ΦόρουμΚαζίνοPlayUZU Casino - γενική συζήτηση

PlayUZU Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Cesarkid
|
3559 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το PlayUZU Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Αντιμετώπισε κανείς πρόβλημα με την επαλήθευση του tc με το οποίο κατέθεσε; Χρησιμοποιώ την ψηφιακή κάρτα που μου παρέχει η τράπεζά μου και μου ζητούν φωτογραφία της πρόσοψης, η οποία δεν υπάρχει και δεν ξέρω πώς να το κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
Cesarkid
πριν από 2 έτη

Hello,

do I understand that you used a virtual card for paying on the internet only? Be prepared that if you try to make a PrintScreen with all visible card details, it just does not work on the mobile phone.

Well, inform the casino about that.

I'm sure that if you access internet banking websites (no mobile app), you will be able to make a print screen, or at least see the virtual card - it worked for me.

Let me know if you managed that.

Radka
πριν από 2 έτη

Ναι, το δέχτηκαν, αλλά τώρα μου ζήτησαν αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού όπου φαίνεται η κατάθεση που έκανα, σε λίγες μέρες θα είναι το δικαστήριο και θα βγει η κατάθεση, ελπίζω να μην υπάρξει πρόβλημα μετά. ότι έχω κερδίσει αρκετά

Αυτόματη μετάφραση:
Cesarkid
πριν από 2 έτη

Ok, such a document is perfectly normal so if you provide it, the verification should be over, is this correct, please?


Radka
πριν από 2 έτη

Υποτίθεται ότι, αλλά επειδή έχω ένα πολύ μεγάλο έπαθλο, ανησυχώ κάπως ότι δεν θα βάλουν εμπόδια, αυτό το καζίνο δεν υποτίθεται ότι περιορίζει τα βραβεία, οπότε θα σας ενημερώσω για το τι συμβαίνει

Αυτόματη μετάφραση:
Cesarkid
πριν από 2 έτη

Hello,

if you win big, sometimes the casino starts with further security checks. Just try to cooperate and inform us about your progress. I want to make sure that all is ok. 🤞

πριν από 4 μήνες

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την πληρωμή; Έχω ήδη επαληθευμένο λογαριασμό και δεν με έχουν πληρώσει μια φορά που κέρδισα 50 χιλιάδες. Μου ζήτησαν υπερβολικές απαιτήσεις και τους τις έστειλα αλλά δεν θυμάμαι πόσο καιρό ξέρω μόνο ότι τους πήρε γιατί είπα ότι δεν πρόκειται να τους δώσω τη χαρά να αντιστρέψουν το μαλλί κάποιος Ξέρεις πόσο καιρό έχουν δεν σημαίνει εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:
luisilloang19
πριν από 4 μήνες

Hello, thank you for such a complex description.

The problem with additional verification is that the process and its results are hard to estimate. To me, it seems the casino is certain it needs to be done, but a process like this requires some time. As a result, the casino should try to inform you, at least occasionally. Frankly, since we are not familiar with all the details and the casino's motivation, there is no chance to tell you the exact date.

It makes sense not to cancel withdrawals unless you know more about possible issues tough, and I hope there will be none.

How long have you been waiting for this to end, may I ask?

πριν από 1 μήνα
  • Χθες, 6 Οκτωβρίου 2024, έκανα κατάθεση 100mxn μέσω του Oxxo στο playuzu.mx και δεν έχει εμφανιστεί τίποτα (αφήνω εικόνα της απόδειξης) filefile Προσπαθώ να επικοινωνήσω με την υποστήριξη και δεν μου δίνουν απάντηση. Προσπαθώ να βρω μια λύση σε αυτό όλη μέρα και ειλικρινά είμαι ήδη πραγματικά απελπισμένος. Ξέρει κανείς τι μπορώ να κάνω;
Αυτόματη μετάφραση:
joseaguiar932
πριν από 1 μήνα

Hi, this is quite a difficult situation and it's even more unpleasant when you don't get an answer.

So did you try to write to the provider to see if everything went well? Did you contact the casino via live chat or did you also send an email? I would try again with them and if they don't answer you, then file a complaint. 

Do you think you can do it?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα