πριν από 1 μήνα
No nothing has changed.....the withdrawal request is still under review and there is no update....Thank you
Όχι δεν έχει αλλάξει τίποτα.....η αίτηση ανάληψης παραμένει υπό εξέταση και δεν υπάρχει καμία ενημέρωση.... Ευχαριστώ
0
No nothing has changed.....the withdrawal request is still under review and there is no update....Thank you
Όχι δεν έχει αλλάξει τίποτα.....η αίτηση ανάληψης παραμένει υπό εξέταση και δεν υπάρχει καμία ενημέρωση.... Ευχαριστώ
Μπορώ να δω ότι η ομάδα μας έχει ήδη αρχίσει να εργάζεται για το παράπονό σας , οπότε ελπίζουμε ότι σύντομα θα έχουμε κάποιες ενημερώσεις.
Πόσο καιρό παίζετε σε αυτό το καζίνο;
Δυστυχώς, αν περάσετε από τις κριτικές χρηστών για αυτό το καζίνο , θα ανακαλύψετε πολλές παρόμοιες περιπτώσεις με τις δικές σας, επομένως έχετε κάνει σωστά να υποβάλετε το παράπονό σας. Η ομάδα μας θα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί όπως πάντα για να λυθεί το συντομότερο δυνατό.
Κρατώ τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για το καλύτερο αποτέλεσμα.🤞
I can see that our team has already started to work on your complaint, so hopefully soon we'll have some updates.
How long have you been playing at this casino?
Unfortunately, if you go through the user reviews for this casino, you will find out many similar cases to yours, so you have done right to submit your complaint. Our team will do their best as always to get it solved as soon as possible.
I am keeping my fingers crossed for the best result of it.🤞
Good morning....Yes I hope a solution is found because it is very bad that there is abuse of power and there is simply exploitation without any respect at all....About 2 months in this particular casino and this is my first withdrawal....It is the my policy to bet small at first and make first withdrawal to find out the reliability of each casino....
Καλημέρα σας....Ναι ελπίζω να βρεθεί λύση γιατί είναι πολύ άσχημο να γίνεται κατάχρηση εξουσίας και να υπάρχει απλά εκμετάλλευση χωρίς κανένα απολύτως σεβασμό.... Περίπου 2 μήνες στο συγκεκριμένο καζίνο και είναι η πρώτη μου ανάληψη....Είναι η πολιτική μου να ποντάρω λίγα στην αρχή και να κάνω πρώτη ανάληψη για να διαπιστώσω την αξιοπιστία κάθε καζίνο....
Ναι, αυτή είναι μια καλή στρατηγική, πιστεύω, μπράβο σου.
Χρησιμοποιείτε πάντα τους ίδιους τρόπους πληρωμής ή σας αρέσει να προσπαθείτε να τους αλλάξετε;🤔
Yeah, that's a good strategy, I believe, good on you.
Do you always use the same payment methods, or do you like to try and change them?🤔
Good morning....Do we have any information, are we making progress?....Should we proceed with an official complaint to the authorities that the casino is under? Thanks
Καλημέρα σας....Έχουμε κάποια ενημέρωση έχουμε πρόοδο?....Μήπως πρέπει να προχωρήσουμε σε επίσημη καταγγελία στις αρχές που υπάγεται το καζίνο? Ευχαριστώ
Γειά σου. Πιστεύω ότι πρέπει να συμβουλευτείτε το παράπονό σας. Παρά το ότι μπορεί να φαίνεται, δεν είμαι ο υπεύθυνος επίλυσης παραπόνων σας. λυπάμαι. Όπως μπορείτε να δείτε εδώ 👈 "Το Casino Guru εξετάζει την υπόθεση".
Κάθε μέρος, για παράδειγμα, έχει 7 ημέρες για να απαντήσει. Υπομονή, παρακαλώ.
Hello. I believe you should consult your complaint. Despite what it may seem like, I'm not your complaint resolver; I'm sorry. As you can see here 👈 "Casino Guru is examining the case".
Each party, for example, is provided 7 days to respond. Hold on, please.
Γεια σας, έχω κάνει μια ανάληψη από τον ιστότοπο rtbet σε 12 μέρες από τώρα και συνεχίζω να περιμένω για έναν awnser είναι πολύ γελοίο που δεν έχουν καν awnser, ούτε ένα πράγμα που υποστηρίζουν συνεχίστε να μου λέτε ότι θα το κάνουν, έχουν πολλές αναλήψεις μπλα μπλα μπλα και Περιμένω πάρα πολύ καιρό έχουμε ένα awnser για αυτό παιδιά είναι απατεώνες ...;
Hello i have do a withdrawl on rtbet site 12 days from now i and keep waiting for an awnser its very ridiculous that they dont even have awnser not single thing they support keep telling me they gonna do it , they have many withdrawls blah blah blah and i am waiting too long do we have a awnser to that guys is they scammers ...?
Γεια!
Φαίνεται ότι έχετε το ίδιο πρόβλημα με άλλους παίκτες από τη χώρα σας. Το έχεις δει;
Ωστόσο, με βάση τις εμπειρίες μας, αυτό το καζίνο δεν είναι απάτη - πληρώνει. Όχι μόνο η περιγραφή σας, στην πραγματικότητα ταιριάζει αρκετά με την καθυστέρηση που λέει ότι έχει βιώσει το καζίνο. Είναι ενοχλητικό, το ξέρω. Μη διστάσετε να υποβάλετε μια καταγγελία. παρά το γεγονός ότι ελπίζω ότι δεν θα χρειαστεί, είναι ένας δρόμος.
Αυτός ο οδηγός μπορεί να σας βοηθήσει 👈
Τι λέτε; Πρέπει να είναι μια δύσκολη κατάσταση.
Hi!
It seems like you have quite the same problem as other players from your country. Have you seen it?
Based on our experiences, though, this casino is not a scam - it pays out. Not just your description, actually quite fits the delay the casino says it has been experiencing. It is annoying, I know. Feel free to submit a complaint; despite the fact that my hope it won't be necessary, it is a way to go.
What do you say? It must be a hard situation.
Εννοώ ότι δεν σέβονται τους παίκτες... από αυτό
i mean they are not respecting they players... from this
Όπως ανέφερα, γνωρίζω ότι μια τόσο μεγάλη αναμονή είναι απαράδεκτη. Δεδομένης της ιδιοσυγκρασίας μου, θα ήμουν ο πρώτος που θα το έλεγα.
Τι γίνεται αν υπάρχουν πραγματικά προβλήματα στο καζίνο που προκαλούν αυτήν την καθυστέρηση; Ωστόσο, τώρα που το σκέφτομαι, πώς θα μπορούσα να συμπεριφέρομαι, για παράδειγμα, σε αυτήν την περίπτωση ως υποστήριξη καζίνο; Θα παραδεχτώ επίσης ότι υπάρχει καθυστέρηση και θα προσπαθήσω να λύσω την ουρά.
Φυσικά, είναι λογικό να μην είστε ιδιαίτερα πεπεισμένοι. Ελπίζω ειλικρινά να βρουν μια λύση γρήγορα!
As I mentioned, I am aware that a wait this long is unacceptable. Given my temper, I would be the first to say that.
What if there are real problems at the casino that are causing this delay? However, now that I am considering it, how might I behave, for example, in that circumstance as a casino support? I would also admit there is a delay and try to work out the queue.
Naturally, it makes sense that you are not particularly convinced. I sincerely hope they find a solution quickly!
Μπορείτε να ξεκινήσετε υποβάλλοντας μια καταγγελία εδώ , η οποία ελπίζουμε ότι θα επιλυθεί. Η ομάδα μας σίγουρα θα κάνει ό,τι είναι δυνατό για να έρθει σε επαφή με το καζίνο και να μάθει ποιο είναι το πρόβλημα.
Και αν το παράπονο δεν λυθεί, εάν το καζίνο δεν επικοινωνήσει, για παράδειγμα, θα πάρουν μαύρους πόντους, οι οποίοι θα επηρεάσουν αρνητικά τον δείκτη ασφάλειάς τους.
Είναι στο χέρι σας αν θέλετε να το κάνετε. Ενημερώστε μας, παρακαλώ, πώς αποφασίζετε.
You can start by filing a complaint here, which hopefully will get resolved. Our team will surely do everything possible to get in touch with the casino and find out what the issue is there.
And if the complaint doesn't get solved, if the casino will not communicate, for example, they will get black points, which will negatively affect their safety index.
It is up to you if you want to go for it. Inform us, please, how you decide.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.