ΦόρουμΚαζίνοMaximal wins anyone actually been paid

Maximal wins anyone actually been paid (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από cpk1979
|
18290 προβολές 68 απαντήσεις |
|
12 3 4
Zauberer04
πριν από 2 έτη

Please, feel free to submit a complaint against this casino here. We can't guarantee you get paid at the end but we can try to help. It is up to you, of course.

πριν από 2 έτη

I submitted a complaint about not been paid out but it was closed early as they didn’t respond. I think any more complaints are futile, they need reporting to the correct authority and website taking down,

πριν από 2 έτη

I’ve give up…. It’s not worth the stress and constant lies.


appreciate all your help and I hope this journey puts people off

Mattyc
πριν από 2 έτη

I'm sorry we were not able to help.

Since they operate under no license, there is no official authority to sort things out, I'm afraid.

They can be brought to court for sue, however.


πριν από 2 έτη

I’ve give up…. It’s not worth the stress and constant lies.


appreciate all your help and I hope this journey puts people off

πριν από 2 έτη

I'm sorry it went so badly. as I wrote to Mattyc,

I see the local court as the last resort. Personally, I'd not have the nerves 🙁.

cpk1979
πριν από 2 έτη

Γεια σας, από ποιο καζίνο λάβατε αυτό το email;

Πρόσφατα, λέξη προς λέξη, έλαβα το ίδιο email από το ares casino.

Περιμένω πληρωμή για 3 εβδομάδες.

Και δεν έχει γίνει τίποτα μέχρι σήμερα.

Να λαμβάνετε πάντα τις ίδιες απαντήσεις.

κάνε υπομονή😪😪

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Δεν υπάρχει περίπτωση, δεν μετράει για να πάρεις τη νίκη. Ακόμη και μετά από επανειλημμένα αιτήματα μέσω ζωντανής συνομιλίας. Αναζητούνται μόνο δικαιολογίες για την καθυστέρηση της επεξεργασίας των κερδών. Αναρωτιέμαι αν δεν υπάρχει δυνατότητα δικαιοσύνης εδώ. Επειδή πρόκειται για σοβαρή απάτη και υψηλό ποσοστό εγκληματικότητας. Εάν παρουσιαστεί μια τέτοια ευκαιρία, ενημερώστε μας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Generally speaking, the casinos with no license are basically website that anyone can create. You can even buy the whole casino website product. Then you start advertising and luring players. Whenever you decide to stop paying the players, you can do that. Of course, such a behaviour is against the law of the country where you're located, but do we know where they're located. Are you going to travel there in order to sue them?

They count on the fact that you won't.

Daniel
πριν από 2 έτη

filefileI don’t think any of these casinos have a license and I think they are all connected

πριν από 2 έτη

Πρέπει επίσης να είναι δυνατό οι καταθέσεις σε αυτά τα καζίνο να μην είναι πλέον δυνατές. Υπάρχει μια πιθανότητα μέσω της Cyberpolice, η οποία αφαιρεί επίσης σελίδες Darknet ή μηνύματα ηλεκτρονικού ψαρέματος από το Διαδίκτυο. Δεν πρέπει να εγκαταλείψουμε τη μάχη μόνο και μόνο για να αποφύγουμε περισσότερα θύματα αυτής της απίστευτης σειράς απάτης. Κάθε ευρώ που πηγαίνει στους λογαριασμούς αυτών των καθάρματα είναι πάρα πολλά. Ας παλέψουμε μαζί, εκεί είμαστε δυνατοί. Αν δεν λειτουργεί τίποτα, τουλάχιστον προσπαθήσαμε.

Αυτόματη μετάφραση:
Zauberer04
πριν από 2 έτη

Well said, we should try and take them down…….

πριν από 2 έτη

Γεια σας γκέι. Έχουμε αναφέρει τις υποθέσεις μας στο Αυστριακό Τμήμα Στοιχημάτων και Απάτης Καζίνο. Θα μάθουμε όταν υπάρχει κάτι νέο. Μια προσπάθεια.

Αυτόματη μετάφραση:
chiarellolucio72
πριν από 2 έτη

I waited 4 months on a fully verified completely legal account.


i had all the excuse under the sun they simply couldn’t find a reason not to pay me so they simply stoped replying.


they are part of a group casinos, it’s the same support staff they even have pre written responses.


its the same team responding on the chat as the support but they will never admit this.


thats a fact but a fact they will deny.


cpk1979
πριν από 2 έτη

I have records of all all emails and chats

πριν από 2 έτη

Σήμερα έγραψα στην υποστήριξη από το καζίνο ares γιατί περίμενα 3 εβδομάδες για την πληρωμή.

Πάντα όμως οι ίδιες δικαιολογίες.

Δείτε το στιγμιότυπο! file


Αυτόματη μετάφραση:
chiarellolucio72
πριν από 2 έτη

Can you message me direct so I can translate it ?


i

πριν από 2 έτη

Γεια σου,


Όπως βλέπουμε, ακόμα περιμένει.

Λάβατε ένα email επιβεβαίωσης όταν ζητήσατε ανάληψη.

Εκεί θα δείτε τις πληροφορίες για το χρόνο αναμονής για αναλήψεις.

Να εχετε μια ομορφη μερα.



Θερμούς χαιρετισμούς

Αλέξανδρος

Εξυπηρέτηση πελατών Arescasino

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Can you message me direct so I can translate it ?


i

πριν από 2 έτη

Hello, this text provided by chiarellolucio72 - is it the same as you received as well?

πριν από 2 έτη

Γεια σου,


Όπως βλέπουμε, ακόμα περιμένει.

Λάβατε ένα email επιβεβαίωσης όταν ζητήσατε ανάληψη.

Εκεί θα δείτε τις πληροφορίες για το χρόνο αναμονής για αναλήψεις.

Να εχετε μια ομορφη μερα.



Θερμούς χαιρετισμούς

Αλέξανδρος

Εξυπηρέτηση πελατών Arescasino

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello, very useful piece of information indeed.

πριν από 2 έτη

I just want to point out that we just decided to add this casino and Ares casino on our own CasinoGuru blacklist. It seems that the casinos simply refuse to payout winnings.

https://casino.guru/maximal-wins-casino-review#tab=js-tab-reputation

πριν από 2 έτη

They are now battering me with free spins and no deposit cash.

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα