ΦόρουμΚαζίνοRTbet Casino - γενική συζήτηση

RTbet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 4 μήνες από Radka
|
4920 προβολές 91 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

Όταν υπάρχουν τόσες εταιρείες με σοβαρή εξυπηρέτηση που στα βάζουν σε 4 ώρες δεν κάθεσαι.....φεύγεις και πας στους καλύτερους.

πριν από 1 μήνα

True, I just wanted to see how you see it, because every player can be different. Thanks for the contribution. 🙂

πριν από 4 εβδομάδες

Τώρα σαφώς η λειτουργία αυτής της εταιρείας έχει επιταχυνθεί σύμφωνα με τις υποσχέσεις. Έκανα την τελευταία ανάληψη την Κυριακή και σήμερα τα χρήματα είναι στον τραπεζικό λογαριασμό, δηλαδή 3 μέρες.

Τώρα έχω αποσύρει όλα τα κέρδη μου από αυτό το καζίνο. Χρειάζεται πάντα υπομονή για να περιμένεις, τουλάχιστον όταν διαβάζεις αρνητικές εμπειρίες από άλλους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
mikatpm77
πριν από 4 εβδομάδες

Patience is probably the most important in such cases, but I know that sometimes if the casino takes too long players lose it and I'm not surprised. But if the problem was just waiting a bit longer to cash out, it wouldn't be so bad for me personally. As long as the casino would always pay and there were no problems other than me waiting. 

Do you get discouraged with casinos and don't you play in them anymore when it is like this? 

Jaro
πριν από 4 εβδομάδες

Υπάρχουν τόσα πολλά καζίνο που εγώ προσωπικά τουλάχιστον απομακρύνομαι από εκείνα που χρειάζονται πολύ χρόνο για να αποσυρθούν ή έχουν άλλα προβλήματα. Φυσικά, προτιμώ τις γρήγορες αναλήψεις και επίσης καζίνο χωρίς εγγραφή.

Τουλάχιστον σε μένα όλα πήγαν καλά στο τέλος και έκανα καθαρό κέρδος γύρω στα 1300€. Ίσως θα μπορούσα να αυξήσω ελαφρώς την αξιολόγηση αυτού του καζίνο στην αξιολόγησή μου. Ωστόσο, η εξυπηρέτηση πελατών επαναλαμβάνει τις ίδιες φράσεις όταν της ζητηθεί και αυτό δεν αφήνει πολύ θετική εικόνα. Από την άλλη, τι άλλο θα μπορούσαν να κάνουν. Μια βελτίωση θα μπορούσε να είναι ένα μήνυμα στη σελίδα ανάληψης ότι υπάρχει συμφόρηση και ότι τα αιτήματα ανάληψης διαρκούν περισσότερο από το συνηθισμένο. Σε αυτό το Καζίνο, παρατήρησα ότι εργάζονταν σε αιτήματα ανάληψης το Σαββατοκύριακο, επειδή η μία ανάληψη έγινε το Σάββατο και η άλλη την Κυριακή.

Στο τέλος, ένιωσα εντάξει για αυτό, αλλά μετακομίζω σε ένα μέρος όπου οι αναλήψεις έρχονται σε δευτερόλεπτα.

Αυτόματη μετάφραση:
mikatpm77
πριν από 4 εβδομάδες

Hi, that's good thinking and you described it quite nicely. What matters is what is best for you and how you see it. What casino do you use when you talk about withdrawals that come in basically right away?

πριν από 2 εβδομάδες

Ξέρει κανένας τι ρόλο βαράνε οι αναξιόπιστοι της rtbet που δεν κάνουν ανάληψη ούτε 100 ευρώ μετά από συνεχόμενες 3 προσπάθειες?

pkalos77
πριν από 2 εβδομάδες

Hello, how long have you been trying to withdraw your money? Why didn't you succeed even 3 times, the casino told you? Did you need verification here or not? Did you play with the bonus? 

I'll wait for the answer.

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Τίποτα απολύτως....ούτε πιστοποίηση ούτε μπόνους....απάντηση είναι ότι το μπλοκάρει ο πάροχος μου....προχωρησα σε άλλη μέθοδο ανάληψης για 4 φορά και ακόμα περιμένω....όλη αυτή η προσπάθεια γίνεται από της 12/10

pkalos77
πριν από 2 εβδομάδες

I got it. 

We give casinos 14 days to resolve similar issues and if that doesn't work then I would recommend lodging a complaint with us.

I thought that changing the payment method might help but I see that it hasn't happened. 

However, when you say that your provider is blocking it, did you ask why that is? 

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Οκ...Θα περιμένω να διαπιστώσω εάν δεν προχωρήσει η τελευταία προσπάθεια ανάληψης και θα σας ενημερώσω....Η απάντηση του καζίνο είναι ότι το μπλοκάρει ο δικός μου πάροχος....Εκτιμώ την βοήθεια σας

pkalos77
πριν από 2 εβδομάδες

Αυτό μου είπαν και μου ζήτησαν να χρησιμοποιήσω τραπεζικό έμβασμα. Δοκιμάστε το.

Αυτόματη μετάφραση:
mikatpm77
πριν από 2 εβδομάδες

Ευχαριστώ για την πληροφορία....ήδη αυτό έχω κάνει στην τελευταία προσπάθεια και περιμένω το αποτέλεσμα της τραπεζικής μεταφοράς...

πριν από 2 εβδομάδες

Οκ...Θα περιμένω να διαπιστώσω εάν δεν προχωρήσει η τελευταία προσπάθεια ανάληψης και θα σας ενημερώσω....Η απάντηση του καζίνο είναι ότι το μπλοκάρει ο δικός μου πάροχος....Εκτιμώ την βοήθεια σας

πριν από 2 εβδομάδες

So if it's blocked by your provider, I asked if you contacted them, I mean the provider, and asked what the specific issue is. Maybe that would help a bit too. 

Can you try that?

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Ναι επικοινώνησα και μου απάντησαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα....Έχω προχωρήσει εκ νέου σε ανάληψη με τραπεζική μεταφορά όπως μου υποδειξαν από την πλατφόρμα και περιμένω την επεξεργασία....

pkalos77
πριν από 1 εβδομάδα

Okay then, let's see if the bank transfer helps and you get your money. 

If you have any news, please let me know. I hope it will be positive. ☘️

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Καμμία εξέλιξη....δεν μεταφέρουν τα χρήματα ούτε με τραπεζική μεταφορά.... επικαλούνται συμφόρηση.... Παρακαλώ μπορείτε να με βοηθήσετε πως κάνω επίσημη καταγγελία? Ευχαριστώ

pkalos77
πριν από 1 εβδομάδα

I will post this link for you here, so you can submit your complaint.

Try to describe everything well so our team is able to help you out.

If you have any updates, please come forward. Would you?

Romi
πριν από 1 εβδομάδα

H φόρμα συμπλήρωσης που μου έχετε δώσει....μια φορά βγάζει συνεχώς αποτυχία captcha

Romi
πριν από 1 εβδομάδα

Εντάξει τελικά δέχτηκε η φόρμα σας την περιγραφή....αλλά χωρίς συνημμένα.... Ευχαριστώ

pkalos77
πριν από 1 εβδομάδα

Oh! Even though I'm glad to hear you've managed to submit the form, yet it's troublesome to learn there is still some sort of issue in the process.

Thank you very much for the update. I intend to get it investigated.

Now back to the casino and the withdrawal, please. I wonder whether anything has changed, perhaps. Any kind of suggestion or action from the casino support?



1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα