πριν από 1 έτος
1
μην συνδέεστε με την ip που χρησιμοποιείτε διαφορετικά
θυμηθείτε τους
πάρε ΝΕΝ άλλα χωρίς wifi και καταλαβαίνεις τι εννοώ
do not log in with your ip that you otherwise use
remember them
take NEN other without wifi and you see what I mean
nicht mit eurer ip einloggen die ihr sonst nutzt
die merken sie sich
nehmt nen anderes ohne wlan und ihr seht was ich meine
Λυπάμαι παιδιά αλλά δεν θα πάρετε τα λεφτά σας.
Ο γκουρού του καζίνο το έχει δει πολλές φορές στο παρελθόν και η ψεύτικη ενσυναίσθηση τους προκαλεί εμετό.
Θα σας κατευθύνω στην προηγούμενη ανάρτησή μου σχετικά με τη λήψη νομικών μέτρων κατά των γκουρού του καζίνο σύμφωνα με το δίκαιο των καταναλωτών της ΕΕ. Δεν θα σας κοστίσει πολύ και το casinoguru (παρά τα όσα λένε ορισμένοι από τους χρήστες των φυτών τους εδώ) είναι εν μέρει υπεύθυνοι και θα λάβετε χρήματα πίσω μέσω αυτών.
αναρωτηθείτε αυτό, ο γκουρού του καζίνο μπορεί να δει ποιος εγγράφηκε μέσω του ιστότοπού του και του συνδέσμου. Εάν νοιάζονταν πραγματικά για τους παίκτες, δεν θα πρόσφεραν μερική ή ολική επιστροφή χρημάτων των καταθέσεων σας; (Άλλες θυγατρικές το κάνουν αυτό).
Συγγνώμη για όλους εσάς που τσιμπηθήκατε.
I’m sorry guys but you won’t get your money.
casino guru has seen this many many times before and their faux empathy is vomit inducing.
i would direct you to my previous post regarding taking legal action against casino guru under EU consumer law. It won’t cost you much and casinoguru (despite what some of their plant users in here say) are partially liable and you will get money back through them.
ask yourself this, casino guru can see who signed up through their site and link. If they really cared about the players would they not offer a partial refund or total refund of your deposits? (Other affiliates do this).
Sorry for all of you who got stung.
Ξέρω πολλούς streamers και κανείς δεν επιστρέφει τίποτα!
στο τέλος, ο κίνδυνος βρίσκεται πάντα στον παίκτη.
και αυτή είναι μια πλατφόρμα αξιολόγησης και όχι μια κατευθυντήρια γραμμή που είναι υποχρεωτική.
έχουν τον δικό τους τρόπο να κάνουν τα πράγματα και μένουν σε αυτόν.
Δεν μπορείτε να βαθμολογήσετε άσχημα ένα νέο καζίνο μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν προβλήματα. ακόμα κι αν πρόκειται για ένα καζίνο που έκανε απάτη.
έδωσαν στο καζίνο τελεσίγραφο, το παραβίασαν και στη συνέχεια τους βαθμολόγησαν ανάλογα. αλλά στην αρχή υπάρχει πάντα το τεκμήριο της αθωότητας!
I know many streamers and nobody refunds anything!
in the end, the risk always lies with the player.
and this is an evaluation platform and not a guideline that is mandatory.
they have their own way of doing things and they stick to it.
You can't rate a new casino badly just because there are problems. even if this is about a casino that ran a scam.
they gave the casino an ultimatum, breached it and then rated them accordingly. but at the beginning there is always the presumption of innocence!
ich kenne viele streamer und da erstattet niemand was!
am ende liegt das risiko immer beim spieler.
und das ist eine bewertungsplattform und keine richtlinie die zwingend ist.
sie haben ihr prozedere wie sie etwas angehen und bleiben dem treu.
man kann nicht ein neues casino kaputt bewerten nur weil es mal probleme gibt. auch wenn es hier um ein casino geht, dass scam betrieben hat.
sie haben dem casino ein ultimatum gestellt, haben sie nicht eingehalten und sie dann dementsprechend bewertet. aber anfangs ist immer die unschuldsvermutung!
Ναι, εμφανίζεται στο chrome incognito. Αυτό είναι τρελό. Δεν έχω γράψει ποτέ κάτι προσβλητικό στο chat
Damn yeah it shows up in chrome incognito. That’s crazy. I’ve never even written anything offensive in chat
Παντού γράφεις το ίδιο πράγμα.
Αν οι ομάδες των γκουρού είναι, για να παραθέσω τα λόγια σας, «σκουπίδια που δεν πρέπει να γίνονται σεβαστά», τότε τι κάνετε ακόμα εδώ;
Εάν ήσασταν τόσο ύπουλοι άνθρωποι, θα μπορούσαν να σας εμποδίσουν να συνδεθείτε ή να δημιουργήσετε νέους λογαριασμούς χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση IP σας.
Είσαι ακόμα εδώ και σου επιτρέπουν να εκφράσεις ελεύθερα την απογοήτευσή σου χωρίς να σε προσβάλλουν.
Νομίζω ότι θα πρέπει να χαλαρώσετε τη ζωή σας και ίσως να κάνετε ένα διάλειμμα από το gaming, καθώς δεν φαίνεται να σας κάνει πια καλό.
Νομίζω ότι είναι κακό που θέλεις να κάνεις τους άλλους κακούς με δικό σου λάθος τόσο καταναγκαστικά.
Κανείς δεν σας αναγκάζει να χρησιμοποιήσετε τον Guru και βρίσκω τις απειλές σας για δικηγόρους απλά γελοίες.
Αν είχατε μιλήσει με δικηγόρους, θα σας έλεγαν ακριβώς το ίδιο.
Εδώ δεν πληρώνεις ούτε εισφορά ούτε οτιδήποτε άλλο, οπότε μην περιμένεις τίποτα. ;)
Παρεμπιπτόντως, ο γκουρού δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα.
Καλή τύχη με αυτό.
Everywhere you write the same thing.
If the guru teams are, to quote your words, 'trash not to be respected', then what are you still doing here?
If you were such sneaky people, they could block you from logging in or creating new accounts using your IP address.
You're still here and they allow you to express your frustration freely without them insulting you.
I think you should chill your life and maybe take a break from gaming as it doesn't seem to be doing you any good anymore.
I think it's bad that you want to make others bad by your own mistake so compulsively.
No one is forcing you to use Guru and I find your threats of lawyers just plain ridiculous.
If you had spoken to lawyers, they would have told you exactly the same thing.
You don't pay a contribution or anything else here, so don't expect anything. ;)
Guru doesn't have to do anything, by the way.
Good luck with it.
Überall schreibst du dasselbe.
Wenn die Guru Teams, ich zitiere deine Worte" Müll sind, die man nicht respektieren muss", was tust du dann noch immer hier?
Wenn, Sie solche hinterhältigen Menschen wären, könnten sie dich so blockieren, dass du dich über deine IP-Adresse nicht mehr anmelden oder neue Konten erstellen kannst.
Du bist dennoch hier und sie erlauben es dir deinen Frust frei zu äußern, ohne dass sie dich beleidigen.
Ich denke, du solltest mal dein Leben chillen und vielleicht mal eine Auszeit vom Spielen nehmen, da es dir anscheinend nicht mehr gut tut.
Finde ich mies, dass du durch deinen eigenen Fehler andere so zwanghaft schlecht machen willst.
Dich zwingt keiner Guru zu nutzen und deine Drohungen mit Anwälten ist, finde ich einfach nur lächerlich.
Hättest du mit Anwälten gesprochen, hätten sie dir genau dasselbe gesagt.
Du zahlst hier keinen Beitrag oder sonstiges deswegen erwarte dir nichts. ;)
Guru muss so nebenbei gesagt gar nichts machen.
Viel Glück damit.
Ίσως κοιτάξετε λίγο πιο προσεκτικά το pogg και άλλες θυγατρικές που προσφέρουν εγγύηση κατάθεσης. Εάν γνωρίζετε πολλούς συνεργάτες και streamers, κινείστε σε ένα απαίσιο πλήθος.
Κανένας από εσάς τους γκουρού του καζίνο δεν θα μπορέσει να βομβαρδίσει με αρκετή παραπληροφόρηση για να αποσπάσει την προσοχή μου από το να εκθέσω αυτόν τον ιστότοπο.
Ελπίζω οι άνθρωποι εδώ να έχουν σημειώσει τι συμβαίνει εάν εγγραφείτε μέσω οποιουδήποτε καζίνο στο casinoguru. Ελπίζω επίσης οι άνθρωποι να εξετάσουν το δίκαιο των καταναλωτών και να λάβουν κάποια μέτρα.
Maybe look abit closer at the pogg and other affiliates that offer a deposit guarantee. If you know a lot of affiliates and streamers you move in an awful crowd.
None of you Casino guru plants will be able to bombard with enough misinformation to distract from me exposing this site.
I hope people on here have taken note of what happens if you sign up through any casinos on casinoguru. I also hope people look into consumer law and take some action.
Έχω εγγραφεί στον γκουρού του καζίνο εδώ και χρόνια, ψάχνω για τα καζίνο μου εδώ και δεν είχα σχεδόν ποτέ κανένα πρόβλημα.
Κανείς δεν θέλει να σας εμποδίσει από οτιδήποτε φανταστείτε πάρα πολύ 🙂
I have been registering with casino guru for years, looking for my casinos here, and have hardly ever had any problems.
Nobody wants to stop you from anything you just fantasize way too much 🙂
Ich melde mich seit Jahren bei casino guru an suche mir hier meine casinos und hatte so gut wie nie Probleme.
Keiner will dich von irgendetwas abhalten du fantasierst einfach viel zu viel 🙂
Παρεμπιπτόντως, ξέρω ότι είμαστε όλοι "σκουπίδια" σύμφωνα με τη δήλωσή σου (εσύ είσαι ο άγιος) εδώ και μήνες προειδοποιούμε τους ανθρώπους εδώ.
Ο Δικηγόρος και κάποιοι άλλοι προειδοποιούν τους ανθρώπους εδώ από την αρχή 😉
Αλλά δυστυχώς δεν λειτουργεί όπως το φαντάζεστε.
Εάν αποδεχτείτε την πραγματικότητα, δεν θα πάει όπως θα θέλαμε όλοι.
Και σταματήστε να προσβάλλετε τις ομάδες και τα μέλη εδώ ως γεμάτα ηλίθιους.
Εάν, μπορεί να προσβάλλετε τον εαυτό σας, μπορείτε να πείτε αυτό που σας αρέσει.
Αλλά εφόσον οι άνθρωποι πρέπει να μιλούν με σεβασμό, το ίδιο κάνετε και εσείς, διαφορετικά ξέρετε πώς να υπογράψετε.
By the way, I know we're all "garbage" according to your statement (you're the holy one) we've been warning people here for months.
The-Lawyer and some others have been warning people here since the beginning 😉
But unfortunately it doesn't work the way you imagine it.
Should you accept the reality, it's not going the way we'd all like it to.
And stop insulting the teams & members here as full of idiots.
If, you may offend yourself, you're welcome to say what you like.
But as long as people should speak with respect, so do you, otherwise you know how to sign off.
Nur so nebenbei ich weiß, wir sind laut deiner Aussage alle „Müll" (du bist die heilige) wir warnen die Leute hier seit Monaten.
The-Lawyer und einige andere warnen die Leute hier seit Anbeginn 😉
Aber so wie du es dir vorstellst, funktioniert es leider nicht.
Solltest die Realität akzeptieren, es läuft nicht so wie wir es alle gerne hätten.
Und hör auf, die Teams & Mitglieder hier als voll Idioten zu beleidigen.
Wenn, Sie dich beleidigen kannst, du gerne sagen, was du möchtest.
Solange die Leute aber mit Respekt sprechen solltest, du das auch tun, andernfalls weißt du wie du dich abmeldest.
Έχω δει το casinostreamer88 να προειδοποιεί ανθρώπους για αυτό το καζίνο σε αυτό το φόρουμ εδώ και πολύ καιρό, και επίσης η επίσημη βαθμολογία για αυτό το καζίνο μειώθηκε αφού τα περισσότερα παράπονα αποδείχθηκαν άλυτα και μπορείτε να καταλάβετε ότι πρόκειται για απάτη απλώς ελέγχοντας την κριτική του γκουρού και ακόμη και όταν η βαθμολογία ήταν κάτι γύρω στο 7, υπήρχαν άνθρωποι στο ίδιο νήμα που προειδοποιούσαν για αυτό το καζίνο που κρατούσε αναλήψεις και τα πράγματα έμοιαζαν άσχημα από εκείνη τη στιγμή. Θα έλεγα ότι ο γκουρού φταίει αν προσπάθησαν να λογοκρίνουν χρήστες που προειδοποιούσαν για αυτό το καζίνο πριν από μήνες, αλλά αυτό δεν συνέβη ποτέ. Τα καζίνο, τόσο το spinpirate όσο και το scatterhall και ο όμιλος ετερογενών δραστηριοτήτων που τα διαχειρίζεται θα χαρούν να δουν πώς κατηγορείτε και πολεμάτε ο ένας τον άλλον αντί να υποδείξετε ποιος είναι αυτός που κλέβει χρήματα, που δεν είναι άλλος από το Zeus Lightning NV
I have seen casinostreamer88 warning people about this casino on this forum for a long time, and also the official rating for this casino got lowered after most complaints turned out unsolved and you can tell it's a scam just by checking guru's review and even when the rating was something around 7, there were people on this same thread warning about this casino holding withdrawals and things looked bad from that very moment. I would say guru is at fault if they tried censoring users that warned about this casino months ago, but that was never the case. The casinos, both spinpirate and scatterhall and the conglomerate running them would be happy to see how you guys accuse and fight each other instead of pointing out who is the one stealing funds, which is none other than Zeus Lightning N.V.
Είμαι μάλλον έκπληκτος που γίνεται μια συνεργασία με το MyFinity παρόλο που δεν μπορείτε ή δεν θέλετε να πληρώσετε και ο ιστότοπος πρόκειται να τελειώσει. Αλλά επικοινώνησα με το MyFinity και είπαν ότι προωθήθηκε στο σωστό τμήμα. Ας δούμε τι θα γίνει. Δεν μπορώ να ασχοληθώ με αυτό που συμβαίνει εδώ.
@CasinoStreamer88 ξέρεις αν υπήρχε κάτι τέτοιο στο WildPharao;
I'm rather surprised that a partnership with MyFinity is made even though you can't or don't want to pay and the site is about to end. But I contacted MyFinity and they said it was forwarded to the right department. Let's see what happens. Can't deal with what's happening here.
@CasinoStreamer88 do you know if there was something like that at WildPharao?
Mich verwundert es eher stark das man eine Partnerschaft mit MyFinity macht obwohl man nicht zahlen kann oder will und die Seite kurz vorm ende ist. Habe MyFinity aber kontaktiert und die meinten es wurde zur richtigen Abteilung weiter geleitet. Mal schauen was passiert. Kann ja nicht angehen was hier passiert.
@CasinoStreamer88 weißt du ob es sowas bei WildPharao auch gab?
παρατήρησα κι εγώ. 🤦🏻
Σκέτη παρενόχληση των παικτών!
Έστειλα μήνυμα στη συνομιλία σήμερα το πρωί ρωτώντας ακριβώς αυτό, αλλά έλαβα 0 απάντηση.
Είπα "Είστε όλοι δειλά παράσιτα" και μου απάντησαν "Ευχαριστούμε, προσπαθούμε" 🤦🏻😂
Scatterhall "Υπάρχει κάτι άλλο με το οποίο μπορώ να σας βοηθήσω;"
Ναι γαμήστε όλους σας (απάντηση) "Ευχαριστώ και εσάς" 😂
Τι άλλο να πω 😂
Δεν έχω ζήσει ποτέ κάτι τέτοιο 😂
Δεν έχω βιώσει αυτόν τον εξωφρενικό τρόπο εδώ και σχεδόν 20 χρόνια, εκτός από τον Άγριο Φαραώ.
Δεν είμαι σίγουρος, αλλά νομίζω ότι ο Wild Pharaoh είχε το Myfinty από την αρχή.
Απίστευτα εύκολο, πραγματικά δεν ξέρεις τι να πεις πια.
Λυπάμαι για όλους τους παίκτες που περίμεναν για πάντα και για τίποτα...
Ελπίζω να συμβεί κάτι και αυτοί οι άνθρωποι πίσω από όλα αυτά να καταλήξουν στους υπονόμους όπου σβήνουν άθλια.
Τέτοια γουρούνια απίστευτα.
Ελπίζω ειλικρινά ότι θα γλιτώσετε από τέτοιες βλακείες στο μέλλον.
Μερικά καζίνο είναι άδικα, αλλά αυτό που χρεώνουν εδώ είναι απλώς μια απίστευτη ντροπή.
Κανείς δεν πρέπει να ξεγελιέται έτσι.
I also noticed. 🤦🏻
Pure harassment of the players!
I messaged the chat this morning asking exactly this but got 0 response.
I said "You're all cowardly parasites" to which they replied "Thank you, we're trying" 🤦🏻😂
Scatterhall "Is there anything else I can help you with?"
Yes fuck you all (answer) "Thank you too" 😂
What else is there to say 😂
I've never experienced anything like this 😂
I haven't experienced this outrageous way in almost 20 years, except for Wild Pharaoh.
I'm not sure, but I think Wild Pharaoh had Myfinty from the start.
Incredibly easy, you really don't know what to say anymore.
I feel sorry for all the players who waited forever and for nothing...
I hope something happens and these people behind this all end up in the sewers where they fade away miserably.
Such pigs unbelievable.
I sincerely hope that you will be spared such crap in the future.
Some casinos are unfair, but what they charge here is just an unbelievable shame.
Nobody should be fooled like that.
Habe ich auch mitbekommen. 🤦🏻
Pure Schikane an den Spielern!
Ich habe heute Morgen den Chat angeschrieben und genau dies gefragt, aber 0 Antwort erhalten.
Darauf sagte ich „Ihr seid alles feige Parasiten" worauf sie antworteten „Danke wir geben uns Mühe" 🤦🏻😂
Scatterhall "Kann ich Ihnen sonst noch irgendwie behilflich sein"
Ja fickt euch alle (Antwort) "Danke sie auch" 😂
Was soll man da noch sagen 😂
Habe sowas noch nie erlebt 😂
Diese unverschämte Art und Weise habe ich in knapp 20 Jahren nicht erlebt außer bei Wild Pharao.
Ich bin mir nicht sicher, aber ich denke, Wild Pharao hatte von Anfang an Myfinty.
Unglaublich einfach, da weiß man echt nicht mehr was man sagen soll.
Mir tun die ganzen Spieler und Spielerinnen leid, die ewig gewartet haben und das für nichts und wieder nichts...
Ich hoffe, irgendwas passiert und diese Leute, die dahinter stecken, landen alle in der Kanalisation, wo sie elendig dahin verblassen.
Solche Schweine unfassbar.
Ich hoffe ehrlich sehr, dass euch solcher Mist in Zukunft erspart bleibt.
Einige Casinos sind unfair, aber was die hier abziehen ist einfach eine unfassbare Schande.
Kein Mensch sollte so verarscht werden.
Έχω εγγραφεί σε πιθανώς εκατοντάδες καζίνο μέσω του casinoguru για να λάβω μπόνους καλωσορίσματος και αυτό είναι το πρώτο με το οποίο έχω πραγματικό πρόβλημα. Λοιπόν 2ον, κατέθεσα στο zetcasino μια φορά και τα λεφτά μου εξαφανίστηκαν, είπαν ότι δεν έλαβαν τα χρήματα ενώ σίγουρα έφυγε από τον τραπεζικό μου λογαριασμό, είχα την επιβεβαίωση και τα πάντα. Αλλά ήταν μόλις 20 €, οπότε δεν με ένοιαζε αρκετά να κάνω παράπονο και άλλα
I’ve registered at probably hundreds of casinos through casinoguru to get welcome bonuses and this is the first one I have a real problem with. Well 2nd, I deposited at zetcasino once and my money just disappeared, they said they didn’t receive the money while it definitely left my bank account, I had the confirmation and everything. But it was just 20€ so I didn’t care enough to make a complaint and stuff
τους έστειλα και email και μου έστειλαν το ίδιο. Αν το καλοσκεφτείτε, είναι πιθανώς οι τελευταίοι που ήρθαν σε επαφή με το scatterhall. Ίσως θα μπορούσαν να παρέχουν ένα κανάλι επικοινωνίας, αν τους ενδιαφέρει αρκετά.
i also emailed them and they sent me the same. If you think about it they’re probably the last ones who were in contact with scatterhall. Maybe they could provide a communication channel if they care enough.
Δυστυχώς, τελευταία έχει γίνει περισσότερη απάτη και πρέπει να πω ότι σπάνια μπορούσα να ρυθμίσω κάτι μέσω του Casino Guru. Τώρα βγήκε ένα νέο καζίνο και απλά δεν πιστώνουν την κατάθεσή μου μέσω μεταφοράς σε πραγματικό χρόνο .... ήδη περιμένω την 4η μέρα .....
Είχε όμως και η WIldPharao συνεργασία με το MyFinity;
Unfortunately, lately there has been more scamming and I have to say that I was rarely able to regulate anything through Casino Guru. Now a new casino came out and they just don't credit my deposit via real-time transfer .... already waiting for the 4th day .....
But did WIldPharao also have a partnership with MyFinity?
Naja wurde in letzter Zeit leider öfter gescammed und muss sagen das ich durch Casino Guru selten was regeln konnte. Jetzt kam ein neues Casino raus und die schreiben mir meine Einzahlung per Echtzeitüberweisung einfach nicht gut .... warte schon den 4ten Tag .....
Aber hatte WIldPharao auch eine Partnerschaft mit MyFinity?
Δεν έχω ιδέα τι συμβαίνει. Την επόμενη φορά χρησιμοποιήστε το κουμπί "προσφορά", παρακαλώ.
Have no clue what the matter is. Next time use the "quote" button instead, please.
Λυπάμαι παιδιά αλλά δεν θα πάρετε τα λεφτά σας.
Ο γκουρού του καζίνο το έχει δει πολλές φορές στο παρελθόν και η ψεύτικη ενσυναίσθηση τους προκαλεί εμετό.
Θα σας κατευθύνω στην προηγούμενη ανάρτησή μου σχετικά με τη λήψη νομικών μέτρων κατά των γκουρού του καζίνο σύμφωνα με το δίκαιο των καταναλωτών της ΕΕ. Δεν θα σας κοστίσει πολύ και το casinoguru (παρά τα όσα λένε ορισμένοι από τους χρήστες των φυτών τους εδώ) είναι εν μέρει υπεύθυνοι και θα λάβετε χρήματα πίσω μέσω αυτών.
αναρωτηθείτε αυτό, ο γκουρού του καζίνο μπορεί να δει ποιος εγγράφηκε μέσω του ιστότοπού του και του συνδέσμου. Εάν νοιάζονταν πραγματικά για τους παίκτες, δεν θα πρόσφεραν μερική ή ολική επιστροφή χρημάτων των καταθέσεων σας; (Άλλες θυγατρικές το κάνουν αυτό).
Συγγνώμη για όλους εσάς που τσιμπηθήκατε.
I’m sorry guys but you won’t get your money.
casino guru has seen this many many times before and their faux empathy is vomit inducing.
i would direct you to my previous post regarding taking legal action against casino guru under EU consumer law. It won’t cost you much and casinoguru (despite what some of their plant users in here say) are partially liable and you will get money back through them.
ask yourself this, casino guru can see who signed up through their site and link. If they really cared about the players would they not offer a partial refund or total refund of your deposits? (Other affiliates do this).
Sorry for all of you who got stung.
Πώς θα μπορούσατε να δελεάσετε τους ανθρώπους λέγοντας ότι θα πάρουν τα χρήματά τους από το Casino Guru; Δεν μπορείτε να συνειδητοποιήσετε ότι τώρα κυριολεκτικά συμπεριφέρεστε σαν απάτη;
"Ρωτήστε τον εαυτό σας, ο γκουρού του καζίνο μπορεί να δει ποιος εγγράφηκε μέσω του ιστοτόπου και του συνδέσμου τους. Εάν ενδιαφέρονται πραγματικά για τους παίκτες δεν θα πρόσφεραν μερική ή ολική επιστροφή χρημάτων των καταθέσεων σας; (Άλλες θυγατρικές το κάνουν αυτό)."
Σίγουρα αμφιβάλλω αν λειτουργεί κάπου έτσι - θέλεις να παρουσιάσεις κάποια απόδειξη; Μπορούμε να παρακολουθήσουμε ποιος επισκέφτηκε το καζίνο, αλλά δεν μπορούμε να παρακολουθήσουμε ποιος έκανε την κατάθεση. Για αυτό, θα χρειαζόμασταν τη συνεργασία ενός καζίνο που δεν είναι δυνατή σχεδόν για κανέναν τώρα. Εφόσον ασκήσαμε πίεση στο καζίνο για την επίλυση παραπόνων, δεν είμαστε σε καμία επαφή μαζί τους - χωρίς χρεώσεις συνεργατών.
Θα πρέπει πραγματικά να εστιάσετε σε αυτό που γράφετε.
How could you lure people by saying they will get their money from Casino Guru? Can't you realize that now you're literally acting like a scam yourself?
"ask yourself this, casino guru can see who signed up through their site and link. If they really cared about the players would they not offer a partial refund or total refund of your deposits? (Other affiliates do this)."
I certainly doubt it works like this anywhere - care to present some proof? We can track who visited the casino, but we can't track who made the deposit. For that, we would need a casino's cooperation which is not possible for almost nobody now. Since we applied pressure on the casino to resolve complaints, we are not in any contact with them - no affiliates fees.
You should really focus on what you're writing.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.