ΦόρουμΚαζίνοPuzzle Casino - γενική συζήτηση

Puzzle Casino - γενική συζήτηση

πριν από 4 μήνες από ulaspars
|
1022 προβολές 14 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Puzzle Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 4 μήνες

Ένα άθλιο καζίνο.κερδισα 1000€ και δεν μου έκαναν ταυτοποίηση ώστε να μπορώ να κάνω ανάληψη.και έπαιξα όλα τα χρήματα μου εξαιτία τους..

Panagiotis2728
πριν από 4 μήνες

Hi, I'm so sorry to hear about this situation. I see you were unable to verify your casino account. How long did it take? What was the problem with the documents? 

If there is ever a similar situation, you can try to contact us and we will try to help you. I'm sad to see a player end up losing his money because it shouldn't have happened. 🙁

πριν από 4 μήνες

2 μέρες μου λέγανε περιμένετε να γίνει ταυτοποίηση..τους είπα να με κάνουν αυτοαποκλεισμο..αφου δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη και έχασα όλα μου τα χρήματα.

Panagiotis2728
πριν από 4 μήνες

So it's not pleasant, but I would say that two days is still not so much for account verification. Casinos take care and it's an important process so sometimes it can take even longer. It's a shame you lost your money in the end, because I believe it didn't have to end this way. However, in many casinos the verification process takes longer than the time you mentioned, so if you go through the same situation, you will probably have to be careful to go through it successfully and then you can withdraw your money. 

I hope you won't run into such a situation again and you will only have better experiences.

Panagiotis2728
πριν από 4 μήνες

Hello,

Sorry for the inconvenience that you have faced with our casino. When we checked the details, you uploaded your ID card on 24 December at 11 pm UTC, which is Saturday and Christmas Eve. Your document was processed on 26 December at 02:33 AM, if you consider it was Christmas, we processed your document very quickly. But, unfortunately, since you uploaded only one side of your document, it was declined. We are sorry that you've lost your money, but KYC processing time on our end was as fast as possible during the holiday time.

Best regards,

PuzzleCasino


Panagiotis2728
πριν από 4 μήνες

Τι κρίμα που κέρδισες αυτό το ποσό και δεν πληρώθηκες, το καζίνο είναι καινούργιο, θα έπρεπε να περιμένεις λίγο περισσότερο, τα νέα καζίνο χρειάζονται λίγο χρόνο για έλεγχο και πληρωμή, την επόμενη φορά αν πρόκειται να παίξεις ξανά εκεί, ελέγξτε τον λογαριασμό πρώτα, πριν από την κατάθεση, έτσι δεν θα έχετε δικαιολογίες από το Καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Ένα καζίνο που φαίνεται να είναι απάτη. Κέρδισα 400 USD και περίμενα την ανάληψη για περισσότερες από 15 ημέρες. Κανείς δεν μου δίνει λύση στην υποστήριξη συνομιλίας. Ντροπή για ένα καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
pablofco1
πριν από 4 εβδομάδες

15 μέρες για να λάβω ανάληψη, καλά που στέλνουν προσφορές και δεν κάνω κατάθεση, τι τρομερό καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Ένα καζίνο που φαίνεται να είναι απάτη. Κέρδισα 400 USD και περίμενα την ανάληψη για περισσότερες από 15 ημέρες. Κανείς δεν μου δίνει λύση στην υποστήριξη συνομιλίας. Ντροπή για ένα καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Is your account fully verified at this casino, if I may ask? Did you consider to file a complaint? Our team will surely look into your case. Let us know, whenever you decide to submit one, please.

πριν από 4 εβδομάδες

Ναι. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως. Πού μπορώ να ανεβάσω ένα παράπονο;

Αυτόματη μετάφραση:
pablofco1
πριν από 4 εβδομάδες

Hey, I can see you have successfully submitted the complaint, I am glad for you. Our team will surely do their best to solve this issue.

So it is your first withdrawal, right? Hopefully our complaint team will be able to get in touch with the casino, so they can find out what could cause this delay of your payment, actually. Please let us know, and keep us updated about any changes regarding your withdrawal.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 εβδομάδες
pablofco1
πριν από 3 εβδομάδες

Δυστυχώς κανείς δεν θα σου απαντήσει. Δεν μπορώ να εξηγήσω τι συμβαίνει σε αυτό το καζίνο αυτή τη στιγμή.

Έπαιξα στο Qassino και έχω ακόμα 2900€ στον λογαριασμό μου. Δεν έχει πληρωθεί εδώ και 5 εβδομάδες.

Μέχρι τις 15 Μαρτίου 2024, η υποστήριξη ήταν εξαιρετικά χρήσιμη και δεν υπήρχαν προβλήματα. Μετά από αυτό, σιωπή του ραδιοφώνου. Επίσης, όλα τα παράπονα επεξεργάζονταν πάντα πριν, αλλά τώρα κανείς δεν απαντά.

Πρέπει να υπάρχει κάτι σοβαρό λάθος με το Casino Group αυτή τη στιγμή.

Ελπίζω να θέσουν υπό έλεγχο τα προβλήματα και να πάρουμε όλοι επιτέλους τα χρήματά μας. Μπορώ κάλλιστα να φανταστώ ότι επί του παρόντος κανένας δεν λαμβάνει καμία πληρωμή από αυτόν τον όμιλο καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Δεν θα έπρεπε να παρέμβει η ρυθμιστική αρχή σε αυτές τις περιπτώσεις;

Αυτόματη μετάφραση:
pablofco1
πριν από 3 εβδομάδες

Έχω ήδη υποβάλει καταγγελία εκεί. Όμως μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα