ΦόρουμΚαζίνοΟ Mr Bet μπλόκαρε τον λογαριασμό μου και δεν μου πλήρωσαν τα χρήματά μου

Ο Mr Bet μπλόκαρε τον λογαριασμό μου και δεν μου πλήρωσαν τα χρήματά μου

πριν από 2 έτη από eurobsonbertolla
|
2109 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Παίζω μήνες στο καζίνο, έκανα πολλές καταθέσεις, πάντα όλα εντάξει, έκανα και μια μικρή ανάληψη, πριν λίγες μέρες ζήτησα ανάληψη και επειδή ήταν μεγαλύτερο ποσό, ζήτησαν έγγραφα, έστειλα και ζήτησαν βοήθεια μέσω chat, είπαν να περιμένω, μετά με μπλόκαραν και κράτησαν τα χρήματα, όλα τα δεδομένα μου είναι αληθινά, το μόνο πράγμα ήταν να στείλω το email στον τόπο διαμονής, αλλά πήγα να ζητήσω βοήθεια και αναφέρω το λάθος, δεν με βοήθησαν και συνεχίζουν χωρίς να μου δώσουν ευκαιρία να το διορθώσω, το ίδιο έκανε και ένας συνάδελφος, αλλά επειδή δεν είχα τίποτα να αποσύρω, μου έδωσαν την ευκαιρία να στείλω ξανά. Γιατί το έκαναν αυτό σε κάποιον που παίζει και του άρεσε το καζίνο;


Αυτόματη μετάφραση:
eurobsonbertolla
πριν από 2 έτη

So what happened with the place of residence exactly? What was the error?

πριν από 2 έτη

Την ημέρα που ζήτησα απόσυρση, μου ζήτησαν να επιβεβαιώσω τα στοιχεία, τα συμπλήρωσα, μόλις τα έστειλα παρατήρησα με έναν συνάδελφο ότι είχαμε βάλει το e-mail στη θέση της διεύθυνσης, το μπέρδεψα με μια διεύθυνση e-mail, και έβαλα το e-mail μου, μετά πήγα για υποστήριξη και εξήγησα ότι θα μπορούσα να είχα στείλει κάτι στο λάθος μέρος, μου είπαν ότι με ρώτησαν αν μου λείπει κάτι, ότι πρέπει να περιμένω , μετά μια άλλη μέρα ο λογαριασμός μπλοκαρίστηκε και χωρίς να ξέρω γιατί, μόνο η έτοιμη πρόταση που λέει ότι πρέπει να παρέχω πραγματικά δεδομένα και τέτοια, αλλά δεν μου έδωσαν την ευκαιρία να το διορθώσω, ο φίλος μου έκανε το ίδιο, στο παρεμπιπτόντως, ακυρώθηκα γιατί είχα απαίτηση, δεν είχε τίποτα και είχε την ευκαιρία να στείλει ξανά, γιατί αυτό; Αφού όλα όσα έστειλα είναι αλήθεια;


Αυτόματη μετάφραση:
eurobsonbertolla
πριν από 2 έτη

I'm looking at your complaint here:

https://casino.guru/mr-bet-casino-player-s-account-has-been-closed

I asked Peter to show me the evidence that was sent to us by the casino and it seems that the home address wasn't the only information about you that you didn't fill correctly. In that case, it's a standard process that the casino closes player's account.

πριν από 2 έτη

Και ποια είναι η διαφορά από άλλους χρήστες, οπότε δεν μπορώ να το διορθώσω; Αφού όλα αυτά που έστειλα ήταν αλήθεια;

Αυτόματη μετάφραση:
eurobsonbertolla
πριν από 2 έτη

I'll give you an example. If you create an account in a casino and the account will be registered under a name:

Pedro Mendez, Avenida Libertade 46 street and you send documents to the casino that will show that you're Andre Gomes, Praça do Comércio 2, then the casino needs to send the winnings to Pedro Mendez.

That's how the anti money-laundering system works. You can't send money to a different person or you can't tell the casino that you changed your mind and your name is actually different.

πριν από 2 έτη

Καταλαβαίνω τον Ντάνιελ, αλλά έδινα πάντα τις αληθινές μου πληροφορίες, υπήρχαν αρκετές καταθέσεις και είχα ήδη κάνει 2 αναλήψεις από τον ίδιο καταθετικό λογαριασμό, τίποτα δεν ήταν ξέπλυμα και κακοπροαίρετα, ζήτησα βοήθεια από τον κ. Bet, οπότε εξακολουθώ να επιμένω γιατί δεν μπόρεσα να διορθώσω, αν υπήρχε κάποιο λάθος, όπως είπα, το γέμισα με πραγματικό περιεχόμενο, αλλά σε λάθος μέρος, αλλά ήμουν πάντα πρόθυμος να το διορθώσω και ρώτησα το SR BET, μου αρέσει το καζίνο και απλά ήθελα να μπορέσω να επιστρέψω στην εφαρμογή και να συνεχίσω τη διασκέδαση μου, επειδή το Mr Bet δεν μου έδωσε την ευκαιρία να το διορθώσω;

Αυτόματη μετάφραση:
eurobsonbertolla
πριν από 2 έτη

Hello,

we can hardly speak on behalf of the casino. I'm sure if they wanted to give you "a chance" they would have done so. Please keep in mind that they proved the information you provided was not correct at some point. As Peter suggested, if you feel like you need further assistance, please contact the Curacao Gaming Authority (certria@gaminglicences.com).Thank you.

eurobsonbertolla
πριν από 2 έτη

I saw what the casino sent to us as a part of the evidence material and I'm sure you didn't fill the details correctly and in case you say it was an error, then there were many errors, which is kind of impossible. I originally thought that you only wrote your email address into the address field, but this isn't the case.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα