Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPosido Casino - γενική συζήτηση

Posido Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 12)

πριν από 2 έτη από kszysio
|
31.524 προβολές 244 απαντήσεις |
|
1...11 12 13
πριν από 3 μήνες

Στις 24 Αυγούστου ζήτησα 3 αναλήψεις (250€, 50€ και 30€). Λαμβάνω μόνο μηνύματα από υπολογιστή που μου ζητούν να κάνω υπομονή… ότι οι πληροφορίες μου είναι σωστές αλλά έχουν προβλήματα συστήματος…

Από ότι έχω διαβάσει δεν είμαι ο μόνος με αυτό το πρόβλημα.

Η μόνη πραγματικότητα είναι ότι έχουν περάσει περισσότερες από 15 ημέρες και ακόμη και όταν κοιτάζω τον λογαριασμό μου, οι αναλήψεις εμφανίζονται ως εκκρεμείς. Δεν έχουν καν υποστεί επεξεργασία. ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΟΣ!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Jachipen
πριν από 3 μήνες

I can say you may browse this thread to find out how others have fared in this casino, but I think you should get help without further delays.

Casino Guru provides a free complaint process, supporting players in similar situations. If you agree to take up this opportunity, please follow this green link 👈

Just go through the steps, describe the issue, add relevant screenshots or emails, and submit the request. Once the request makes it through, the complaint will be addressed by our specialists.

Meanwhile, I suggest you get yourself familiar with steps you should expect; read this guide, please 👈

Is that ok for you? Don't hesitate to ask questions, if you have any.


πριν από 3 μήνες

Είμαι ενθουσιασμένος με αυτό το καζίνο. Ήμουν τυχερός σε ένα φρουτάκι και κέρδισα 8000€. Με πληρώνουν με προσαυξήσεις 800 ευρώ κάθε μέρα, αλλά όλα είναι καλά. Ολοκληρώνω επίσης επιτεύγματα (που είναι ό,τι καλύτερο έχουν ορισμένα καζίνο) και κερδίζω περισσότερα. file

Αυτόματη μετάφραση:
Nightshow
πριν από 3 μήνες

Slot is Beam boys with 1€ (Hacksaw gaming)

Nightshow
πριν από 3 μήνες

Hello, congratulations on your win. I see you had a lucky day and the casino is also paying you out incrementally. So far you have always received a certain amount ? 

As far as achievement is concerned, what specific ones are you fulfilling ? What do you get for it ? 😉

Jaro
πριν από 3 μήνες

Έχω πετύχει όλα τα επιτεύγματα. Χρειάζεται μόνο να κερδίσω ένα τουρνουά και είμαι στην πρώτη θέση αυτή τη στιγμή στο slot της εβδομάδας, που είναι αυτό που χρειάζομαι για να έχω πετύχει 1500€. Ευχαριστώ!!

Αυτόματη μετάφραση:
Nightshow
πριν από 3 μήνες

It is really nice to hear. I believe that it must make you very happy. Right?

πριν από 2 μήνες

Καλημέρα έχω ζητήσει μια ανάληψη έχουν περάσει 6 μέρες μου λένε Ότι λόγο όγκου αιτημάτων καθυστερεί και τώρα με αποκλείσαμε στο να μιλαω στο chat

πριν από 2 μήνες

Το casino Posido θεωρώ ότι είναι απάτη Έχω ζητήσει μια ανάληψη εδώ και 6 μέρες Μου λένε να κάνω υπομονή ότι έχει μεγάλο όγκο από αιτήματα σταμάτησαν να απαντούν στα email μου με μπλόκαραν στο να μπορώ να μιλήσω μέσω chat μαζί τους και ο σκοπός τους μάλλον είναι να παίξω τα κέρδη Φεν καταλαβαίνω ότι από την στιγμή που γίνονται συνέχεια παράπονα πως επιτρέπουν σε αυτό το σάιτ να υπάρχει

g2tc5rj8kn
πριν από 2 μήνες

I am really sorry that you feel this way, but actually it is noting unusual that this could happen at any time in any online casino.

If there has been a high volume of withdrawal requests, the casino is unable to process those at once, and it is only logical that something like this would occur.

Have you had any successful withdrawals there before?

Let us know, please, how it goes, and try to be a bit patient. If after the 14-day period there is nothing happening, we will try to help.

πριν από 3 εβδομάδες

Καλησπέρα σας.Ειχα κάνει εγγραφή στο posido casino κ ζήτησα ανάληψη το ποσό των 130€ τα ξημερώματα της Κυριακής.Σημερα είναι Πέμπτη κ η ανάληψη είναι ακόμα εκκρεμης.Τους ενοχλώ συνέχεια κ μου λένε τα ίδια κ τα ίδια.Οτι υπάρχει μεγάλο φόρτος εργασίας να μην ανησυχώ για τα χρήματα μου κ να κάνω υπομονή.Εχει τύχει σε κάποιον κάτι παρόμοιο στο συγκεκριμένο καζίνο;διαβάζω σε διάφορα φόρουμ ότι αυτό λένε συνέχεια.οτι δηλαδή υπάρχει φόρτος εργασίας.

Theoni
πριν από 3 εβδομάδες

It's quite common I would say with this casino and you'll probably have to be patient and especially not do anything with the money to get it. You can also go through other posts of players who eventually got money but had to wait for it. Are you already verified in the casino or was it not necessary? What does the casino keep telling you over and over again?

I would add that we give casinos 14 days to sort out the withdrawal and if nothing changes and you haven't received it, we will try and help you. I firmly believe that you will get the money by then though and everything will be fine in the end.

But if not, just let us know and we'll be here. 

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Είμαι επαληθευμενη.κ επίσης τους ρώτησα αν υπάρχει πρόβλημα σχετικά με τον λογαριασμο μου κ μου είπαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.απλα υπάρχει φόρτος εργασίας.αυτο μου λένε συνέχεια κ να κάνω υπομονη

Theoni
πριν από 3 εβδομάδες

Γεια σου Θεώνη, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με την εξαργύρωση, αλλά κάνε υπομονή. Έχω εξαργυρώσει τα πάντα σε αυτά τα καζίνο. Αυτά τα καζίνο λειτουργούν με μια εφαρμογή όπου μπορείτε να κάνετε εξαργύρωση την ίδια μέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
Nightshow
πριν από 3 εβδομάδες

Σ ευχαριστώ.απλα αγχώνομαι.

πριν από 3 εβδομάδες

Είμαι επαληθευμενη.κ επίσης τους ρώτησα αν υπάρχει πρόβλημα σχετικά με τον λογαριασμο μου κ μου είπαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.απλα υπάρχει φόρτος εργασίας.αυτο μου λένε συνέχεια κ να κάνω υπομονη

πριν από 3 εβδομάδες

If I may say so, this is a very reasonable explanation for a delay. In fact, it might happen, and according to the most recent Safety Index, the players continue to get their money, but there have been delays in the past.

Hold on, pease. I'm convinced it just needs some time.

πριν από 2 εβδομάδες

Καλησπερα εχω αιτηθει μια αναληψη 500 ευρω εδω 11 ημερες στο καζινο POSIDO και καθε μερα λαμβανω την ιδια απαντηση οτι εργαζονται σκληρα ωστε να πραγματοποιηθει η αναληψη αλλα τιποτα ως τωρα.τι πρεπει να κανω?


BILLIS83
πριν από 2 εβδομάδες

Is this your first withdrawal attempt at this casino? Have they requested the verification from you?

We surely would like to help; just please provide some more information regarding the whole situation.

We'll wait for your reply.

Romi
πριν από 2 εβδομάδες

ειναι η πρωτη αποπειρα αναληψης και δεν μου εχει αναφερθει καποιο αλλο προβλημα αλλα και ουτε θεμα επαληθευσης.


Theoni
πριν από 2 εβδομάδες

γεια σου Theoni και σε εμενα μια απο τα ιδια καθε μερα η ιδια απαντηση απ την 1 Δεκεμβριου


1...11 12 13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα