ΦόρουμΚαζίνοScatterhall Casino - γενική συζήτηση

Scatterhall Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 79)

πριν από 1 έτος από Fabi84
|
225195 προβολές 1852 απαντήσεις |
|
1...78 79 80...93
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized468
πριν από 1 έτος

Το γνώριζαν την ημέρα που ξεκίνησαν τα «υποτιθέμενα» προβλήματα.

Μπορείτε να δείτε καθαρά ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα.

Το NodaPay το επιβεβαίωσε επίσης.

Το μόνο πραγματικό γεγονός είναι ότι είναι άθλιοι .........

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

This is the last time I used CasinoGuru for anything. Have 6k pending in Scatterhall and Spinpirate for 2 month and the complaints are marked as status unknown and the blacklist bar is green - utter mockery!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
PrinceNaseem
πριν από 1 έτος

Damn that sucks man. Maybe there’s a meaning behind all this. Like we should stop gambling. Lol

πριν από 1 έτος

filefile😕

πριν από 1 έτος

I was hoping they would at least stop this disgusting scam.

πριν από 1 έτος

This is the last time I used CasinoGuru for anything. Have 6k pending in Scatterhall and Spinpirate for 2 month and the complaints are marked as status unknown and the blacklist bar is green - utter mockery!

πριν από 1 έτος

We tried every channel we had back than to force the casino to deal with all those complaints. Sadly, they decided to stay silent, obviously for a simple reason - no payment will proceed.

Now it seems they lost the license. Have you noticed any steps made by the most probably"former" licensing authority to compensate players? We have not. So we tried hard to push the casino ourselves.

Just a technical detail, we do not usually blacklist casinos, instead we add warnings and update the casino review. The green bar you mentioned serves to indicate whether the casino has been blacklisted somewhere else. I'll ask the data team to check it though.

Thank's for pointing this out.

Update: No blacklist containing Scatterhall Casino was found. If you have found any, please share the source.

Thank you.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Μπορώ να δω μόνο θετικά πράγματα για το όλο θέμα. Πρόσφατα ξεκίνησα το Spinpirate και έφτασα στα €11.000. Αλλά ενώ έβαζα στοίχημα, δεν είχα πλέον καμία σχέση με τα χρήματα γιατί ήξερα ότι δεν θα πληρωνόμουν ποτέ. Οπότε τα έπαιξα όλα και δεν με ένοιαζε καθόλου.

Χάρη στο Scatterhall και το Spinpirate, η επιθυμία μου για διαδικτυακά καζίνο έχει μειωθεί σημαντικά και δεν ασχολούμαι σχεδόν καθόλου με το θέμα αυτή τη στιγμή. Παλιά μου άρεσε να βλέπω streamers να παίζουν, αλλά ούτε αυτό με ενδιαφέρει πια.

Ελπίζω ότι αυτή η φάση θα διαρκέσει για πολύ καιρό, επειδή υπάρχουν πολλοί πιο λογικοί τρόποι για να επενδύσετε τα χρήματά σας.

Ίσως είναι το ίδιο για τον ένα ή τον άλλο;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

αλλά είχαν άδεια σε ισχύ! Δεν υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει στο δικαστήριο αναδρομικά; και έτσι τους αναγκάζει να πληρώσουν;

Αυτόματη μετάφραση:
rumpumpf
πριν από 1 έτος

Δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα για αυτό. Από τη σκοπιά ενός Γερμανού παίκτη παίζετε παράνομο διαδικτυακό καζίνο. Κανένας δικηγόρος δεν θα φροντίσει για την παράνομη επιχείρησή σας.


Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized468
πριν από 1 έτος

Maybe you are right 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

We tried every channel we had back than to force the casino to deal with all those complaints. Sadly, they decided to stay silent, obviously for a simple reason - no payment will proceed.

Now it seems they lost the license. Have you noticed any steps made by the most probably"former" licensing authority to compensate players? We have not. So we tried hard to push the casino ourselves.

Just a technical detail, we do not usually blacklist casinos, instead we add warnings and update the casino review. The green bar you mentioned serves to indicate whether the casino has been blacklisted somewhere else. I'll ask the data team to check it though.

Thank's for pointing this out.

Update: No blacklist containing Scatterhall Casino was found. If you have found any, please share the source.

Thank you.


πριν από 1 έτος

I admit I did not know that the blacklist bar is meant for blacklist listings on other sites. Thanks for clarification.

I know what a Curacao license means. Its not worth the paper its printed on and gives you 0.0 protection against criminals like scatterhall casino management.

However, there are legit Curacao Casinos that pay their customers within minutes and will continue to do so in the future.

