Χρησιμοποιώ τον γκουρού για 2 χρόνια και δεν χρειάστηκε ποτέ να το περάσω αυτό λόγω παραπομπής από εδώ. ψευδώνυμο σήμερα έδωσε σφάλμα όλη την ημέρα όταν προσπαθείτε να εισαγάγετε τον λογαριασμό δεν θέλει να εισέλθει, υπάρχει κάποιος τρόπος για να επαληθεύσετε αυτήν τη συνεργασία επειδή έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το καζίνο slotorush ενεργεί με κάποιο τρόπο κακή πίστη και δεν θα πληρώσει και θα συλλέγω μόνο δεδομένα χρηστών, συνειδητοποίησα ότι συνοδεύεται από ένα δίκτυο καζίνο που πρέπει να ανήκει στην ίδια εταιρεία όπου δεν έχει νόημα μια νέα εταιρεία καζίνο να λανσάρει πολλές πλατφόρμες και καμία δεν έχει καλό πρότυπο, όπου δεν υπάρχει συνομιλία, Δημιούργησα έναν λογαριασμό στις 30 πριν από 4 ημέρες και δεν απαντούν καν στο e-mail μου και τώρα το καζίνο μου βγάζει ένα σφάλμα όταν προσπαθώ να συνδεθώ στον λογαριασμό, σας ζητώ να ελέγξετε ξανά τη νομιμότητα του το καζίνο για να μην περάσει κανένας άλλος αυτή την ταλαιπωρία και το χάσιμο χρόνου, εκτός από το να χάσω κάθε επιθυμία να κάνω μια κατάθεση εκεί στο μέλλον «για τέτοια αδιαφορία
I've been using guru for 2 years and I've never had to go through this because of a referral from here. alias today it gave error all day when trying to enter the account does not want to enter, is there any way for you to verify this partnership because I have begun to believe that slotorush casino is somehow acting in bad faith and will not pay and will only collect user data, I realized that a casino network came with it that must belong to the same company where it does not make much sense for a new casino company to launch several platforms and none have a good standard, where there is no chat, I created an account on the 30th 4 days ago and they don't even answer my e-mail and now the casino gives me an error when I try to log in to the account, I ask that if you can double check the legitimacy of the casino so that no one else goes through this inconvenience and waste of time, in addition to me losing all desire to make a deposit there in the future 'for such disregard
ainda não, não recebi retorno no email nem nada, uso o guru a 2 anos nunca passei por isso por indicação vinda daqui. alias hoje deu erro o dia todo ao tentar entrar na conta não quer entrar, tem alguma forma de vocês verificar essa parceira pois tenho começado a acreditar que o cassino slotorush esta de alguma forma agindo de má fé e não vai pagar e vai apenas coletar dados do usuário, percebi que veio uma rede de cassino junto a ele que deve pertencer a mesma empresa onde não tem muito sentido uma empresa de cassino nova lançar varias plataforma e nenhuma ter um padrão bom, onde não tem chat, criei conta dia 30 a 4 dias ja e nem e-mail eles respondem e agora o cassino da erro ao tentar entrar na conta, peço que se puderem verificar novamente a legitimidade do próprio para que ninguém mais passe por esse transtorno e perca de tempo, além de eu perder toda vontade de futuramente realizar um deposito lá ´por tal descaso
Αυτόματη μετάφραση: