Γεια σας, βλέπω ότι έχετε ήδη υποβάλει την καταγγελία , τι είναι καλό. Ακολουθήστε τις οδηγίες της Kristina τώρα, νομίζω ότι είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε τώρα. Μερικές φορές μπλοκάρουν τον λογαριασμό λόγω διαδικασίας επαλήθευσης. Btw, ήταν ήδη πλήρως επαληθευμένος ο λογαριασμός σας; Παρατήρησα ότι δεν έχετε απαντήσει σε αυτήν την ερώτηση στην καταγγελία σας. Σας ευχαριστούμε και κρατήστε μας ενήμερους.
Hello, I see you already submitted the complaint, what is good. Please follow Kristina's instructions now, I think it's the best what you can do now. Some times they block the account due to verification process. Btw, was your account already fully verified? I noticed you haven't answered this question in your complaint. Thank you and keep us informed.
Καλή μέρα,
θα ηθελα να ρωτησω....εγω εγγραφηκα στην mostbet σημερα - εκει εβαλα 8000 σταδιακα, εχω 7400 στο λογαριασμο μου, και οταν ηθελα να το βαλω ξεκινησε...μετα απο λιγο σταματησα (περιορισμενο στοιχημα , κλπ...), η επιλογή δεν είναι δυνατή λόγω έλλειψης επαλήθευσης του αριθμού τηλεφώνου, όπου δεν μου στέλνουν επανειλημμένα sms επικύρωσης, λέγοντας ότι πρέπει να το ενεργοποιήσω με τον χειριστή και παρόμοιες βλακείες, οπότε ήδη έψαξα και λίγα λεπτά αργότερα ανακάλυψα αυτή τη σελίδα... .Το CS είναι είτε bot είτε μου φαίνεται ότι υπάρχει κάποιο επίμονο ταρτάρ, το οποίο μάλλον χρησιμοποιεί ο μεταφραστής και όλα σε στυλ ctrl c..v, Σίγουρα θα ήθελα να το πάρω από αυτούς, πώς προέκυψε κάποιος από εσάς;
Ευχαριστώ!
Good day,
I would like to ask....I registered with mostbet today - I put 8000 there gradually, I have 7400 in my account, and when I wanted to withdraw it, it started...after a while I stopped betting (limited betting, etc...), the selection is not possible due to the lack of verification of the phone number, where they do not send me validation sms repeatedly, saying that I have to enable it with the operator and similar nonsense, so I already searched and a few minutes later I discovered this page... .CS is either a bot or it seems to me that there is some stubborn Tartar, which is probably used by the translator and everything in the style of ctrl c..v, I would definitely like to get it from them, how did anyone of you turn out?
Thanks!
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat....zaregistroval jsem se dnes u mostbet - 8000 jsem tam dal postupně, 7400 mám na účtě, a když jsem je chtěl vybrat, tak to začalo...chvíli po tom mi přestalo jít sázet (omezený sázení, atd...), výběr nejde z důvodu chybějícího ověření tel. čísla, kde mi neposílají validační sms opakovaně, že prý to mam povolit u operátora a podobný kecy, tak už sem větřil a pár minut na to sem objevil tuhle stránku....CS buďto bot nebo mi příde, že je tam nákej natvrdlej tatar, kterej používá možná tak překladač a vše stylem ctrl c..v, určitě bych to z nich rád dostal, jak jste kdo dopadnul?
Díky!
Γειά σου,
στο ερώτημα πώς προέκυψε, θα πρότεινα να ξεκινήσετε να διαβάζετε το κύριο νήμα του καζίνο - ίσως εδώ , και μετά να εστιάσετε στις κριτικές χρηστών - ίδια σελίδα, καρτέλα κριτικές χρηστών:
Και για να ενισχύσει τη συνολική εντύπωση, έριξε μια ματιά και στα παράπονα - εδώ .
Είναι πραγματικά καλή ιδέα να ελέγξετε με τον χειριστή για την άδεια αποστολής sms από τρίτους. Μια χειρότερη επιλογή θα μπορούσε να είναι ένα τεχνικό πρόβλημα από την πλευρά του καζίνο. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να κάνουμε χωρίς την τεχνική τους υποστήριξη εκεί.
Εάν δεν υπάρχει άλλος τρόπος, το καζίνο δεν θα προσφέρει λύση, θα σκεφτόμουν να υποβάλω μια καταγγελία - έχετε ήδη τον σύνδεσμο.
Πείτε μου πώς πάει 🤞
Hello,
to the question of how it turned out, I would suggest starting to read the main thread of the casino - maybe here , then focus on user reviews - same page, user reviews tab:
And to enhance the overall impression, she also glanced at the complaints - here .
It is really a good idea to check with the operator about the permission to send sms from third parties. A worse option could be a technical problem on the casino's side. Unfortunately, we cannot do without their technical support there.
If there is no other way, the casino will not offer a solution, I would consider filing a complaint - you already have the link.
Let me know how it goes 🤞
Zdravím,
na otázku jak kdo dopadl, bych navrhla začít číst hlavní vlákno kasína - možno zde, dále se zaměřila na uživatelské recenze - stejná stránka, záložka uživatelské recenze:
A pro umocnění celkového dojmu se také mrkla na stížnosti - zde.
To povolení zasílání sms třetích stran je skutečně dobré zkontrolovat u operátora. Horší variantou může být technický problém na straně kasína. Tam se bez jejich tecnické podpory bonužel neobejdeme.
Pokud nebude jiné cesty, kasino nenabídne řešení, zvážila bych podání stížnosti - link už máte.
Dejte vědět, jak to jde 🤞
Ο λογαριασμός μου παγώθηκε και θέλουν να με καλέσουν βίντεο στο skype. Θέλω αν υπάρχει κάποιος κίνδυνος ή κάτι τέτοιο και τι είδους ερώτηση θα γίνει;;
My account was frozen and they want to video call me in skype. I want to if there is any danger or something and what kind of question will be asked??
Γεια σου!
Αισθάνομαι ότι νιώθετε αρκετά υπό πίεση, οπότε ίσως το να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με βιντεοκλήσεις θα σας βοηθήσει να καταλάβετε γιατί τα καζίνο θέλουν οι παίκτες να περάσουν από αυτό το βήμα.
Ας ξεκινήσουμε με ένα μικρό πλαίσιο:
Σε κάποιο σημείο, σχεδόν ο λογαριασμός κάθε παίκτη πρέπει να επαληθευτεί. Η πιο συνηθισμένη διαδικασία ονομάζεται επαλήθευση KYC, που κυριολεκτικά σημαίνει "Γνωρίστε τον Πελάτη σας". Λεπτομερείς απαιτήσεις αναφέρονται στους Όρους και Προϋποθέσεις του καζίνο, που περιλαμβάνουν μια σειρά εγγράφων που απαιτούνται για να δηλώσετε την ιδιοκτησία του λογαριασμού σας, συμπεριλαμβανομένων τραπεζικών στοιχείων και επιβεβαίωσης διεύθυνσης.
Μερικές φορές το KYC απλώς δεν είναι αρκετό ή η επαλήθευση αποκαλύπτει κάποιο είδος σύνδεσης μεταξύ του λογαριασμού άλλου παίκτη ή των δραστηριοτήτων παιχνιδιού. φανταστείτε το ως πρότυπο. Όταν συμβεί αυτό, τα καζίνο προτιμούν να διερευνούν εάν κάθε παίκτης είναι το πρόσωπο που ισχυρίστηκε ότι ήταν κατά τη διαδικασία KYC.
Αυτό συμβαίνει όταν ρυθμίζεται η κλήση επαλήθευσης.
Έτσι, να είστε έτοιμοι να προσκομίσετε την ταυτότητά σας ή οποιοδήποτε άλλο επίσημο έγγραφο που αποδεικνύει τα προσωπικά σας δεδομένα. Μπορεί να το χρειαστείτε.
Πιθανότατα, θα σας ζητηθεί να παράσχετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα παιχνίδια και τις δραστηριότητες του λογαριασμού σας στο καζίνο.
Να είστε έτοιμοι να περιγράψετε ποια παιχνίδια έχετε παίξει, ποιες επιλογές πληρωμής έχετε χρησιμοποιήσει για καταθέσεις, ποιο μπόνους πήρατε ή ακόμα και πότε δημιουργήθηκε ο λογαριασμός σας και πόσες φορές έχετε κάνει ανάληψη ή κατάθεση χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες μεθόδους.
Από όσο θυμάμαι, αυτές είναι οι συνήθεις ερωτήσεις.
Αν θέλω να μαντέψω εδώ, τα καζίνο πρέπει να είναι βέβαιοι ότι δημιούργησες τον λογαριασμό και έπαιξες στο καζίνο, επομένως τεχνικά αυτό είναι ένα άλλο βήμα επαλήθευσης.
Εν πάση περιπτώσει, ίσως σας έχουν πει γιατί είναι απαραίτητη αυτή η κλήση; Θυμάμαι μερικές πολύ σύντομες κλήσεις κατά τις οποίες ο υπάλληλος του καζίνο ήθελε μόνο να δει την ταυτότητα και το άτομο στο ίδιο μέρος και ώρα 🙂.
Ενημερώστε με αν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, εντάξει;
Όσον αφορά τη βιντεοκλήση σας, ποια ημερομηνία πραγματοποιείται;
Hi there!
I sense you feel quite under pressure, so perhaps sharing my experiences with video calls will help you understand why casinos want players to go through this step.
Let's start with a bit of context:
At some point, almost every player's account needs to be verified. The most usual process is called KYC verification, which literally means "Know Your Customer". Detailed requirements are stated in the casino's Terms and Conditions, involving a series of documents needed to declare your account ownership, including banking details and address confirmation.
Sometimes the KYC is just not enough or the verification uncovers some sort of link between another player's account or gaming activities; imagine that as a pattern. When this happens, casinos prefer to investigate whether each player is the person he claimed to be during the KYC process.
This is when the verification call is set up.
So, be ready to present your ID or any other official document proving your personal data. You might need that.
Most likely, you will be asked to provide further details regarding your gaming and account activities in the casino.
Be ready to describe what games you have played, what payment options you have used for deposits, which bonus you took, or even when was your account created and how many times have you withdrawn or deposited using specific methods.
As far as I remember, these are the common questions.
If I'm to guess here, the casinos needs to be certain it was you who created the account and played in the casino, so technically this is another verification step.
Anyway, have you perhaps been told why this call is necessary? I do recall a few really short calls during which the casino employee only wanted to see the ID and the person at the same place and time 🙂.
Let me know if you have further question, ok?
Regarding your video call, what date is this taking place?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.