πριν από 3 έτη
εντάξει δεν έχω μεγάλες ελπίδες για τον εαυτό μου
ok i don't have high hopes for myself
ok ich habe keine großen Hoffnungen bei mir
1
εντάξει δεν έχω μεγάλες ελπίδες για τον εαυτό μου
ok i don't have high hopes for myself
ok ich habe keine großen Hoffnungen bei mir
πότε μπορώ να ανοίξω τις θέσεις; Έχω υποβάλει έγγραφα την περασμένη Παρασκευή για επαλήθευση, αλλά καθώς το διάβασα, τίποτα ούτως ή άλλως, αν είχα ενημερωθεί εκ των προτέρων, δεν καταλαβαίνω πώς μια τέτοια σελίδα μπορεί να έχει βαθμολογία 7,8
when can I open the positions? I submitted documents last Friday to verify but as I read this, nothing anyway, if I had informed myself beforehand, I don't understand how such a page can have a 7.8 rating
ab wann kann man die Stellen? habe letzte woche Freitag Dokumente eingereicht zum verifizieren aber so wie ich das hier lese wird dass sowieso nix, hätte ich mich mal vorher Informiert Verstehe nicht wie so eine Seite 7,8 Bewertung haben kann
Όπως ήδη είπα, έχει επισημανθεί ως "ένα φρέσκο καζίνο". Αυτό σημαίνει - είναι ένα νέο καζίνο, δεν έχουμε πολλές πληροφορίες γι 'αυτά. Είναι γνωστό ότι συνδέονται με άλλες μάρκες καζίνο που έχουν κακή φήμη, δεν υπάρχουν δικαιολογημένα παράπονα από παίκτες εναντίον τους, γιατί για άλλη μια φορά, είναι νέα 😕
Από όσο μπορώ να δω, δεν είμαστε καν εγγεγραμμένοι στο σύστημα θυγατρικών τους. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος εγγραφεί στο καζίνο μέσω της ιστοσελίδας μας, δεν έχουμε κανένα κέρδος από αυτό.
As I already said, it's marked as "a fresh casino". That means - it's a new casino, we don't have much info about them. They're know connected to other casino brands that have a bad reputation, there are no justified complaints from players against them, because once again, they're new 😕
As far as I can see, we're not even registered in their affiliate system. That means if someone registers into the casino through our website, we have no profit from it.
γεια, πόσες ημέρες αφότου λάβατε το μήνυμα με την επιβεβαίωση της ανάληψης, λάβατε τα χρήματά σας; Το ταχυδρομείο επιβεβαίωσής μου ελήφθη στις 17 Σεπτεμβρίου, αλλά ακόμα δεν υπάρχουν χρήματα για το banc μου προς το παρόν. Αύριο θα είναι ακριβώς πριν από 4 εβδομάδες που έλαβα το aproovelmail.
hi, how many days after you received the mail with confirmation of the withdrawal did you receive your money? My confirmation mail was received on september 17th but still no money on my banc for the moment. Tomorrow it will be exactly 4 weeks ago that i received the aproovelmail.
είναι τόσο πικρό όταν φτάνετε σε έναν τέτοιο ιστότοπο, ο λογαριασμός μου δεν είναι καν επαληθευμένος πια!
μπορείτε μόνο να προειδοποιήσετε όλους τους άλλους για αυτό το κακό καζίνο απάτης! πόσο καιρό σας πήρε η επαλήθευση; Πριν από 4 εβδομάδες μετά το email επιβεβαίωσης ... ουάου! Δεν έχω άλλες ελπίδες στον εαυτό μου
it's just so bitter when you get to such a site, my account is not even verified anymore!
you can only warn everyone else about this shitty scam casino! how long did the verification take for you? 4 weeks ago after the confirmation email ... wow! I have no more hopes on myself
es ist einfach so bitter wenn man an so eine Seite gerät, mein Konto wird nicht einmal mehr verifiziert!
man kann nur alle anderen warnen vor diesem scheiß Scam Casino! wie lange hat die verifizierung bei Ihnen gedauert? 4 Wochen her nach der Bestätigungsmail ... wow ! ich hab keine Hoffnungen mehr bei mir
Η επαλήθευση των εγγράφων μου διήρκεσε μόνο λίγες ημέρες και η αλληλογραφία ότι η ανάκλησή μου είχε εγκριθεί ήταν επίσης γρήγορη, αλλά μετά τίποτα πια. Η ανάληψή μου είναι αύριο 4 εβδομάδες, αλλά ακόμα περιμένω τα χρήματα
The verification of my documents took only a few days and the mail that my withdraw was aprooved was also quick but after that nothing anymore. My withdraw is tomorrow 4 weeks aprooved but i am still waiting for the money
Δεν επαληθεύτηκε πια; Σημαίνει ότι σας επαλήθευσαν στην αρχή, αλλά στη συνέχεια άλλαξε η κατάσταση του λογαριασμού σας;
Not verified anymore? Does it mean that they verified you at the beginning, but then the status of your account has changed?
Γεια, επικοινώνησα με το καζίνο πριν από 2 ημέρες και μου απάντησαν:
Γεια σου Ντάνιελ,
Συγγνώμη για αυτό το ζήτημα, για ορισμένους τεχνικούς λόγους υπάρχουν αρκετές καθυστερήσεις, αλλά θα λυθεί το συντομότερο δυνατό.
Χαιρετισμοί
Μπορένγκο
Μόνο αυτό ξέρω μέχρι τώρα
Hi, I contacted the casino 2 days ago and they replied:
Hi Daniel,
Sorry for this issue , due to some technical reasons there are several delays but it be solved asap.
Regards
Borengo
That's all I know so far 😕
Σήμερα πήρα την επιβεβαίωση ότι τα χρήματα θα εξοφληθούν. Είμαι ενθουσιασμένος
Today I got the confirmation that the money will be paid out. I am excited
Ich habe heute die Bestätigung bekommen das das Geld ausgezahlt wird . Ich bin gespannt
Γεια,
δάχτυλα σταυρωμένα! Ενημερώστε μας για το πώς θα πάει ...
Ευχαριστώ
Hi,
fingers crossed! Please let us all know how it goes...
Thank you 🙂
Γεια σας,
Ελπίζω πραγματικά για το καλύτερο! Παρακαλώ κρατήστε μας ενήμερους.
Ευχαριστώ
Hello,
I realy hope for the best! Please keep us updated.
Thank you 🙂
Γεια,
Χωρίς χρήματα 7 ημέρες μετά την επιβεβαίωση ανάληψης 😒😳
Hi,
No money 7 days efter withdrawel confirmation 😒😳
Γεια,
Έχετε λάβει τα κέρδη σας;
Δεν υπάρχει τίποτα εδώ από την επιβεβαίωση της απόσυρσής μου πριν από μία εβδομάδα. 😒
Hi,
Have you recieved your winnings?
Nothing here since my withdrawel confirmation one week ago. 😒
Γεια . Όχι δυστυχώς δεν έχει ληφθεί ακόμα τίποτα 😔
Hi . No unfortunately nothing has been received yet 😔
hi . Nein leider noch nichts erhalten 😔
Φαίνεται ότι το Borengo είναι εξαιρετικά αργό. Έχουμε επίσης παράπονα σχετικά με το ίδιο είδος θέματος που υποβάλλονται στον ιστότοπό μας...
Seems like Borengo is super slow. We also have complaints regarding the same type of issue submitted on our website...
Γεια, πλήρωσα τα κέρδη μου σήμερα! Ένα θαύμα 🎉
Hey, I got my winnings paid out today! A miracle 🎉
Hey ich habe heute mein Gewinn ausgezahlt bekommen ! Ein Wunder 🎉
Συγχαρητήρια! Και σας ευχαριστούμε πολύ που μας ενημερώσατε. Άλλοι παίκτες έχουν ελπίδες τουλάχιστον. Έμοιαζε πραγματικά με αυτό που είπαν - είχαν κάποια τεχνικά προβλήματα με τις πληρωμές.
Congrats! And thanks a lot for letting us know. Other players have some hope at least. It really looked like what they said - they had some technical issues with payments.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.