Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας. Όπως είπατε, θα είναι πιο πλεονεκτικό να είστε μέλος σε αδειοδοτημένους ιστότοπους.
Ευχαριστώ..
Thank you for your interest. As you said, it will be more advantageous to be a member of licensed sites.
Thanks..
Obrigado por seu interesse. Como você disse, será mais vantajoso ser membro de sites licenciados.
Obrigado..
Παρόλο που γνωρίζω αρκετά αξιοπρεπή καζίνο χωρίς άδεια, όταν έρχονται τα προβλήματα, δεν υπάρχει πού να στραφώ. Επομένως, αν μου επιτρέπεται να προσθέσω τη γνώμη μου, θα προτιμούσα πραγματικά τους ιστότοπους με άδεια χρήσης.
👍
Even though I know quite a few decent unlicensed casinos, when troubles come, there is nowhere to turn. So, if I may add my opinion, I would truly favor licensed sites.
👍
Ξέρετε, στοχεύουμε κυρίως να κρατάμε την κοινότητα ενημερωμένη, ειδικά όταν πρόκειται για δυνητικά επικίνδυνους ιστότοπους. Το οποίο μπορεί επίσης να περιλαμβάνει καζίνο χωρίς άδεια. Επομένως, η απάντηση είναι ναι.
Το κύριο σημείο είναι να βοηθήσετε τους άλλους να λάβουν καλά ενημερωμένες αποφάσεις.
Έχει νόημα για εσάς;
You know, we mainly aim to keep the community up to date especially when it comes to potentionally hazardeous sites. Which might also include unlicensed casinos. Thus, the answer is yes.
The main point is to help others make well-informed decisions.
Does it make sense to you?
Όχι μόνο είμαι αποκλεισμένος από τα email τους, είμαι τώρα αποκλεισμένος και από τον ιστότοπό τους - κατάφερα να συνομιλήσω με έναν από τους ζωντανούς αντιπροσώπους τους που μου άνοιξε ένα εισιτήριο και την επόμενη μέρα ο ιστότοπος δεν με αφήνει άλλο
Έχουν κλείσει ή έχω μπλοκαριστεί;
Αποφύγετε αυτούς τους εμπόρους με κάθε κόστος
Not only am I blocked from their emails I am now aslo blocked from their website - I managed to chat to one of their live dealers who opened up a ticket for me and the next day the website won't let me in any more
Have they been shut down or have I been blocked?
Avoid these rip off merchants at all costs
Γειά σου. Όπως μπορείτε να δείτε μόνοι σας, το καζίνο 👈 έχει κλείσει. Πότε ήταν η τελευταία φορά που μπορέσατε να μιλήσετε στη ζωντανή συνομιλία;
Hello there. As you can see yourself, the casino 👈 has been closed. When was the last time you have been able to talk to the live chat?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.