ΦόρουμΚαζίνοParadise Play Casino - γενική συζήτηση

Paradise Play Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 μήνες από mhroelink1
|
2113 προβολές 22 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Paradise Play Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 μήνες

No reaction from the casino they are ignoring me for over 15 days now

mhroelink1
πριν από 3 μήνες

I accessed the website and I originally could even find an option of contacting them, but I did a quick research and I was able to find their live chat. Please, give it a try.

Go to this link: https://www.paradiseplay.com/en-NL/faq/account

Then click the chat icon

file

As you can see, I was able to reach their live chat very quickly

file

πριν από 3 μήνες

Ο Haha γκουρού του καζίνο συμφωνεί με το paradiseplay να πάρει τα χρήματά μου και να κλείσει τον λογαριασμό μου. Επειδή έκλεισα τον λογαριασμό μου "επ' αόριστον" στο casinosky.

Σύμφωνα με τον γκουρού του καζίνο, αυτό σημαίνει ότι δηλώνω ότι είμαι εθισμένος στον τζόγο. Πραγματικά, δεν είχα ποτέ καλή βοήθεια εδώ. Για άλλη μια φορά ένα αστείο.

file

Αν και αναφέρεται ξεκάθαρα στον ιστότοπο του Casino Sky ότι ο αυτοαποκλεισμός ισχύει μόνο για το Casino Sky και όχι για τα άλλα καζίνο.

Αλλά ουάου, αν κερδίσετε πολλά σε άλλο καζίνο (όπως 10.000 ευρώ), τότε ξαφνικά θα μπλοκαριστείτε με το πρόσχημα της ευημερίας🤣🤣.

Πράγματι, είχα λίγη εμπιστοσύνη ότι η ομάδα γκουρού του καζίνο θα μπορούσε να κάνει οτιδήποτε, καθώς το Playboom κ.λπ. δεν ανταποκρίνεται ούτε σε αυτούς.

Αλλά αυτός ο γκουρού του καζίνο, ακόμη και το paradisecasino έχει δίκιο, μου κάνει το μυαλό!!! 🤣🤣🤣🤣🤣


filefile

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Sabine1984
πριν από 3 μήνες

Hi, according to what I found out from Veronika, the decision regarding your complaint is still under investigation, so nothing is lost yet. More information is being gathered and she'll be sure to update you in the complaint thread. 

So we'll see where the whole situation goes.

Jaro
πριν από 3 μήνες

Γράφει ότι το Paradise casino έχει δίκιο να πάρει τα χρήματά μου επειδή έκλεισα τον λογαριασμό μου στο casinosky. Αν και δηλώνει ξεκάθαρα ότι το κλείσιμο του λογαριασμού μου είναι μόνο για το Casinosky και επομένως δεν θα μεταφερθεί στο Paradiseplay. Οπότε κλείνει το παράπονό μου. Μου φαίνεται ξεκάθαρο ότι για άλλη μια φορά δεν θα υπάρξει βοήθεια από τον γκουρού του καζίνο. Όπως γράφει η Βερόνικα, θα κλείσει το παράπονό μου αν δεν μπορεί να με βοηθήσει με κάτι άλλο.



Αυτόματη μετάφραση:
Sabine1984
πριν από 3 μήνες

Hello.

I saw your complaint too. What needs to be said right now is that the Team has not yet come to a final conclusion. It's just that your complaint is a bit outdated when it comes to the aforementioned progress.

🤷‍♀️

Radka
πριν από 3 μήνες

What do you mean with aforementioned progress ?

Sabine1984
πριν από 3 μήνες

This means that more information is being gathered as part of this progress, and our team will try to resolve everything with a fair approach. For the time being, we will have to be patient and wait.

πριν από 3 μήνες

They now have "refunded" my 150 euro deposit. Ofcourse the 10.000 euro withdraw is nowhere to be seen.

They also blocked me from all email communication.

When I usually send a email I get a automatic email back but I dont get that anymore that means they have blocked communication. When I send from a different email adress I do get a automatic email.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Sabine1984
πριν από 3 μήνες

That's surprisingly straightforward, but again, we have to say that the final decision has not yet been made.

Frankly, the number of currently open complaints is sky-high, I'm sorry for the delay,... Hold on. 🙏

πριν από 3 μήνες

They now have "refunded" my 150 euro deposit. Ofcourse the 10.000 euro withdraw is nowhere to be seen.

They also blocked me from all email communication.

When I usually send a email I get a automatic email back but I dont get that anymore that means they have blocked communication. When I send from a different email adress I do get a automatic email.

πριν από 3 μήνες

I just wanted to say that I'm glad to see the complaint updated. And I hope the result will be positive, of course!


πριν από 3 μήνες

I have the same problem as sabine does.

I won 1500 euro and the casino just write the following email:

Its unaccaptable!


Hello,

 

I hope you are doing good.

 

This email is regarding your withdrawal request and your gaming account. We are sorry to inform you that the winnings of 1500€ have been confiscated and your gaming account has been permanently closed with us as per the below terms and conditions.

 

8.4. We reserve the right at our sole discretion to block or close your Account on any platform owned by Sarah Eternal S.R.L. if we consider that your continued use of our Services is detrimental to your health and well-being.

 

However, your deposit of 280€ will be refunded to the same account to which you had requested to withdraw.

 

You will receive a confirmation email from our end once your deposit refund process is initiated. We request your patience and understanding in this regard.

 

If you need help with anything else, please do not hesitate to contact us again, either by email (support@paradiseplay.com) or chat,

 

Best regards,

Max

Paradise Play Support

Radka
πριν από 3 μήνες

Lets hope for the best.

mhroelink1
πριν από 3 μήνες

Α, δεν μπορείς να είσαι σοβαρός! Είναι πραγματικά κακοί!


Θα πάρετε πίσω την κατάθεσή σας και μετά θα σας αγνοήσουν και δεν θα απαντήσουν σε τίποτα πια.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Yes klopt niks van dit casino.


I have checked the terms & conditions


Based on your T&C its not saying anything about confiscated funds. 

8.4. We reserve the right at our sole discretion to block or close your Account on any platform owned by Sarah Eternal S.R.L. if we consider that your continued use of our Services is detrimental to your health and well-being


In a other piece of your terms you specifically say it can be confiscated in this one you are only telling that my account can be blocked.


They should pay out our winnings its a shame that we have to file complaints about this here.

mhroelink1
πριν από 3 μήνες

Είναι μια διεφθαρμένη συμμορία. Μόλις κερδίσετε πολλά, βάζουν αυτόν τον κανόνα για να μην πληρώσετε. Πραγματικά γελοίο.

Έχω ελάχιστες ελπίδες να γίνει κάτι γιατί δεν απαντούν ποτέ σε κανέναν. Προφανώς δεν τους νοιάζει αν θίγεται η φήμη τους.

Φυσικά κερδίζουν πολύ περισσότερα με αυτόν τον τρόπο, όλοι ρίχνουν λεφτά και αν κερδίσεις δεν πληρώνεσαι και σου κλέβουν τα λεφτά.

Άδεια Κόστα Ρίκα, με άλλα λόγια απλά δεν έχουν άδεια, κάτι που το κάνει δύσκολο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

I have the same problem as sabine does.

I won 1500 euro and the casino just write the following email:

Its unaccaptable!


Hello,

 

I hope you are doing good.

 

This email is regarding your withdrawal request and your gaming account. We are sorry to inform you that the winnings of 1500€ have been confiscated and your gaming account has been permanently closed with us as per the below terms and conditions.

 

8.4. We reserve the right at our sole discretion to block or close your Account on any platform owned by Sarah Eternal S.R.L. if we consider that your continued use of our Services is detrimental to your health and well-being.

 

However, your deposit of 280€ will be refunded to the same account to which you had requested to withdraw.

 

You will receive a confirmation email from our end once your deposit refund process is initiated. We request your patience and understanding in this regard.

 

If you need help with anything else, please do not hesitate to contact us again, either by email (support@paradiseplay.com) or chat,

 

Best regards,

Max

Paradise Play Support

πριν από 3 μήνες

Hi, so in this case I will say right from the start that it is the smart thing to do to file a complaint and our team will look into it. However, have you had an account closed at this casino or any of its sisters? Respectively, have you self-excluded yourself from any of them? 

I'm sorry to hear about this situation, but our team is here and will try to help you as best as they can. 

I hope it will turn out well.

πριν από 3 μήνες

Lets hope for the best.

πριν από 3 μήνες

I also hope for the best and I firmly believe that the money you won will be returned to you. 🤞

Jaro
πριν από 3 μήνες

Well im losing my little faith I had. Looks like they will not respond like all brands of the Sarah casinos.


They simply dont care and will just continue frauding people.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα