Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοΠληρωμή καζίνο Borengo

Πληρωμή καζίνο Borengo (σελίδα 2)

 από Bca2011
|
16.999 προβολές 41 απαντήσεις |
|
1 2 3
Bca2011

εντάξει δεν έχω μεγάλες ελπίδες για τον εαυτό μου

Αυτόματη μετάφραση:
Klares488

πότε μπορώ να ανοίξω τις θέσεις; Έχω υποβάλει έγγραφα την περασμένη Παρασκευή για επαλήθευση, αλλά καθώς το διάβασα, τίποτα ούτως ή άλλως, αν είχα ενημερωθεί εκ των προτέρων, δεν καταλαβαίνω πώς μια τέτοια σελίδα μπορεί να έχει βαθμολογία 7,8

Αυτόματη μετάφραση:
magic33

As I already said, it's marked as "a fresh casino". That means - it's a new casino, we don't have much info about them. They're know connected to other casino brands that have a bad reputation, there are no justified complaints from players against them, because once again, they're new 😕


As far as I can see, we're not even registered in their affiliate system. That means if someone registers into the casino through our website, we have no profit from it.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Bca2011

hi, how many days after you received the mail with confirmation of the withdrawal did you receive your money? My confirmation mail was received on september 17th but still no money on my banc for the moment. Tomorrow it will be exactly 4 weeks ago that i received the aproovelmail.

Tinadewil72

είναι τόσο πικρό όταν φτάνετε σε έναν τέτοιο ιστότοπο, ο λογαριασμός μου δεν είναι καν επαληθευμένος πια!

μπορείτε μόνο να προειδοποιήσετε όλους τους άλλους για αυτό το κακό καζίνο απάτης! πόσο καιρό σας πήρε η επαλήθευση; Πριν από 4 εβδομάδες μετά το email επιβεβαίωσης ... ουάου! Δεν έχω άλλες ελπίδες στον εαυτό μου

Αυτόματη μετάφραση:

The verification of my documents took only a few days and the mail that my withdraw was aprooved was also quick but after that nothing anymore. My withdraw is tomorrow 4 weeks aprooved but i am still waiting for the money

magic33

Not verified anymore? Does it mean that they verified you at the beginning, but then the status of your account has changed?

Γεια σας, έχετε κάποια νέα; Δυστυχώς έχω το ίδιο πρόβλημα με εσάς

Αυτόματη μετάφραση:
Skrtl89

Hi, I contacted the casino 2 days ago and they replied:

Hi Daniel,

Sorry for this issue , due to some technical reasons there are several delays but it be solved asap.


Regards

Borengo


That's all I know so far 😕

Daniel

Σήμερα πήρα την επιβεβαίωση ότι τα χρήματα θα εξοφληθούν. Είμαι ενθουσιασμένος

Αυτόματη μετάφραση:
Skrtl89

Same here. We hope 😊

mummht1

Hi,

fingers crossed! Please let us all know how it goes...

Thank you 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Skrtl89

Hello,

I realy hope for the best! Please keep us updated.

Thank you 🙂

Radka

Hi,

No money 7 days efter withdrawel confirmation 😒😳

Skrtl89

Hi,

Have you recieved your winnings?

Nothing here since my withdrawel confirmation one week ago. 😒

mummht1

Γεια . Όχι δυστυχώς δεν έχει ληφθεί ακόμα τίποτα 😔

Αυτόματη μετάφραση:
mummht1

Seems like Borengo is super slow. We also have complaints regarding the same type of issue submitted on our website...

Γεια, πλήρωσα τα κέρδη μου σήμερα! Ένα θαύμα 🎉

Αυτόματη μετάφραση:

Hey! I received my winnings at time

Skrtl89

Congrats! And thanks a lot for letting us know. Other players have some hope at least. It really looked like what they said - they had some technical issues with payments.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα