Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Δεν είμαι σίγουρος ότι ακολουθώ, ποια ιστοσελίδα πρέπει να παρέχουν, παρακαλώ;
Θεωρώ εξαιρετικά απίθανο όλα τα παιχνίδια, ανεξάρτητα από τον πάροχο του παιχνιδιού, να συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο. Έχετε δοκιμάσει τις σοφές προτάσεις του Jaro, παρακαλώ;
Not sure I follow, what website should they provide, please?
I find it highly unlikely that all games, regardless of the game provider, would behave in the same way. Have you tried Jaro's wise suggestions, please?
Καλημέρα
Θα ήθελα κι εγώ να υποβάλω καταγγελία, αλλά δεν μπορώ να βρω το καζίνο.
Το καζίνο RTbet.com είναι μέρος του ομίλου rabidi NV (Rabona, Posido, Malina, Robocat). Έχουν ήδη κλείσει τον λογαριασμό χωρίς κανένα λόγο και στη συνέχεια ζήτησαν το υπόλοιπο του λογαριασμού ύψους 28.000 CZK. Έστειλα τα στοιχεία του τραπεζικού μου λογαριασμού και δεν έλαβα καμία απάντηση. Πριν από μια εβδομάδα έλαβα ένα email που με ρωτούσε αν είχα λάβει τα χρήματα. Δεν έχει έρθει τίποτα ακόμα. Έχουν περάσει περισσότερες από 14 ημέρες.
Θα ήθελα να υποβάλω καταγγελία και να ζητήσω επείγουσα καταβολή του ποσού. Γνωρίζω από την εμπειρία μου ότι αυτό λειτουργεί μέσω εσάς.
Σας ευχαριστώ πολύ
Good morning
I would also like to file a complaint but I can't find the casino.
RTbet.com casino is part of the rabidi NV group (Rabona, Posido, Malina, Robocat). They have already closed the account without any reason and then asked for the account balance of 28,000 CZK. I sent my bank details and no response. A week ago I received an email asking if I had received the money. Nothing has come yet. It has been more than 14 days.
I would like to file a complaint and request an urgent payment of the amount. I know from experience that it works through you.
Thank you very much
Dobrý den
Chtěla bych podat také stížnost ale nedaří se mi dohledat kasino
Kasino RTbet.com spadá pod skupinu rabidi NV.( Rabona, Posido, Malina, Robocat). Účet již uzavřeli bez důvodu a následně žádali od údaje k zaslání zůstatku na účtu 28.000 Kč. Poslala jsem bankovní údaje a žádná reakce. Před týdnem mi přišel Email jestli jsem už obdržela peníze. Zatím nic nepřišlo. Je to více jak 14 dní.
Ráda bych podala stížnost a urgenci o vyplacení částky. Že zkušeností vím že to přes Vás funguje
Děkuji moc
Βλέπω ότι καταφέρατε να υποβάλετε καταγγελία και αναμένεται να εξεταστεί σύντομα από έναν από τους πρώτους ανταποκριτές μας. Παρακαλώ να είστε υπομονετικοί.
Αν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την εύρεση οποιουδήποτε από τα καζίνο στη βάση δεδομένων μας, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε ένα VPN, αν είναι δυνατόν.
Επιτρέψτε μου να ρωτήσω, ωστόσο, γιατί έκλεισαν τον λογαριασμό σας εξαρχής;
I can see that you were able to file a complaint, and it's waiting to be reviewed soon by one of our first responders. Please stay patient.
If you have any issue finding any of the casinos in our database, try to use a VPN, if possible.
May I ask, though, why they closed your account in the first place?
Δεν είπαν γιατί... ίσως ο κωδικός πρόσβασης εισήχθη λανθασμένα επανειλημμένα... αλλά πιστεύω ότι θα στείλουν τα χρήματα.
They didn't say why...maybe the password was entered incorrectly repeatedly...but I believe they will send the money.
Důvod neřekli..možná špatně zadané heslo opakovaně ....ale věřím že peníze pošlou
Γεια σας, θα μπορούσαμε να κάνουμε εικασίες εδώ, αλλά η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να διευκρινιστεί η κατάσταση στο πλαίσιο της καταγγελίας. Καταλαβαίνω ότι μια τέτοια εμπειρία είναι δυσάρεστη και οι συνάδελφοί μας θα προσπαθήσουν πραγματικά να διευκρινίσουν την πορεία των γεγονότων και να επιλύσουν την κατάσταση δίκαια.
Ελπίζω να μπορώ να σας καθησυχάσω λέγοντας ότι, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, το καζίνο πληρώνει κανονικά. Αλλά τα πράγματα περιπλέκονται λίγο σε αυτήν την περίπτωση.
Hi, we could speculate here, but the truth is that there is a greater chance that the situation will be clarified within the framework of the complaint. I understand that such an experience is unpleasant and our colleagues will really try to clarify the course of events and resolve the situation fairly.
I hope I can reassure you by saying that according to our information, the casino normally pays. But things got a bit complicated in this situation.
Ahoj, mohli bychom tady spekulovat, ale pravda je, že spíš je větší šance, že ta situace bude objasněna právě v rámci stížnosti. Chápu, že taková zkušenost je nepříjemná a naši kolegové se opravdu budou snažit, aby se děj věcí vyjasnil a situace férově vyřešila.
Snad Tě uklidním, když řeknu, že podle našich informací casino normálně opravdu platí. Holt se to v téhle situace asi zamotalo.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.