Τώρα σαφώς η λειτουργία αυτής της εταιρείας έχει επιταχυνθεί σύμφωνα με τις υποσχέσεις. Έκανα την τελευταία ανάληψη την Κυριακή και σήμερα τα χρήματα είναι στον τραπεζικό λογαριασμό, δηλαδή 3 μέρες.
Τώρα έχω αποσύρει όλα τα κέρδη μου από αυτό το καζίνο. Χρειάζεται πάντα υπομονή για να περιμένεις, τουλάχιστον όταν διαβάζεις αρνητικές εμπειρίες από άλλους παίκτες.
Now clearly the operation of this company has accelerated according to the promises. I made the last withdrawal on Sunday and today the money is in the bank account, i.e. 3 days.
I have now withdrawn all my winnings from this casino. It always takes patience to wait, at least when you read negative experiences from other players.
Nyt selkeästi tämän firman toiminta nopeutunut lupausten mukaiseksi. Viimeisimmän noston tein sunnuntaina ja tänään rahat pankkitilille eli 3 päivää.
Olen nyt saanut kaikki voittoni pois tältä kasinolta. Vaatii aina kärsivällisyyttä odottaa, ainakin kun lukee negatiivisia kokemuksia toisilta pelaajilta.
Η υπομονή είναι ίσως το πιο σημαντικό σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά ξέρω ότι μερικές φορές αν το καζίνο αργεί πολύ, οι παίκτες το χάνουν και δεν εκπλήσσομαι. Αλλά αν το πρόβλημα περίμενε λίγο περισσότερο για να εξαργυρωθεί, δεν θα ήταν τόσο κακό για εμένα προσωπικά. Εφόσον το καζίνο θα πλήρωνε πάντα και δεν υπήρχαν προβλήματα εκτός από την αναμονή μου.
Αποθαρρύνεστε με τα καζίνο και δεν παίζετε πια σε αυτά όταν είναι έτσι;
Patience is probably the most important in such cases, but I know that sometimes if the casino takes too long players lose it and I'm not surprised. But if the problem was just waiting a bit longer to cash out, it wouldn't be so bad for me personally. As long as the casino would always pay and there were no problems other than me waiting.
Do you get discouraged with casinos and don't you play in them anymore when it is like this?
Υπάρχουν τόσα πολλά καζίνο που εγώ προσωπικά τουλάχιστον απομακρύνομαι από εκείνα που χρειάζονται πολύ χρόνο για να αποσυρθούν ή έχουν άλλα προβλήματα. Φυσικά, προτιμώ τις γρήγορες αναλήψεις και επίσης καζίνο χωρίς εγγραφή.
Τουλάχιστον σε μένα όλα πήγαν καλά στο τέλος και έκανα καθαρό κέρδος γύρω στα 1300€. Ίσως θα μπορούσα να αυξήσω ελαφρώς την αξιολόγηση αυτού του καζίνο στην αξιολόγησή μου. Ωστόσο, η εξυπηρέτηση πελατών επαναλαμβάνει τις ίδιες φράσεις όταν της ζητηθεί και αυτό δεν αφήνει πολύ θετική εικόνα. Από την άλλη, τι άλλο θα μπορούσαν να κάνουν. Μια βελτίωση θα μπορούσε να είναι ένα μήνυμα στη σελίδα ανάληψης ότι υπάρχει συμφόρηση και ότι τα αιτήματα ανάληψης διαρκούν περισσότερο από το συνηθισμένο. Σε αυτό το Καζίνο, παρατήρησα ότι εργάζονταν σε αιτήματα ανάληψης το Σαββατοκύριακο, επειδή η μία ανάληψη έγινε το Σάββατο και η άλλη την Κυριακή.
Στο τέλος, ένιωσα εντάξει για αυτό, αλλά μετακομίζω σε ένα μέρος όπου οι αναλήψεις έρχονται σε δευτερόλεπτα.
There are so many casinos that I personally at least move away from those that take a long time to withdraw or have other problems. Of course, I prefer fast withdrawals and also registration-free casinos.
At least for me, everything went well in the end and I made a net profit of around €1300. Maybe I could slightly raise this casino's rating in my assessment. However, the customer service repeats the same phrases when asked, and this does not leave a very positive image. On the other hand, what else could they do. An improvement could be a message to the withdrawal page that there is a congestion and withdrawal requests take longer than usual. In this Casino, I noticed that they worked on withdrawal requests over the weekend, because one withdrawal came on Saturday and the other on Sunday.
In the end, I felt okay about this, but I'm moving to a place where withdrawals come in seconds.
Casinoita on niin paljon, että itse ainakin siirryn pois sellaisilta joilla kotiutus kestää tai on muita ongelmia. Suosin toki nopeita kotiutuksia ja myös rekisteröintivapaita casinoita.
Ainakin kohdallani kaikki sujui lopulta ihan hyvin ja tein noin 1300€ nettovoiton. Ehkä voisin arvioinnissani hieman nostaa tämän kasinon arviota. Kuitenkin asiakaspalvelu toistaa samoja fraaseja kysyttäessä eikä tästä jää kovin positiivinen kuva. Toisaalta mitä muuta he voisivat tehdä. Parannus voisi olla viesti nostosivulle, että on ruuhkaa ja nostopyynnöissä kestää tavallista pidempään. Tässä casinossa huomasin, että tekivät viikonloppuna töitä nostopyyntöjen kanssa, sillä yksi kotiutus tuli lauantaina ja toinen sunnuntaina.
Jäi lopulta ihan ok fiilis tästä, mutta siirryn paikkaan jossa kotiutukset tulevat sekunneissa.
Γεια, είναι καλή σκέψη και την περιέγραψες πολύ ωραία. Σημασία έχει τι είναι καλύτερο για σένα και πώς το βλέπεις. Ποιο καζίνο χρησιμοποιείτε όταν μιλάτε για αναλήψεις που έρχονται βασικά αμέσως;
Hi, that's good thinking and you described it quite nicely. What matters is what is best for you and how you see it. What casino do you use when you talk about withdrawals that come in basically right away?
Γεια σας, πόσο καιρό προσπαθείτε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων σας; Γιατί δεν τα κατάφερες ούτε 3 φορές, σου είπε το καζίνο; Χρειαζόσασταν επαλήθευση εδώ ή όχι; Παίξατε με το μπόνους;
Θα περιμένω την απάντηση.
Hello, how long have you been trying to withdraw your money? Why didn't you succeed even 3 times, the casino told you? Did you need verification here or not? Did you play with the bonus?
I'll wait for the answer.
Nothing at all....no certification no bonus....answer is that my provider is blocking it....proceeded to another withdrawal method 4 times and still waiting....all this effort is from 12/ 10
Τίποτα απολύτως....ούτε πιστοποίηση ούτε μπόνους....απάντηση είναι ότι το μπλοκάρει ο πάροχος μου....προχωρησα σε άλλη μέθοδο ανάληψης για 4 φορά και ακόμα περιμένω....όλη αυτή η προσπάθεια γίνεται από της 12/10
το πήρα.
Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν παρόμοια ζητήματα και αν αυτό δεν λειτουργήσει, θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας.
Σκέφτηκα ότι η αλλαγή του τρόπου πληρωμής μπορεί να βοηθήσει, αλλά βλέπω ότι δεν έχει συμβεί.
Ωστόσο, όταν λέτε ότι ο πάροχος σας το μπλοκάρει, ρωτήσατε γιατί συμβαίνει αυτό;
I got it.
We give casinos 14 days to resolve similar issues and if that doesn't work then I would recommend lodging a complaint with us.
I thought that changing the payment method might help but I see that it hasn't happened.
However, when you say that your provider is blocking it, did you ask why that is?
Ok...I'll wait to see if the last withdrawal attempt doesn't go through and let you know....Casino's response is that it's blocked by my provider....I appreciate your help
Οκ...Θα περιμένω να διαπιστώσω εάν δεν προχωρήσει η τελευταία προσπάθεια ανάληψης και θα σας ενημερώσω....Η απάντηση του καζίνο είναι ότι το μπλοκάρει ο δικός μου πάροχος....Εκτιμώ την βοήθεια σας
Αυτό μου είπαν και μου ζήτησαν να χρησιμοποιήσω τραπεζικό έμβασμα. Δοκιμάστε το.
That's what I was told and directed to use a bank transfer. Try it.
Näin minullekin sanottiin ja ohjattiin käyttämään pankkisiirtoa. Kokeile sitä.
Thanks for the info....I have already done this in the last attempt and am waiting for the result of the bank transfer...
Ευχαριστώ για την πληροφορία....ήδη αυτό έχω κάνει στην τελευταία προσπάθεια και περιμένω το αποτέλεσμα της τραπεζικής μεταφοράς...
Ok...I'll wait to see if the last withdrawal attempt doesn't go through and let you know....Casino's response is that it's blocked by my provider....I appreciate your help
Οκ...Θα περιμένω να διαπιστώσω εάν δεν προχωρήσει η τελευταία προσπάθεια ανάληψης και θα σας ενημερώσω....Η απάντηση του καζίνο είναι ότι το μπλοκάρει ο δικός μου πάροχος....Εκτιμώ την βοήθεια σας
Αν λοιπόν είναι μπλοκαρισμένο από τον πάροχο σας, ρώτησα αν επικοινωνήσατε μαζί τους, εννοώ τον πάροχο, και ρώτησα ποιο είναι το συγκεκριμένο θέμα. Ίσως και αυτό να βοηθούσε λίγο.
Μπορείτε να το δοκιμάσετε;
So if it's blocked by your provider, I asked if you contacted them, I mean the provider, and asked what the specific issue is. Maybe that would help a bit too.
Can you try that?
Yes I contacted and they replied that there is no problem....I have again proceeded to withdraw by bank transfer as instructed by the platform and I am waiting for the processing....
Ναι επικοινώνησα και μου απάντησαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα....Έχω προχωρήσει εκ νέου σε ανάληψη με τραπεζική μεταφορά όπως μου υποδειξαν από την πλατφόρμα και περιμένω την επεξεργασία....
Εντάξει τότε, ας δούμε αν βοηθάει η τραπεζική μεταφορά και θα πάρεις τα χρήματά σου.
Αν έχετε νέα, ενημερώστε με. Ελπίζω να είναι θετικό. ☘️
Okay then, let's see if the bank transfer helps and you get your money.
If you have any news, please let me know. I hope it will be positive. ☘️
No development....they don't transfer the money even by bank transfer....they claim congestion....Please can you help me how to make a formal complaint? Thanks
Καμμία εξέλιξη....δεν μεταφέρουν τα χρήματα ούτε με τραπεζική μεταφορά.... επικαλούνται συμφόρηση.... Παρακαλώ μπορείτε να με βοηθήσετε πως κάνω επίσημη καταγγελία? Ευχαριστώ
Θα δημοσιεύσω αυτόν τον σύνδεσμο για εσάς εδώ , ώστε να υποβάλετε το παράπονό σας.
Προσπαθήστε να τα περιγράψετε όλα καλά, ώστε η ομάδα μας να μπορέσει να σας βοηθήσει.
Εάν έχετε ενημερώσεις, ελάτε μπροστά. Εσείς;
I will post this link for you here, so you can submit your complaint.
Try to describe everything well so our team is able to help you out.
If you have any updates, please come forward. Would you?
The fill-in form you have given me...once keeps failing captcha
H φόρμα συμπλήρωσης που μου έχετε δώσει....μια φορά βγάζει συνεχώς αποτυχία captcha
Ok finally your form accepted the description....but no attachments....Thanks
Εντάξει τελικά δέχτηκε η φόρμα σας την περιγραφή....αλλά χωρίς συνημμένα.... Ευχαριστώ
Ω! Παρόλο που χαίρομαι που καταφέρατε να υποβάλετε τη φόρμα, ωστόσο είναι δύσκολο να μάθετε ότι υπάρχει ακόμα κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία.
Σας ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Σκοπεύω να το διερευνήσω.
Τώρα πίσω στο καζίνο και την απόσυρση, παρακαλώ. Αναρωτιέμαι αν έχει αλλάξει κάτι, ίσως. Κάποιο είδος πρότασης ή ενέργειας από την υποστήριξη του καζίνο;
Oh! Even though I'm glad to hear you've managed to submit the form, yet it's troublesome to learn there is still some sort of issue in the process.
Thank you very much for the update. I intend to get it investigated.
Now back to the casino and the withdrawal, please. I wonder whether anything has changed, perhaps. Any kind of suggestion or action from the casino support?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.