Συμφωνώ με τη γνώμη σου αν και δεν βασίζεται σε σταθερό έδαφος.
Μέχρι να αποφασίσει το καζίνο να σταματήσει να πληρώνει, είμαστε στην ίδια θέση με τους παίκτες. Γνωρίζατε ότι το καζίνο θα εξαπατήσει τελικά τους παίκτες; Λοιπόν, αν το έκανες, θα ήθελα πολύ να μάθω πώς κατάφερες να το μάθεις αυτό.
Προσπαθούσαμε να επιλύσουμε την κατάσταση και ενημερώσαμε το καζίνο η βαθμολογία τους θα πέσει, επομένως θα πρέπει να λάβουν άμεσα μέτρα. Προσπαθήσαμε.
Μήπως κατηγορούμαστε επειδή νέα καζίνο - αναπόδεικτα από το χρόνο - αποφασίζουν να εξαπατήσουν; Είπα ότι κάποτε, δυστυχώς, δεν είμαστε βλέποντες.
Κάθε φορά που κάτι ανεβαίνει, είναι επίσης ένα είδος πρόκλησης - θα λειτουργήσει ή όχι; Κανείς δεν ξέρει, ο καλεσμένος που κλείνει είναι μια πρόβλεψη.
Είναι εύκολο να βρεις θέμα για μια τέτοια κατηγορία, αυτό το έχω ξαναδεί πολλές φορές. Αυτό που μένει είναι ότι κανείς δεν θα μπορούσε να γνωρίζει με βεβαιότητα, αλλά κάθε λογικός παίκτης που χρειάζεται χρόνο για να ελέγξει τις κριτικές χρηστών, τα φόρουμ και τα ανοιχτά παράπονα έχει επίσης την ευκαιρία να λάβει την απόφαση.
Δεν είμαστε υπεύθυνοι για την προσέγγιση του καζίνο.
Η ιδέα της αγωγής είναι εντελώς άστοχη. Δεν είμαστε έμπορος δεύτερου αυτοκινήτου και κανείς δεν έχει υπογράψει κανένα συμβόλαιο. Δεν παρέχουμε αγαθά προς πώληση. Κάθε παίκτης που παίζει στο καζίνο διατρέχει έναν κίνδυνο, σκοπεύουμε να μειώσουμε τις πιθανότητες να σας εξαπατήσουν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αν σας εξαπατήσουν, είμαστε υπεύθυνοι.
Λυπάμαι που το παράπονό σας δεν επιλύθηκε, συμβαίνει.
Τέλος πάντων, προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με την αρχή αδειοδότησης όπως προτείνεται; Η εταιρεία νοιάστηκε;
Θα πρέπει να προσπαθήσετε να φέρετε τον πάροχο αδειών στο δικαστήριο, καθώς είναι πιο κοντά στην άμεση σχέση με το καζίνο - τελικά πωλούν τις άδειες.
I empathize with your opinion though it's not based on solid ground.
Untill the casino decides to stop paying we are in the same position as the players. Did you know the casino is going to scam players eventually? Well, if you did, I'd love to know how you managed to know that.
We were trying to resolve the situation and informed the casino their rating will fall, so they should take immediate action. We tried.
Are we to be blamed because new casinos - unproven by time - decide to scam? I said that once, sadly, we aren't seers.
Every time something rises, it's also a kind of challenge - will it work or not? No one knows, the closes guest is a prediction.
It's easy to find a subject for such an accusation, I've seen this many times before. What remains is that no one could know for sure, but every reasonable player who takes time to check user reviews, forums, and open complaints has also a chance to make the decision.
We are not responsible for the casino's approach.
The idea of the lawsuit is quite out of hand. We are not a second car dealer and no one has signed any contract. We do not provide goods for sale. Every player playing in the casino is undergoing a risk, we intend to lower the chance you'd be scammed, but it doesn't mean if you're scammed, we're responsible.
I'm sorry your complaint was unresolved, it happens.
Anyway, did you try contacting the licensing authority as suggested? Did the company care?
You should try to bring the license provider to the court since it is closer to being in direct relation with the casino - they sell the licenses after all.
Αυτόματη μετάφραση: