Γειά σου,
Φαίνεται ότι το καζίνο καθυστερεί. Δυστυχώς, αν αυτό ισχύει πραγματικά, φοβάμαι ότι μόνο ο χρόνος θα το λύσει. Ωστόσο, υποστηρίζουμε την ιδέα ότι τα αξιοπρεπή καζίνο θα πρέπει να μπορούν να αντιμετωπίζουν τις καθυστερήσεις όσο το δυνατόν καλύτερα, οπότε αν περιμένατε περισσότερες από 14 ολόκληρες ημέρες και δεν έχετε λάβει τα χρήματα, η αποκλειστική ομάδα καταγγελιών μας θα παρέμβει ευχαρίστως για την υπεράσπισή σας .
Έχετε στόχο να μάθετε περισσότερα; δεν είναι τόσο περίπλοκο - μην ανησυχείτε. Διαβάστε τις οδηγίες αν σας ενδιαφέρει να δοκιμάσετε:
https://casinoguru-gr.com/odigies-epilisis-paraponwn
Φαντάζομαι ότι μπορεί να έχετε ερωτήσεις, οπότε μη διστάσετε να μας ρωτήσετε. Θα επιστρέψουμε τη Δευτέρα.
Hello,
It looks like the casino is in delay; sadly, if this is truly the case, I fear only time will resolve this. However, we support the idea that decent casinos should be able to deal with delays the best they can, so if you have been waiting longer than 14 full days and have not received the money, our dedicated Complaint Team will gladly step in at your defence.
Do you aim to learn more? it is not that complicated—don't worry. Read the instructions if you are interested in trying:
https://casinoguru-gr.com/odigies-epilisis-paraponwn
I imagine you may have questions, so do not hesitate to ask us. We'll be back on Monday.