ΦόρουμΚαζίνοMostbet account was frozen

Mostbet account was frozen

πριν από 1 έτος από kumarcwin72
|
2900 προβολές 5 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

My account was frozen while i was trying to Withdraw money from my gaming account. How will i unfreeze my account.

kumarcwin72
πριν από 1 έτος

Hello, I see you already submitted the complaint, what is good. Please follow Kristina's instructions now, I think it's the best what you can do now. Some times they block the account due to verification process. Btw, was your account already fully verified? I noticed you haven't answered this question in your complaint. Thank you and keep us informed.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Καλή μέρα,

θα ηθελα να ρωτησω....εγω εγγραφηκα στην mostbet σημερα - εκει εβαλα 8000 σταδιακα, εχω 7400 στο λογαριασμο μου, και οταν ηθελα να το βαλω ξεκινησε...μετα απο λιγο σταματησα (περιορισμενο στοιχημα , κλπ...), η επιλογή δεν είναι δυνατή λόγω έλλειψης επαλήθευσης του αριθμού τηλεφώνου, όπου δεν μου στέλνουν επανειλημμένα sms επικύρωσης, λέγοντας ότι πρέπει να το ενεργοποιήσω με τον χειριστή και παρόμοιες βλακείες, οπότε ήδη έψαξα και λίγα λεπτά αργότερα ανακάλυψα αυτή τη σελίδα... .Το CS είναι είτε bot είτε μου φαίνεται ότι υπάρχει κάποιο επίμονο ταρτάρ, το οποίο μάλλον χρησιμοποιεί ο μεταφραστής και όλα σε στυλ ctrl c..v, Σίγουρα θα ήθελα να το πάρω από αυτούς, πώς προέκυψε κάποιος από εσάς;

Ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
Michal2023
πριν από 1 έτος

Γειά σου,

στο ερώτημα πώς προέκυψε, θα πρότεινα να ξεκινήσετε να διαβάζετε το κύριο νήμα του καζίνο - ίσως εδώ , και μετά να εστιάσετε στις κριτικές χρηστών - ίδια σελίδα, καρτέλα κριτικές χρηστών:

file

Και για να ενισχύσει τη συνολική εντύπωση, έριξε μια ματιά και στα παράπονα - εδώ .

Είναι πραγματικά καλή ιδέα να ελέγξετε με τον χειριστή για την άδεια αποστολής sms από τρίτους. Μια χειρότερη επιλογή θα μπορούσε να είναι ένα τεχνικό πρόβλημα από την πλευρά του καζίνο. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να κάνουμε χωρίς την τεχνική τους υποστήριξη εκεί.

Εάν δεν υπάρχει άλλος τρόπος, το καζίνο δεν θα προσφέρει λύση, θα σκεφτόμουν να υποβάλω μια καταγγελία - έχετε ήδη τον σύνδεσμο.

Πείτε μου πώς πάει 🤞


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

My account was frozen and they want to video call me in skype. I want to if there is any danger or something and what kind of question will be asked??

sunarlalit60
πριν από 6 μήνες

Hi there!

I sense you feel quite under pressure, so perhaps sharing my experiences with video calls will help you understand why casinos want players to go through this step.

Let's start with a bit of context:

At some point, almost every player's account needs to be verified. The most usual process is called KYC verification, which literally means "Know Your Customer". Detailed requirements are stated in the casino's Terms and Conditions, involving a series of documents needed to declare your account ownership, including banking details and address confirmation.

Sometimes the KYC is just not enough or the verification uncovers some sort of link between another player's account or gaming activities; imagine that as a pattern. When this happens, casinos prefer to investigate whether each player is the person he claimed to be during the KYC process.

This is when the verification call is set up.

So, be ready to present your ID or any other official document proving your personal data. You might need that.

Most likely, you will be asked to provide further details regarding your gaming and account activities in the casino.

Be ready to describe what games you have played, what payment options you have used for deposits, which bonus you took, or even when was your account created and how many times have you withdrawn or deposited using specific methods.

As far as I remember, these are the common questions.

If I'm to guess here, the casinos needs to be certain it was you who created the account and played in the casino, so technically this is another verification step.

Anyway, have you perhaps been told why this call is necessary? I do recall a few really short calls during which the casino employee only wanted to see the ID and the person at the same place and time 🙂.

Let me know if you have further question, ok?

Regarding your video call, what date is this taking place?



Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα