Γεια σου!
Δεν μπορώ να πω ότι το κάνω. Θα μπορούσατε να μοιραστείτε τη διεύθυνση URL ή τον ανενεργό άμεσο σύνδεσμο, παρακαλώ; Σίγουρα η αποκλειστική ομάδα δεδομένων μας θα εκτιμήσει μια νέα προσθήκη στη λίστα του καζίνο. 🙂
Έχετε ίσως άμεσες ή έμμεσες εμπειρίες με το "viciwin";
Hey there!
Can't say I do. Could you please share its URL or inactive direct link, please? Surely our dedicated Data Team will appreciate a fresh addition to the casino list. 🙂
Do you perhaps have any direct or indirect experiences with "viciwin"?
Γεια σας, πολύ δύσκολο να λάβω κέρδη, ακόμα περιμένω να λάβω κέρδη από έναν σκόρο. Πάντα δικαιολογίες, υποσχέσεις. Δεν είμαι σίγουρος ότι θα πάρω όλα τα κέρδη μου
Hello, very difficult to receive winnings, I’m still waiting to receive winnings from a moth agoo. Always excuses, promises . I’m even not sure I will get all my winnings
Μπορώ να σας ζητήσω να γίνετε πιο συγκεκριμένοι, παρακαλώ, και να μοιραστείτε το όνομα του καζίνο; Θα μπορούσατε ακόμη και να δημοσιεύσετε τη διεύθυνση URL για αυτό εδώ.
Ποιος είναι ο λόγος για την καθυστέρηση της πληρωμής σας, αναρωτιέμαι;
May I ask you to be more specific, please, and share the name of the casino? You could even post the URL for it here.
What is the reason for delaying your payment, I wonder?
erikssonjerry79 , έγραψε ένα μήνυμα που στο μεταξύ έχει διαγραφεί.
Το καζίνο Viciwin δεν είναι αξιόπιστο για να κερδίσετε πληρωμές. Όλες οι δικαιολογίες χρησιμοποιούνται για να αποφύγουν να πληρώσουν, έρχονται σε αντίθεση με τις δικές τους υποσχέσεις, αλλαγές στους κανόνες τους με τέτοιο τρόπο που εξακολουθούν να μην πληρώνουν. Εν τω μεταξύ, περιμένω από 05/08/2024 -08/05/204 για τις πληρωμές των κερδών μου. Κανείς δεν είναι πρόθυμος να με αναγνωρίσει όταν λάβω τα κέρδη μου. Συνεχίζω να παίρνω τις ίδιες απαντήσεις, πολύ σύντομα. Αυτό είναι αλλά ακόμα δεν πληρώνομαι
erikssonjerry79, wrote a message that has been delete in the meatime .
Viciwin casino is not reliable for winning payouts. All excuses are used to avoid paying out, they contradict their own promises, changes in their rules in such a way that they still do not pay out. In the meantime, I have been waiting since 08/05/2024 -08/05/204 for the payments of my winnings. No one is willing to acknowledge me when I receive my winnings. I keep getting the same answers, very soon. That's it but I'm still not getting paid
erikssonjerry79 , έγραψε ένα μήνυμα που στο μεταξύ έχει διαγραφεί.
έχει διαγραφεί γιατί δεν είναι ακριβές σχόλιο .
Το Viciwin δεν πληρώνει σωστά τα κέρδη. οι ήττες αντισταθμίζονται με κέρδη. Δεν μπορείς να κερδίσεις εδώ.
erikssonjerry79, wrote a message that has been delete in the meatime .
it has been delete since it's not an accurate comment .
Viciwin is not paying out correctly winnings. losses are compensated by winnings. You can't win here .
Πληρώνουν μόνο κέρδη, εάν χάσατε περισσότερα από τις καταθέσεις σας, ακόμη και από όσα πρέπει να περιμένετε για περισσότερους από 2 μήνες, με την ελπίδα ότι θα πληρώσουν
They only pay out winnings , if you lost more than your deposits , even than you have to wait for more than 2 months , in the hope they will pay out
Φαίνεται ότι δεν λαμβάνετε υπόψη τα σχόλια. Αναρωτιέμαι;
It's seems that you don't take note of the comments .I wonder?
Δεν έχω βρει τέτοιο μήνυμα, να σου πω την αλήθεια. Δεν διαγράφηκε τίποτα σύμφωνα με το σύστημα που κοιτούσα.
Αλλά μπορείτε επίσης να απαντήσετε στις ερωτήσεις που σας έχουν τεθεί γιατί χωρίς αυτές δεν πάμε πουθενά.
Από αυτά που γράφεις βλέπω ότι περίμενες αρκετό καιρό για τα λεφτά. Έχει το καζίνο λόγο για τον οποίο διαρκεί τόσο πολύ;
Έχετε σκεφτεί να υποβάλετε μια καταγγελία σε εμάς, ώστε η ομάδα μας να προσπαθήσει να σας βοηθήσει;
Παρακαλώ ενημερώστε με ποια είναι η κατάστασή σας και περιγράψτε την λίγο περισσότερο.
I haven't found such a message, to tell you the truth. Nothing was deleted according to the system I was looking at.
But you might as well answer the questions you have been asked because without them we are not going anywhere.
From what you write, I can see that you've been waiting quite a long time for the money. Does the casino have a reason why it's taking so long?
Have you thought about filing a complaint with us so that our team can try to help you?
Please let me know what your situation is and describe it a bit more.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.