή την κατάσταση και προσπαθούν να ασκήσουν μεγαλύτερη πίεση. Ή αξιολογήστε τι μέτρα να λάβουμε, ώστε να μας πληρώσουν ότι είναι δικό μας.

Αυτόματη μετάφραση:
Turbolover
πριν από 8 μήνες

Hello!

Now it makes even greater sense - thank you. Hopefully, this small talk we have will bring you the audience you seek.

I would suggest keeping an eye on those opened complaints, maybe you can get in touch with another unhappy player by doing so. Of course, I prefer those complaints to be resolved and players satisfied, it is just an idea...

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
tour_fashm_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα