Γεια σου!
Αισθάνομαι ότι νιώθετε αρκετά υπό πίεση, οπότε ίσως το να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με βιντεοκλήσεις θα σας βοηθήσει να καταλάβετε γιατί τα καζίνο θέλουν οι παίκτες να περάσουν από αυτό το βήμα.
Ας ξεκινήσουμε με ένα μικρό πλαίσιο:
Σε κάποιο σημείο, σχεδόν ο λογαριασμός κάθε παίκτη πρέπει να επαληθευτεί. Η πιο συνηθισμένη διαδικασία ονομάζεται επαλήθευση KYC, που κυριολεκτικά σημαίνει "Γνωρίστε τον Πελάτη σας". Λεπτομερείς απαιτήσεις αναφέρονται στους Όρους και Προϋποθέσεις του καζίνο, που περιλαμβάνουν μια σειρά εγγράφων που απαιτούνται για να δηλώσετε την ιδιοκτησία του λογαριασμού σας, συμπεριλαμβανομένων τραπεζικών στοιχείων και επιβεβαίωσης διεύθυνσης.
Μερικές φορές το KYC απλώς δεν είναι αρκετό ή η επαλήθευση αποκαλύπτει κάποιο είδος σύνδεσης μεταξύ του λογαριασμού άλλου παίκτη ή των δραστηριοτήτων παιχνιδιού. φανταστείτε το ως πρότυπο. Όταν συμβεί αυτό, τα καζίνο προτιμούν να διερευνούν εάν κάθε παίκτης είναι το πρόσωπο που ισχυρίστηκε ότι ήταν κατά τη διαδικασία KYC.
Αυτό συμβαίνει όταν ρυθμίζεται η κλήση επαλήθευσης.
Έτσι, να είστε έτοιμοι να προσκομίσετε την ταυτότητά σας ή οποιοδήποτε άλλο επίσημο έγγραφο που αποδεικνύει τα προσωπικά σας δεδομένα. Μπορεί να το χρειαστείτε.
Πιθανότατα, θα σας ζητηθεί να παράσχετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα παιχνίδια και τις δραστηριότητες του λογαριασμού σας στο καζίνο.
Να είστε έτοιμοι να περιγράψετε ποια παιχνίδια έχετε παίξει, ποιες επιλογές πληρωμής έχετε χρησιμοποιήσει για καταθέσεις, ποιο μπόνους πήρατε ή ακόμα και πότε δημιουργήθηκε ο λογαριασμός σας και πόσες φορές έχετε κάνει ανάληψη ή κατάθεση χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες μεθόδους.
Από όσο θυμάμαι, αυτές είναι οι συνήθεις ερωτήσεις.
Αν θέλω να μαντέψω εδώ, τα καζίνο πρέπει να είναι βέβαιοι ότι δημιούργησες τον λογαριασμό και έπαιξες στο καζίνο, επομένως τεχνικά αυτό είναι ένα άλλο βήμα επαλήθευσης.
Εν πάση περιπτώσει, ίσως σας έχουν πει γιατί είναι απαραίτητη αυτή η κλήση; Θυμάμαι μερικές πολύ σύντομες κλήσεις κατά τις οποίες ο υπάλληλος του καζίνο ήθελε μόνο να δει την ταυτότητα και το άτομο στο ίδιο μέρος και ώρα 🙂.
Ενημερώστε με αν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, εντάξει;
Όσον αφορά τη βιντεοκλήση σας, ποια ημερομηνία πραγματοποιείται;
Hi there!
I sense you feel quite under pressure, so perhaps sharing my experiences with video calls will help you understand why casinos want players to go through this step.
Let's start with a bit of context:
At some point, almost every player's account needs to be verified. The most usual process is called KYC verification, which literally means "Know Your Customer". Detailed requirements are stated in the casino's Terms and Conditions, involving a series of documents needed to declare your account ownership, including banking details and address confirmation.
Sometimes the KYC is just not enough or the verification uncovers some sort of link between another player's account or gaming activities; imagine that as a pattern. When this happens, casinos prefer to investigate whether each player is the person he claimed to be during the KYC process.
This is when the verification call is set up.
So, be ready to present your ID or any other official document proving your personal data. You might need that.
Most likely, you will be asked to provide further details regarding your gaming and account activities in the casino.
Be ready to describe what games you have played, what payment options you have used for deposits, which bonus you took, or even when was your account created and how many times have you withdrawn or deposited using specific methods.
As far as I remember, these are the common questions.
If I'm to guess here, the casinos needs to be certain it was you who created the account and played in the casino, so technically this is another verification step.
Anyway, have you perhaps been told why this call is necessary? I do recall a few really short calls during which the casino employee only wanted to see the ID and the person at the same place and time 🙂.
Let me know if you have further question, ok?
Regarding your video call, what date is this taking place?
Αυτόματη μετάφραση: