Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRTbet Casino - γενική συζήτηση

RTbet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 5 μήνες από Radka
|
6.395 προβολές 91 απαντήσεις |
|
12 3 45
πριν από 3 μήνες

Και νομίζω σαν εταιρεία είναι σοβαρή η άδεια που έχει και όχι απατεώνες

πριν από 3 μήνες

Let's hope for the best, and wait a bit to see some movement.

Just, please, keep in mind that the weekend is coming and most of the casinos don't proceed with payments.🙏

πριν από 3 μήνες

Αποσύρω 95€ από το Rtbet ξέρω ότι δεν είναι πολλά αλλά είναι ακόμα λεφτά, περιμένω από 14 Σεπτεμβρίου, γράφω για υποστήριξη και πάντα μου γράφουν το ίδιο "Περίμενε, η ανάληψη διαρκεί 3 μέρες" Τους γράφω ότι περιμένω από τις 14 και πάντα μου γράφουν ότι η ανάληψη διαρκεί 3 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
sxsantiago39
πριν από 3 μήνες

Hello. Do you have any updates regarding your withdrawal for us? Has there been any movement?

Let us know, please, if you need any help from us, and we can look into it.😉

πριν από 2 μήνες

Μακριά....

Έχω κάνει 3 αναλήψεις από 20/9/2024 και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει τίποτα στον τραπεζικό μου λογαριασμό.

Ενώ έρχομαι σε επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα τους κάθε φορά ζητάνε συγνώμη και υπομονή.

πριν από 2 μήνες

Ίδιες εμπειρίες με πριν. Οι αναλήψεις είναι υπό εξέταση για έκτη ημέρα. Το Livechat απλώς σας λέει να περιμένετε, πολλά αιτήματα ανάληψης. Ίσως θα έπρεπε να αλλάξουμε λίγο τις πρακτικές αν δεν λειτουργήσει. Ωστόσο, η υπόσχεση είναι για τρεις ημέρες. Μάλλον περιμένουν τον παίκτη να ακυρώσει τις αναλήψεις και να χάσει τα χρήματα.


Εγώ πάντως δεν έχω πάρει 1100€. Δεν υπάρχει ανάγκη επαλήθευσης του λογαριασμού και δεν έλαβα μπόνους, οπότε θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο. Αυτό θα παρακολουθηθεί μέχρι το τέλος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Μακριά....

Έχω κάνει 3 αναλήψεις από 20/9/2024 και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει τίποτα στον τραπεζικό μου λογαριασμό.

Ενώ έρχομαι σε επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα τους κάθε φορά ζητάνε συγνώμη και υπομονή.

πριν από 2 μήνες

And is there any reason for this delay? How did they explain it to you?

πριν από 2 μήνες

Ίδιες εμπειρίες με πριν. Οι αναλήψεις είναι υπό εξέταση για έκτη ημέρα. Το Livechat απλώς σας λέει να περιμένετε, πολλά αιτήματα ανάληψης. Ίσως θα έπρεπε να αλλάξουμε λίγο τις πρακτικές αν δεν λειτουργήσει. Ωστόσο, η υπόσχεση είναι για τρεις ημέρες. Μάλλον περιμένουν τον παίκτη να ακυρώσει τις αναλήψεις και να χάσει τα χρήματα.


Εγώ πάντως δεν έχω πάρει 1100€. Δεν υπάρχει ανάγκη επαλήθευσης του λογαριασμού και δεν έλαβα μπόνους, οπότε θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο. Αυτό θα παρακολουθηθεί μέχρι το τέλος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Unfortunately, it is nothing unusual that a casino could experience an overload of withdrawals from time to time. The main thing is to explain it to its players, of course.

Please keep us updated about how it goes, and if nothing changes, let us know. We are here to help.

Romi
πριν από 2 μήνες

Θα φροντίσω να σας ενημερώσω. Ζήτημα αρχής..

Έχω παίξει πολύ στο Casino και δεν έχω συναντήσει πολλά άσχημα μέρη. Έχω πάρει τα λεφτά μου από όλα αυτά, μερικές φορές έχω πάει λίγο περισσότερο.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 2 μήνες

Ότι υπάρχει μεγάλος όγκος από αιτήματα ανάληψης.

20/9/24 έγινε η κίνηση ανάληψης.

12 ημέρες πρίν.

πριν από 2 μήνες

Θα φροντίσω να σας ενημερώσω. Ζήτημα αρχής..

Έχω παίξει πολύ στο Casino και δεν έχω συναντήσει πολλά άσχημα μέρη. Έχω πάρει τα λεφτά μου από όλα αυτά, μερικές φορές έχω πάει λίγο περισσότερο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

We will look forward to hearing some positive news, hopefully soon.

πριν από 2 μήνες

Ότι υπάρχει μεγάλος όγκος από αιτήματα ανάληψης.

20/9/24 έγινε η κίνηση ανάληψης.

12 ημέρες πρίν.

πριν από 2 μήνες

Thank you for this update.

Then I hope that it'll be resolved soon.🤞

πριν από 2 μήνες

Μια νέα ανατροπή. Η πρώτη μου ανάληψη των 500 € επέστρεψε στον λογαριασμό παιχνιδιού μου. Ρώτησα γιατί; Άκουσα ότι η ακύρωση της πληρωμής προκλήθηκε από τον πάροχο υπηρεσιών.

Έκανα αρχικά την κατάθεσή μου χρησιμοποιώντας την υπηρεσία ταχείας μεταφοράς και προσπάθησα επίσης να κάνω ανάληψη χρησιμοποιώντας αυτήν, αλλά προφανώς δεν λειτούργησε.

Η εξυπηρέτηση πελατών ισχυρίζεται ότι όλα είναι εντάξει. Πήρα ακόμη και την υπηρεσία στη δική μου γλώσσα. Ωστόσο, δεν έχω λάβει κανένα email σχετικά με αυτήν την ακύρωση. Αλλόκοτος.

Λοιπόν, τώρα έκανα ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα και περιμένω ξανά. Οι υπόλοιπες αναλήψεις μου είναι ακόμη υπό εξέταση.

Αυτόματη μετάφραση:
mikatpm77
πριν από 2 μήνες

So, how did you learn about that if you didn't receive any email?🤔

Maybe you should start thinking about filing a complaint. What do you think?

If you really see that it is going nowhere, please let us know and we will try to get it solved.

πριν από 2 μήνες

So, how did you learn about that if you didn't receive any email?🤔

Maybe you should start thinking about filing a complaint. What do you think?

If you really see that it is going nowhere, please let us know and we will try to get it solved.

πριν από 2 μήνες

Πήγα στον λογαριασμό του παιχνιδιού για να δω αν ελέγχονται ακόμα οι αναλήψεις. Σε αυτή την περίπτωση, παρατήρησα ότι αποκαταστάθηκε μία ανάληψη. Άλλα ήταν υπό εξέταση.

Θα περιμένω μέχρι την επόμενη εβδομάδα και μετά θα εξετάσω την έφεση.

Αυτόματη μετάφραση:
mikatpm77
πριν από 2 μήνες

Hopefully this is the breaking point we have been waiting for. I am crossing my fingers that your remaining withdrawals will be handled quickly!

Anticipating positive news early next week. 🤞🤞

Romi
πριν από 2 μήνες

Μπήκαν τα λεφτά μετά από 14 μέρες.

πριν από 2 μήνες

Έχω επίσης πληρώσει 2 x 500 € αναλήψεις κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Το οικονομικό τμήμα να μην είναι καν στη δουλειά το Σαββατοκύριακο, είναι δυνατόν να σπάσουν οι ουρές😂.

Όλα καλά λοιπόν, ακόμα κι αν υπάρχει καθυστέρηση στις πληρωμές. Ακόμα περιμένω μια ανάληψη την επόμενη εβδομάδα γιατί κέρδισα λίγο περισσότερο.. αν και θα παραλείψω αυτό το καζίνο στο μέλλον.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Μπήκαν τα λεφτά μετά από 14 μέρες.

πριν από 2 μήνες

2 weeks to wait is not quite right for every player, but I think in the end it's important that you got the money. Is this the time that discourages you to play in such a casino again or you rather say that you already know how long it takes and so you stay here? 🙂

Jaro
πριν από 2 μήνες

Όταν υπάρχουν τόσες εταιρείες με σοβαρή εξυπηρέτηση που στα βάζουν σε 4 ώρες δεν κάθεσαι.....φεύγεις και πας στους καλύτερους.

πριν από 2 μήνες

Έχω επίσης πληρώσει 2 x 500 € αναλήψεις κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Το οικονομικό τμήμα να μην είναι καν στη δουλειά το Σαββατοκύριακο, είναι δυνατόν να σπάσουν οι ουρές😂.

Όλα καλά λοιπόν, ακόμα κι αν υπάρχει καθυστέρηση στις πληρωμές. Ακόμα περιμένω μια ανάληψη την επόμενη εβδομάδα γιατί κέρδισα λίγο περισσότερο.. αν και θα παραλείψω αυτό το καζίνο στο μέλλον.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Thanks for the clarification. Will you also let us know when you have the latest withdrawal? I'm glad that the casino is finally paying even if it takes a little longer than the players would like. 

Good luck. ☘️

12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα