Ας ελπίσουμε για το καλύτερο και ας περιμένουμε λίγο να δούμε κάποια κίνηση.
Απλώς, παρακαλώ, να έχετε κατά νου ότι έρχεται το Σαββατοκύριακο και τα περισσότερα από τα καζίνο δεν προχωρούν σε πληρωμές.🙏
Let's hope for the best, and wait a bit to see some movement.
Just, please, keep in mind that the weekend is coming and most of the casinos don't proceed with payments.🙏
Αποσύρω 95€ από το Rtbet ξέρω ότι δεν είναι πολλά αλλά είναι ακόμα λεφτά, περιμένω από 14 Σεπτεμβρίου, γράφω για υποστήριξη και πάντα μου γράφουν το ίδιο "Περίμενε, η ανάληψη διαρκεί 3 μέρες" Τους γράφω ότι περιμένω από τις 14 και πάντα μου γράφουν ότι η ανάληψη διαρκεί 3 μέρες
I withdraw 95€ from Rtbet I know it's not much but it's still money, I've been waiting since September 14th, I've been writing to support and they always write me the same thing "Wait, the withdrawal is taking 3 days" I write to them that I've been waiting since the 14th and they always write to me that the withdrawal is taking 3 days
Я вывожу 95€ с Rtbet знаю что мало но все же это деньги,жду с 14 сентября пишу в поддержу мне пишут вечно одно и тоже"Ждите, вывод идёт 3 дня"я им пишу что жду с 14 числа а они мне вечно пишут что 3 день вывода идёт
Γειά σου. Έχετε ενημερώσεις σχετικά με την απόσυρσή σας για εμάς; Υπήρξε κάποια κίνηση;
Ενημερώστε μας, παρακαλώ, εάν χρειάζεστε βοήθεια από εμάς και μπορούμε να το εξετάσουμε.😉
Hello. Do you have any updates regarding your withdrawal for us? Has there been any movement?
Let us know, please, if you need any help from us, and we can look into it.😉
Away....
I have made 3 withdrawals since 9/20/2024 and to date have not received anything in my bank account.
While I get in touch with their relevant department every time they ask for forgiveness and patience.
Μακριά....
Έχω κάνει 3 αναλήψεις από 20/9/2024 και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει τίποτα στον τραπεζικό μου λογαριασμό.
Ενώ έρχομαι σε επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα τους κάθε φορά ζητάνε συγνώμη και υπομονή.
Ίδιες εμπειρίες με πριν. Οι αναλήψεις είναι υπό εξέταση για έκτη ημέρα. Το Livechat απλώς σας λέει να περιμένετε, πολλά αιτήματα ανάληψης. Ίσως θα έπρεπε να αλλάξουμε λίγο τις πρακτικές αν δεν λειτουργήσει. Ωστόσο, η υπόσχεση είναι για τρεις ημέρες. Μάλλον περιμένουν τον παίκτη να ακυρώσει τις αναλήψεις και να χάσει τα χρήματα.
Εγώ πάντως δεν έχω πάρει 1100€. Δεν υπάρχει ανάγκη επαλήθευσης του λογαριασμού και δεν έλαβα μπόνους, οπότε θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο. Αυτό θα παρακολουθηθεί μέχρι το τέλος.
Same experiences as before. Withdrawals have been under review for the sixth day. Livechat just tells you to wait, lots of withdrawal requests. Maybe we should change the practices a little if it doesn't work. However, the promise is for three days. They are probably waiting for the player to cancel the withdrawals and lose the money.
However, I haven't received €1100. There is no need to verify the account and I didn't take any bonuses, so it should be clear. This will be watched until the end.
Samoja kokemuksia kuin aiemmilla. Kotiutukset olleet tarkistuksessa kuudetta päivää. Livechat käskee vain odottamaan, paljon kotiutuspyyntöjä. Pitäisikö ehkä hieman muuttaa käytäntöjä jos homma ei toimi. Lupaus on kuitenkin kolmesta päivästä. Odottavat varmaan, että pelaaja peruuttaa kotiutukset ja häviää rahat.
Kuitenkin minulla 1100€ saamatta. Tiliä ei tarvitse tarkastaa enkä ottanut bonuksia, eli pitäisi olla selvää. Tämä katsotaan loppuun asti.
Away....
I have made 3 withdrawals since 9/20/2024 and to date have not received anything in my bank account.
While I get in touch with their relevant department every time they ask for forgiveness and patience.
Μακριά....
Έχω κάνει 3 αναλήψεις από 20/9/2024 και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει τίποτα στον τραπεζικό μου λογαριασμό.
Ενώ έρχομαι σε επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα τους κάθε φορά ζητάνε συγνώμη και υπομονή.
Ίδιες εμπειρίες με πριν. Οι αναλήψεις είναι υπό εξέταση για έκτη ημέρα. Το Livechat απλώς σας λέει να περιμένετε, πολλά αιτήματα ανάληψης. Ίσως θα έπρεπε να αλλάξουμε λίγο τις πρακτικές αν δεν λειτουργήσει. Ωστόσο, η υπόσχεση είναι για τρεις ημέρες. Μάλλον περιμένουν τον παίκτη να ακυρώσει τις αναλήψεις και να χάσει τα χρήματα.
Εγώ πάντως δεν έχω πάρει 1100€. Δεν υπάρχει ανάγκη επαλήθευσης του λογαριασμού και δεν έλαβα μπόνους, οπότε θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο. Αυτό θα παρακολουθηθεί μέχρι το τέλος.
Same experiences as before. Withdrawals have been under review for the sixth day. Livechat just tells you to wait, lots of withdrawal requests. Maybe we should change the practices a little if it doesn't work. However, the promise is for three days. They are probably waiting for the player to cancel the withdrawals and lose the money.
However, I haven't received €1100. There is no need to verify the account and I didn't take any bonuses, so it should be clear. This will be watched until the end.
Samoja kokemuksia kuin aiemmilla. Kotiutukset olleet tarkistuksessa kuudetta päivää. Livechat käskee vain odottamaan, paljon kotiutuspyyntöjä. Pitäisikö ehkä hieman muuttaa käytäntöjä jos homma ei toimi. Lupaus on kuitenkin kolmesta päivästä. Odottavat varmaan, että pelaaja peruuttaa kotiutukset ja häviää rahat.
Kuitenkin minulla 1100€ saamatta. Tiliä ei tarvitse tarkastaa enkä ottanut bonuksia, eli pitäisi olla selvää. Tämä katsotaan loppuun asti.
Δυστυχώς, δεν είναι κάτι ασυνήθιστο το γεγονός ότι ένα καζίνο μπορεί να βιώσει υπερβολικό φόρτο αναλήψεων από καιρό σε καιρό. Το κυριότερο είναι να το εξηγήσει στους παίκτες του φυσικά.
Ενημερώστε μας για το πώς πάει και αν δεν αλλάξει κάτι, ενημερώστε μας. Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Unfortunately, it is nothing unusual that a casino could experience an overload of withdrawals from time to time. The main thing is to explain it to its players, of course.
Please keep us updated about how it goes, and if nothing changes, let us know. We are here to help.
Θα φροντίσω να σας ενημερώσω. Ζήτημα αρχής..
Έχω παίξει πολύ στο Casino και δεν έχω συναντήσει πολλά άσχημα μέρη. Έχω πάρει τα λεφτά μου από όλα αυτά, μερικές φορές έχω πάει λίγο περισσότερο.
I'll be sure to keep you posted. A question of principle..
I've played a lot at Casino and haven't come across many bad places. I've gotten my money out of all of them, sometimes I've gone a little longer.
Aivan varmasti pidän teidät ajan tasalla. Periaatekysymys..
Paljon olen Casinolla pelannut eikä vastaan ole tullut montaa huonoa paikkaa. Kaikista olen saanut rahani pois, joskus mennyt vähän pidempään.
That there is a high volume of withdrawal requests.
20/9/24 the withdrawal was made.
12 days ago
Ότι υπάρχει μεγάλος όγκος από αιτήματα ανάληψης.
20/9/24 έγινε η κίνηση ανάληψης.
12 ημέρες πρίν.
Θα φροντίσω να σας ενημερώσω. Ζήτημα αρχής..
Έχω παίξει πολύ στο Casino και δεν έχω συναντήσει πολλά άσχημα μέρη. Έχω πάρει τα λεφτά μου από όλα αυτά, μερικές φορές έχω πάει λίγο περισσότερο.
I'll be sure to keep you posted. A question of principle..
I've played a lot at Casino and haven't come across many bad places. I've gotten my money out of all of them, sometimes I've gone a little longer.
Aivan varmasti pidän teidät ajan tasalla. Periaatekysymys..
Paljon olen Casinolla pelannut eikä vastaan ole tullut montaa huonoa paikkaa. Kaikista olen saanut rahani pois, joskus mennyt vähän pidempään.
Μια νέα ανατροπή. Η πρώτη μου ανάληψη των 500 € επέστρεψε στον λογαριασμό παιχνιδιού μου. Ρώτησα γιατί; Άκουσα ότι η ακύρωση της πληρωμής προκλήθηκε από τον πάροχο υπηρεσιών.
Έκανα αρχικά την κατάθεσή μου χρησιμοποιώντας την υπηρεσία ταχείας μεταφοράς και προσπάθησα επίσης να κάνω ανάληψη χρησιμοποιώντας αυτήν, αλλά προφανώς δεν λειτούργησε.
Η εξυπηρέτηση πελατών ισχυρίζεται ότι όλα είναι εντάξει. Πήρα ακόμη και την υπηρεσία στη δική μου γλώσσα. Ωστόσο, δεν έχω λάβει κανένα email σχετικά με αυτήν την ακύρωση. Αλλόκοτος.
Λοιπόν, τώρα έκανα ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα και περιμένω ξανά. Οι υπόλοιπες αναλήψεις μου είναι ακόμη υπό εξέταση.
A new twist. My first €500 withdrawal was returned to my game account. I asked why? I heard that the cancellation of the payment was caused by the service provider.
I originally made my deposit using the rapid transfer service and also tried to withdraw using it, but apparently it didn't work.
Customer service claims everything is fine.. I even got service in my own language. However, I have not received any email about this cancellation. Weird.
Well, now I made a withdrawal using a bank transfer and I'm waiting again. The rest of my withdrawals are still under review.
Uusi käänne. Ensimmäinen 500€ kotiutukseni oli palautunut takaisin pelitililleni. Kysyin asiaa miksi? Kuulemma maksun peruuntuminen on palveluntarjoajasta johtunut.
Tein alun perin talletukseni rapid transfer palvelua käyttäen ja yritin myös kotiuttaa tällä, mutta se ei näköjään onnistunut.
Asiakaspalvelu väittää kaiken olevan kunnossa.. sain jopa palvelua omalla kielelläni. Mitään sähköpostia en tästä peruutuksesta kuitenkaan ole saanut. Outoa.
No nyt tein noston käyttäen pankkisiirtoa ja taas odotetaan. Loput nostoni ovat vielä tarkistus tilassa.
Λοιπόν, πώς το μάθατε για αυτό εάν δεν λάβατε κανένα email;🤔
Ίσως πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε να υποβάλετε μια καταγγελία. Τι πιστεύεις;
Εάν πραγματικά βλέπετε ότι δεν οδηγεί πουθενά, ενημερώστε μας και θα προσπαθήσουμε να το λύσουμε.
So, how did you learn about that if you didn't receive any email?🤔
Maybe you should start thinking about filing a complaint. What do you think?
If you really see that it is going nowhere, please let us know and we will try to get it solved.
Λοιπόν, πώς το μάθατε για αυτό εάν δεν λάβατε κανένα email;🤔
Ίσως πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε να υποβάλετε μια καταγγελία. Τι πιστεύεις;
Εάν πραγματικά βλέπετε ότι δεν οδηγεί πουθενά, ενημερώστε μας και θα προσπαθήσουμε να το λύσουμε.
So, how did you learn about that if you didn't receive any email?🤔
Maybe you should start thinking about filing a complaint. What do you think?
If you really see that it is going nowhere, please let us know and we will try to get it solved.
Πήγα στον λογαριασμό του παιχνιδιού για να δω αν ελέγχονται ακόμα οι αναλήψεις. Σε αυτή την περίπτωση, παρατήρησα ότι αποκαταστάθηκε μία ανάληψη. Άλλα ήταν υπό εξέταση.
Θα περιμένω μέχρι την επόμενη εβδομάδα και μετά θα εξετάσω την έφεση.
I went to the game account to see if the withdrawals are still being checked. In this case, I noticed that one withdrawal was restored. Others were under review.
I'll wait until next week and then look at the appeal.
Kävin pelitilillä katsomassa ovatko kotiutukset edelleen tarkistetaan tilassa. Tällöin huomasin yhden noston palautuneen. Muut olivat tarkistetaan tilassa.
Odotan ensi viikkoon ja sitten katsotaan valitusta.
Ας ελπίσουμε ότι αυτό είναι το οριακό σημείο που περιμέναμε. Σταυρώνω τα δάχτυλά μου ότι οι υπόλοιπες αναλήψεις σας θα διευθετηθούν γρήγορα!
Αναμένοντας θετικά νέα στις αρχές της επόμενης εβδομάδας. 🤞🤞
Hopefully this is the breaking point we have been waiting for. I am crossing my fingers that your remaining withdrawals will be handled quickly!
Anticipating positive news early next week. 🤞🤞
Έχω επίσης πληρώσει 2 x 500 € αναλήψεις κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Το οικονομικό τμήμα να μην είναι καν στη δουλειά το Σαββατοκύριακο, είναι δυνατόν να σπάσουν οι ουρές😂.
Όλα καλά λοιπόν, ακόμα κι αν υπάρχει καθυστέρηση στις πληρωμές. Ακόμα περιμένω μια ανάληψη την επόμενη εβδομάδα γιατί κέρδισα λίγο περισσότερο.. αν και θα παραλείψω αυτό το καζίνο στο μέλλον.
I have also been paid 2 x €500 withdrawals during the weekend. The finance department shouldn't even be at work on the weekend, is it possible to break the queues😂.
So everything is fine, even if there is a delay in payments. I'm still waiting for one withdrawal next week because I won a little more.. although I will skip this casino in the future.
Minullekin on viikonlopun aikana maksettu 2 x 500€ kotiutukset. Talousosaston ei edes pitäisi olla viikonloppuna työssä lieneekö jonojen purku😂.
Eli kaikki hyvin vaikka viivettä maksuissa on. Vielä Odotan yhtä kotiutusta ensi viikolla sillä voitin vielä vähän lisää.. tosin jätän tämän kasinon kuitenkin jatkossa väliin.
2 εβδομάδες αναμονής δεν είναι πολύ σωστό για κάθε παίκτη, αλλά νομίζω ότι στο τέλος είναι σημαντικό να έχετε τα χρήματα. Είναι αυτή η στιγμή που σε αποθαρρύνει να παίξεις ξανά σε ένα τέτοιο καζίνο ή μάλλον λες ότι ξέρεις ήδη πόσος χρόνος χρειάζεται και έτσι μένεις εδώ; 🙂
2 weeks to wait is not quite right for every player, but I think in the end it's important that you got the money. Is this the time that discourages you to play in such a casino again or you rather say that you already know how long it takes and so you stay here? 🙂
When there are so many companies with serious service that get you there in 4 hours you don't sit.....you leave and go to the best.
Όταν υπάρχουν τόσες εταιρείες με σοβαρή εξυπηρέτηση που στα βάζουν σε 4 ώρες δεν κάθεσαι.....φεύγεις και πας στους καλύτερους.
Έχω επίσης πληρώσει 2 x 500 € αναλήψεις κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Το οικονομικό τμήμα να μην είναι καν στη δουλειά το Σαββατοκύριακο, είναι δυνατόν να σπάσουν οι ουρές😂.
Όλα καλά λοιπόν, ακόμα κι αν υπάρχει καθυστέρηση στις πληρωμές. Ακόμα περιμένω μια ανάληψη την επόμενη εβδομάδα γιατί κέρδισα λίγο περισσότερο.. αν και θα παραλείψω αυτό το καζίνο στο μέλλον.
I have also been paid 2 x €500 withdrawals during the weekend. The finance department shouldn't even be at work on the weekend, is it possible to break the queues😂.
So everything is fine, even if there is a delay in payments. I'm still waiting for one withdrawal next week because I won a little more.. although I will skip this casino in the future.
Minullekin on viikonlopun aikana maksettu 2 x 500€ kotiutukset. Talousosaston ei edes pitäisi olla viikonloppuna työssä lieneekö jonojen purku😂.
Eli kaikki hyvin vaikka viivettä maksuissa on. Vielä Odotan yhtä kotiutusta ensi viikolla sillä voitin vielä vähän lisää.. tosin jätän tämän kasinon kuitenkin jatkossa väliin.
Ευχαριστώ για την διευκρίνιση. Θα μας ενημερώσετε επίσης όταν έχετε την τελευταία ανάληψη; Χαίρομαι που τελικά το καζίνο πληρώνει ακόμα κι αν χρειαστεί λίγο περισσότερο από όσο θα ήθελαν οι παίκτες.
Καλή τύχη. ☘️
Thanks for the clarification. Will you also let us know when you have the latest withdrawal? I'm glad that the casino is finally paying even if it takes a little longer than the players would like.
Good luck. ☘️
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.