Όπως ανέφερα, γνωρίζω ότι μια τόσο μεγάλη αναμονή είναι απαράδεκτη. Δεδομένης της ιδιοσυγκρασίας μου, θα ήμουν ο πρώτος που θα το έλεγα.
Τι γίνεται αν υπάρχουν πραγματικά προβλήματα στο καζίνο που προκαλούν αυτήν την καθυστέρηση; Ωστόσο, τώρα που το σκέφτομαι, πώς θα μπορούσα να συμπεριφέρομαι, για παράδειγμα, σε αυτήν την περίπτωση ως υποστήριξη καζίνο; Θα παραδεχτώ επίσης ότι υπάρχει καθυστέρηση και θα προσπαθήσω να λύσω την ουρά.
Φυσικά, είναι λογικό να μην είστε ιδιαίτερα πεπεισμένοι. Ελπίζω ειλικρινά να βρουν μια λύση γρήγορα!
As I mentioned, I am aware that a wait this long is unacceptable. Given my temper, I would be the first to say that.
What if there are real problems at the casino that are causing this delay? However, now that I am considering it, how might I behave, for example, in that circumstance as a casino support? I would also admit there is a delay and try to work out the queue.
Naturally, it makes sense that you are not particularly convinced. I sincerely hope they find a solution quickly!
Αυτόματη μετάφραση: