ΦόρουμΚαζίνοΠρόβλημα ανάληψης χρημάτων

Πρόβλημα ανάληψης χρημάτων

πριν από 8 μήνες από arismagas7
|
3497 προβολές 20 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

Γεια σας θα ήθελα να ρωτήσω κάτι προχθές έπαιξα σε μια στοιχηματική και έβγαλα ένα ποσό έκανα ανάληψη και την ακύρωσαν χθες μου έκλεισαν τον λογαριασμό και σήμερα μου τον άνοιξαν και το υπόλοιπο που κέρδισα υπάρχει ακόμη να αναφέρω ότι τα λεφτά που κέρδισα τα κέρδισα στο aviator καθώς το παιχνίδι Δεν μου αφαιρούσε την χασούρα μου και κέρδιζα μόνο όταν έπιανα τον πολλαπλασιαστή. Επομένως θέλω να μου πει κάποιος γνωστής αν τα λεφτά που κέρδισα θα μπορέσω να τα πάρω γιατί δεν είδα στους όρους να λέει ότι αν χαλάσει κάποιο φρούτο τα κέρδη του πελάτη άκυρωνονται. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

πριν από 8 μήνες

Αρχικά, πείτε μου σε ποιο καζίνο παίξατε;

Αυτόματη μετάφραση:
catwagumut
πριν από 8 μήνες

Στο joker8

arismagas7
πριν από 8 μήνες

Hello. Are you sure that even after reopening your account, you didn't receive any warning or information regarding your playing style? Were you playing with a bonus, perhaps? 🤔 You should try to ask the support to get it cleared, I would say, because otherwise we won't be able to know if you will be able to withdraw your winnings. Could you try to contact them and let us know, please, if you have any more details about your situation? 🙏

πριν από 8 μήνες

Αρχικά, πείτε μου σε ποιο καζίνο παίξατε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Thank you for your help 👌.

Romi
πριν από 8 μήνες

οχι Δεν ήταν μπόνους σήμερα είδα μου τα πήραν πίσω όλα rollback επειδή απλά κέρδισα ένα μεγάλο ποσό και Δεν μου γύρισαν ούτε την αρχική μου κατάθεση το χειρότερο καζίνο μην παίξει κανένας αν κερδίσετε λεφτά και χαρείτε δεν θα πάρετε τίποτα γιατί μόνο να παίρνουν ξέρουν

arismagas7
πριν από 8 μήνες

You know, I see a problem here. You said you made a mistake, maybe this mistake was like a violation of the rules of the casino, and hence your winnings were voided.

I think you should get in touch with chat or support workers and ask a few questions concerning the steps the casino took towards you. Their point of view is important, once we are familiar with all the details, we may assume whether the approach was fair.

So, can you consult your situation with the casino, please?


Radka
πριν από 8 μήνες

Όχι δεν είπα ότι έκανα κάποιο λάθος. Έχω στείλει ήδη email εδώ και 4 μέρες και καμία απάντηση και όταν μιλάω με την ζωντανή υποστήριξη όλο μου λένε το θέμα σας ελέγχεται και αν επιμείνω και τους πω ότι περιμένω ήδη τόσες μέρες με πετάνε έξω απτό λογαριασμό μου ( αυτό το έχουν κάνει σχεδόν 10 φορές μέχρι τώρα) ύποπτο σωστά ; Επίσης πως λένε ότι ο λογαριασμός μου ελέγχεται και μπαίνουν και μου αφαιρούν όλα τα κέρδη προκαταβολικά ; Πιστεύετε έχω πιθανότητα να τα πάρω αυτά τα χρήματα η όχι σαν πιο έμπειροι. Ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σας

arismagas7
πριν από 8 μήνες

Hello, have you received any explanation from the casino or support or have you still not gotten anywhere ? In this case, if there are any checks on your account, you will have to be patient. 

As far as your winnings are concerned, you have also not received any answer as to why they were voided ? I think it would be useful to get an answer from the casino on these things so that we have a better overview of the situation. 

Jaro
πριν από 8 μήνες

They sent me an email and they told me that the provider had some bug and they do everything they can to solve this problem with priority but they don’t mention that I will get back my balance and I am waiting to see now. The live support yesterday told me that I will receive one final email about this situation so I want to believe that they will give my balance back.

πριν από 7 μήνες

Υπήρχε πληρωμή τώρα; Ήθελα να μάθω την τελευταία κατάσταση.


Ευχαριστώ 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
gurge55
πριν από 7 μήνες

Hello, if you want to reply to a specific player, it would be nice to use the "reply" button, because the recipient will get a notification that you wrote to his post. 

Anyway, why do you ask, do you have a withdrawal or would you like to play here ? 🙂

Jaro
πριν από 7 μήνες

Α εντάξει . Είμαι καινούργιος εδώ. Ευχαριστώ για τη βοήθεια με το κουμπί απάντησης. Ναι, με ενδιαφέρει η πληρωμή στο Joker8. Γιατί κέρδισα λίγο εκεί 🙂 . Μετά από 7 ημέρες η απόσυρσή μου υποβλήθηκε σε επεξεργασία και ακυρώθηκε. Η εξυπηρέτηση πελατών μου είπε να ζητήσω διαφορετική μέθοδο ανάληψης. Έκανα αίτηση για αυτό χθες. Τώρα είμαι ενθουσιασμένος να δω τι θα συμβεί.

Αυτόματη μετάφραση:
gurge55
πριν από 7 μήνες

You're welcome, I was glad to help. 

As for your withdrawal, I see that the casino told you to use an alternative, what method did you use before and what method did they use to tell you to withdraw now ? 

If there will be further problems, you can let me know and we will see what we can do to try to help. 🙂

Jaro
πριν από 7 μήνες

κατέθεσα στη Visa. Προφανώς δεν μπορείς να πληρωθείς ξανά εκεί έξω. Η υποστήριξη μόλις μου είπε ότι πρέπει να χρησιμοποιήσω άλλη μέθοδο απόσυρσης. Δεν μου είπαν ποιο ακριβώς. Σίγουρα έχετε το ιστορικό συνομιλίας.

Θα επανέλθω σε αυτό εάν υπάρχουν δυσκολίες, ευχαριστώ. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
gurge55
πριν από 7 μήνες

I reckon you should ask the support which payment method are you able to use, just to prevent any future issues. We will wait for any news regarding this, please keep us informed.

πριν από 7 μήνες

1 Τζόκερ εξοφλήθηκε, με τραπεζικό έμβασμα. Πέρα από τον μεγάλο χρόνο επεξεργασίας, δεν μπορώ να παραπονεθώ για τίποτα αυτή τη στιγμή. Οι 3 εργάσιμες ημέρες που υποσχέθηκαν δεν τηρούνται. Είναι περίπου 7-10 εργάσιμες ημέρες. Υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα παιχνίδια. Εκτός από το ότι ο ιστότοπος υπερφορτώνεται από καιρό σε καιρό. Αλλά λειτουργεί ξανά μετά από 30 λεπτά.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
gurge55
πριν από 7 μήνες

That is really good news about the payout, I am really glad. Yeah, sometimes there can be a delay, and probably it can not be predicted, I reckon. The main thing is, that you are quite satisfied with this casino, right? If you'd like to write a review about your experience, just do so easily by following this link 👈😉.

gurge55
πριν από 7 μήνες

Γεια, έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Δεν έχει γίνει τίποτα εδώ και μια εβδομάδα. Τα email δεν απαντώνται και το chat λέει πάντα το ίδιο αλλά δεν γίνεται τίποτα. Έχουν περάσει 3 εργάσιμες μέρες γιατί ενδιάμεσα υπήρχαν διακοπές. Έχω πιθανότητες να το πάρω;

Αυτόματη μετάφραση:
joker8casino
πριν από 7 μήνες

Οπωσδηποτε. Δυστυχώς, πρέπει να περιμένετε 7-10 εργάσιμες ημέρες, με άλλα λόγια μπορεί να διαρκέσει 2 εβδομάδες. Αλλά κρατήστε τα χρήματα σε αναμονή για ανάληψη και μην τα στοιχηματίσετε. Αυτό θέλουν να πετύχουν.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα