ΦόρουμΚαζίνοScatterhall Casino - γενική συζήτηση

Scatterhall Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 69)

πριν από 1 έτος από Fabi84
|
225710 προβολές 1852 απαντήσεις |
|
1...68 69 70...93
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Ευτυχώς το Nernermind XD η βαθμολογία έχει ήδη μειωθεί στο 2,9. Τουλάχιστον κάτι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

We were waiting until today with the rating adjustments. The casino was aware of the deadline. The current rating reflects all unresolved complaints (of course, most of them are related to the delayed pending withdrawals).

The question is if they're really delayed. The whole thing sounds like a scam to me 😕

Daniel
πριν από 1 έτος

Ελπίζω να μην το προσαρμόσετε ξανά μόλις πρέπει να πληρώσετε και να λυθούν τα εισιτήρια, γιατί αυτό θα πρέπει να λειτουργεί συνεχώς πριν αυξηθεί ξανά η βαθμολογία

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 1 έτος

Ναι, το γεγονός ότι υπάρχει μόνο μία επιλογή πληρωμής είναι πολύ αμφισβητήσιμο!

Αυτόματη μετάφραση:
Vaelin
πριν από 1 έτος

Ναι Δυστυχώς.

Αλλά το έχουμε ήδη αναφέρει πριν από 4-5 μήνες.

Δυστυχώς, πολύ λίγοι διαβάζουν εδώ πριν εγγραφούν εκεί 😔


Δυστυχώς, έτσι λειτουργεί αυτός ο κόσμος.

Τα πολλά χρήματα μπορούν επίσης να αγοράσουν την ελευθερία.

Δωροδοκία εδώ δωροδοκία εκεί και δείτε όλα είναι υπέροχα 😂😜

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized468
πριν από 1 έτος

100% του χρόνου ανοίγουν νέα καζίνο επειδή τα χρήματα έχουν καλύτερη γεύση από οτιδήποτε άλλο.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πρέπει λοιπόν να εμπλακώ κι εγώ σε αυτή την ιστορία του κλόουν. Γράφει την "Bianca" από το Scatterhall που μου έστειλε σήμερα και κλείνει το chat μετά. Είμαι λοιπόν πίσω στην υποστήριξη και ξανακοιτάω εκεί την "Bianca" και μετά έγραψα πώς γίνεται να μου λένε ότι μεταφέρθηκε σήμερα αλλά είμαι ακόμα σε εκκρεμότητα και μπορώ να ακυρώσω την πληρωμή; Στη συνέχεια είπε πολύ αναιδώς ότι δεν θα το έλεγε 😀 ευτυχώς το τράβηξα ένα στιγμιότυπο οθόνης. Μετά από αυτό ειπώθηκε ναι ήταν τυπογραφικό λάθος 😀 filefilefile Τέλος ιστορίας θα προωθηθεί για πολλοστή φορά χαχα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Casinoguru are just as much to blame here.

They are affiliates so would of taken a cut of your sign up and losses. They mark new casinos as 'fresh' yet somehow justify giving them a rating of above 7. Psychologically they know what that does to a player, it makes us think they must be safe or safe enough.

Sure caisnoguru will phane faux empathy to all of us for a while, even act like they are on our side. But trust me, casinoguru, askgamblers etc etc all know how to spot a flash in the pan casino or casino in trouble and they do nothing to warn players.

I wonder if players notice the only way casinos get blacklisted or give 0 ratings across most of these affiliate sites, always comes with the footnote 'unethical practises towards affiliates'. Casinoguru knew who was behind this casino, theyve known pocketplay was in trouble also, theyve known other casinos in the past (mostly russian pop ups).

I would encourage players to seek compensation through the courts against Casino Guru, in relation to misrepresentation under EU consumer law (e.g you buy a car from a second hand dealer, the car has not been vetted and you have an accident. The dealer is liable, not the manufacturer.)

I am taking out a court claim against casinoguru myself for their negligence regarding pocketplay.


CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

η δήλωση δεν βγάζει νόημα…


Εννοώ ότι αν είμαι πωλητής αυτοκινήτων και προσφέρω μια νέα Porsche για 20.000 ευρώ, τότε θα μπορούσα να είμαι και ο καλύτερος αντιπρόσωπος λόγω της ζήτησης. Αν δεν παραδώσω, η καλύτερη προσφορά είναι άχρηστη. και αυτό συμβαίνει εδώ!

Αυτόματη μετάφραση:
trudders
πριν από 1 έτος

πρέπει να βαθμολογούνται όλα άσχημα επειδή οι άνθρωποι παραπονιούνται;


Εννοώ ότι τότε μόνο ο ανταγωνισμός κτυπά εδώ και κακομαθαίνει κάθε καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
The_Gamble_Lawyer
πριν από 1 έτος

Η δήλωσή σας έχει πολύ λιγότερο νόημα επειδή απαντάτε χωρίς να διαβάζετε.

Θέλεις να μου εξηγήσεις κάτι εδώ ή τι;

Όποιος ξέρει να διαβάζει έχει ένα ξεκάθαρο πλεονέκτημα, κύριε δικηγόρο του Διαδικτύου.

Είπα ότι «ΜΠΟΡΕΙ» να είναι ένα από τα καλύτερα καζίνο αν δεν ήταν, αυτό ακριβώς είναι το σημείο που θίξατε, αυτό είναι το μόνο που έχει σημασία εδώ (πληρωμή/παράδοση) πείτε το όπως σας αρέσει.

Θα πρέπει να διαβάζετε πιο προσεκτικά πριν κάνετε διαλέξεις στους ανθρώπους.

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

They probably couldn’t be that big of a casino though, since the main thing that sets them apart is the crazy daily bonuses, but that’s clearly not sustainable, otherwise other casinos would be doing it as well. No other casino comes even close to the daily bonuses you see on scatterhall

πριν από 1 έτος

Withdrawal

Zeus Lightning N.V. Casinos withdrawal time is 1-5 hours maximum. You can expect to get instant payouts. That’s because the online payment system that the casino supports ensures a fraction of second-fund transactions.

Any additional delay might be due to the banking method you have chosen. With eWallets, you can expect to get the payout fasters. With bank transfers and credit/debit card transfers, it can take 3-5 days.

However, before you place your withdrawal request, you need to make sure that you have completed the KYC details and have fulfilled the wagering requirement. Almost all the methods that are available for making deposits are also available for making withdrawals. Cryptocurrency withdrawals are safe and easy.

πριν από 1 έτος

Όπως είπα, είμαι περίεργος αν αυτό συμβαίνει στην πραγματικότητα. Αρκετά παλιά καζίνο με εξαιρετικά κακή βαθμολογία εξακολουθούν να κυκλοφορούν με βαθμολογία 8,2.....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Untill they fall for the same strategy again, I'd like to add. The same owner or management does not exclusively mean the "strategy" remains the same. There are exclusions, I dare to say.

Once the casino fails to pay out players, however, the rating goes down per every single submitted complaint.

I know it doesn't sound enough, but what else can we do? Especially if the licensing authority wouldn't care 🙁.



πριν από 1 έτος

Ελπίζω να μην το προσαρμόσετε ξανά μόλις πρέπει να πληρώσετε και να λυθούν τα εισιτήρια, γιατί αυτό θα πρέπει να λειτουργεί συνεχώς πριν αυξηθεί ξανά η βαθμολογία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Don't worry. We use unresolved complaints as leverage in situations casino reaches us and asks for a better rating. You'd be surprised how often it happens, though 🙁

We do not take anything from casinos, instead, the unresolved complaints are offered to be resolved in the first place. When the casino refuses, it's over, until the management comes to ask again.

πριν από 1 έτος

Ναι, το γεγονός ότι υπάρχει μόνο μία επιλογή πληρωμής είναι πολύ αμφισβητήσιμο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I must agree with you. I was quite shocked they offered just one + crypto.

πριν από 1 έτος

100% του χρόνου ανοίγουν νέα καζίνο επειδή τα χρήματα έχουν καλύτερη γεύση από οτιδήποτε άλλο.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Yes, it happens very often 🤢

Radka
πριν από 1 έτος

Το καζίνο δεν ανταποκρίνεται επίσης στις προσπάθειες επικοινωνίας σας; Ή έχετε επαφή εκεί;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Casinoguru are just as much to blame here.

They are affiliates so would of taken a cut of your sign up and losses. They mark new casinos as 'fresh' yet somehow justify giving them a rating of above 7. Psychologically they know what that does to a player, it makes us think they must be safe or safe enough.

Sure caisnoguru will phane faux empathy to all of us for a while, even act like they are on our side. But trust me, casinoguru, askgamblers etc etc all know how to spot a flash in the pan casino or casino in trouble and they do nothing to warn players.

I wonder if players notice the only way casinos get blacklisted or give 0 ratings across most of these affiliate sites, always comes with the footnote 'unethical practises towards affiliates'. Casinoguru knew who was behind this casino, theyve known pocketplay was in trouble also, theyve known other casinos in the past (mostly russian pop ups).

I would encourage players to seek compensation through the courts against Casino Guru, in relation to misrepresentation under EU consumer law (e.g you buy a car from a second hand dealer, the car has not been vetted and you have an accident. The dealer is liable, not the manufacturer.)

I am taking out a court claim against casinoguru myself for their negligence regarding pocketplay.


πριν από 1 έτος

I empathize with your opinion though it's not based on solid ground.

Untill the casino decides to stop paying we are in the same position as the players. Did you know the casino is going to scam players eventually? Well, if you did, I'd love to know how you managed to know that.

We were trying to resolve the situation and informed the casino their rating will fall, so they should take immediate action. We tried.

Are we to be blamed because new casinos - unproven by time - decide to scam? I said that once, sadly, we aren't seers.

Every time something rises, it's also a kind of challenge - will it work or not? No one knows, the closes guest is a prediction.

It's easy to find a subject for such an accusation, I've seen this many times before. What remains is that no one could know for sure, but every reasonable player who takes time to check user reviews, forums, and open complaints has also a chance to make the decision.

We are not responsible for the casino's approach.

The idea of the lawsuit is quite out of hand. We are not a second car dealer and no one has signed any contract. We do not provide goods for sale. Every player playing in the casino is undergoing a risk, we intend to lower the chance you'd be scammed, but it doesn't mean if you're scammed, we're responsible.

I'm sorry your complaint was unresolved, it happens.

Anyway, did you try contacting the licensing authority as suggested? Did the company care?

You should try to bring the license provider to the court since it is closer to being in direct relation with the casino - they sell the licenses after all.




πριν από 1 έτος

They probably couldn’t be that big of a casino though, since the main thing that sets them apart is the crazy daily bonuses, but that’s clearly not sustainable, otherwise other casinos would be doing it as well. No other casino comes even close to the daily bonuses you see on scatterhall

πριν από 1 έτος

We inform about that in the review:

"Casino group revenues (last 4 years): Very small" - red marking 🙁

CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ!!!!



Γιατί κανένα καζίνο δεν μπορεί να αναπτυχθεί με αυτές τις προσφορές!

Αυτόματη μετάφραση:
1...68 69 70...93
Μετάβαση στη σελίδααπό 93 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα