Γεια σου!
Επιτρέψτε μου να προσθέσω λίγο πλαίσιο εδώ.
Σε κάθε περίπτωση, εμείς στο Casino Guru εξετάζουμε τους επίσημους ιστότοπους του καζίνο για να παρέχουμε στους παίκτες ένα πλήρες σύνολο πληροφοριών, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζει ο Δείκτης Ασφαλείας. Η Romi σκόπευε να σας δείξει πώς εξετάσαμε το καζίνο. δείτε το αποτέλεσμα: https://casino.guru/ok8au-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
Όπως μπορείτε να δείτε, πρέπει να βρείτε αρκετά θετικά.
Δεν είμαι σίγουρος τι αφορούν και τα δύο στιγμιότυπα οθόνης, αλλά σίγουρα δεν μοιάζει με μια αξιοπρεπή σελίδα. Δεν θα συμφωνούσατε; 🙂 Προσπαθήστε να εστιάσετε σε αξιοσέβαστα προφίλ όταν περιηγείστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρακαλώ. Σχεδόν όλες οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι ήδη γεμάτες απατεώνες και ψεύτικα προφίλ, επειδή είναι μια κερδοφόρα επιχείρηση.
Για να σας βοηθήσω, προτείνω να υποβάλετε μια καταγγελία χωρίς χρέωση. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο το Κέντρο Ανάλυσης Γκουρού του Καζίνο υποστηρίζει παίκτες σε παρόμοιες καταστάσεις. Απλώς διαβάστε τις οδηγίες: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈
Μετά από αυτό, ξεκινήστε τη διαδικασία καταγγελίας εδώ 👈
Φαντάζομαι ότι πρόκειται για ένα σωρό πληροφορίες, οπότε μη διστάσετε να κάνετε ερωτήσεις εάν χρειάζεται.
Hi there!
Allow me to add a bit of context here.
In any case, we at Casino Guru review official casino sites to provide players with a full-scoped set of information, among which stands out the Safety Index. Romi intended to show you how we reviewed the casino; check out the result: https://casino.guru/ok8au-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
As you can see, quite a few positives are to find.
Not sure what both screenshots are about, but it certainly does not look like a decent page. Wouldn't you agree? 🙂 Try to focus on respectable profiles when browsing social media, please. Almost all social platforms are already full of scammers and fake profiles because it's a profitable business.
To help you out, I suggest submitting a free-of-charge complaint. That's how the Casino Guru Resolution Center supports players in similar situations. Just please read the instructions: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈
After that, start the complaint process here 👈
I imagine that's quite a bunch of information, so feel free to ask questions if you need to.
Αυτόματη μετάφραση: