ΦόρουμΚαζίνοPosido Casino - γενική συζήτηση

Posido Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

πριν από 1 έτος από kszysio
|
22492 προβολές 226 απαντήσεις |
|
1...9 10 1112
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Καλημέρα,

Έκανα δύο αιτήματα ανάληψης στο Posido πριν από μια εβδομάδα και δεν έχω ακόμα τίποτα στον τραπεζικό μου λογαριασμό, επικοινωνώ μαζί τους καθημερινά μέσω διαδικτυακής συνομιλίας και μου λένε κάθε μέρα να κάνω υπομονή και εγώ το οικονομικό τμήμα θα επεξεργαστεί το αίτημά μου το συντομότερο δυνατό, αλλά ακόμα τίποτα, έχει αρχίσει να με ανησυχεί λίγο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Have you tried to contact support by email? Is there any update regarding your withdrawal?

Please let us know if we can help somehow.

πριν από 2 μήνες

Επικοινωνήστε μαζί τους μέσω support@posido.com και επίσης μέσω chat ζητώντας διευκρινίσεις και βοήθεια, συνεργάστηκαν μαζί μου...


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

That's really nice of you. Was your issue solved there?

Romi
πριν από 2 μήνες

Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους μέσω email αλλά δεν πήρα απάντηση στο email που έστειλα.


Αυτόματη μετάφραση:
Didier-svt
πριν από 2 μήνες

It's pretty sad if they don't communicate with you and don't reply. 

Nevertheless, we give casinos 14 days and even though I would be nervous if I were you, try to wait a little longer for your money to come in or for the casino to give you an update. 

If not, then I will recommend the next step, which is to submit a complaint and we will try to help you.

Anyway, did you ask the casino what is behind the delay ? 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Εντάξει ευχαριστώ,

όταν ρωτάω γιατί παίρνει τόσο πολύ, μου λένε ότι είναι επειδή έχουν πολλά αιτήματα για επεξεργασία

Αυτόματη μετάφραση:
Didier-svt
πριν από 2 μήνες

You're welcome, I hope it will be resolved before our team intervenes. 

As for the casino, I understand that sometimes this can happen, so I wonder when you will get the money and if there will be problems or not. 

However, do you also have a verified account or was it not necessary ? 

πριν από 2 μήνες

You're welcome, I hope it will be resolved before our team intervenes. 

As for the casino, I understand that sometimes this can happen, so I wonder when you will get the money and if there will be problems or not. 

However, do you also have a verified account or was it not necessary ? 

πριν από 2 μήνες

Δεν ζητούν να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου και όταν πηγαίνω στην καρτέλα επαλήθευσης δεν ξέρω πώς να το επαληθεύσω

Αυτόματη μετάφραση:
Didier-svt
πριν από 2 μήνες

Well, if the casino doesn't ask for any documents, it might not even be possible. It was just a question because that can be one of the things that holds up withdrawals, but it's probably not your case. 

πριν από 2 μήνες

Έλαβα την πρώτη ανάληψη 500€ τελικά περιμένω τη δεύτερη


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Καλημέρα, εγώ σήμερα έλαβα αυτό το email ότι η ανάληψη ολοκληρώθηκε αλλά λεφτά γιοκ δεν υπάρχει κίνηση στη τράπεζα. Η ανάληψη πραγματοποιήθηκε στις 27/06 και διεκπεραιώθηκε σήμερα!!!

file

πριν από 2 μήνες

Έλαβα την πρώτη ανάληψη 500€ τελικά περιμένω τη δεύτερη


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

So that makes me really happy. How long did it take you to get this withdrawal ? What payment method did you use ? 

I hope you will get another amount soon. 

πριν από 2 μήνες

Καλημέρα, εγώ σήμερα έλαβα αυτό το email ότι η ανάληψη ολοκληρώθηκε αλλά λεφτά γιοκ δεν υπάρχει κίνηση στη τράπεζα. Η ανάληψη πραγματοποιήθηκε στις 27/06 και διεκπεραιώθηκε σήμερα!!!

file

πριν από 2 μήνες

Hi, if it was processed today, I would give it a few more days and wait and I hope everything comes to you. 

If it doesn't, of course you can get in touch and let us know and we'll try to help but I think at this stage it's only a matter of time. 

Will you hang in there ? 

πριν από 2 μήνες

Ναι τον φάγαμε τον γάιδαρο και μένει η ουρά. Τι να πω όλο αυτό είναι απαράδεκτο. Αντί να λένε 1-3 ημέρες καλύτερα ας πουν 10-15 ημέρες για να είναι και μέσα. Άντε να δούμε πόσες μέρες θα χρειαστούν για να μου βάλουν τα χρήματα.

kmourgkas
πριν από 2 μήνες

Well, when I look at the time when you entered the withdrawal and you write that 27.6, so you could file the complaint right away, but if it has been processed, I think it should go to you. 2 weeks is certainly not a pleasant time to wait for money and if you don't like it, you can switch to another casino. 😕

πριν από 2 μήνες

Πρώτα απ όλα το τι θα κάνω εγώ και σε ποιο καζίνο θα παίζω είναι δικό μου θέμα και δεν σου πέφτει λόγος, 2ον εγώ δεν έκανα καμία καταγγελία απλά ανάρτησα την εμπειρία τη δική μου στην καθυστέρηση καταβολής των κερδών που είχα από το συγκεκριμένο καζίνο. Επίσης όταν ένα καζίνο θεωρείται καλό και αξιόπιστο φροντίζει να κάνει τις καταβολές των κερδών άμεσα εντός τριών ημερών το πολύ. Όλα τα υπόλοιπα καζίνο που έχει τύχει να παίξω κάνουν τις καταβολές ή την ίδια στιγμή ή σε 1-2 εργάσιμες το πολύ.

kmourgkas
πριν από 2 μήνες

Yes, I didn't mean that you have to do what I say. What I meant was that if you don't like somewhere and you see that you are waiting a long time for the money, then this casino is probably not for you. 

Secondly, I told you that you can file a complaint if you feel you need help, I didn't say that you have an open complaint or that you have to do it. 

As far as the time to withdraw is concerned, each casino is individual and believe me, this is not an exceptional situation. So if you have played in casinos where withdrawals have lasted a maximum of three days, then you know that this particular one is not for you. 🤷‍♂️

πριν από 2 μήνες

Από τις 12.07 περιμένω τις πληρωμές μου στο posido casino, η υποστήριξη λέει πάντα υπομονή υπομονή, το οικονομικό τμήμα έχει ενημερωθεί αλλά δεν γίνεται τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
rany99
πριν από 2 μήνες

Hey, I see you've been waiting a week for your money. All the casino told you is to be patient and nothing more ? From the fact that I wrote off the other player a week ago, it looks like they have a delay and you will have to wait a bit longer. 

I would like to add that we give casinos 14 days to resolve the situation around the withdrawal and send it to the player and if that doesn't happen then let me know and we will try to help.

Anyway, one more question, do you already have a verified casino account or was that not necessary ? 


Jaro
πριν από 2 μήνες

Ναι, ευχαριστώ, αλλά δεν είχα ποτέ κάτι τέτοιο σε άλλα καζίνο.

Λοιπόν, όχι ακόμα, αλλά δεν χρειάστηκε να το κάνω ακόμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

Πόσο καιρό πρέπει να περιμένω; Δηλαδή, από την Τετάρτη λένε ότι είναι στην τελική φάση, το οικονομικό το ξέρει αυτό και αυτό. Απλώς αισθάνομαι ότι με κρατούν σε αναμονή και έχω ακόμα πολύ υπόλοιπο, το οποίο θα ήθελα επίσης να πληρώσω.

Αυτόματη μετάφραση:
1...9 10 1112
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα