Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPlayUZU Casino - γενική συζήτηση

PlayUZU Casino - γενική συζήτηση

 από Cesarkid
|
4.092 προβολές 18 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το PlayUZU Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Αντιμετώπισε κανείς πρόβλημα με την επαλήθευση του tc με το οποίο κατέθεσε; Χρησιμοποιώ την ψηφιακή κάρτα που μου παρέχει η τράπεζά μου και μου ζητούν φωτογραφία της πρόσοψης, η οποία δεν υπάρχει και δεν ξέρω πώς να το κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
Cesarkid

Hello,

do I understand that you used a virtual card for paying on the internet only? Be prepared that if you try to make a PrintScreen with all visible card details, it just does not work on the mobile phone.

Well, inform the casino about that.

I'm sure that if you access internet banking websites (no mobile app), you will be able to make a print screen, or at least see the virtual card - it worked for me.

Let me know if you managed that.

Radka

Ναι, το δέχτηκαν, αλλά τώρα μου ζήτησαν αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού όπου φαίνεται η κατάθεση που έκανα, σε λίγες μέρες θα είναι το δικαστήριο και θα βγει η κατάθεση, ελπίζω να μην υπάρξει πρόβλημα μετά. ότι έχω κερδίσει αρκετά

Αυτόματη μετάφραση:
Cesarkid

Ok, such a document is perfectly normal so if you provide it, the verification should be over, is this correct, please?


Radka

Υποτίθεται ότι, αλλά επειδή έχω ένα πολύ μεγάλο έπαθλο, ανησυχώ κάπως ότι δεν θα βάλουν εμπόδια, αυτό το καζίνο δεν υποτίθεται ότι περιορίζει τα βραβεία, οπότε θα σας ενημερώσω για το τι συμβαίνει

Αυτόματη μετάφραση:
Cesarkid

Hello,

if you win big, sometimes the casino starts with further security checks. Just try to cooperate and inform us about your progress. I want to make sure that all is ok. 🤞

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την πληρωμή; Έχω ήδη επαληθευμένο λογαριασμό και δεν με έχουν πληρώσει μια φορά που κέρδισα 50 χιλιάδες. Μου ζήτησαν υπερβολικές απαιτήσεις και τους τις έστειλα αλλά δεν θυμάμαι πόσο καιρό ξέρω μόνο ότι τους πήρε γιατί είπα ότι δεν πρόκειται να τους δώσω τη χαρά να αντιστρέψουν το μαλλί κάποιος Ξέρεις πόσο καιρό έχουν δεν σημαίνει εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:
luisilloang19

Hello, thank you for such a complex description.

The problem with additional verification is that the process and its results are hard to estimate. To me, it seems the casino is certain it needs to be done, but a process like this requires some time. As a result, the casino should try to inform you, at least occasionally. Frankly, since we are not familiar with all the details and the casino's motivation, there is no chance to tell you the exact date.

It makes sense not to cancel withdrawals unless you know more about possible issues tough, and I hope there will be none.

How long have you been waiting for this to end, may I ask?

  • Χθες, 6 Οκτωβρίου 2024, έκανα κατάθεση 100mxn μέσω του Oxxo στο playuzu.mx και δεν έχει εμφανιστεί τίποτα (αφήνω εικόνα της απόδειξης) filefile Προσπαθώ να επικοινωνήσω με την υποστήριξη και δεν μου δίνουν απάντηση. Προσπαθώ να βρω μια λύση σε αυτό όλη μέρα και ειλικρινά είμαι ήδη πραγματικά απελπισμένος. Ξέρει κανείς τι μπορώ να κάνω;
Αυτόματη μετάφραση:
joseaguiar932

Hi, this is quite a difficult situation and it's even more unpleasant when you don't get an answer.

So did you try to write to the provider to see if everything went well? Did you contact the casino via live chat or did you also send an email? I would try again with them and if they don't answer you, then file a complaint. 

Do you think you can do it?

Είχε κανείς κάποιο πρόβλημα με την πίστωση κερδών ή μπόνους;

Εδώ και σχεδόν 2 μήνες μιλώ με την υποστήριξη για κάποια βραβεία που δεν πιστώνονται και κάθε απάντηση είναι ίδια παρά το ότι έχω στιγμιότυπα οθόνης. Το πιο ενοχλητικό είναι ότι σε κάθε απάντηση μου αλλάζουν και σύμβουλο.



Αυτόματη μετάφραση:
mijodgs182

Hi, so does that mean that when you play the game and win, it is not added to your balance or is there another problem? As for the bonuses, are you entitled to them? What does the casino tell you about the whole thing? 

Tell me a bit more and maybe together we can figure out why this might be the case.

Γεια σου Jaro, σωστά.

Τα μπόνους είναι αυτά που κερδίζετε εκπληρώνοντας τις προϋποθέσεις, καθώς ορισμένα απαιτούν να παίξετε $50,00 MXN σε παιχνίδια bingo, ενώ άλλα είναι επίσης αυτά που λαμβάνετε όταν κάνετε καταθέσεις.

Στο τελευταίο, κάντε μια κατάθεση 300,00 $ MXN για να κερδίσετε 30 δωρεάν περιστροφές αξίας 2,00 $ MXN το καθένα.

Που όταν έπαιζα στις πρώτες περιστροφές έβγαλα κέρδος περίπου. $138,00 εκ

Αλλά αφού τελειώσει ο γύρος των δωρεάν περιστροφών, κλείνω το παιχνίδι και ελέγχω την ισορροπία μου.

Και παρατήρησα ότι τα κέρδη από τις περιστροφές δεν πιστώθηκαν, κάτι που ήταν περίεργο.

Επικοινώνησα με την υποστήριξη και μου είπαν ότι ο πάροχος του παιχνιδιού υπέδειξε ότι δεν υπήρχαν κέρδη...

Και μερικές φορές είναι θέμα τύχης... Το ξέρω.

Αλλά σοβαρά υπήρξαν κέρδη.

Άλλο είναι ότι είναι παράλογο να μην κερδίζεις σεντ σε 30 περιστροφές... Σε πιστεύω, σε 3, 5, ακόμα και 10 περιστροφές. Αλλά στα 30;


Το ενοχλητικό είναι ότι οι άνθρωποι υποστήριξης αγνοούν το πρόβλημά μου επειδή κάθε απάντηση είναι από διαφορετικό σύμβουλο, φαίνεται ότι απλώς αντιγράφουν και επικολλούν το μήνυμα από τον προηγούμενο σύμβουλο.




Αυτόματη μετάφραση:
mijodgs182

Sure enough, I was right then. Well, do you have some gameplay history in your profile, where you could see that you really didn't win anything in any spin? That might help.

Ναι, μάλιστα άνοιξα καταγγελία, δεν ξέρω αν μπορείτε να το δείτε στο προφίλ μου.

Εκεί πρόσθεσα όλες τις λεπτομέρειες file

Αυτόματη μετάφραση:
mijodgs182

Unfortunately, as I can see in your profile, there is no complaint submitted here with our team.🤷‍♀️

Did you experience some difficulties, perhaps?🤔

Το έχω ήδη παρατηρήσει, φαίνεται ότι δεν στάλθηκε, έστειλα αρκετά στιγμιότυπα,

Αυτόματη μετάφραση:
mijodgs182

Just submit a new one, and let us know if everything is ok.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα