πριν από 9 μήνες
Πιθανότατα θα χρειαστεί να περιμένετε 2 έως 3 εβδομάδες πριν πάρετε τα χρήματά σας. Αυτό πέρασα πολλές φορές.
It's probably going be 2 to 3 weeks wait before you get your money. This is what I went through many times.
0
Πιθανότατα θα χρειαστεί να περιμένετε 2 έως 3 εβδομάδες πριν πάρετε τα χρήματά σας. Αυτό πέρασα πολλές φορές.
It's probably going be 2 to 3 weeks wait before you get your money. This is what I went through many times.
αλλά μέχρι να κάνεις μια κατάθεση δεν παίρνει πολύ χρόνο..... χαχαχα
Θεέ μου... τίποτα, παίξε καλύτερα το croco casino! Δεν ξέρω γιατί μπήκα στο Old Havana αυτό, για το μπόνους, για μια αλλαγή
but by the time you make a deposit it doesn't take a long time..... hahaha
My goodness... nothing, play croco casino better! I don't know why I got into Old Havana this one, for the bonus, for a change
pero para cuando uno hace un deposito no se tarda naaaa..... jajaja
madre mia... nada, play croco casino mejor! no se a que me he metido en old havana este, por el bonus, para variar
Λοιπόν, έχουν τα ίδια παιχνίδια (περιορίζομαι μόνο στα φρουτάκια) και οι αναλήψεις διεκπεραιώνονται πολύ πιο γρήγορα, δίνουν επίσης περισσότερες επιλογές για ανάληψη χρημάτων, με βολεύει πολύ να γίνεται απευθείας στην κάρτα για παράδειγμα
Τώρα, ο καθένας με την εμπειρία που είχε, αλλά ναι, αυτοί οι άνθρωποι με εκπλήσσουν που δεν αλλάζουν καν την κατάσταση της αίτησης
Well, they have the same games (I only limit myself to the slots) and the withdrawals are processed much faster, they also give more options for withdrawing funds, it is very convenient for me that it is done directly on the card for example
Now, each one with the experience they have had, but yes, these people surprise me that they do not even change the status of the application
bueno, tienen las mismos juegos (yo solo me limito a los slots) y pues los retiros se procesan bastante mas rápido, ademas dan mas opciones de retiro de fondos, a mi me es muy cómodo que se haga directamente en la tarjeta por ejemplo
Ahora pues cada unos con la experiencia que haya tenido, pero si, esta gente me extraña que no cambia ni el estado de la solicitud siquiera
Χρησιμοποιώ τα ίδια έγγραφα για κάθε καζίνο. Αυτό τους χρειάζεται σε περίπτωση που κερδίσω και το έδωσα σε αυτούς τους ανθρώπους στο play croco και τους αρνήθηκαν όλους. Έπαιξα λοιπόν τα λεφτά μου και βγήκα έξω. Δεν αξίζει η επιδείνωση να διορθώσουν ό,τι ήθελαν διορθωμένο. Δεν ασχολήθηκα καν και η νίκη ήταν πολύ μικρή.
I use the same documents for every casino. That needs them in case I win and I gave it to these people at play croco and they denied all of them. So I played my money and got out. It's not worth the aggravation to correct whatever they wanted corrected. I didn't even bother and the win was very small.
Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών, ίσως, για να λάβετε κάποιες απαντήσεις σχετικά; Θα πρέπει να μπορούν να σας εξηγήσουν τα πάντα. Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως σε αυτό το καζίνο;
Have you tried to reach to the customer support, perhaps, to get some answers about it? They should be able to explain everything to you. Is your account fully verified at this casino?
Φυσικά, στείλτε email εντός 2 ημερών από τη στιγμή που θα δείτε ότι δεν υπάρχει αλλαγή στο αίτημά μου....
Σήμερα έλαβα απάντηση, ότι δηλαδή για την Ευρώπη και δεν ξέρω ποιες άλλες χώρες είναι διαφορετικοί οι κανόνες για τα μπόνους που δίνουν... μου φαίνεται ότι οι δικαιολογίες και οι κανόνες επινοούνται όπως έχει κερδίσει ένας χρήστης και θέλει να βγάλει χρήματα... .
Αυτούς τους όρους που έθεσαν για να μπορέσουν να κάνουν ανάληψη οποιουδήποτε κέρδους από αυτό το μπόνους, καλά, τους πληρούσα, έφτασα το ποσό που απαιτούσαν για να μπορέσω να κάνω ανάληψη, επιπλέον, έκανα ακόμη και μια μικρή κατάθεση (γιατί μέχρι Βλέπω ότι μπορεί να γίνει ανάληψη δεν ρισκάρω πολλά χρήματα, προφανώς) αφού το μέγιστο ποσό που μπορεί να κάνει ανάληψη από το μπόνους δεν φτάνει το ελάχιστο που απαιτείται για να μπορέσει να κάνει ανάληψη...
Σύμφωνα με αυτούς, δεν έχω φτάσει στο στοίχημα που απαιτείται αν ζεις στην Ευρώπη (όταν δήλωσα επίσης ότι ζω στην Ισπανία κατά την εγγραφή μου, δεν ξέρω πού νομίζουν ότι βρίσκεται η Ισπανία)... δεν έχω πλέον οτιδήποτε στον λογαριασμό μου, ούτε ότι έχω ενεργό μπόνους ή πόσα πρέπει να συνεχίσω να στοιχηματίζω... ΔΕΝ ΞΕΡΩ, δεν με πείθουν καθόλου... Ήμουν ήδη έκπληκτος που ένα διαδικτυακό καζίνο πληρώνει έναν χρήστη που είχε την τύχη να κερδίσει λίγα χρήματα 🤣🤣🤣....
Of course, send email within 2 days of seeing that there is no change in my request....
I received a response today, that in other words, for Europe and I don't know which other countries the rules for the bonuses they give are different... it seems to me that excuses and rules are invented as a user has won and wants to withdraw money... .
Those conditions that they set in order to be able to withdraw any profit from that bonus, well, I met them, I reached the amount they required to be able to make a withdrawal, what's more, I even made a small deposit (because until I see that a withdrawal can be made I'm not risking a lot of money, obviously) since the maximum amount that one can withdraw from the bonus does not reach the minimum required to be able to make a withdrawal...
According to them, I have not reached the wager that is required if you live in Europe (when I also stated that I live in Spain when registering, I don't know where they think Spain is located)... I no longer have anything in my account, nor that I have an active bonus or how much I have to continue betting... I DON'T KNOW, they are not convincing me at all... I was already surprised that an online casino pays a user who has been lucky enough to win a little money 🤣🤣🤣....
Claro, envíe correo a los 2 días de ver que no hay ningún cambio en mi solicitud....
Recibí respuesta hoy, que con otras palabras, para Europa y no se que otro países las reglas de los bonos que dan son diferentes... me parece a mi que se inventan excusas y normas conforme un usuario haya ganada y quiere sacar dinero...
Esas condiciones que ellos ponian para poder retirar cualquier ganancia de ese bono pues yo las cumplí, llegue a la cantidad que requerían para poder hacer retiro, es más, incluso hice un pequeño deposito (porque yo hasta que no vea que se puede realizar un retiro no me arriesgo mucho dinero, obvio) ya que la cantidad maxima que uno puede retirar del bono no llega al mínimo que requieren para poder hacer un retiro...
Según ellos no he llegado a la apuesta que se requiere si vives en Europa (cuando además al registrarme puse que vivo en España, no se donde pensarán que se ubica España)... a mi no me sale ya nada en la cuenta, ni que tengo un bono activo ni cuanto he de seguir apostando.... NO SE, a mi no me están convenciendo en absoluto... ya me extrañaba a mi que un casino online pague un usuario que ha tenido la suerte de ganar allí un dinerito 🤣🤣🤣....
Χμ, δεν είναι μια εξαιρετική εμπειρία, πράγματι.
Κατά τη γνώμη μου, μια τέτοια κατάσταση θα μπορούσε να αποφευχθεί απολύτως εάν το καζίνο εφάρμοζε καλύτερες δυνατότητες λογισμικού.
Μπορώ να φανταστώ ότι αν δεν εμπλακείτε με την υποστήριξη, κανείς δεν φαίνεται να ξέρει ποια χώρα συμπληρώσατε στη φόρμα εγγραφής, σε πολλές περιπτώσεις, η χώρα συμπληρώνεται ακόμη και αυτόματα με βάση την IP μας. Εν πάση περιπτώσει, η άποψή μου είναι αρκετά ξεκάθαρη - κάθε παίκτης πρέπει να έχει τη δυνατότητα να δει την πρόοδό του στο ποντάρισμα σωστά, με βάση τις ιδιαιτερότητες του λογαριασμού. Αν και κάτι τέτοιο πρέπει να είναι διαθέσιμο με όρους και προϋποθέσεις που μπορεί να είναι αρκετά για τα καζίνο, δεν είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι αυτό είναι πραγματικά αρκετό για τους παίκτες. 🤷♀️
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ελπίζω να μην έχετε ξανά τέτοιους αγώνες.
Hmm, not an exceptional experience, indeed.
In my opinion, such a situation would be perfectly avoidable if the casino implemented better software features.
I can imagine that unless you get involved with the support, no one seems to know which country you filled out in the registration form, in many cases, the country is even filled out automatically based on our IP. Anyway, my point is pretty straightforward - each player should be allowed to see his wagering progress correctly, based on the account specifics. While such a thing needs to be available in terms and conditions that might be enough for casinos, I'm not fully convinced this is actually enough for the players. 🤷♀️
One way or another, I hope you will never have such struggles again.
ήδη!!! Το ίδιο νομίζω... πρώτα δεν καταλαβαίνω γιατί μπορώ να έχω πρόσβαση σε μπόνους με ορισμένες προϋποθέσεις, τις οποίες εκπλήρωσα!!!... μετά μου λένε ότι για την Ευρώπη υπάρχουν άλλες προϋποθέσεις... έπρεπε να εφάρμοσα αυτούς τους όρους από την αρχή ή δεν μου επέτρεψαν να έχω πρόσβαση σε αυτό το μπόνους καλωσορίσματος ή ορίζοντας τους όρους ανάλογα με κάθε χώρα...
Συνθήκες που... καλά, αυτό που λες, δεν έχω πλέον κανέναν έλεγχο αφού δεν βλέπω τις υποτιθέμενες συνθήκες στον λογαριασμό μου, σήμερα δεν ξέρω καν πότε θα πρέπει να τις συμμορφωθώ ή τίποτα απολύτως, μιας και αυτές ισχύουν αλλά όχι Αντικατοπτρίζονται στον λογαριασμό μου....
Δεν ξέρω αν είναι παντελής έλλειψη ελέγχου, οπότε είναι εντελώς ανησυχητικό!!!.... ή συνθήκες που επινοούνται επειδή υπάρχει ένας χρήστης εκατομμυρίων που έρχεται να κερδίσει και με το να μην το πληρώσει , τα πράγματα εφευρίσκονται όπως έρχονται από όπου μπορούν βγαίνουν.... (για να μην πω βλακείες!!!)
Φυσικά δεν θα κάνω μεγάλη κατάθεση σε αυτό το καζίνο... ούτε το προτείνω!!!
already!!! I think the same thing... first I don't understand why I can access a bonus with certain conditions, which I fulfilled!!!... then they tell me that for Europe there are other conditions... they had to have applied those conditions from the beginning or not letting me access that welcome bonus, or setting the conditions according to each country...
Conditions that... well, what you say, I no longer have any control since I do not see the supposed conditions in my account, today I do not even know when I will have to comply with them or anything at all, since they are applicable but not They are reflected in my account....
I don't know if it is a total lack of control, in which case it is totally alarming!!!.... or conditions that are invented because there is a user of millions who comes to win and by not paying for it, things are invented as they come from where they can they come out.... (not to say nonsense!!!)
Of course I will not make a large deposit in this casino... nor do I recommend it!!!
ya!!! lo mismo pienso yo.... primero no entiendo el porque puedo acceder a un bonus con ciertas condiciones, que pues yo las cumplí!!!... luego me dicen que para Europa hay otras condiciones.... tenían haber aplicado esas condiciones desde un principio o bien no dejarme acceder a ese bono de bienvenida, o poner las condiciones conforme cada país...
Condiciones que... pues lo que tu dices, yo ya no tengo ningún control ya que supuestas condiciones yo no las veo en mi cuenta, hoy por hoy no se ni cuando llego ha cumplirlas ni nada de nada, ya que son aplicables pero no quedan reflejadas en mi cuenta....
no se si es un descontrol total, en cuyo caso es totalmente alarmante!!!.... o bien condiciones que se inventan porque hay un usuario de millones que llega ha ganar y por no pagarlo, se inventan cosas conforme les salen de donde les salgan.... (para no decir burradas!!!)
desde luego yo un deposito importante no haré en este casino... ni lo recomiendo!!!
και μιας και δεν έφταναν όλα τα άλλα είπα, καλά... σήμερα θα παίξω λίγο ακόμα, έχασα 250€ εν ριπή οφθαλμού αλλά δεν είναι μόνο αυτό..., ε, έχω έφτασα ήδη ένα ασήμαντο ποσό περίπου 30 € στο λογαριασμό μου, παίζοντας ghost ship στοιχηματίζοντας το ελάχιστο επιτρεπόμενο!!!... Ξαφνικά έμεινα με €6 ή κάτι τέτοιο - ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ 0,25 €) OO OO OO βήμα-βήμα, για να συνεχίσω να παίζω προσπάθησα να χρησιμοποιήσω τους πόντους comp, οι οποίοι φαίνονται σαν να είχαν ήδη ξοδευτεί αλλά το υπόλοιπό μου παρέμεινε το ίδιο TT TT.....
Υποθέτω ότι έπρεπε απλώς να πείσω τον εαυτό μου ότι αυτό το καζίνο είναι το χειρότερο, απατεώνες και κλέφτες!!!... Απλώς δεν ξέρω πώς επιτρέπονται αυτά τα πράγματα, αυτό δεν είναι καν ΝΟΜΙΜΟ και είμαι σίγουρος ότι δεν ισχύει απλά μου συμβαίνει. ..
και μάλλον οι διαχειριστές αυτής της σελίδας θα μπλοκάρουν αυτή τη δήλωση αφού πάντα ευνοούν το καζίνο (αν αυτό που συμβαίνει είναι νόμιμο ή όχι)... αλλά δεν με νοιάζει...
Δεν ξέρω για άλλες χώρες, αλλά εδώ έχουμε πραγματική προστασία των καταναλωτών, παίρνουμε την εξαπάτηση και τις απάτες πολύ σοβαρά και αυτό το καζίνο έχει όλα τα χαρακτηριστικά του να είναι ένα!!!
and since everything else wasn't enough, I said, well... today I'm going to play a little more, I lost €250 in the blink of an eye but that's not all..., well, I've already reached a pittance of about 30 or so €s in my account, playing ghost ship betting the minimum allowed!!!... I was suddenly left with €6 or something like that - IN A MINIMUM BET OF €0.25) OO OO OO step by step , to continue playing I tried to use the comp points, which seem like they were already spent but my balance stayed the same TT TT.....
I guess I just needed to convince myself that this casino is the worst, scammers and thieves!!!... I just don't know how these things are allowed, this is not EVEN LEGAL and I'm sure it doesn't just happen to me. ..
and probably the administrators of this page will block this statement since they always favor the casino (whether what is happening is legal or not)... but I don't care...
I don't know about other countries but here we have real consumer protection, we take deception and scams very seriously and this casino has all the earmarks of being one!!!
y como no era suficiente todo lo demás, digo, bueno... hoy voy ha jugar un poco mas, perdí 250€ en un cerrar y abrir de ojos pero no es todo...., bueno, llegue ya a una miseria de unos 30 y picos €s en mi cuenta, jugando a ghost ship apostando lo mínimo permitido!!!... me quede de repente con 6€ o algo por el estilo - EN UNA APUESTA MÍNIMA DE 0.25€) O.O O.O O.O paso seguido, para seguir jugando trate de usar los comp points, que parecen como ya gastados pero mi saldo se quedo en lo mismo T.T T.T......
imagino que solo necesitaba convencerme de que este casino es lo peor, estafadores y ladrones!!!... es que yo no se como se permiten estas cosas, esto no es NI LEGAL y estoy segura de que no solo me pasa a mi...
y probablemente los administradores de esta pagina bloquearan este comunicado ya que siempre van a favor del casino (sea legal o no lo que este pasando)... pero igual me da...
no se en otros países pero aquí tenemos una protección al consumidor de verdad, nos tomamos muy en serio los engaños y las estafas y este casino tiene toda la pinta de serlo!!!
ήδη!!! Το ίδιο νομίζω... πρώτα δεν καταλαβαίνω γιατί μπορώ να έχω πρόσβαση σε μπόνους με ορισμένες προϋποθέσεις, τις οποίες εκπλήρωσα!!!... μετά μου λένε ότι για την Ευρώπη υπάρχουν άλλες προϋποθέσεις... έπρεπε να εφάρμοσα αυτούς τους όρους από την αρχή ή δεν μου επέτρεψαν να έχω πρόσβαση σε αυτό το μπόνους καλωσορίσματος ή ορίζοντας τους όρους ανάλογα με κάθε χώρα...
Συνθήκες που... καλά, αυτό που λες, δεν έχω πλέον κανέναν έλεγχο αφού δεν βλέπω τις υποτιθέμενες συνθήκες στον λογαριασμό μου, σήμερα δεν ξέρω καν πότε θα πρέπει να τις συμμορφωθώ ή τίποτα απολύτως, μιας και αυτές ισχύουν αλλά όχι Αντικατοπτρίζονται στον λογαριασμό μου....
Δεν ξέρω αν είναι παντελής έλλειψη ελέγχου, οπότε είναι εντελώς ανησυχητικό!!!.... ή συνθήκες που επινοούνται επειδή υπάρχει ένας χρήστης εκατομμυρίων που έρχεται να κερδίσει και με το να μην το πληρώσει , τα πράγματα εφευρίσκονται όπως έρχονται από όπου μπορούν βγαίνουν.... (για να μην πω βλακείες!!!)
Φυσικά δεν θα κάνω μεγάλη κατάθεση σε αυτό το καζίνο... ούτε το προτείνω!!!
already!!! I think the same thing... first I don't understand why I can access a bonus with certain conditions, which I fulfilled!!!... then they tell me that for Europe there are other conditions... they had to have applied those conditions from the beginning or not letting me access that welcome bonus, or setting the conditions according to each country...
Conditions that... well, what you say, I no longer have any control since I do not see the supposed conditions in my account, today I do not even know when I will have to comply with them or anything at all, since they are applicable but not They are reflected in my account....
I don't know if it is a total lack of control, in which case it is totally alarming!!!.... or conditions that are invented because there is a user of millions who comes to win and by not paying for it, things are invented as they come from where they can they come out.... (not to say nonsense!!!)
Of course I will not make a large deposit in this casino... nor do I recommend it!!!
ya!!! lo mismo pienso yo.... primero no entiendo el porque puedo acceder a un bonus con ciertas condiciones, que pues yo las cumplí!!!... luego me dicen que para Europa hay otras condiciones.... tenían haber aplicado esas condiciones desde un principio o bien no dejarme acceder a ese bono de bienvenida, o poner las condiciones conforme cada país...
Condiciones que... pues lo que tu dices, yo ya no tengo ningún control ya que supuestas condiciones yo no las veo en mi cuenta, hoy por hoy no se ni cuando llego ha cumplirlas ni nada de nada, ya que son aplicables pero no quedan reflejadas en mi cuenta....
no se si es un descontrol total, en cuyo caso es totalmente alarmante!!!.... o bien condiciones que se inventan porque hay un usuario de millones que llega ha ganar y por no pagarlo, se inventan cosas conforme les salen de donde les salgan.... (para no decir burradas!!!)
desde luego yo un deposito importante no haré en este casino... ni lo recomiendo!!!
και μιας και δεν έφταναν όλα τα άλλα είπα, καλά... σήμερα θα παίξω λίγο ακόμα, έχασα 250€ εν ριπή οφθαλμού αλλά δεν είναι μόνο αυτό..., ε, έχω έφτασα ήδη ένα ασήμαντο ποσό περίπου 30 € στο λογαριασμό μου, παίζοντας ghost ship στοιχηματίζοντας το ελάχιστο επιτρεπόμενο!!!... Ξαφνικά έμεινα με €6 ή κάτι τέτοιο - ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ 0,25 €) OO OO OO βήμα-βήμα, για να συνεχίσω να παίζω προσπάθησα να χρησιμοποιήσω τους πόντους comp, οι οποίοι φαίνονται σαν να είχαν ήδη ξοδευτεί αλλά το υπόλοιπό μου παρέμεινε το ίδιο TT TT.....
Υποθέτω ότι έπρεπε απλώς να πείσω τον εαυτό μου ότι αυτό το καζίνο είναι το χειρότερο, απατεώνες και κλέφτες!!!... Απλώς δεν ξέρω πώς επιτρέπονται αυτά τα πράγματα, αυτό δεν είναι καν ΝΟΜΙΜΟ και είμαι σίγουρος ότι δεν ισχύει απλά μου συμβαίνει. ..
και μάλλον οι διαχειριστές αυτής της σελίδας θα μπλοκάρουν αυτή τη δήλωση αφού πάντα ευνοούν το καζίνο (αν αυτό που συμβαίνει είναι νόμιμο ή όχι)... αλλά δεν με νοιάζει...
Δεν ξέρω για άλλες χώρες, αλλά εδώ έχουμε πραγματική προστασία των καταναλωτών, παίρνουμε την εξαπάτηση και τις απάτες πολύ σοβαρά και αυτό το καζίνο έχει όλα τα χαρακτηριστικά του να είναι ένα!!!
and since everything else wasn't enough, I said, well... today I'm going to play a little more, I lost €250 in the blink of an eye but that's not all..., well, I've already reached a pittance of about 30 or so €s in my account, playing ghost ship betting the minimum allowed!!!... I was suddenly left with €6 or something like that - IN A MINIMUM BET OF €0.25) OO OO OO step by step , to continue playing I tried to use the comp points, which seem like they were already spent but my balance stayed the same TT TT.....
I guess I just needed to convince myself that this casino is the worst, scammers and thieves!!!... I just don't know how these things are allowed, this is not EVEN LEGAL and I'm sure it doesn't just happen to me. ..
and probably the administrators of this page will block this statement since they always favor the casino (whether what is happening is legal or not)... but I don't care...
I don't know about other countries but here we have real consumer protection, we take deception and scams very seriously and this casino has all the earmarks of being one!!!
y como no era suficiente todo lo demás, digo, bueno... hoy voy ha jugar un poco mas, perdí 250€ en un cerrar y abrir de ojos pero no es todo...., bueno, llegue ya a una miseria de unos 30 y picos €s en mi cuenta, jugando a ghost ship apostando lo mínimo permitido!!!... me quede de repente con 6€ o algo por el estilo - EN UNA APUESTA MÍNIMA DE 0.25€) O.O O.O O.O paso seguido, para seguir jugando trate de usar los comp points, que parecen como ya gastados pero mi saldo se quedo en lo mismo T.T T.T......
imagino que solo necesitaba convencerme de que este casino es lo peor, estafadores y ladrones!!!... es que yo no se como se permiten estas cosas, esto no es NI LEGAL y estoy segura de que no solo me pasa a mi...
y probablemente los administradores de esta pagina bloquearan este comunicado ya que siempre van a favor del casino (sea legal o no lo que este pasando)... pero igual me da...
no se en otros países pero aquí tenemos una protección al consumidor de verdad, nos tomamos muy en serio los engaños y las estafas y este casino tiene toda la pinta de serlo!!!
Υποθέτω σωστά ότι πιστεύετε ότι το υπόλοιπό σας δεν υπολογίστηκε σωστά κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού;
Λυπάμαι, αλλά πραγματικά δεν μπορώ να το πω. Τέλος πάντων, έχετε επίσημη απάντηση από το καζίνο;
Για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, μετά από όλες τις προηγούμενες εμπειρίες μας, είμαι έκπληκτος που συνεχίζετε να παίζετε εκεί..
Am I assuming correctly that you feel your balance was not calculated properly during the game?
I'm sorry, but I really can't tell. Anyway, do you have an official response from the casino?
To be honest with you, after all our previous experiences, I am amazed you keep playing there,..
Για να δούμε, αν παίξω με ελάχιστο στοίχημα 0,25€ δεν μπορεί να είναι ότι σε ένα γύρισμα (επειδή δεν ανέβασα το στοίχημα) θα ξοδέψω 30€ περίπου...
ΟΧΙ, δεν παίζω πια σε αυτό το καζίνο... Έκανα κι άλλο ένα κρύο ντους...
Αυτό που βρίσκω σοκαριστικό είναι η απόλυτη έλλειψη προσοχής και δεν καταλαβαίνω πώς επιτρέπεται σε ένα καζίνο να τραβήξει κυριολεκτικά το τσουράκι των χρηστών...
Δεν θα επικοινωνήσω ξανά μαζί τους, αφού ξέρω ότι τους παίρνει περισσότερο από μια εβδομάδα για να απαντήσουν και όταν το κάνουν, διαμορφώνουν κάποιον κανόνα ή ποιος ξέρει...
Και δεν είναι φυσιολογικό ένας χρήστης να πρέπει να παλέψει τόσο σκληρά για να κάνει μια ανάληψη...
Ξέχασα το καζίνο oldhavana και σίγουρα αυτή η πορεία θα τελειώσει σύντομα, νιώθω ένα άλλο καζίνο που θα απαγορευτεί στην Ισπανία, υπάρχουν ήδη λίγα καζίνο που επιτρέπονται ακόμα σε αυτή τη χώρα και τώρα καταλαβαίνω γιατί, αλλά εξακολουθώ να είμαι εξοργισμένος που συμβαίνουν αυτά τα πράγματα και το καζίνο θα συνεχίσει να κάνει το ίδιο σε πολλούς άλλους χρήστες... χωρίς κανένα είδος αντίκτυπου!
Let's see, if I play with a minimum bet of €0.25 it can't be that in one spin (because I didn't raise the bet) I'll spend €30 or so...
NO, I don't play in this casino anymore... I already took another cold shower...
What I find shocking is the absolute lack of consideration and I don't understand how a casino is allowed to literally pull the piss of users...
I will not contact them again, after knowing that it takes them more than a week to respond and when they do, they make up some rule or who knows...
And it is not normal for a user to have to fight so hard to make a withdrawal...
I forgot about oldhavana casino and surely this march will soon end I feel another casino that will be banned in Spain, there are already few casinos that are still allowed in this country and now I understand why, but I am still outraged that these things happen and the casino will continue doing the same thing to many other users... without any type of repercussion!
a ver, si juego con una apuesta mínima de 0.25€ no puede ser que en una tirada (porque no subí la apuesta) me gaste 30 y tantos €...
NO, YA no juego mas en este casino.... ya me di otra ducha fría...
Lo que me parece impactante es la absoluta falta de consideración y no entiendo como a un casino se le permita literalmente tomar el pelo a los usuarios...
No volveré ha contactar ya con ellos, ya después de saber que tardan mas de una semana en contestar y cuando lo hacen pues se inventan alguna norma o vete ha saber...
Y tampoco es normal que un usuario tenga que pelear tanto para hacer un retiro...
Yo me olvido de oldhavana casino y seguramente a esta marcha dentro de nada acabara siento otro casino que va ha quedar prohibido en España, ya de por si son pocos los casinos que aun están permitidos en este país y ahora comprendo el porque, pero sigo siendo indignada que estas cosas pasan y el casino, pues seguirá haciendo lo mismo a otros muchos usuarios... sin ningún tipo de repercusión!
Όταν λοιπόν συνέβη αυτή η κατάσταση, ρωτήσατε το καζίνο πώς είναι δυνατόν να συνέβη αυτό και το στοίχημά σας να αυξηθεί σε τόσο υψηλή αξία; Σου απάντησαν ή πώς τελείωσε;
Γνωρίζετε ότι εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα, μπορείτε να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα παραπόνων μας. Ό,τι νιώθεις είναι άδικο απέναντί σου.
Λυπάμαι που χρειάστηκε να τα περάσετε όλα αυτά, αλλά από την άλλη χαίρομαι που βάλατε τέλος σε αυτού του είδους τα καζίνο. 😥
So when this situation happened, did you ask the casino how is it possible that this occurred and your bet was raised to such a high value ? Did they answer you or how did it end ?
You know that if you have any problems, you can try to contact our complaints team. Whatever you feel is unfair to you.
I'm sorry that you had to go through all this, but on the other hand I'm glad that you've put an end to this kind of casino. 😥
Γεια σας, πέρασα λίγο χρόνο πριν το δημοσιεύσω εδώ!
Θα τα περάσω τώρα, ναι εντελώς!
Ακόμα κι αν μου δώσουν πίσω αυτή την πίστωση... δεν είναι ότι μπορώ να την αποσύρω, καθώς είναι μια τιμή χαμηλότερη από την ελάχιστη τιμή που επιτρέπουν την ανάληψη... και αφού συνεχίζοντας να παίζω εκεί δεν θα συμβεί ξανά, Δεν έχει νόημα σε αυτό το σημείο να συνεχίσετε να τσακώνεστε μαζί τους και να εκνευρίζεστε ξανά!
Σε κάθε περίπτωση, αν συνεχίσουν έτσι, ελάχιστοι παίκτες θα μπορέσουν να διατηρήσουν!
Ωστόσο, ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις συμβουλές σας!
Hello, I spent a little while before posting it here!
I'll pass on them now, yes totally!
Even if they give me back that credit... it's not like I can withdraw it, being a value lower than the minimum they allow to withdraw... and since continuing to play there it won't happen again either, it doesn't even make sense at this point to continue fighting with them and get upset again!
In any case, if they continue like this, few players will be able to maintain!
However, thanks for your answers and advice!
Hola, pues paso un ratito antes de ponerlo por aquí!
Paso de ellos ya, si total!
Aunque me devuelvan ese crédito... tampoco es que lo pueda retirar, siendo un valor inferior al mínimo que permiten retirar... y como seguir jugando allí tampoco volverá ha pasar, no tiene ni sentido a estas alturas seguir peleando con ellos y alterarse de nuevo!
De todo modo, como sigan así, pocos jugadores conseguirán mantener!
No obstante gracias por vuestras respuestas y consejos!
Πιστεύω επίσης ότι αν δημιουργούνταν πιο συχνά τέτοιες καταστάσεις, το καζίνο θα ήταν περισσότερο κακό παρά όφελος. Εάν κάτι τέτοιο συμβεί σε οποιοδήποτε καζίνο στο μέλλον, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε.
Θα είμαστε εδώ. Σας εύχομαι καλή τύχη. ☘️
I also think that if such situations were set up more often, the casino would be more harmed than benefited. If something like this should occur at any casino in the future, don't hesitate to let us know.
We will be here. I wish you the best of luck. ☘️
Γεια σε όλους. Πέρασε καιρός, αλλά κέρδισα ξανά στο Old Havana Casino. $2500. Έπαιξε πίσω 500$...ωχ καλά. Υπόλοιπο 2000 $ ζητήθηκε από τις 9 Μαΐου χωρίς καμία κίνηση ακόμη. Υποθέτω ότι θα τους δώσω τις 14 εργάσιμες ημέρες πριν επικοινωνήσω μαζί τους.
Ζ
Hi Everyone. So its been awhile but I won again at Old Havana Casino. $2500. Played back $500...oh well. Balance of $2000 requested since May 9th with no movement yet. I guess I will give them the 14 business days before I contact them.
Z
Γεια, νομίζω ότι μπορείτε να ρωτήσετε το καζίνο γιατί διαρκεί περισσότερο, αλλά ξέρω ότι οι αναλήψεις δεν ήταν οι πιο γρήγορες πριν. Προσπαθήσατε να μάθετε αν υπάρχουν τεχνικά προβλήματα ή παρόμοια;
Τέλος πάντων, νομίζω ότι είσαι εξοικειωμένος με την ώρα που δίνουμε στα καζίνο, οπότε νομίζω ότι γι' αυτό έγραψες 14 μέρες.
Ωστόσο, είναι μια λογική λύση, οπότε θα περιμένουμε να ενημερώσει το καζίνο ή να εμφανιστούν τα χρήματα στον λογαριασμό σας. 😊☘️
Hi, I think you can ask the casino why it takes longer, but I know the withdrawals weren't the fastest before. Have you tried to find out if there are any technical problems or similar ?
Anyway, I think you are familiar with the time we give casinos, so I think that's why you wrote 14 days.
However, it is a reasonable solution, so we will wait for the casino to give some update or for the money to show up in your account. 😊☘️
Γεια, έτσι είπαν ότι το έστειλαν στις 24 Μαΐου 2024 τραπεζικό έμβασμα. Όλες οι άλλες φορές που έλαβα τα χρήματά μου χρειάστηκε μόνο μία μέρα. Πέρασαν 7 μέρες και δεν έφτασε ποτέ. Έγραψα στο οικονομικό τμήμα και περιμένω απάντηση.
Θα σας κρατάμε ενήμερους
Hi, so they said they sent it on May 24 2024 bank wire. All other times when I received my money it took only one day. Its been 7 days and never arrived. I wrote to the finance department and i am waiting for an answer.
I will keep you posted
Το πήρα τις προάλλες, είναι σχεδόν ένας μήνας.
Αγαπητέ Τζέι
Χαιρετισμούς από το MainStreet Vegas Group!
Η παρτίδα που περιελάμβανε την πληρωμή σας καθυστέρησε. Τα κεφάλαια θα πρέπει να πιστωθούν σύντομα.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Indy
Πράκτορας Υποστήριξης ανάληψης - Old Havana Casino
Got this the other day, Its almost a month.
Dear Jay
Greetings from MainStreet Vegas Group!
The batch that included your payout was delayed. The funds should be credited soon.
Kind Regards,
Indy
Withdraw Support Agent - Old Havana Casino
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.