ΦόρουμΚαζίνοπειράγματα καζίνο πάγου

πειράγματα καζίνο πάγου

πριν από 2 έτη από jejedaspb
|
3501 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Καλημέρα, το ice casino δεν επικυρώνει τον λογαριασμό μου και δεν με αφήνει να κάνω ανάληψη των χρημάτων, δύσκολα θα ανακτήσω τα χρήματα που έβαλα σε αυτό, αυτό είναι απάτη.

όπως μπορείτε να δείτε στην παρακάτω εικόνα στον τύπο θέματος, γράφει «παραιτηθείτε», που μου φαίνεται πολύ περίεργο. Πώς μπορώ να επιλύσω αυτήν την κατάσταση; Το έχω 140 ευρώ file

Αυτόματη μετάφραση:
jejedaspb
πριν από 2 έτη

Hello,

frankly, you are not alone in this situation.

As I already informed players in a different player, the good news is that every complaint against the IceCasino ends as a resolved (except those we found unjustified). Feel free to browse here:

https://casino.guru/complaints

I believe you just have to be more patient now and you will most likely be paid.

I also think that players should have the opportunity to cancel any withdrawal, why does it say "give up" instead of cancel, I have no clue. It would be a good question for their live support, I guess.

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια, έπαιζα στο icecasino και δεν πήγαινε τόσο καλά χθες, Παρασκευή ή Σάββατο πρωί, δεν ξόδεψα πολλά χρήματα, αλλά τουλάχιστον είμαι χαρούμενος, οπότε τώρα είμαι στο kyc αξιολόγηση, θα ήθελα να μάθω περίπου πόσο καιρό θα χρειαζόταν και αν πλήρωναν, θα περιμένω την απάντησή σας και ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλα.

Αυτόματη μετάφραση:
bryam1915
πριν από 2 έτη

I always wait to have KYC confirmed . Only then I make my first deposit. I just don't get it. 8f you getting an email where some stranger offers you a deal on a car. No pictures only a description and a link where you have to deposit half the price straight away. Would you do it? Of course not. You would insist on seeing the car first. Only after , when you made sure the car is okay, money will change hands. You would never ever buy a car blind right. Why do you give a casino money blind.? Without making sure everything is okay at the casino?. I Just try to understand.

Frankey
πριν από 2 έτη

Γεια Frankey, αυτό οφείλεται στο ότι έπαιζα σε διαφορετικά διαδικτυακά καζίνο και όλα εκείνα στα οποία είχα πάει ήταν πάντα πολύ ακριβής και ακριβής όσον αφορά τις πληρωμές, εδώ στο Περού, όπως λένε, αν δεν δεχτείς το πρώτο βήμα, δεν θα προχωρήσετε ποτέ, εκτός από το να ρωτήσετε αλλού για το Ice Casino και μου έδωσαν καλές κριτικές, οπότε για να περιμένω το ICECASINO KYC και Θεού θέλοντος μπορώ να αποσυρθώ ήσυχα, εκτός από αυτούς ο ιστότοπός τους και τα παιχνίδια δεν είναι ποτέ αργή ή συντριβή και αυτό για μένα δίνει μεγάλη αξιοπιστία σε αυτό που τους ενδιαφέρει ο πελάτης, απλά να περιμένει και κάτι ακόμα είδα επίσης την αξιοπιστία του συγγραφέα εδώ:

Συγγραφέας και εγγυητής: Natalia Burlutskaia

Τελευταία ενημέρωση: 23/12/2021

Χωρίς να πω περισσότερα, καλό Σαββατοκύριακο αγαπητέ Frankey.

Αυτόματη μετάφραση:
bryam1915
πριν από 2 έτη

Hello,

sadly lots of players are experiencing delayed payment. I suggest you check those threads:

https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/3

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/ice-casino-is-scam-#post-26844

To get a better picture, browse the latest complaints.

file

It's important to say that all complaints have been closed as resolved. So generally speaking, the casino pays but it may be delayed.

πριν από 2 έτη

, υπάρχουν παίκτες που έρχονται εδώ, απερίσκεπτοι Είτε επειδή έκαναν κάτι, είτε απέτυχαν στο ΚΑΖΙΝΟ.


Ο αριθμός των παικτών που έχει το Icecasino δεν είναι φυσιολογικός και υπάρχουν μόνο προβλήματα με αυτούς τους παίκτες.


Δεν έχω λάβει τίποτα από αυτό το ΚΑΖΙΝΟ επειδή εξακολουθώ να συμφωνώ με τους όρους και τις προϋποθέσεις του. Έχω κάποια χρήματα για να τα παραλάβω είναι 83.000 ευρώ Έχω ήδη λάβει ένα email από το καζίνο


για να μην ανησυχεις. Και ήταν πάντα άψογος μαζί μου, πολύ ευγενικός


και γρήγορες απαντήσεις στη ζωντανή συνομιλία.


ως εκ τούτου, μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο για μένα και ένα αξιόπιστο και σοβαρό ΚΑΖΙΝΟ.


Είμαι ήρεμος, έχω επαληθευμένο λογαριασμό, δεν έχω κάνει κάτι λάθος ή διπλότυπους λογαριασμούς, ούτε έχω χρησιμοποιήσει μπόνους στο CASINO.


και πραγματοποίησα πληρωμές από τους προσωπικούς μου λογαριασμούς.


του οποίου κατέχω.


Οι παίκτες δεν μπορούν να δώσουν στα καζίνο λόγους να ακυρώσουν τα κέρδη τους.


και είναι ενοχλητικά... αλλά και πάλι δεν αποτυγχάνουν. Γι' αυτό και του έδωσα βαθμολογία 5*.


Ελπίζω να μην κάνω λάθος γιατί κατέθεσα πάνω από 20.000 ευρώ σε αυτό το ΚΑΖΙΝΟ και κέρδισα 83.000 ευρώ.


Έκανα αξίωση στις 17 γιατί πάντα ακύρωναν τις παραγγελίες μου


αλλά ήταν αποτυχία, εξήγησε.


δεν γινόταν πια.


Θα περιμένω ήρεμα, αλλά νομίζω ότι υπάρχουν πάρα πολλά άδικα παράπονα!


αγκαλιάζω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Βοηθήστε με να αποσυρθώ έχω μήνες αν δεν μπορώ να κάνω τίποτα, προσπαθώ να μιλήσω σε κάποιον και κανείς δεν μου δίνει απάντηση, ελπίζω τη βοήθειά σας

Αυτόματη μετάφραση:
marceloquimi10
πριν από 1 έτος

Honestly, you should point your questions to the casino support now. The way I see it, you're currently struggling with the verification, so you should try to cooperate with the casino to pass it. Unless you're verified, you're not allowed to withdraw any money.

When did you send the documents to the casino, please? It usually takes some time to approve those, especially if you're from let's say more exotic country.

The complaint also needs some answers - click or tap this link to answer the questions, please. It's necessary.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα