ΦόρουμΚαζίνοMacau Casino - γενική συζήτηση

Macau Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από Simenon
|
4465 προβολές 14 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Macau Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Καλό απόγευμα,


Wantedθελα να μάθω τη γνώμη σας για το Macau Casino. Εάν τα χρήματα μπορούν να χαθούν και αν το μπόνους λειτουργεί σαν freebet. Λένε ότι δεν έχει καμία απαίτηση στοιχηματισμού. Είναι έτσι?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Hi Simenon.

According to their website and also our communication with the support, the welcome bonus of Macau Casino should be wager-free (we have not even received any negative feedback about it). Let me know if you require further assistance.

πριν από 2 έτη

Νομίζω ότι το Μακάο είναι το ίδιο και πανομοιότυπο καζίνο με το Ybet. Δείτε τον ιστότοπο αυτού του καζίνο και είναι ακριβώς το ίδιο.

Σχετικά με τις αναλήψεις, η σελίδα δεν ανοίγει και η Ybet δεν λέει ούτε τον χρόνο διεκπεραίωσης.

Αυτόματη μετάφραση:
canaberto
πριν από 2 έτη

Hello canaberto,

So you could not place the withdrawal request through Macau's website, am I right, please?

I ask you kindly to stick to the Ybet's forum thread that is discussing this particular casino, so it's clear which casino we're talking about.

(I can see you even submitted the complaint against Ybet.)

πριν από 2 έτη

Μόνο και ως σχόλιο είπα ότι το καζίνο του Μακάο είναι από την ίδια ομάδα με το καζίνο Ybet γιατί αν δούμε την ιστοσελίδα των δύο καζίνο είναι πανομοιότυπα και επίσης ο ιδιοκτήτης είναι ο ίδιος:

ALAMARO ENTERPRISE NV

νόμιζα ότι αυτό θα σε βοηθούσε

Αυτόματη μετάφραση:
canaberto
πριν από 2 έτη

I get it. Thank you very much.

Hope your complaint (Ybet) will be solved soon.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Δεν είναι παράπονο, είναι απλώς να τους πούμε ότι αν το καζίνο του Μακάο και το καζίνο Ybet είναι ο ίδιος ιδιοκτήτης, νομίζω ότι πρέπει να το πείτε στον ιστότοπο του Guru.

Κοιτάξτε καλά γιατί είναι πανομοιότυπα σε όλα.

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
canaberto
πριν από 2 έτη

Hello,

we provide the information that both are owned by ALAMARO ENTERPRISES N.V.

It is perfectly visible to every player. Check Ybet and Macau, it's right under the withdrawal limits:

file

By complaint, I meant your already submitted complaint against Ybet 🙂

πριν από 2 έτη

Επιβεβαιώνεται στη συνομιλία Ybet: το καζίνο του Μακάο είναι αδελφός του καζίνο Ybet. Πρέπει να ξέρετε, είναι απλώς η παρατήρησή μου

χαιρετισμούς και ευχαριστίες

Αυτόματη μετάφραση:
canaberto
πριν από 2 έτη

Hello and thank you.

I forwarded this information to my colleague. 👍

πριν από 1 έτος

Hi,

I would like to add that this company is discontinued in Curaçao. Means the casino doesn't have a company operating from there, and for sure no licence.

Also the company number in Slovenia indicate on the casino is an engineering company in Slovenia...


Weird fact about them..

Tamera
πριν από 1 έτος

Good point Tamera:

"We could not verify the validity of this casino's license

This casino has a license listed on its website, but we were not able to verify it. This means that the license might be fake."

πριν από 1 έτος

Hello There!


few months ago i open account with Macau casino ,i won there they approved my documents and everything went fine until this week, i won 3 weeks ago 6700 on slots, took them more then 2 weeks to paid the first withdrawal of 5000(they calming to be fastest withdrawals on the market) then i try to log in and i see my account is locked with no explanation ,i try to contact them but they don't answer and on live chat they cut me off. This casino still owes 1600 euro and its sister casino(pariscasino)owes 2100 euro and I don't know what to do. Can you please help me to figure this out?




Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 1 έτος
Αιτία: CG link added
nusmahti
πριν από 1 έτος

Hello,

I can see that your complaint against the Macau Casino has now been reviewed, meaning you did the best thing to be helped. ✌

I was unable to find the second casino in our system, so it has been forwarded to your data team for review soon.

You can however submit the complaint even now by picking up the option "I do not know the casino", then just paste the casino's link directly to the complaint, please.

In both cases, I wish you good luck and a fair ending.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα