ΦόρουμΚαζίνοSlotoRush Casino - γενική συζήτηση

SlotoRush Casino - γενική συζήτηση

πριν από 4 μήνες από jheymesmoreira66
|
761 προβολές 14 απαντήσεις |
|
πριν από 4 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το SlotoRush Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 4 μήνες

καλησπερα εγγραφηκα μαζι του και το αλλο καζινο που σχετιζεται με αυτον μπορεσα να ολοκληρωσω το rollover και να μην πληρωσω 20$ ευρω το περιοριζω στα 100 r$, το βρηκα πολυ καλο + αργει να επαληθευσω τον λογαριασμο για να μπορέσει να αποσυρθεί

Αυτόματη μετάφραση:
jheymesmoreira66
πριν από 4 μήνες

Hello, so based on what you say, you like the casino, yes ? The verification process was long you mentioned, how long did it take ? Was there a problem with the documents ? 🙂

πριν από 4 μήνες

Μου άρεσε, δεν έχει επαληθευτεί ακόμα, βρήκα τη διαδικασία επαλήθευσης αργή, 30 ώρες και καμία απάντηση. Αλλά κατά τα άλλα είναι μια χαρά, το μόνο πρόβλημα που βλέπω είναι ότι αν δεν γίνει επαλήθευση την πρώτη φορά, θα πρέπει να περιμένω τουλάχιστον 3 με 5 ημέρες για να επαληθευτεί.

Αυτόματη μετάφραση:
jheymesmoreira66
πριν από 4 μήνες

Clearly, casinos are trying to take this process seriously and check everything thoroughly. Some places it may go faster, some places slower, it certainly depends on more factors. If it should only take 3-5 days, then I would not be nervous. 

Nevertheless, I don't suppose you've received the money yet, since you haven't gone through the verification, am I right? 

πριν από 3 μήνες

Χρησιμοποιώ τον γκουρού για 2 χρόνια και δεν χρειάστηκε ποτέ να το περάσω αυτό λόγω παραπομπής από εδώ. ψευδώνυμο σήμερα έδωσε σφάλμα όλη την ημέρα όταν προσπαθείτε να εισαγάγετε τον λογαριασμό δεν θέλει να εισέλθει, υπάρχει κάποιος τρόπος για να επαληθεύσετε αυτήν τη συνεργασία επειδή έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το καζίνο slotorush ενεργεί με κάποιο τρόπο κακή πίστη και δεν θα πληρώσει και θα συλλέγω μόνο δεδομένα χρηστών, συνειδητοποίησα ότι συνοδεύεται από ένα δίκτυο καζίνο που πρέπει να ανήκει στην ίδια εταιρεία όπου δεν έχει νόημα μια νέα εταιρεία καζίνο να λανσάρει πολλές πλατφόρμες και καμία δεν έχει καλό πρότυπο, όπου δεν υπάρχει συνομιλία, Δημιούργησα έναν λογαριασμό στις 30 πριν από 4 ημέρες και δεν απαντούν καν στο e-mail μου και τώρα το καζίνο μου βγάζει ένα σφάλμα όταν προσπαθώ να συνδεθώ στον λογαριασμό, σας ζητώ να ελέγξετε ξανά τη νομιμότητα του το καζίνο για να μην περάσει κανένας άλλος αυτή την ταλαιπωρία και το χάσιμο χρόνου, εκτός από το να χάσω κάθε επιθυμία να κάνω μια κατάθεση εκεί στο μέλλον «για τέτοια αδιαφορία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

έχουν επαληθεύσει το έγγραφό μου τώρα, αλλά δεν μπορώ να μπω καθόλου στον λογαριασμό, μου βγάζει ένα σφάλμα σύνδεσης, όλα τα καζίνο σε αυτήν την εταιρεία είναι έτσι τώρα. Όταν συνδέομαι, λαμβάνω ένα σφάλμα captcha και αυτός ο κωδικός εμφανίζεται Μη αναμενόμενο διακριτικό '<', "


Αυτόματη μετάφραση:
jheymesmoreira66
πριν από 3 μήνες

Did you write to them about this problem which you also have in the email you mentioned ? They didn't write anything back to you and let you know what's going on and what could be behind it ? 

πριν από 3 μήνες

ola jaro, έγραψα ναι και δεν με ενημέρωσαν, πρόκειται να τα παρατήσω προς το παρόν, ζητώ συγγνώμη που πρέπει να σας φέρω το πρόβλημα, ξέρω ότι το σφάλμα είναι αποκλειστικά από το καζίνο, και σας ευχαριστώ για την προσοχή που μου έδωσες

Αυτόματη μετάφραση:
jheymesmoreira66
πριν από 3 μήνες

You're welcome, but I wouldn't want to give up yet. If you have money in there then it's not fair of the casino not to inform you if you tried to solve the problem. 

I would recommend that you start a complaint with us and our team will try to help you with the whole situation. 

Just click here and explain what's going on and we'll see what we can do.

What do you think, are you in? 

πριν από 3 μήνες

ευχαριστώ, άνοιξα την καταγγελία, αλλά δεν έχω ελπίδα να λυθεί το πρόβλημα σε όποιον μπορεί να δει και να παρακολουθήσει τη συνομιλία, ΜΗΝ δημιουργήσετε λογαριασμό στο slotorush, μην δημιουργήσετε, σώστε την ψυχική σας υγεία, μην χάνετε χρόνο με ένα άθλιο καζίνο σαν αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
jheymesmoreira66
πριν από 3 μήνες

If the casino does not try to resolve the situation and our team finds out that you have the right to get your money and you have not violated anything, then at least a small satisfaction will be that I will get black points and the safety index will be changed. But let's not get ahead of ourselves and see how our investigation turns out. 

πριν από 3 μήνες

και πάλι με ξεσκίζουν οι slottorussh έπρεπε να καταθέσω για ανάληψη και δεν θα με αφήσουν το αίτημα πληρωμής σας δεν έχει καταχωρηθεί! Συμπληρώθηκε το ελάχιστο όριο ανάληψης



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

144,75 brl κόλλησαν σε αυτό το μέρος ένα μήνα χαμένο προσπαθώντας να το λύσω

Αυτόματη μετάφραση:
jheymesmoreira66
πριν από 3 μήνες

I see that the complaint has been left open. Which seems to be a hindrance in the withdrawal. I understand that the casino seems to have said that you have to deposit, but I don't understand that your payout is not registered. Does that mean it looks like you didn't make a withdrawal or how should I understand that ?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα