15 ημέρες, αυτή είναι ακόμα η αρχή - περίμενα μια πληρωμή 200 ευρώ από τις 23.08.21 - να έχω έναν επιτυχώς επαληθευμένο λογαριασμό - έκανα κατάθεση 20 ευρώ - χρησιμοποίησα μπόνους * Τηρούσα αυστηρά όλους τους όρους μπόνους - μόνο 0,50 λεπτά έπαιξε και αυτό σε 2 διαφορετικούς κουλοχέρηδες - και ακόμα (πιο πρόσφατα σήμερα) θα ενημερώνομαι σε κάθε αίτημα ότι μια πληρωμή μπορεί να πάρει περισσότερο χρόνο - συγγνώμη αλλά η συνεδρία του παιχνιδιού μου δεν ήταν τόσο μεγάλη ώστε να μην μπορείτε να έχετε μια επισκόπηση εκεί- απαντώ κάθε κανονικό email προσφοράς μπόνους με την τυπική μου πρόταση:
Η πληρωμή μου 200,00 € βρίσκεται σε εξέλιξη από τις 24/08/21 - Πληρώστε ή τελικά αιτιολογήστε σωστά γιατί αυτό δεν είναι δυνατό - Οι επιταγές δεν χρειάζονται καν 3 μήνες με έναν μόνο υπάλληλο ! Παρακαλώ πληρώστε
Κάθε τόσο απαντάτε όπως:
Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση. Όπως μπορούμε να δούμε στο σύστημά μας, η κατάσταση του αιτήματός σας εκκρεμεί. Ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις λόγω του μεγάλου αριθμού αιτημάτων που χρειάζονται οι συνάδελφοί μου για να επαληθεύσουν το ποσό ανάληψης και την τραπεζική διαδικασία.
Εάν όλα πήγαν σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Η διαδικασία αναθεώρησης μπορεί να διαρκέσει περισσότερο από το συνηθισμένο λόγω πολλών διαφορετικών παραγόντων, καθώς θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι όλα ήταν δίκαια και δεν υπάρχει παραβίαση των Όρων και Προϋποθέσεων.
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή και την κατανόησή σας.
Θερμούς χαιρετισμούς,
San
Ομάδα υποστήριξης πελατών
Ή:
Γεια σου,
Η πληρωμή σας εκκρεμεί.
Η υπενθύμιση θα σταλεί στο οικονομικό μας τμήμα.
Ζητώ συγγνώμη για τη μεγάλη αναμονή.
Να εχετε μια ομορφη μερα.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Αλεξάνταρ
Ομάδα υποστήριξης πελατών
Ή:
Η πληρωμή σας εξακολουθεί να έχει την κατάσταση "Αναμονή".
Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για την καθυστέρηση, μερικές φορές η διαδικασία ανάληψης μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο από 21 ημέρες, ανάλογα με τον τρέχοντα όγκο ανάληψης και την τραπεζική διαδικασία. Υπάρχει μια ολόκληρη διαδικασία ανάληψης και ορισμένα βήματα που δεν μπορούν να παραλειφθούν, οπότε θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να αναθεωρήσετε όλο το gameplay για να επαληθεύσετε ότι έχουν ακολουθηθεί από την αρχή. Και μετά υπάρχει η τραπεζική διαδικασία, την οποία δυστυχώς δεν μπορούμε να επιταχύνουμε.
Κάντε υπομονή, η απόσυρσή σας θα πρέπει να διεκπεραιωθεί αρκετά νωρίς.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.
....
Προφανώς, η ΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΑΤΗ CASINO ανήκει στη ΜΑΥΡΗ ΛΙΣΤΑ
Κατά τη γνώμη μου, κανένας άλλος ιστότοπος - ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ CASINO GURU - δεν πρέπει να αναγράφει αυτό το διαδικτυακό καζίνο μαζί σας - με αυτό υποστηρίζετε μόνο αυτούς τους εγκληματίες και πολλοί αρχάριοι το λατρεύουν.
Πώς μπορείς να υπερασπιστείς τον εαυτό σου; - η προτεινόμενη λύση μου είναι μια ταξική δράση ... αλλά ποιος το κάνει αυτό;
Επειδή τίποτα από αυτά δεν είναι νόμιμο
Γίνονται βήματα από το καζίνο - οι αδαείς παίκτες μπορεί να συνεχίσουν να βγάζουν τα χρήματα από την τσέπη τους - χειροκροτήματα γι 'αυτό, ελπίζω ότι κάποιος που έχει κάτι να πει θα κάνει κάτι εναντίον σας.
Αν κάποιος μπορεί να μου πει αν μπορώ να επικοινωνήσω με το καζίνο για αναφορά, τότε ζητώ μια απάντηση εδώ
Ευχαριστώ πάρα πολύ
15 days, that's still the beginning - I've been waiting for a 200 euro payout since 23.08.21 - have a successfully verified account - made a 20 euro deposit - used a bonus * I strictly adhered to all bonus conditions - only 0.50 cents played and that in 2 different slots - and still (most recently today) I will be advised on every request that a payout can take more time - sorry but my game session was not so long that you could not have an overview there- I answer every regular bonus offer email with my standard sentence:
My payout 200.00 € has been in process since 08/24/21 - Pay out or finally justify properly why this is not possible - Checks don't even take 3 months with a single employee ! Please pay out
Every now and then come answer like:
We apologize for the inconvenience. As we can see in our system, the status of your request is pending. There may be delays due to the large number of requests my colleagues need to verify the withdrawal amount and banking process.
If everything went according to our terms and conditions, you don't need to worry. The review process can take longer than usual due to many different factors as we want to make sure everything was fair and there is no violation of the Terms and Conditions.
Thank you for your patience and understanding.
Kind regards,
San
Customer support team
Or:
Hi there,
Your payout is pending.
The reminder will be sent to our finance department.
I apologize for the long wait.
Have a nice day.
Kind regards,
Aleksandar
Customer support team
Or:
Your payout still has the status "Waiting".
We sincerely apologize for the delay, sometimes the withdrawal process may take a little longer than 21 days depending on the current withdrawal volume and banking process. There is a whole withdrawal process and certain steps that cannot be skipped so it will take some time to review all of the gameplay to verify that they have been followed from the start. And then there is the banking process, which unfortunately we cannot speed up.
Please be patient, your withdrawal should be processed early enough.
Thank you for your understanding.
....
Obviously, OUR REASONABLE FRAUD CASINO belongs on the BLACKLIST
In my opinion, no other website - EVEN YOUR CASINO GURU - should list this online casino further with you - with this you only support these criminals and many newbies fall for it.
How can you defend yourself? - my proposed solution is a class action -... but who does that?
Just because none of these legal
Steps are taken by the casino - the ignorant players may continue to pull the money out of their pockets - applause for that, I hope someone who has something to say will do something against you.
If anyone can tell me if I can contact the casino to report then I ask for an answer here
Thanks very much
15 tage , das ist ja noch der anfang - ich warte seit dem 23.08.21 auf 200 euro Auszahlung- habe ein erfolgreich Verfizierten Account - eine 20 Euro Einzahlung getätigt - einen Bonus genutzt * mich an alle Bonusbedingungen exakt gehalten - nur auf 0,50cent gespielt und das in 2 verschiedenen Slots - und werde dennoch (zuletzt heute) auf jede Anfrage darauf hingewiesen das eine Auszahlung auch schonmal mehr Zeit in Anspruch nehmen kann - sorry aber meine Spiels-session war nicht so lang das man dort kein Überblick haben könnte- auf jede regelmäßige Bonus Angebot Email antworte ich mit mein Standard Satz:
Meine Auszahlung 200,00€ ist seit dem 24.08.21 in Bearbeitung- Zahlen Sie aus oder begründen Sie endlich anständig warum dies nicht möglich ist- Überprüfungen dauern nicht mal mit einem einzigen Mitarbeiter 3 Monate! Bitte um Auszahlung
Hin und wieder kommen antworten wie:
Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten. Wie wir in unserem System sehen können, ist der Status Ihrer Anfrage auf Warten. Aufgrund der großen Anzahl von Anfragen, die meine Kollegen zur Überprüfung des Auszahlungsbetrags und des Bankvorgangs benötigen, kann es zu Verzögerungen kommen.
Wenn alles nach unseren Allgemeinen Geschäftsbedingungen war, brauchen Sie sich keine Sorgen zu machen. Das Überprüfungsverfahren kann aufgrund vieler verschiedener Faktoren länger als üblich dauern, da wir sicherstellen möchten, dass alles fair war und keine Verletzung der Allgemeinen Geschäftsbedingungen vorliegt.
Vielen Dank für Ihre Geduld und Ihr Verständnis.
Mit freundlichen Grüßen,
San
Kundensupport-Team
Oder:
Hallo,
Ihre Auszahlung steht noch aus.
Die Erinnerung wird an unsere Finanzabteilung gesendet.
Ich entschuldige mich dafür, dass Sie so lange warten müssen.
Einen schönen Tag noch.
Mit freundlichen Grüßen,
Aleksandar
Kundensupport-Team
Oder:
Ihre Auszahlung hat immer noch den Status "Wartend".
Wir entschuldigen uns aufrichtig für die Verzögerung, manchmal dauert das Abhebungsverfahren etwas länger als 21 Tage, abhängig vom aktuellen Abhebungsvolumen und dem Bankverfahren. Es gibt ein ganzes Auszahlungsverfahren und bestimmte Schritte, die nicht übersprungen werden können, so dass es einige Zeit dauert, bis der gesamte Spielverlauf überprüft wird um zu überprüfen, ob sie von Anfang an befolgt wurden. Und dann ist da noch das Bankverfahren, das wir leider nicht beschleunigen können.
Bitte bleiben Sie geduldig, Ihre Auszahlung sollte früh genug bearbeitet werden.
Wir bedanken uns für ihr Verständnis.
....
Ganz Klar UNSERIÖSES BETRÜGER CASINO gehört auf die BLACKLIST
Meiner Meinung nach sollte keine andere Website - AUCH IHR CASINO GURU - Dieses Onlinecasino weiter bei Euch auflisten - damit unterstützt Ihr diese Verbrecher nur und viele Neulinge fallen darauf rein.
Wie kann man sich wehren? - mein Lösungsvorschlag eine Sammelklage -... aber wer macht das schon?
Nur weil keiner diese rechtlichen
Schritte gehen das Casino unternimmt - dürfen die unwissenden Spielern weiter das Geld aus der Tasche ziehen - applaus dafür ich hoffe irgendeiner der was zu sagen hat unternimmt mal was gegen euch Maximalwins.com * ihr seit Betrüger und solltet Angezeigt werden!
Wenn mir einer sagen kann an wenn ich mich wenden kann um das casino zu melden dann bitte ich hier um Antwort
Vielen dank
Αυτόματη μετάφραση: