Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοQbet Casino - γενική συζήτηση

Qbet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Anonymized359
|
2.130 προβολές 14 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Qbet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Το καζίνο βασίζει την πληρωμή του στη συνολική κατάθεση του παίκτη σε μία περίοδο παιχνιδιού! Θα ήταν υπέροχο αν το αναφέρατε εδώ αντί να δίνετε στο καζίνο μια πολύ καλή βαθμολογία, η οποία είναι καθόλου ακατανόητη.

Τα 2 με 4 ΕΥΡΩ που κερδίζετε εδώ, ανεξάρτητα από το ποντάρισμα και τον κουλοχέρη, αυτό το καζίνο μπορεί να κολλήσει στον άπληστο κώλο του!


Το καζίνο δεν μου παρέχει μια λίστα με τις συνολικές καταθέσεις και τα κέρδη μου, αν και είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν!! Αυτό δείχνει ήδη ότι ο πάροχος είναι απατεώνας.


Δεν διασκεδάζετε καθόλου εδώ, αν σας αρέσει να χάνετε και να κάνετε καταθέσεις όλη την ώρα, θα πρέπει να παίξετε εδώ. Έχω βαρεθεί τόσο πολύ με αυτά τα επικίνδυνα απόβλητα από το Κουρασάο που τώρα επιστρέφω στα καζίνο στη Μάλτα γιατί τουλάχιστον είναι αξιόπιστα και δεν απατούν!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized359
πριν από 1 έτος

Hey, hm, it's strange that the payout is based on total deposits. Could you explain better how exactly it works with the deposits and payout? Did you find it somewhere in the Terms and Conditions, or how do you know about this? As for the casino itself and its rating, a very good rating or index is made up of several things and not just the one you mentioned. In this case you can see how we rate the casino here:https://casino.guru/our-casino-reviews

 

In the context that the casino doesn't want to give you a list of total deposits and wins, I would say that's not right. Every player should be able to look at his history. Have you asked support or live chat why they don't want to give you your history ?

 

Based on your experience, I understand that this casino will not be good for you. If you've had better experiences elsewhere, I'd stick mostly there, if I'm honest. Which casino is the one you're going back to ?

Jaro
πριν από 1 έτος

Είμαι σε αυτό το καζίνο για πολύ καιρό. Όποτε κατέθεσα, έπαιρνα πίσω το ακριβές ποσό που είχα καταθέσει. Συλλέγονται από μικρές νίκες. Αν κατέθεσα 50€, τα πήρα πίσω. Αν έβαζα 100€, επέστρεφε, ένα βράδυ κατέθεσα 800€ και τα κέρδισα ξανά σε διάφορα μικρά βραβεία. Αλλά ποτέ δεν ξεπέρασα το ποσό που είχα καταθέσει, απλώς μεγιστοποίησα την κατάθεση που έκανα εκείνη την ημέρα και στη συνέχεια το bankroll μου μειώθηκε ξανά μόλις το ποσό έφτασε χωρίς περαιτέρω κέρδη. Το καζίνο είναι απολύτως αμφίβολο από κάθε άποψη, το γεγονός ότι δεν εκδίδει λίστα με τις συναλλαγές μου θα πρέπει να σας κάνει να συνειδητοποιήσετε ότι είναι αμφίβολο επειδή τα καζίνο είναι υποχρεωμένα να το κάνουν. Ζήτησα τη λίστα μέσω email και αρνήθηκαν λέγοντας ότι δεν θα εκδίδουν τέτοιες λίστες. Δεν θα βάλω άλλο σεντ στο κώλο μου σε αυτό το αμφίβολο καζίνο. Έχω ήδη στείλει ένα email στη ρυθμιστική αρχή αυτού του καζίνο.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized359
πριν από 1 έτος

Care to submit another complaint, perhaps? I would not say the casino limits your withdrawals by the value of your deposits, we are strictly against that and issue a warning.

The way I see it, you are concerned about losses, or let's say about small winnings, am I correct? You know the longer you play the higher chances you'll lose. That's pure math and statistics.

This is also the reason why we do not put this suspect in the safety index. Casinos are businesses, made to gain income. If you play any game with RTP lower than 100% what are you doing? You're losing over time...

I suggest you read this guide:

https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance

If you addressed the casino the way you showed us here, I'm not surprised they are not fond of further assistance. That's what I feel.

But anyone deserves a chance, hence I invite you to submit the complaint. This is the most direct way to support your statement.

Additionally:

"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."

Go ahead, we aim to be fair.💚

https://casino.guru/complaints/create



πριν από 11 μήνες

Hello! 👋

A couple days ago I deposited €22 at this casino and i start playing the game Jammin Jars. I’ve bought a few bonuses and i won around €1,200 after that i requested withdrawal of €1,100.

5 minutes later i back to play the same game and i hit the bonus at manual playing on €0,6 bet. The result of this bonus was total win for about €850 after those free spins was completed i get error in the game and i reload the page and big surprise. The money which i won from the last free spins (€850+) was disappeared from my account.

i immediately contacted live chat support and they told me that review is requested and i should be notified when its completed between 24h-48h. It’s already 4 days since i spoke with them about this error and i still haven’t heard anything from them.


I didn’t make any screenshots because error like this happened many time before and after reloading the page it was fine, but this time my winnings disappeared.

pngffnq2w5
πριν από 11 μήνες

Hey. I see that there is a rather unpleasant situation that I would not like to get into. It's a pity you don't have any screenshot but since you mentioned that it happened more often and there was no problem with the money disappearing so far, I understand that you thought it would be ok. 

Anyway, it's good that you went straight to live chat and the investigation started. Obviously the game provider will have to comment on this, whether there was some mistake or it was something else. In the meantime, the casino probably won't have anything to say to you if the investigation hasn't been completed and they don't know what was behind the error. Did you try to remind and write to the casino what stage they are in ? Obviously they will still need some time to give you an answer. 

But when they do, don't hesitate to let us know what they told you.

I'll be waiting. ☘️🙂

πριν από 10 μήνες

Η πλατφόρμα με άδεια χρήσης της Novatech Solutions NV

ένας από αυτούς έχει κακές πιθανότητες πληρωμής

Κέρδισα πάνω από 1000 ευρώ και ούτε καν 100 ευρώ

Πιστεύω ότι το RTP στην πλατφόρμα χειραγωγείται

Αυτή είναι η επικίνδυνη πλατφόρμα όπου έπαιζα μέχρι τώρα

Η πλατφόρμα πρέπει κανονικά να ελεγχθεί διεξοδικά

από τις αρχές του Κουρασάο

γιατί αλλιώς καταστρέφει πραγματικά τους ανθρώπους

κάθε γύρο προθεσμία ανεξάρτητα από το ποντάρισμα

Αυτό δεν είναι φυσιολογικό, καθώς οι αρχές του Κουρασάο επιτρέπουν τέτοιες πλατφόρμες

Σας λέω να μείνετε μακριά από την πλατφόρμα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized675
πριν από 10 μήνες

Hello, when you say you won, did you manage to withdraw or did you lose all your money in the end ? 

As far as RTP is concerned, what is the slot's RTP if you feel it is manipulated ? Is it also with any particular game provider ? 

Jaro
πριν από 10 μήνες

Γεια σου Jaro

Όχι, έχασα 1000 ευρώ

Ούτε 100 ευρώ δεν κέρδισα

Χάνοντας κάθε γύρο πώς είναι δυνατόν

Έχω παίξει σε πολλά διαδικτυακά καζίνο αλλά δεν είχα ποτέ μια τέτοια εμπειρία

Παίζω διαδικτυακούς κουλοχέρηδες για πάνω από 15 χρόνια, αλλά δεν έχω συναντήσει ποτέ ιστότοπο σαν αυτόν

Είναι φυσιολογικό να χάνουν οι άνθρωποι στα καζίνο

αλλά πληρώνεις 20 φορές μέσα σε 3 ώρες και με ποντάρισμα 1 ευρώ χάνεις κάθε φορά που δεν είναι απολύτως δίκαιο δεν κέρδισα ούτε 100 φορές το ποντάρισμά μου η πλατφόρμα είναι πολύ επικίνδυνη

Δεν ξέρω πώς οι αρχές του Κουρασάο επιτρέπουν κάτι τέτοιο που ο πελάτης απλώς χάνει κάθε φορά

και το ποσοστό πληρωμής είναι 96%, είναι αλήθεια;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized675
πριν από 10 μήνες

I'm sorry if it was really just a downhill ride, but unfortunately sometimes that's the way it goes in casinos and they always have an advantage over the player. I'd like to say it's unusual but it's not. And if you're not doing well, the best thing to do is to take a break or stop playing so you don't lose any more money unnecessarily. 

Regarding the RTP, it should be visible on the slots or you can ask the chat what it is on a particular one, because I can't say for them, since I don't play in casinos. 

If you try it you can let me know what you find.

Jaro
πριν από 10 μήνες

Όλοι οι ιστότοποι του Κουρασάο παραποιούνται

Έχω αποκλείσει όλους τους ιστότοπους των αρχών του Κουρασάο

Με στεναχώρησαν πολύ γιατί έχασαν 300.000 ευρώ, το μεγάλο κέρδος ήταν 5.000 ευρώ

Έχω κάνει μήνυση στις αρχές επειδή το RTP των παιχνιδιών χειραγωγείται και δεν έχουν τον έλεγχο

Κατέθεσα περισσότερα από 1500 ευρώ στο Qbet Casino και δεν κέρδισα ούτε 100 ευρώ ή 100 φορές

Κάθε γύρος μου έκανε ένα ξύρισμα και νομίζω ότι αυτό είναι πολύ, πολύ άδικο. Ποτέ δεν είχα σκεφτεί ότι οι πλατφόρμες των αρχών του Κουρασάο είναι τόσο κακές

Κάθε καζίνο στο Κουρασάο έχει διαφορετικούς κανόνες, δεν ξέρετε πώς πρέπει να παίξετε

Είναι καλύτερο να τα κλειδώσετε όλα και να τελειώσετε με αυτό

Δεν θα παίξω ποτέ ξανά άλλες πλατφόρμες από τις αρχές του Κουρασάο, μόνο με γερμανική άδεια, είναι 100% δίκαιες και πολύ, πολύ γρήγορες

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized675
πριν από 10 μήνες

Are you perhaps familiar with the recent Curacao Gambling Law changes and plans for the future?

I'm interested in your opinion. Anyway, there are far better threads focused on this topic 😉:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casinos-breach-rules-always#post-16223 👈

https://casino.guru/forum/responsible-gambling/self-exclusion-from-all-online-casinos/2#post-59101 👈

Suit yourself if you like.

πριν από 19 ώρες

Δυστυχώς αυτό το καζίνο λέει ψέματα και εξαπατά

Όταν ρωτάω για επιστροφή χρημάτων δεν εγγράφομαι στην Cruks

δηλώνουν ότι δεν θα συνεργαστούν σε αυτό

Όταν ζητώ να ανοίξω ξανά τον λογαριασμό μου, υποδεικνύουν ότι αυτό δεν είναι δυνατό λόγω της εγγραφής στο Cruks.

δυστυχώς δεν απαντούν πλέον στα email μου

Αυτόματη μετάφραση:
C078
πριν από 1 ώρα

Hi, it saddens me that the casino mixes such information. 

I noticed that you also have an open complaint with this casino and therefore Veronika explained to you how it is in your situation. 

Obviously it would be a good idea to reply to her as well so that the timer doesn't go off. 

She explained that we can only help with refunds if you explicitly told the casino that you are a gambling addict and they let you continue to deposit. 

So how was it, did you ask for a self-exclusion and were you allowed to deposit there or not? 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα