Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPosido Casino - γενική συζήτηση

Posido Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

 από kszysio
|
47.404 προβολές 373 απαντήσεις |
|
1...8 9 10...19
NOVAMAS

Run away my friend from that casino ! Best scenario is to get your money after 20 days ! Live chat is terrible support is missing they are only good to take your money ! Be patient and I hope to get your money ! Take and run away

strogianis

Αυτό είναι το μεγαλύτερο σκουπίδι, προειδοποιεί όλους τους παίκτες. Αυτό πρέπει να απαγορευτεί. Θα πρέπει να υπάρχει ένας κανόνας που πρέπει να ακολουθήσετε. Περίμενα σχεδόν 4 εβδομάδες. Το κάνουν επίτηδες

Αυτόματη μετάφραση:
strogianis

Αν είναι το μόνο που θέλω! Αποσύρω τα κέρδη μου και αποκλείω αυτό το καζίνο για πάντα

Αυτόματη μετάφραση:
polatinum80

Όμως έλαβες τα χρήματα;

Αυτόματη μετάφραση:
strogianis

Ναι, αυτό θέλω! Το σκάω! Θέλω απλώς να μπορώ να αποσύρω τα κέρδη μου

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Γειά σου! Θα πρέπει να τροποποιήσετε τα στοιχεία σας καθώς εδώ σας παρέχω ένα στιγμιότυπο οθόνης με τους όρους και τις προϋποθέσεις του από σήμερα στο οποίο μπορείτε να δείτε ξεκάθαρα ότι η Ισπανία δεν εξαιρείται.

Μπορείτε σας παρακαλώ να μας βοηθήσετε αντί να μας κάνετε τόσο δύσκολο; Αναζητούμε βοήθεια από εσάς. Φαίνεται ότι αυτό το καζίνο σας πληρώνει για να μας ηρεμήσετε αντί να μας βοηθήσετε.

Παρέχω ένα στιγμιότυπο οθόνης όπου μπορείτε να δείτε ότι η Ισπανία ΔΕΝ εξαιρείται file Παρεμπιπτόντως, συνεισφέρω και όπου μπορείτε να δείτε τον πραγματικό ρυθμιστή του. Στο Κουρασάο όχι στην Εσθονία. Ας δούμε αν είμαστε εκεί που πρέπει file

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

file

strogianis

No wonder you are not happy with this casino, who would like to spend 20 days getting the withdrawal? When it comes to reviewing the casinos and then setting their safety index, we can't measure how long it probably takes anyone to pay you because there are far too many factors involved, on the other hand, express the likelihood you will be paid in the casino.

I imagine most players would however appreciate the first option, which is currently not part of the Safety index. Yet to find out the qualities we do focus on, feel free to browse the tab called "Safety Index explained" available for each casino.

It's good to see that even not-so-well-rated casinos have earned your trust, as explained, according to our bits of knowledge, there are a few risks though, so I would be careful.

NOVAMAS

Hello, there.

Thank you very much for the info. You know we are not the ones who update the casino's review, so could you please follow the recommended option?

file

It's available under each and one casino review 🙏. Becuse we relay on such a feedback.

I will inform our Data team about your findings, though.

Radka

Inform us about those risks

strogianis

I think we are trying to inform you about everything important, or do you have a different feeling ?

Inform us about those risks

As explained, it is all visible in the proper tab called "είκτη Ασφάλειας":

file

https://casinoguru-gr.com/aksiologisi-posido-casino#tab=js-tab-reputation 👈

Radka

file Lol😂😂😂😂😂

strogianis

If you'd like to ask or comment on anything about it, feel free, of course.

Καλημέρα, περίμενα δύο μήνες για ανάληψη από το καζίνο Posido, θα ήθελα να καταλάβω πώς μπορώ να προχωρήσω, υπάρχουν πολλοί απατεώνες στον κόσμο και ορίστε ένας.

μπορείτε να με βοηθήσετε να καταλάβω πώς να το κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
evelyntroisi3

Good day. May I ask what the reason is for this delay? Have they perhaps explained it to you? Is your account fully verified there?

Please give us more details, so our complaint team is ready to help you out if you cannot find any way to do it.

You can file a complaint just by using this link 👈, it is completely free of charge and our team will do everything possible to get it solved. Let us know if you need any other help with it.




Τα καζίνο POSIDO ή SPINANGA ανήκουν σε Gameling Games ή κάτι τέτοιο, έκανα δύο καταθέσεις 200 ευρώ συνολικά = 400 ευρώ που δεν πιστώθηκαν ποτέ ως υπόλοιπο στον λογαριασμό μου, επικοινώνησα με την τράπεζά μου τα χρήματα βγήκαν και έχω την απόδειξη, ερωτώμενο από το POSIDO chat λέει ότι θα το αναλύσει και θα το προωθήσει στο οικονομικό τμήμα από 14-06-2024 και δεν λαμβάνω απάντηση, ούτε βλέπω τα λεφτά μου πιστωμένα στον λογαριασμό μου, από την άλλη έστειλα και email στο καζίνο POSIDO με όλες τις αποδείξεις και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει απάντηση, η Τράπεζα λέει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα, πρέπει να είναι με την οντότητα στην οποία έστειλα τα χρήματα για να παραιτηθεί, εν ολίγοις, άλλο θλιβερή περίπτωση, δεν ξέρω ποιος μπορεί να με βοηθήσει, είναι στο spinanga που δεν θα μου πληρώσουν τα 213 ευρώ Είναι το Posido που δεν πιστώνει τα χρήματά μου ούτως ή άλλως… ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ Τα καζίνο Posido ή SPINANGA ανήκουν όλα στους Gameling Games ή κάτι τέτοιο, έκανα δύο καταθέσεις 200 ευρώ συνολικά = 400 ευρώ που δεν πιστώθηκαν ποτέ ως υπόλοιπο στον λογαριασμό μου, Αφού επικοινώνησα με την τράπεζά μου, βγήκαν τα χρήματα και έχω την απόδειξη, όταν μου ζητήθηκε μέσω chat, το έστειλε η POSIDO και το έστειλα στο οικονομικό τμήμα από 14-06-2024 και δεν έλαβα απάντηση, ούτε είδα τα χρήματά μου να πιστώνονται στον λογαριασμό μου, Από την άλλη, έστειλα και email στο POSIDO casino με όλα τα αποδεικτικά στοιχεία και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει απάντηση, η Τράπεζα λέει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα, πρέπει να είναι με την οντότητα στην οποία έστειλα τα χρήματα για να παραιτηθεί, εν ολίγοις, άλλη μια θλιβερή περίπτωση, όχι δεν ξέρω ποιος μπορεί να με βοηθήσει, είναι στο Spinanga που δεν μου πληρώνουν τα 213 ευρώ, είναι το Posido που δεν πιστώνει τα λεφτά μου πάντως... ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, τα καζίνο Posido ή SPINANGA ανήκουν όλα στην Gameling Games ή κάτι τέτοιο, έκανα δύο καταθέσεις 200 ευρώ σύνολο = 400 ευρώ που δεν πιστώθηκαν ποτέ ως υπόλοιπο στον λογαριασμό μου, μετά από επικοινωνία με την τράπεζά μου βγήκαν τα χρήματα και έχω την απόδειξη, ερωτώ μέσω chat Η POSIDO στέλνει ότι θα τα αναλύσει και θα τα προωθήσει στο οικονομικό τμήμα από 14- 06-2024 και δεν λαμβάνω απάντηση, ούτε βλέπω τα χρήματά μου να πιστώνονται στον λογαριασμό μου, από την άλλη έστειλα και email στο POSIDO casino με όλα τα αποδεικτικά στοιχεία και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει απάντηση, η Τράπεζα λέει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα, πρέπει να είναι με την οντότητα στην οποία έστειλα τα χρήματα για να παραιτηθεί, εν ολίγοις, μια άλλη θλιβερή περίπτωση, δεν ξέρω ποιος μπορεί να με βοηθήσει, είναι στο spinanga που κάνουν 't πληρώσει τα 213 μου ευρώ, είναι το Posido που δεν πιστώνει τα χρήματά μου ούτως ή άλλως... ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ Ή Τα καζίνο SPINANGA ανήκουν όλα στην Gameling Games ή κάτι τέτοιο, έκανα δύο καταθέσεις 200 ευρώ συνολικά = 400 ευρώ που δεν πιστώθηκαν ποτέ ως υπόλοιπο στον λογαριασμό μου, επικοινώνησα με την τράπεζά μου τα χρήματα βγήκαν και έχω την απόδειξη, ερωτήθηκε από το chat POSIDO στέλνει που θα τα αναλύσει και θα τα προωθήσει στο οικονομικό τμήμα από 14-06-2024 και δεν το κάνω λαμβάνω απάντηση, ούτε βλέπω τα χρήματά μου να πιστώνονται στον λογαριασμό μου, από την άλλη έστειλα και email στο καζίνο POSIDO με όλα τα αποδεικτικά στοιχεία και μέχρι σήμερα δεν λαμβάνω απάντηση, η Τράπεζα λέει ότι δεν μπορεί κανω οτιδηποτε, πρεπει να ειναι με την οντότητα που εστειλα τα λεφτα για να παραιτηθει, εν ολίγοις, άλλη μια θλιβερή περίπτωση, δεν ξέρω ποιος μπορεί να με βοηθήσει, είναι στο spinanga που δεν μου πληρώνουν τα 213 ευρώ, αυτό είναι το Αν υποθέσουμε ότι δεν πιστώνουν τα χρήματά μου ούτως ή άλλως… ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ

Αυτόματη μετάφραση:
josealbertods

Hey there,

I'm sorry to hear this. As I can see in your account, however, you have managed to submit complaints against both casinos. This is the way Casino Guru helps players, I suggest staying in touch with the Complaint Team.

Preferably, let us know if you come across any updates. 🙏

Posido complaint is, for instance, waiting for your update. Use this link, please 👈



Καλημέρα,

Έκανα δύο αιτήματα ανάληψης στο Posido πριν από μια εβδομάδα και δεν έχω ακόμα τίποτα στον τραπεζικό μου λογαριασμό, επικοινωνώ μαζί τους καθημερινά μέσω διαδικτυακής συνομιλίας και μου λένε κάθε μέρα να κάνω υπομονή και εγώ το οικονομικό τμήμα θα επεξεργαστεί το αίτημά μου το συντομότερο δυνατό, αλλά ακόμα τίποτα, έχει αρχίσει να με ανησυχεί λίγο

Αυτόματη μετάφραση:
Didier-svt

Επικοινωνήστε μαζί τους μέσω support@posido.com και επίσης μέσω chat ζητώντας διευκρινίσεις και βοήθεια, συνεργάστηκαν μαζί μου...


Αυτόματη μετάφραση:
1...8 9 10...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα