Ναι, δεν εννοούσα ότι πρέπει να κάνεις αυτό που λέω. Αυτό που εννοούσα ήταν ότι αν δεν σου αρέσει κάπου και δεις ότι περιμένεις πολύ καιρό για τα χρήματα, τότε αυτό το καζίνο μάλλον δεν είναι για σένα.
Δεύτερον, σου είπα ότι μπορείς να κάνεις καταγγελία αν νιώθεις ότι χρειάζεσαι βοήθεια, δεν είπα ότι έχεις ανοιχτό παράπονο ή ότι πρέπει να το κάνεις.
Όσον αφορά τον χρόνο ανάληψης, κάθε καζίνο είναι ατομικό και πιστέψτε με, δεν είναι μια εξαιρετική κατάσταση. Αν λοιπόν έχετε παίξει σε καζίνο όπου οι αναλήψεις έχουν διαρκέσει το πολύ τρεις ημέρες, τότε ξέρετε ότι το συγκεκριμένο δεν είναι για εσάς. 🤷♂️
Yes, I didn't mean that you have to do what I say. What I meant was that if you don't like somewhere and you see that you are waiting a long time for the money, then this casino is probably not for you.
Secondly, I told you that you can file a complaint if you feel you need help, I didn't say that you have an open complaint or that you have to do it.
As far as the time to withdraw is concerned, each casino is individual and believe me, this is not an exceptional situation. So if you have played in casinos where withdrawals have lasted a maximum of three days, then you know that this particular one is not for you. 🤷♂️
Αυτόματη μετάφραση: