ΦόρουμΚαζίνοOld Havana Casino - γενική συζήτηση

Old Havana Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 1 έτος από zena5755
|
13885 προβολές 110 απαντήσεις |
|
1...4 5 6
Προσθήκη ανάρτησης
dorinamarcu14
πριν από 7 μήνες

It's probably going be 2 to 3 weeks wait before you get your money. This is what I went through many times.

zena5755
πριν από 7 μήνες

αλλά μέχρι να κάνεις μια κατάθεση δεν παίρνει πολύ χρόνο..... χαχαχα


Θεέ μου... τίποτα, παίξε καλύτερα το croco casino! Δεν ξέρω γιατί μπήκα στο Old Havana αυτό, για το μπόνους, για μια αλλαγή

Αυτόματη μετάφραση:
dorinamarcu14
πριν από 7 μήνες

Play croco sucks! Trash Casino IMO!

zena5755
πριν από 7 μήνες

Λοιπόν, έχουν τα ίδια παιχνίδια (περιορίζομαι μόνο στα φρουτάκια) και οι αναλήψεις διεκπεραιώνονται πολύ πιο γρήγορα, δίνουν επίσης περισσότερες επιλογές για ανάληψη χρημάτων, με βολεύει πολύ να γίνεται απευθείας στην κάρτα για παράδειγμα


Τώρα, ο καθένας με την εμπειρία που είχε, αλλά ναι, αυτοί οι άνθρωποι με εκπλήσσουν που δεν αλλάζουν καν την κατάσταση της αίτησης

Αυτόματη μετάφραση:
dorinamarcu14
πριν από 7 μήνες

I use the same documents for every casino. That needs them in case I win and I gave it to these people at play croco and they denied all of them. So I played my money and got out. It's not worth the aggravation to correct whatever they wanted corrected. I didn't even bother and the win was very small.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
dorinamarcu14
πριν από 7 μήνες

Have you tried to reach to the customer support, perhaps, to get some answers about it? They should be able to explain everything to you. Is your account fully verified at this casino?

Romi
πριν από 7 μήνες

Φυσικά, στείλτε email εντός 2 ημερών από τη στιγμή που θα δείτε ότι δεν υπάρχει αλλαγή στο αίτημά μου....


Σήμερα έλαβα απάντηση, ότι δηλαδή για την Ευρώπη και δεν ξέρω ποιες άλλες χώρες είναι διαφορετικοί οι κανόνες για τα μπόνους που δίνουν... μου φαίνεται ότι οι δικαιολογίες και οι κανόνες επινοούνται όπως έχει κερδίσει ένας χρήστης και θέλει να βγάλει χρήματα... .

Αυτούς τους όρους που έθεσαν για να μπορέσουν να κάνουν ανάληψη οποιουδήποτε κέρδους από αυτό το μπόνους, καλά, τους πληρούσα, έφτασα το ποσό που απαιτούσαν για να μπορέσω να κάνω ανάληψη, επιπλέον, έκανα ακόμη και μια μικρή κατάθεση (γιατί μέχρι Βλέπω ότι μπορεί να γίνει ανάληψη δεν ρισκάρω πολλά χρήματα, προφανώς) αφού το μέγιστο ποσό που μπορεί να κάνει ανάληψη από το μπόνους δεν φτάνει το ελάχιστο που απαιτείται για να μπορέσει να κάνει ανάληψη...

Σύμφωνα με αυτούς, δεν έχω φτάσει στο στοίχημα που απαιτείται αν ζεις στην Ευρώπη (όταν δήλωσα επίσης ότι ζω στην Ισπανία κατά την εγγραφή μου, δεν ξέρω πού νομίζουν ότι βρίσκεται η Ισπανία)... δεν έχω πλέον οτιδήποτε στον λογαριασμό μου, ούτε ότι έχω ενεργό μπόνους ή πόσα πρέπει να συνεχίσω να στοιχηματίζω... ΔΕΝ ΞΕΡΩ, δεν με πείθουν καθόλου... Ήμουν ήδη έκπληκτος που ένα διαδικτυακό καζίνο πληρώνει έναν χρήστη που είχε την τύχη να κερδίσει λίγα χρήματα 🤣🤣🤣....


Αυτόματη μετάφραση:
dorinamarcu14
πριν από 7 μήνες

Hmm, not an exceptional experience, indeed.

In my opinion, such a situation would be perfectly avoidable if the casino implemented better software features.

I can imagine that unless you get involved with the support, no one seems to know which country you filled out in the registration form, in many cases, the country is even filled out automatically based on our IP. Anyway, my point is pretty straightforward - each player should be allowed to see his wagering progress correctly, based on the account specifics. While such a thing needs to be available in terms and conditions that might be enough for casinos, I'm not fully convinced this is actually enough for the players. 🤷‍♀️

One way or another, I hope you will never have such struggles again.

Radka
πριν από 7 μήνες

ήδη!!! Το ίδιο νομίζω... πρώτα δεν καταλαβαίνω γιατί μπορώ να έχω πρόσβαση σε μπόνους με ορισμένες προϋποθέσεις, τις οποίες εκπλήρωσα!!!... μετά μου λένε ότι για την Ευρώπη υπάρχουν άλλες προϋποθέσεις... έπρεπε να εφάρμοσα αυτούς τους όρους από την αρχή ή δεν μου επέτρεψαν να έχω πρόσβαση σε αυτό το μπόνους καλωσορίσματος ή ορίζοντας τους όρους ανάλογα με κάθε χώρα...


Συνθήκες που... καλά, αυτό που λες, δεν έχω πλέον κανέναν έλεγχο αφού δεν βλέπω τις υποτιθέμενες συνθήκες στον λογαριασμό μου, σήμερα δεν ξέρω καν πότε θα πρέπει να τις συμμορφωθώ ή τίποτα απολύτως, μιας και αυτές ισχύουν αλλά όχι Αντικατοπτρίζονται στον λογαριασμό μου....


Δεν ξέρω αν είναι παντελής έλλειψη ελέγχου, οπότε είναι εντελώς ανησυχητικό!!!.... ή συνθήκες που επινοούνται επειδή υπάρχει ένας χρήστης εκατομμυρίων που έρχεται να κερδίσει και με το να μην το πληρώσει , τα πράγματα εφευρίσκονται όπως έρχονται από όπου μπορούν βγαίνουν.... (για να μην πω βλακείες!!!)



Φυσικά δεν θα κάνω μεγάλη κατάθεση σε αυτό το καζίνο... ούτε το προτείνω!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

και μιας και δεν έφταναν όλα τα άλλα είπα, καλά... σήμερα θα παίξω λίγο ακόμα, έχασα 250€ εν ριπή οφθαλμού αλλά δεν είναι μόνο αυτό..., ε, έχω έφτασα ήδη ένα ασήμαντο ποσό περίπου 30 € στο λογαριασμό μου, παίζοντας ghost ship στοιχηματίζοντας το ελάχιστο επιτρεπόμενο!!!... Ξαφνικά έμεινα με €6 ή κάτι τέτοιο - ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ 0,25 €) OO OO OO βήμα-βήμα, για να συνεχίσω να παίζω προσπάθησα να χρησιμοποιήσω τους πόντους comp, οι οποίοι φαίνονται σαν να είχαν ήδη ξοδευτεί αλλά το υπόλοιπό μου παρέμεινε το ίδιο TT TT.....


Υποθέτω ότι έπρεπε απλώς να πείσω τον εαυτό μου ότι αυτό το καζίνο είναι το χειρότερο, απατεώνες και κλέφτες!!!... Απλώς δεν ξέρω πώς επιτρέπονται αυτά τα πράγματα, αυτό δεν είναι καν ΝΟΜΙΜΟ και είμαι σίγουρος ότι δεν ισχύει απλά μου συμβαίνει. ..


και μάλλον οι διαχειριστές αυτής της σελίδας θα μπλοκάρουν αυτή τη δήλωση αφού πάντα ευνοούν το καζίνο (αν αυτό που συμβαίνει είναι νόμιμο ή όχι)... αλλά δεν με νοιάζει...



Δεν ξέρω για άλλες χώρες, αλλά εδώ έχουμε πραγματική προστασία των καταναλωτών, παίρνουμε την εξαπάτηση και τις απάτες πολύ σοβαρά και αυτό το καζίνο έχει όλα τα χαρακτηριστικά του να είναι ένα!!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

ήδη!!! Το ίδιο νομίζω... πρώτα δεν καταλαβαίνω γιατί μπορώ να έχω πρόσβαση σε μπόνους με ορισμένες προϋποθέσεις, τις οποίες εκπλήρωσα!!!... μετά μου λένε ότι για την Ευρώπη υπάρχουν άλλες προϋποθέσεις... έπρεπε να εφάρμοσα αυτούς τους όρους από την αρχή ή δεν μου επέτρεψαν να έχω πρόσβαση σε αυτό το μπόνους καλωσορίσματος ή ορίζοντας τους όρους ανάλογα με κάθε χώρα...


Συνθήκες που... καλά, αυτό που λες, δεν έχω πλέον κανέναν έλεγχο αφού δεν βλέπω τις υποτιθέμενες συνθήκες στον λογαριασμό μου, σήμερα δεν ξέρω καν πότε θα πρέπει να τις συμμορφωθώ ή τίποτα απολύτως, μιας και αυτές ισχύουν αλλά όχι Αντικατοπτρίζονται στον λογαριασμό μου....


Δεν ξέρω αν είναι παντελής έλλειψη ελέγχου, οπότε είναι εντελώς ανησυχητικό!!!.... ή συνθήκες που επινοούνται επειδή υπάρχει ένας χρήστης εκατομμυρίων που έρχεται να κερδίσει και με το να μην το πληρώσει , τα πράγματα εφευρίσκονται όπως έρχονται από όπου μπορούν βγαίνουν.... (για να μην πω βλακείες!!!)



Φυσικά δεν θα κάνω μεγάλη κατάθεση σε αυτό το καζίνο... ούτε το προτείνω!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Let's hope the casino will work on their system eventually. No wonder you are not fond of taking chances...

πριν από 7 μήνες

και μιας και δεν έφταναν όλα τα άλλα είπα, καλά... σήμερα θα παίξω λίγο ακόμα, έχασα 250€ εν ριπή οφθαλμού αλλά δεν είναι μόνο αυτό..., ε, έχω έφτασα ήδη ένα ασήμαντο ποσό περίπου 30 € στο λογαριασμό μου, παίζοντας ghost ship στοιχηματίζοντας το ελάχιστο επιτρεπόμενο!!!... Ξαφνικά έμεινα με €6 ή κάτι τέτοιο - ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ 0,25 €) OO OO OO βήμα-βήμα, για να συνεχίσω να παίζω προσπάθησα να χρησιμοποιήσω τους πόντους comp, οι οποίοι φαίνονται σαν να είχαν ήδη ξοδευτεί αλλά το υπόλοιπό μου παρέμεινε το ίδιο TT TT.....


Υποθέτω ότι έπρεπε απλώς να πείσω τον εαυτό μου ότι αυτό το καζίνο είναι το χειρότερο, απατεώνες και κλέφτες!!!... Απλώς δεν ξέρω πώς επιτρέπονται αυτά τα πράγματα, αυτό δεν είναι καν ΝΟΜΙΜΟ και είμαι σίγουρος ότι δεν ισχύει απλά μου συμβαίνει. ..


και μάλλον οι διαχειριστές αυτής της σελίδας θα μπλοκάρουν αυτή τη δήλωση αφού πάντα ευνοούν το καζίνο (αν αυτό που συμβαίνει είναι νόμιμο ή όχι)... αλλά δεν με νοιάζει...



Δεν ξέρω για άλλες χώρες, αλλά εδώ έχουμε πραγματική προστασία των καταναλωτών, παίρνουμε την εξαπάτηση και τις απάτες πολύ σοβαρά και αυτό το καζίνο έχει όλα τα χαρακτηριστικά του να είναι ένα!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Am I assuming correctly that you feel your balance was not calculated properly during the game?

I'm sorry, but I really can't tell. Anyway, do you have an official response from the casino?

To be honest with you, after all our previous experiences, I am amazed you keep playing there,..


Radka
πριν από 7 μήνες

Για να δούμε, αν παίξω με ελάχιστο στοίχημα 0,25€ δεν μπορεί να είναι ότι σε ένα γύρισμα (επειδή δεν ανέβασα το στοίχημα) θα ξοδέψω 30€ περίπου...


ΟΧΙ, δεν παίζω πια σε αυτό το καζίνο... Έκανα κι άλλο ένα κρύο ντους...


Αυτό που βρίσκω σοκαριστικό είναι η απόλυτη έλλειψη προσοχής και δεν καταλαβαίνω πώς επιτρέπεται σε ένα καζίνο να τραβήξει κυριολεκτικά το τσουράκι των χρηστών...


Δεν θα επικοινωνήσω ξανά μαζί τους, αφού ξέρω ότι τους παίρνει περισσότερο από μια εβδομάδα για να απαντήσουν και όταν το κάνουν, διαμορφώνουν κάποιον κανόνα ή ποιος ξέρει...

Και δεν είναι φυσιολογικό ένας χρήστης να πρέπει να παλέψει τόσο σκληρά για να κάνει μια ανάληψη...


Ξέχασα το καζίνο oldhavana και σίγουρα αυτή η πορεία θα τελειώσει σύντομα, νιώθω ένα άλλο καζίνο που θα απαγορευτεί στην Ισπανία, υπάρχουν ήδη λίγα καζίνο που επιτρέπονται ακόμα σε αυτή τη χώρα και τώρα καταλαβαίνω γιατί, αλλά εξακολουθώ να είμαι εξοργισμένος που συμβαίνουν αυτά τα πράγματα και το καζίνο θα συνεχίσει να κάνει το ίδιο σε πολλούς άλλους χρήστες... χωρίς κανένα είδος αντίκτυπου!



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
dorinamarcu14
πριν από 7 μήνες

So when this situation happened, did you ask the casino how is it possible that this occurred and your bet was raised to such a high value ? Did they answer you or how did it end ? 

You know that if you have any problems, you can try to contact our complaints team. Whatever you feel is unfair to you.

I'm sorry that you had to go through all this, but on the other hand I'm glad that you've put an end to this kind of casino. 😥

πριν από 7 μήνες

Γεια σας, πέρασα λίγο χρόνο πριν το δημοσιεύσω εδώ!

Θα τα περάσω τώρα, ναι εντελώς!

Ακόμα κι αν μου δώσουν πίσω αυτή την πίστωση... δεν είναι ότι μπορώ να την αποσύρω, καθώς είναι μια τιμή χαμηλότερη από την ελάχιστη τιμή που επιτρέπουν την ανάληψη... και αφού συνεχίζοντας να παίζω εκεί δεν θα συμβεί ξανά, Δεν έχει νόημα σε αυτό το σημείο να συνεχίσετε να τσακώνεστε μαζί τους και να εκνευρίζεστε ξανά!

Σε κάθε περίπτωση, αν συνεχίσουν έτσι, ελάχιστοι παίκτες θα μπορέσουν να διατηρήσουν!


Ωστόσο, ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις συμβουλές σας!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
dorinamarcu14
πριν από 7 μήνες

I also think that if such situations were set up more often, the casino would be more harmed than benefited. If something like this should occur at any casino in the future, don't hesitate to let us know. 

We will be here. I wish you the best of luck. ☘️

πριν από 6 μήνες

Hi Everyone. So its been awhile but I won again at Old Havana Casino. $2500. Played back $500...oh well. Balance of $2000 requested since May 9th with no movement yet. I guess I will give them the 14 business days before I contact them.

Z

zena5755
πριν από 6 μήνες

Hi, I think you can ask the casino why it takes longer, but I know the withdrawals weren't the fastest before. Have you tried to find out if there are any technical problems or similar ? 

Anyway, I think you are familiar with the time we give casinos, so I think that's why you wrote 14 days. 

However, it is a reasonable solution, so we will wait for the casino to give some update or for the money to show up in your account. 😊☘️

Jaro
πριν από 5 μήνες

Hi, so they said they sent it on May 24 2024 bank wire. All other times when I received my money it took only one day. Its been 7 days and never arrived. I wrote to the finance department and i am waiting for an answer.

I will keep you posted

zena5755
πριν από 5 μήνες

Got this the other day, Its almost a month.

Dear Jay

Greetings from MainStreet Vegas Group!

The batch that included your payout was delayed. The funds should be credited soon.


Kind Regards,

Indy

Withdraw Support Agent - Old Havana Casino 

1...4 5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα