Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Μόλις έκανα ένα διάλειμμα από τους Limitless, Brango, et Al για ένα μήνα καθώς θέλω να αφιερώσω περισσότερο χρόνο για να πάρω τα χρήματά μου από αυτά τα 3 καζίνο της BS.
Άλλα 2 παράπονα θα ανοίξουν σύντομα… smh
Just took a break from Limitless, Brango, et Al for a month as I want to dedicate more time to getting my money from these 3 BS casinos.
2 more complaints to open coming soon…smh
Γεια σου.
Μπορεί να ακούγεται χαζό, αλλά πραγματικά πιστεύω ότι δεν έχει νόημα να περιμένεις. Προχωρήστε και υποβάλετε παράπονα, η ομάδα είναι έτοιμη.
Hey there.
It may sound dumb, but I truly think there is no point in waiting. Go ahead and submit complaints, the Team is ready.
Ναι, όλοι συνήθως δεν ανταποκρίνονται στα παράπονα. Το βρίσκω ασυνήθιστο ότι δεν είχα ποτέ πρόβλημα με κάποιους (Sector 777 και Slotsofparadise), αλλά άλλοι έχουν γνήσιες ιστορίες τρόμου.
Είμαι επίσης θύμα του Abigcandy και ναι, η απόσυρσή μου εκκρεμούσε για 6 μήνες χωρίς να αξιολογηθεί.
Yeah they’re all typically unresponsive to complaints. I find it unusual I’ve never had an issue with some (Sector 777 and Slotsofparadise) but others have genuine horror stories.
I’m also a Abigcandy victim and yes, my withdrawal was pending for 6 months without being assessed.
Έχω πολλά προβλήματα με το Heaps O Wins, το Sector 777 και το A Big Candy. Μου ανακάλεσαν το KYC και έπρεπε να το ξαναπεράσω 5 φορές μέχρι το σημείο που έπρεπε να ανοίξω ένα εισιτήριο με το hooyu (πωλητής KYC). Όλες οι αναλήψεις μου ακυρώθηκαν και στα 3 καζίνο και μερικές απλώς υποβλήθηκαν εκ νέου μόλις το KYC τελείωσε (αλλά πρέπει να τηρεί το εβδομαδιαίο όριο ανάληψης). Ποτέ δεν έχω τόσα πολλά προβλήματα με μια ομάδα καζίνο όσο με την ομάδα VIP Wins (τους ιδιοκτήτες τους).
I have been having a lot of issues with Heaps O Wins, Sector 777 and A Big Candy. They revoked my KYC and I had to go through it 5 times all over again to the point where I had to open a ticket with hooyu(KYC vendor). All my withdrawals were cancelled on all 3 casinos and some were just resubmitted once the KYC ended up going through(but have to adhere to the weekly withdrawal limit). I have never so many issues with a group of casinos as I have with the VIP Wins group (their owners).
Ναι, όλοι συνήθως δεν ανταποκρίνονται στα παράπονα. Το βρίσκω ασυνήθιστο ότι δεν είχα ποτέ πρόβλημα με κάποιους (Sector 777 και Slotsofparadise), αλλά άλλοι έχουν γνήσιες ιστορίες τρόμου.
Είμαι επίσης θύμα του Abigcandy και ναι, η απόσυρσή μου εκκρεμούσε για 6 μήνες χωρίς να αξιολογηθεί.
Yeah they’re all typically unresponsive to complaints. I find it unusual I’ve never had an issue with some (Sector 777 and Slotsofparadise) but others have genuine horror stories.
I’m also a Abigcandy victim and yes, my withdrawal was pending for 6 months without being assessed.
Γεια σας, σύμφωνα με ορισμένα από τα παράπονα που έχω δει, η ομάδα μας κατάφερε να έρθει σε επαφή με το καζίνο και ως εκ τούτου σε ορισμένες περιπτώσεις ανταποκρίθηκε.
Ως εκ τούτου, νομίζω ότι μπορεί να υπάρχει ελπίδα ότι θα απαντήσουν και στην περίπτωσή σας και θα δούμε πού μπορούμε να φτάσουμε. Θα προχωρήσετε λοιπόν και θα προσπαθήσετε να το ανοίξετε; Δεν νομίζω ότι θα λάβετε τίποτα γι' αυτό, και προτιμώ να δοκιμάσω όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές παρά να το αφήσω έτσι. 🤔
Hello, according to some of the complaints I have seen, our team managed to get in touch with the casino and therefore in some situations they have responded.
Hence, I think there might be hope that they will respond in your case as well and we will see where we can get to. So are you going to go ahead and try and open it? I don't think you'll get anything for it, and I'd rather try as many options as possible than just leave it at that. 🤔
Έχω πολλά προβλήματα με το Heaps O Wins, το Sector 777 και το A Big Candy. Μου ανακάλεσαν το KYC και έπρεπε να το ξαναπεράσω 5 φορές μέχρι το σημείο που έπρεπε να ανοίξω ένα εισιτήριο με το hooyu (πωλητής KYC). Όλες οι αναλήψεις μου ακυρώθηκαν και στα 3 καζίνο και μερικές απλώς υποβλήθηκαν εκ νέου μόλις το KYC τελείωσε (αλλά πρέπει να τηρεί το εβδομαδιαίο όριο ανάληψης). Ποτέ δεν έχω τόσα πολλά προβλήματα με μια ομάδα καζίνο όσο με την ομάδα VIP Wins (τους ιδιοκτήτες τους).
I have been having a lot of issues with Heaps O Wins, Sector 777 and A Big Candy. They revoked my KYC and I had to go through it 5 times all over again to the point where I had to open a ticket with hooyu(KYC vendor). All my withdrawals were cancelled on all 3 casinos and some were just resubmitted once the KYC ended up going through(but have to adhere to the weekly withdrawal limit). I have never so many issues with a group of casinos as I have with the VIP Wins group (their owners).
Βλέπω λοιπόν ότι έχετε υποβάλει καταγγελίες κατά καζίνο όπου περιμένετε απαντήσεις από αυτά. Ελπίζω λοιπόν να πάνε όλα δίκαια και να λάβετε τα χρήματά σας στο τέλος και να περάσετε επιτυχώς την επαλήθευση.
So I see that you have complaints filed against casinos where you are waiting for answers from them. So I hope it all goes fairly and you get your money in the end and pass verification successfully.
Γεια σας, ο δείκτης ασφάλειας του καζίνο δεν είναι και τόσο καλός θα έλεγα. 🙁
Αλλά ας μην προτρέχουμε.
Πόσα χρήματα ζήτησε το καζίνο για προκαταβολή; Υπήρχαν άλλα έγγραφα που έπρεπε να προσκομίσετε;
Hello, casino's safety index is not so good I would say. 🙁
But let's get not ahead of ourselves.
How much did the casino ask for deposit? Were there other documents you had to
Χμμ, θα πρέπει πάντα να είναι ένα ελάχιστο ποσό απλώς για την επαλήθευση της μεθόδου πληρωμής σας. Δεν ξέρω αν τα 30 είναι εντάξει, αλλά δεν είναι τόσο πολλά, οπότε θα μπορούσαν να είναι καλά.
Αλλά πώς θα αντιδράσει το καζίνο μετά από αυτό δεν μπορώ να εγγυηθώ.
Οπότε σίγουρα πρέπει να είστε προσεκτικοί!
Hmm, it always should be some minimal amount just to verify your payment method. Don't really know if 30 is okay but it's not so much so it could be good.
But how will casino react after that I can't guarantee.
So you should be definitely careful!
Γειά σου,
Έκανα κατάθεση και τώρα περιμένω να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου. Είπαν ότι είναι 3-5 εργάσιμες ημέρες. Δεν ξέρω γιατί είναι τόσο περίπλοκο αυτό και γιατί κοστίζει τόσο πολύς χρόνος για να ελέγξετε μια κατάθεση κρυπτονομισμάτων, αλλά τέλος πάντων.
Hello,
I deposited and now I'm waiting to verify my account.They said it's 3-5 business days. Don't know why is it so complicated about this and why does it cost that much time to check a crypto deposit but whatever.
Μπορώ να ρωτήσω αν κερδίσατε με κάποιο μπόνους χωρίς κατάθεση εδώ, παρακαλώ;
Σε αυτήν την περίπτωση, είναι αρκετά φυσιολογικό το καζίνο να ζητήσει προκαταβολή επαλήθευσης, ξέρετε.
Ελπίζω να μην αργήσει πολύ και να λάβετε τα κέρδη σας μια χαρά. Παρακαλούμε ενημερώστε μας εδώ για τυχόν ενημερώσεις.
May I ask if you won with some no-deposit bonus here, please?
In that case, it is quite normal that the casino would ask for a verification deposit, you know.
I hope that it won't take that long and that you receive your winnings all okay. Please let us know for sure about any updates here.
Εγγράφηκα σε αυτό το καζίνο στις 15/10/2025.
Χρησιμοποίησα 1 μπόνους χωρίς κατάθεση που ονομάζεται DESTINY120, έλαβα 120 δωρεάν περιστροφές ποντάροντας και έφτασα τα 100$, το μέγιστο ποσό ανάληψης.
Ισχυρίστηκαν ότι έπρεπε να καταθέσω 30$ ως επαλήθευση. Ήμουν επιφυλακτικός, αλλά μετά από μακρές συζητήσεις με διαβεβαίωσαν ότι μπορώ να κάνω ανάληψη των κερδών μου. Απλώς προχωρήστε.
Έκανα την κατάθεση επαλήθευσης στις 16/10/2025 και σήμερα μου είπαν ότι έχω πολλαπλούς λογαριασμούς, οπότε ζητούν συγγνώμη, αλλά δεν μπορώ να κάνω ανάληψη. Από όσο ξέρω, έχω μόνο έναν λογαριασμό και δεν μπορούν να αποδείξουν ότι κάνω λάθος. Μου είπαν να γράψω ένα email στην υποστήριξη για να μου πουν λεπτομέρειες, αλλά δεν νομίζω ότι θα απαντήσουν. Απλώς ισχυρίζονται πράγματα αλλά δεν αποδεικνύουν τίποτα. Νιώθω ότι με εξαπάτησαν για να κάνω αυτήν την κατάθεση. Τώρα ίσως να μην πάρω καν πίσω την κατάθεσή μου, οπότε είναι ακόμα μια πλήρης απάτη.
I registered at this casino on 15/10/2025.
I used 1 no deposit bonus called DESTINY120, received 120 free spins wagered and reached $100 the maximum cashout.
They claimed I have to deposit $30 as a verification. I was skeptical but after long conversations they made me sure I can withdraw my winnings just go ahead.
I made the verification deposit on 16/10/2025 and today they said I have multiple accounts so they sorry but I can't withdraw anything. As I know I only have one account and they can't prove me wrong. They told me to write an email to Support so they can tell me details , but I don't think they will answer. They just claim things but don't prove anything. I feel like they cheated me to make this deposit. Now maybe I won't even get back my deposit so it's a complete scam yet.
Γεια σας, πρέπει να σας ενοχλεί πολύ. Και καταλαβαίνω ότι είναι πραγματικά περίεργο να ενημερώνεστε για πιθανούς πολλαπλούς λογαριασμούς αμέσως μετά την πραγματοποίηση της κατάθεσης επαλήθευσης. Στην πραγματικότητα, θα μπορούσαν να συνδεθούν μεταξύ τους. Ωστόσο, τα πήγατε καλά που αποφασίσατε να παραπονεθείτε. Οι συνάδελφοί μου δεν κάνουν εικασίες ούτε δέχονται κατηγορίες χωρίς δίκαιες αποδείξεις. Αν είναι δυνατόν για εσάς, προσπαθήστε να παραμείνετε ψύχραιμοι. Μην πιέζετε τον εαυτό σας σε αυτό και θα δούμε τι θα συμβεί αργότερα.
Μακάρι το καζίνο να είχε έναν πιο πειστικό Δείκτη Ασφάλειας. Πώς σας φάνηκε αυτό το καζίνο εξαρχής;
Hi there, it must be so frustrating for you. And I understand it really feels odd when you are informed about possible multiple accounts just after the verification deposit was made. Actually, it could be linked together. However, you did well when you decided to complain. My colleagues do not speculate or accept accusations without fair proof. If it is possible for you, try to stay calm; do not push yourself in this, and we shall see what comes later on.
I just wish the casino had a more convincing Safety Index. How did you find this casino in the first place?
Γειά σου,
Το βρήκα σε έναν ιστότοπο τρίτου μέρους που προωθεί αυτό το καζίνο και τις προσφορές του.
Έλαβα μια απάντηση από την ομάδα Εγγράφων που έλεγε ότι έκαναν λάθος που είχα πολλαπλούς λογαριασμούς και ότι μπορώ να ζητήσω ανάληψη.
Είναι ακόμα σε εξέλιξη, οπότε περιμένω.
Hello,
I found on a third party site which is promoting this Casino and it's offers.
I received an answer from the Documents team saying they were wrong about having multiple accounts and I can request a withdrawal.
It's still in the process so now I'm waiting.
Γειά σου!
Καταλαβαίνω, οπότε φαίνεται σαν ένα αξιοπρεπές μέρος για να παίξεις σε κάποιες άλλες ιστοσελίδες. Χαίρομαι που το γνωρίζω, ευχαριστώ.
Όσον αφορά την ανάληψη των χρημάτων, το καζίνο άλλαξε άποψη και κατάργησε το πρόβλημα με τους πολλαπλούς λογαριασμούς στο τραπέζι. Αυτό είναι υπέροχο!
Αν όλα πάνε ομαλά, αναμένω ότι η ανάληψη θα ολοκληρωθεί σύντομα. Θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερα, πρέπει να πω. Αυτό ακούγεται πολύ ελπιδοφόρο. Κρατάω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα!
Hello!
I see, so it looks like a decent place to play on some other websites. Good to know, thank you.
When it comes to withdrawing the money, the casino changed the view and took down the multiple-account issue of the table; that's great!
If anything goes smoothly, I expect the withdrawal to be processed soon. It could have been far worse, I have to say. This sounds really promising. Keeping my fingers crossed!
Γεια. Χαίρομαι πολύ που όλα είναι καλά τώρα με την ανάληψή σου.
Η ερώτησή μου εδώ, ωστόσο, είναι, θα συνεχίσετε να παίζετε σε αυτό το καζίνο; Τι πιστεύετε;
Hey. I am really glad it's all good now with your withdrawal.
My question here, though, is, will you continue playing at this casino? What do you think?
Γεια,
Λοιπόν, δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να καλωσορίσεις έναν νέο παίκτη στο καζίνο, αλλά τελικά παρέλαβα τα κέρδη μου, οπότε είναι μια καλή ερώτηση.
Hi,
Well it's not the best way to welcome a new player at the casino, but I received my winnings in the end so it's a good question.
Γεια σας, θέλω απλώς να πω ότι χαίρομαι που όλα πήγαν καλά. Λοιπόν, τώρα έχετε τα χρήματα. 🙂
Δεν θα χρησιμοποιούσα τη λέξη «λοιπόν», τώρα που το σκέφτομαι. 😀
Σε κάθε περίπτωση, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας. Θα έκανα μια παύση, για να είμαι ειλικρινής.
Hello, I just want to say I'm glad it turned out well, Well, that you have the money now. 🙂
I wouldn't use the word "well," now that I'm thinking about that. 😀
In any case, feel free to let us know how you decided. I would take a pause, to be honest.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.