Exactly thats the reason why sites like CasinoGuru are important. To get the scammy ones sorted from the good ones. And I honestly think that could have been done in a more efficient way.

And that my complaints are titled "status unknown" is - I have to say that again - utter mockery. They should be dark red and should read unresolved.

The casino did not pay me my 6k in the last 2 month and they will not pay in the next 100.000.000 month. So the status of my complaints are everything BUT unknown.


PrinceNaseem
πριν από 1 έτος

Casinoguru will never be in the wrong.


They operate in a world of thieves and scoundrels and they are arguably worse then casinos as they use smoke and mirrors to claim they are ‘for the players’.


This will reset and happen 100 times over. More casinos will pop up, more people will get ripped off and casino guru will continue with their vomit inducing instagram posts banging on about sharing and collaborations with streamers and casinos being positive etc etc.


sorry for all those who lost their money.


trudders
πριν από 1 έτος

I have seen guru community specialists outright call this casino a scam (which it is) and the rating plummeted from 7 to 3, which is usually given to horribly bad casinos or scam casinos, I know how it feels to be scammed by a casino, I have been scammed multiple times and I'm currently being scammed by a casino that voided my balance (250 USD) by turning it to bonus balance for no reason and that casino has an official rating of 7-something, but that doesn't make me point casino guru as responsible for it because I don't even take official rating into account when registering in a casino and the rating doesn't mean anything, you could register in a casino rated 9/10 and still run in trouble. Targeting a review site instead of pointing our fingers to the thieves themselves (the casinos) is a waste of time and energy. This is not the first time casinos scam users and it certainly won't be the last time, if we had to get rid of bad casinos 99% of them would dissapear, specially the ones operating from Curacao.

The only way to avoid being scammed by casinos is by simply giving up on gambling as a whole. Don't expect to find good people in such an industry, casinos want your money, that's why they exist and they will do everything possible to take it, if they can't beat you rightfully they will do it forcefully, as seen on this case where dozens of users got their funds dissapeared.

Δημοσίευση από trudders Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Another unfriendly reply. There's no space for such behavior here on the forum. Behave or leave.
πριν από 1 έτος

Επίσης

Αυτόματη μετάφραση:
trudders
πριν από 1 έτος

Not affiliated with anyone, just an user of the forum and a player, you are mad because you got scammed and it's understandable, I have been scammed multiple times by casinos too, there is nothing to do about it, accusing random people doesn't help at all. Simply stop gambling at all and you will be fine, if you keep gambling of course you will get scammed, that's how casinos work

SunsetGaze
πριν από 1 έτος

Υπέροχη περίληψη!

Κανείς δεν θα μπορούσε να το εξηγήσει καλύτερα!

Τίποτα άλλο να προσθέσω ☝🏼

Αυτόματη μετάφραση:
trudders
πριν από 1 έτος

Ντρέπεσαι πολύ, φτάνει.

Φύγε από εδώ αν δεν σου αρέσει τίποτα από όλα αυτά, ΕΥΚΟΛΑ.

Στην αρχή σου μίλησαν πολύ ευγενικά και ΑΡΚΕΤΕΣ φορές σου εξήγησαν ευγενικά και πρακτικά πώς λειτουργούν όλα εδώ.

Όλοι μας έχουν εξαπατηθεί, και όχι μόνο μία φορά.

Σταματήστε να προσβάλλετε συνεχώς τους ανθρώπους μόνο και μόνο επειδή είστε απογοητευμένοι.

Στην πραγματικότητα, όσο και να μιλάς εδώ, κανείς δεν ενδιαφέρεται πια, ούτε και εσύ, καθώς θα προτιμούσες να προσβάλεις άτομα που σου απάντησαν ευγενικά στην αρχή.

ΚΛΑΨΕ ΣΙΩΠΑ & Σταμάτα να παίζεις όταν δεν έχεις χρήματα ή εξαρτάσαι από τα κέρδη του καζίνο.

Σε τέτοια περίπτωση, ΜΗΝ παίξετε!

Συνεχίστε να κάνετε κάθε είδους σχόλια που υποστηρίζουν ότι είμαστε προσωπικό γκουρού και μας προσβάλλουν, παρόλο που τα αρχικά μας σχόλια ήταν πολύ ευγενικά και παρά το γεγονός ότι μας προσβάλλατε.

Κάποια στιγμή θα είναι αρκετό 🙂.


Το SunsetGaze σας εξήγησε τα πάντα ρητά και αυτό είναι πραγματικά το μόνο που πρέπει να πούμε καθώς είπε όλα όσα έπρεπε να γνωρίζουμε.

Είναι καζίνο, όχι παγωτάδικα.

Προσπαθούμε πραγματικά να βοηθήσουμε τους ανθρώπους εδώ και πάντα προσπαθούμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο ευγενικοί, αλλά εξαρτάται και από το άτομο.

Αν μας προσβάλλετε συνεχώς ή μας αποκαλείτε ψεύτες, μην περιμένετε να είναι καλοί μαζί σας.

Από ένα σημείο δεν έχει πια σημασία και μετά φτάνει. 😉

Βρείτε χόμπι και σταματήστε να παίζετε.

Σου είπα ήδη ότι ΔΕΝ είναι καλό για σένα.

Προσβάλλοντας ανθρώπους, ούτε τα χρήματά σας θα επιστρέψουν.

Και η Ομάδα Γκουρού ΔΕΝ είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ υπεύθυνη ούτε για την απώλειά σας.

Έχω την αίσθηση ότι είσαι ένα 11χρονο κορίτσι που του έχουν αφαιρέσει το κρεμαστό. 🙂

Χαλαρώστε και σταματήστε να συμπεριφέρεστε στους ανθρώπους σαν να είναι τα χαλάκια σας.

Δεν θα πάτε μακριά στη ζωή με την ευθύνη.

Θα πρέπει να αναζητήσετε χόμπι που μπορείτε να αντέξετε οικονομικά και να αντιμετωπίσετε την απάτη σας, γιατί αυτό δεν ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΑΣ 😉

Σας εύχομαι τα καλύτερα και θα σας συνιστούσα να σταματήσετε να παίζετε!

Γερνάς σαν εθισμένος που προσπαθεί να κάνει καταναγκαστικά κάτι μόνο και μόνο επειδή σε απάτησαν και τώρα συμπεριφέρεσαι σαν να σε απατήσαμε ΕΜΕΙΣ ή να σε ανάγκασα να πληρώσεις χρήματα και να παίξεις τυχερά παιχνίδια.

Ήσουν ολομόναχος, οπότε κράτα το στόμα σου κλειστό και βρες λάθος στον εαυτό σου, υποκριτέ.

Κάντε ένα "Θέλω να προειδοποιήσω τους παίκτες για τα καζίνο", αλλά είμαι σίγουρος ότι παίζετε σε άλλα πολλά ταυτόχρονα.

Σε αυτό το φόρουμ υπάρχουν πάντα τέτοια μικρά παιδιά που πάντα ψάχνουν τα λάθη κάπου αλλού και κουνούν το δάχτυλό τους πάνω τους, αλλά μην κατηγορούν τον εαυτό τους γιατί είναι πολύ βολικό 🤦🏻

Μεγαλώνω.

Εσύ λοιπόν εγώ, άρα εγώ εσύ.

Σας φέρονται όπως συμπεριφέρεστε στους άλλους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

αλλά είχαν άδεια σε ισχύ! Δεν υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει στο δικαστήριο αναδρομικά; και έτσι τους αναγκάζει να πληρώσουν;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

The license became "unverifiable" later. I wouldn't say it's valid. 🙁

πριν από 1 έτος

I admit I did not know that the blacklist bar is meant for blacklist listings on other sites. Thanks for clarification.

I know what a Curacao license means. Its not worth the paper its printed on and gives you 0.0 protection against criminals like scatterhall casino management.

However, there are legit Curacao Casinos that pay their customers within minutes and will continue to do so in the future.

Exactly thats the reason why sites like CasinoGuru are important. To get the scammy ones sorted from the good ones. And I honestly think that could have been done in a more efficient way.

And that my complaints are titled "status unknown" is - I have to say that again - utter mockery. They should be dark red and should read unresolved.

The casino did not pay me my 6k in the last 2 month and they will not pay in the next 100.000.000 month. So the status of my complaints are everything BUT unknown.


πριν από 1 έτος

Hello.

No problem, I asked the data team to ensure the blacklist info was properly updated because I was quite surprised this casino has not yet been blacklisted anywhere. I was more convinced you were right.

As goes for the complaints, I'm not entirely informed about the situation, I feel it's not just as bad as it may seem because all breakpoints were added and counted towards the original rating.

I'll try to learn more and update the threat, however.


πριν από 1 έτος

Not affiliated with anyone, just an user of the forum and a player, you are mad because you got scammed and it's understandable, I have been scammed multiple times by casinos too, there is nothing to do about it, accusing random people doesn't help at all. Simply stop gambling at all and you will be fine, if you keep gambling of course you will get scammed, that's how casinos work

πριν από 1 έτος

Actually, she doesn't even have a complaint submitted against Scatterhall so I don't even think she got scammed by the casino. I don't even understand why she keeps posting those strange comments in this thread.

1...78 79 80...93
Μετάβαση στη σελίδααπό 93 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα