ΦόρουμΚαζίνοMad Money Casino - γενική συζήτηση

Mad Money Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από rina123
|
18451 προβολές 141 απαντήσεις |
|
1 2 3...8
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γεια. Δυστυχώς δεν έχω τίποτα καλό να πω για την πληρωμή σε αυτό το καζίνο. Περιμένω την πληρωμή μου των 1500 € από τις 6 Μαΐου 2022.

Έχω χρησιμοποιήσει αρκετά τη ζωντανή συνομιλία, αλλά γνώρισα κάποιον ζωντανά μόνο μία φορά. Αυτό δεν μπορούσε να με βοηθήσει. Μου είπαν ότι μπορούσα να ρωτήσω τον διαχειριστή λογαριασμού μόνο μέσω email. Το έχω κάνει κι εγώ μερικές φορές. Συνήθως έπαιρνα τις πολύ μη ικανοποιητικές απαντήσεις μόνο μετά από μέρες. Πώς μπορώ να συμπεριφερθώ;

Baury

Αυτόματη μετάφραση:
Baury2
πριν από 1 έτος

Hi Baury,

That's far too long, and also the lack of communication does not seem right.

Have you ever received any information about any problem with the withdrawal?

Has your account been fully verified, please?

I think you should submit a complaint and kindly answer those questions there as well.

Just click this link: https://casino.guru/complaints/create

πριν από 1 έτος

Excelent casino with very fast withdrawalls and live chat.  

 Also let's not forget that there is all providers and all games im recomend this casino.

zipperin212
πριν από 1 έτος

Hello,

that's great!

Any chance to receive some sort of free spins from the casino as a reward for writing a user review I wonder?

Just want to clarify that this is not the proper user review feature and it will not affect the casino's user review rating 🙂.

πριν από 1 έτος

I like the new modern design of the Mad Money Casino website. Here I find most of the popular slots of the best providers. Many interesting options to receive free bonuses are available. A friendly live support helps all customers.

mo6tniq77
πριν από 1 έτος

Sounds good! 🙂

Have you already deposited and withdrawn, I wonder?

πριν από 1 έτος

Γεια σας, περιμένω πληρωμή 2.200 ευρώ σε eth από τις 2 Αυγούστου 2022 και με αναβάλει συνεχώς η ομάδα λογιστών.

Η πληρωμή είναι ακόμα σε εξέλιξη, έχει ήδη εξοφληθεί πολλές φορές και ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί πλήρως.

Τι μπορώ να κάνω για να πάρω τα χρήματά μου;

Ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
ultiwaster
πριν από 1 έτος

Hello,

Based on your information, I would say that there is no obvious reason for such a delay.🤔

Any particular reason was given by the support, please? I'm just guessing now, that the casino may be short on staff due to holidays, or maybe the accounting team has been overwhelmed lately.

Anyway, feel free to consider submitting a complaint.

πριν από 1 έτος

Έχω ήδη ανοίξει καταγγελία.

Το σύστημα κρυπτογράφησης υποτίθεται ότι άλλαξε, αλλά μπόρεσα να κάνω κατάθεση με crypto μετά το αίτημα πληρωμής.

Είμαι περίεργος τι θα γίνει, στο live chat φαίνεται να έχω αποκλειστεί, το αίτημα για agent έχει ήδη απορριφθεί 4 συνεχόμενες φορές και με έχουν πετάξει έξω από το chat με το λόγο ότι δεν είναι κανείς διαθέσιμος.

Αυτόματη μετάφραση:
ultiwaster
πριν από 1 έτος

Hello,

I checked your complaint, it's good that you have all those screenshots available, I think those would help a lot.

Let's see if we manage to get some updates from the casino soon, I certainly hope for the best!

Radka
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ πολύ, ναι θα ήθελα να δείξω ότι πάντα προσπαθούσα να βρω μια λύση και είχα πολύ υπομονή. Δυστυχώς δεν ανέβασε 1 στιγμιότυπο οθόνης όπου φαίνεται ο λογαριασμός μου με κατάθεση, λέει σε εξέλιξη από 02.08.22 και τίποτα στη σημείωση, οπότε δεν απαιτείται καμία ενέργεια από εμένα. Γενικά, είναι κρίμα γιατί κατά τα άλλα ήμουν πολύ ευχαριστημένος με το καζίνο.

Ελπίζω για το καλύτερο τώρα και πιστεύω στο καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
ultiwaster
πριν από 1 έτος

Hello,

I'm not sure whether there is some cap limiting the number of screenshots available to be inserted. I can recall we had some technical issues with the upload tool. Maybe it was caused by this.

Anyway, I believe you can send the PrintScreen via email.

I understand your frustration in this case. It's quite difficult to find a good casino that truly fits your style.

Let's just focus on the withdrawal, now 🤞

πριν από 1 έτος

Γεια σας μέχρι στιγμής δεν μου έχει συμβεί τίποτα. Έχετε ήδη λάβει απάντηση;

Αυτόματη μετάφραση:
ultiwaster
πριν από 1 έτος

Hello,

I think that Nick will update the complaint very soon, sadly I have no information I do not deal with complaints directly. I will check on the progress tomorrow.🤞

πριν από 1 έτος

Hello,


I am waiting a withdrawal of 200 euros to be paid from 29th of October. It has been pending since Friday.


I have another withdrawal of 400 I asked 2 days ago.


They didn't pay me any of the two yet but they dare send me promotions to deposit.


Today is 10th day I'm waiting.

mrmileena
πριν από 1 έτος

Hello,

it sounds truly stupid sending you a promotion in this situation, yet the explanation is quite simple.

Casinos do not filter players with "issues" pending withdrawals or complicated KYC when sending the promo. Most likely they just provide the list of contacts to the partner who sends promotions on the casino's behalf.

I'd say 4 days left, then the complaint 🙁.

Radka
πριν από 1 έτος

Hello,


yes, i will wait until Friday and i will submit a complaint. Seriously, taking 11 days to pay out 200 euros, it says a lot about how of a poor casino it is... Not to mention that i made another withdrawal of 400 two or three days ago, i guess i will wait like a month for them.

mrmileena
πριν από 1 έτος

Hi mrmileena, It's hard to guess how long you'll have to wait, but if nothing happen until Friday and then again even with the second withdrawal, then don't hesitate and submit a complaint, as already said here. I keep my fingers crossed.

mrmileena
πριν από 1 έτος

Hello there,

I made a note to ask you whether you got the winnings, so what is the situation today? 🤞

Radka
πριν από 1 έτος

Hello Radka,


first of all, that is very sweet of you 🙂 thank you...


Here is their reply today after i sent them a last mail before i submit complaint:


Good morning,


As mentioned prior we are still having some connection issues. Our tech team is working with the new payment methods to resolve this issue asap. We appreciate your patience and I will keep you posted on status. We are hoping this is resolved today.


Thank you


I wrote them that if they have issues with bank transfer, they can send to my neteller account. I will wait until tonight and after work, unfortunately i will have to submit a complaint because it has been 2 weeks.

1 2 3...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα