Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMaximal wins anyone actually been paid

Maximal wins anyone actually been paid (σελίδα 3)

 από cpk1979
|
21.036 προβολές 68 απαντήσεις |
|
12 3 4
Zauberer04

Please, feel free to submit a complaint against this casino here. We can't guarantee you get paid at the end but we can try to help. It is up to you, of course.

I submitted a complaint about not been paid out but it was closed early as they didn’t respond. I think any more complaints are futile, they need reporting to the correct authority and website taking down,

I’ve give up…. It’s not worth the stress and constant lies.


appreciate all your help and I hope this journey puts people off

Mattyc

I'm sorry we were not able to help.

Since they operate under no license, there is no official authority to sort things out, I'm afraid.

They can be brought to court for sue, however.


I’ve give up…. It’s not worth the stress and constant lies.


appreciate all your help and I hope this journey puts people off

I'm sorry it went so badly. as I wrote to Mattyc,

I see the local court as the last resort. Personally, I'd not have the nerves 🙁.

cpk1979

Γεια σας, από ποιο καζίνο λάβατε αυτό το email;

Πρόσφατα, λέξη προς λέξη, έλαβα το ίδιο email από το ares casino.

Περιμένω πληρωμή για 3 εβδομάδες.

Και δεν έχει γίνει τίποτα μέχρι σήμερα.

Να λαμβάνετε πάντα τις ίδιες απαντήσεις.

κάνε υπομονή😪😪

Αυτόματη μετάφραση:

Δεν υπάρχει περίπτωση, δεν μετράει για να πάρεις τη νίκη. Ακόμη και μετά από επανειλημμένα αιτήματα μέσω ζωντανής συνομιλίας. Αναζητούνται μόνο δικαιολογίες για την καθυστέρηση της επεξεργασίας των κερδών. Αναρωτιέμαι αν δεν υπάρχει δυνατότητα δικαιοσύνης εδώ. Επειδή πρόκειται για σοβαρή απάτη και υψηλό ποσοστό εγκληματικότητας. Εάν παρουσιαστεί μια τέτοια ευκαιρία, ενημερώστε μας.

Αυτόματη μετάφραση:

Generally speaking, the casinos with no license are basically website that anyone can create. You can even buy the whole casino website product. Then you start advertising and luring players. Whenever you decide to stop paying the players, you can do that. Of course, such a behaviour is against the law of the country where you're located, but do we know where they're located. Are you going to travel there in order to sue them?

They count on the fact that you won't.

Daniel

filefileI don’t think any of these casinos have a license and I think they are all connected

Πρέπει επίσης να είναι δυνατό οι καταθέσεις σε αυτά τα καζίνο να μην είναι πλέον δυνατές. Υπάρχει μια πιθανότητα μέσω της Cyberpolice, η οποία αφαιρεί επίσης σελίδες Darknet ή μηνύματα ηλεκτρονικού ψαρέματος από το Διαδίκτυο. Δεν πρέπει να εγκαταλείψουμε τη μάχη μόνο και μόνο για να αποφύγουμε περισσότερα θύματα αυτής της απίστευτης σειράς απάτης. Κάθε ευρώ που πηγαίνει στους λογαριασμούς αυτών των καθάρματα είναι πάρα πολλά. Ας παλέψουμε μαζί, εκεί είμαστε δυνατοί. Αν δεν λειτουργεί τίποτα, τουλάχιστον προσπαθήσαμε.

Αυτόματη μετάφραση:
Zauberer04

Well said, we should try and take them down…….

Γεια σας γκέι. Έχουμε αναφέρει τις υποθέσεις μας στο Αυστριακό Τμήμα Στοιχημάτων και Απάτης Καζίνο. Θα μάθουμε όταν υπάρχει κάτι νέο. Μια προσπάθεια.

Αυτόματη μετάφραση:
chiarellolucio72

I waited 4 months on a fully verified completely legal account.


i had all the excuse under the sun they simply couldn’t find a reason not to pay me so they simply stoped replying.


they are part of a group casinos, it’s the same support staff they even have pre written responses.


its the same team responding on the chat as the support but they will never admit this.


thats a fact but a fact they will deny.


cpk1979

I have records of all all emails and chats

Σήμερα έγραψα στην υποστήριξη από το καζίνο ares γιατί περίμενα 3 εβδομάδες για την πληρωμή.

Πάντα όμως οι ίδιες δικαιολογίες.

Δείτε το στιγμιότυπο! file


Αυτόματη μετάφραση:
chiarellolucio72

Can you message me direct so I can translate it ?


i

Γεια σου,


Όπως βλέπουμε, ακόμα περιμένει.

Λάβατε ένα email επιβεβαίωσης όταν ζητήσατε ανάληψη.

Εκεί θα δείτε τις πληροφορίες για το χρόνο αναμονής για αναλήψεις.

Να εχετε μια ομορφη μερα.



Θερμούς χαιρετισμούς

Αλέξανδρος

Εξυπηρέτηση πελατών Arescasino

Αυτόματη μετάφραση:

Can you message me direct so I can translate it ?


i

Hello, this text provided by chiarellolucio72 - is it the same as you received as well?

Γεια σου,


Όπως βλέπουμε, ακόμα περιμένει.

Λάβατε ένα email επιβεβαίωσης όταν ζητήσατε ανάληψη.

Εκεί θα δείτε τις πληροφορίες για το χρόνο αναμονής για αναλήψεις.

Να εχετε μια ομορφη μερα.



Θερμούς χαιρετισμούς

Αλέξανδρος

Εξυπηρέτηση πελατών Arescasino

Αυτόματη μετάφραση:

Hello, very useful piece of information indeed.

I just want to point out that we just decided to add this casino and Ares casino on our own CasinoGuru blacklist. It seems that the casinos simply refuse to payout winnings.

https://casino.guru/maximal-wins-casino-review#tab=js-tab-reputation

They are now battering me with free spins and no deposit cash.

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα