Γεια σας,
Σήμερα εκμεταλλεύτηκα ένα μπόνους 100% των 25 λέβα με απαίτηση να παίξω x5, π.χ. 25 λέβα κατάθεση και 25 λέβα μπόνους - 50 λέβα x 5 - 250 λέβα ποσό play-off.
Κέρδισα 1.400 λέβα και προσπάθησα να τα αποσύρω, μου έκανε λάθος και το ποσό εξαφανίστηκε από το υπόλοιπό μου. Έγραψα στο chat τους και ο υπάλληλος τους με διαβεβαίωσε ότι η ανάληψη ήταν υπό επεξεργασία. Οι αναλήψεις συνήθως λαμβάνονται αμέσως και σε σπάνιες περιπτώσεις που δεν συμβαίνει αυτό, λαμβάνονται email και η ζητούμενη ανάληψη είναι ορατή στον λογαριασμό του παίκτη. Όμως αυτή τη φορά δεν υπήρχε email, ούτε ζητήθηκε ανάληψη στον λογαριασμό.
Έγραψα ξανά στο chat και μετά ένας υπάλληλος μου εξήγησε ότι είχα άλλα 10,50 για να παίξω το μπόνους, αλλά το αρνήθηκα (δεν κατάλαβα πώς και πότε) και επομένως ολόκληρο το ποσό των 1.400 λέβα ήταν στο υπόλοιπο του μπόνους και όχι στην πραγματικότητα, και τίποτα δεν μπορεί να γίνει.
Πιστεύετε ότι αυτό είναι σωστό; Νομίζω ότι αφού υπήρχαν 10,50 για να παίξετε το μπόνους, αυτά τα 10,50 θα πρέπει να είναι το υπόλοιπο μπόνους και τα υπόλοιπα 1389,50 θα πρέπει να είναι σε πραγματικό υπόλοιπο. Τι νομίζετε; Είναι σωστό αυτό από την πλευρά του καζίνο; Σε άλλα καζίνο το μπόνους είναι μπόνους και τα υπόλοιπα ποσά βρίσκονται στο πραγματικό υπόλοιπο.
Hello,
Today I took advantage of a 100% bonus of BGN 25 with a requirement to play x5, ie. BGN 25 deposit and BGN 25 bonus - BGN 50 x BGN 5 - 250 play-off amount.
I won BGN 1,400 and tried to withdraw them, he gave me an error and the amount disappeared from my balance. I wrote to their chat and their employee assured me that the withdrawal was being processed. Withdrawals are usually received immediately, and in rare cases when this is not the case, emails are received and the requested withdrawal is visible in the player's account. But this time there was no email, no requested withdrawal in the account.
I wrote in the chat again and then an employee explained to me that I had another 10.50 to play the bonus, but I refused it (I did not understand how and when) and therefore the entire amount of BGN 1,400 was in the bonus balance and not in the real , and nothing can be done.
Do you think this is right? I think that after there was 10.50 to play the bonus, those 10.50 should be the bonus balance, and the remaining 1389.50 should be in real balance. What do you think? Is this correct on the part of the casino? In other casinos the bonus is a bonus and the remaining amounts are in the real balance.
Здравейте,
Днес се възползвах от 100 % бонус 25 лв. с изискване зразиграване х5, т.е. 25 лв. депозит и 25 лв. бонус - 50 лв. х 5 - 250 лв. сума за разиграване.
Спечелих 1400 лв. и опитах да ги изтегля, даде ми грешка и сумата изчезна от баланса ми. Писах на чата им и техен служител ме увери, че тегленето е в процес на обработка. Обикновено тегленията се получават моментално, а в редките случаи, когато това не е така се получават имейл и заявеното теглене е видимо в акаунта на играча. Но този път нямаше нито имейл, нито в акаунта се виждаше заявено теглене.
Отново писах в чата и тогава служителка ми обясни, че съм имала още 10.50 да разиграя бонуса, но съм го отказала (не съм разбрала как и кога) и поради това цялата сума от 1400 лв. е била в бонус баланса, а не в реалния, и нищо не може да се направи.
Според вас редно ли е това? Мисля, че след като е имало 10.50 за разиграване на бонуса, тези 10.50 трябва да сав бонус баланса, а останалите 1389.50 да са в реален баланс. Как мислите вие? Коректно ли е това от страна на казиното? В другите казина бонуса си е бонус, а останалите суми са в реалния баланс.
Αυτόματη μετάφραση: