Όπως ανέφερα προηγουμένως, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν όλα όσα πρέπει να κάνουν σχετικά με την ανάληψη, οπότε αν δεν αλλάξει τίποτα, τότε σας συνιστούμε να υποβάλετε μια καταγγελία. Δεν θα βιαζόμουν και θα έδινα λίγο χρόνο στο καζίνο αφού λένε ότι είναι στα τελικά στάδια. Σύμφωνα με τα παράπονα που έχω δει, δεν είστε ο μόνος που είχε καθυστέρηση τις τελευταίες εβδομάδες, αλλά το καζίνο έχει καταφέρει να επιλύσει αυτά τα ζητήματα μέχρι στιγμής. Θα πρότεινα λοιπόν και εγώ να κάνουμε λίγη υπομονή και θα δούμε τι θα γίνει μετά.
Πιστεύεις ότι μπορείς να το διαχειριστείς;
As I mentioned before, we give casinos 14 days to sort out everything they need to do around the withdrawal, so if nothing changes, then I recommend you file a complaint. I wouldn't rush out and give the casino some time since they say it's in the final stages. According to the complaints I've seen, you're not the only one who's had a delay in the last few weeks, but the casino has managed to resolve these issues so far. So I would also suggest to be a bit patient and we will see what happens next.
Do you think you can handle it ?